Pientä kustannusarviota olen tekemässä.
Tarkoitus olisi vaihtaa talooni uusi peltikatto. Paljonko on peltikattoruuvimenekki/neliö. Tarkoitus on hankkia esim rannilan profiilipelti.
Entäs millainen menekki/neliö on naulapyssyn nauloilla, kun kiinnitän ulkoverhouspanelin (22mm).
Kuinka paljon kannattaa ostaa ylimääräistä/varalle puutavaraa kuten ulkoverhouslautaa tai koolauslautaa?
Paljonko menee peltikattoruuveja ja nauloja
3
7213
Vastaukset
- hatusat jotain
suuntaa antaa. Peltiruuveja vaikka 4 - 6 kpl neliölle. Naulapyssyn nauloja laatikko eli 10000 kpl, jos ei riitä hae toinen.
Lautaa varalle 5 - 10 % paitsi jos on päätypontattua niin hukka pienempi. Ja riippuu haluaako jatkosaumoja seiniin vai ei. - korjailija
Noihin kaikkiin kysymyksiin löytyy vastaus googlelta,rakentajasivuilla on paljon ohjeita kun etsii.Esim,peltikaton asennusohjeet:http://www.weckmansteel.fi/www/7.htm
- pitkäikäinen
Saumattu peltikatto on "ainut oikea" peltikatto > sinkitty pelti ja maalaus muutaman vuoden kuluttua, niin hyvä tulee.
Mikäli kuitenkin päädyt profiilipeltiin, niin kuinka paljon ruuveja tarvitset ? ruuvien pituus ? ja ruuvinkannan väri ? > voisin mahdollisesti tarjota (uusia)edulliseen hintaan jos hyllystäni löytyy sopivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254