Valorele

Astra G 2001

Missä sijaitsee ajovaloautomatiikan rele?

16

9652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaalo

Ei löytynyt hakukoneella mitään?

• löytyä

sisältä sulakerasian takaa, rintapellissä kiinni, valokatkaisijan kohdilta, hankala paikka, mutta siellä se on.

• Astra G 2001

Prkl.. Onpa se sitten hankalassa paikassa. Mitäköhän kautta sinne pääsee helpoiten? Tuon sulakerasian irrottaminen on helppoa, mutta sitä ei ulos siitä helpolla saa. Jostain siitä valokatkasijan sivustako sitä pitäisi purkaa?

• S.J.
        Astra G 2001 kirjoitti:

Prkl.. Onpa se sitten hankalassa paikassa. Mitäköhän kautta sinne pääsee helpoiten? Tuon sulakerasian irrottaminen on helppoa, mutta sitä ei ulos siitä helpolla saa. Jostain siitä valokatkasijan sivustako sitä pitäisi purkaa?

http://www.opelclubfinland.fi/

• Gastraus
        Astra G 2001 kirjoitti:

...äiti tyttöään. Ei kannata lähteä sulakerasian kautta ropeltamaan/purkamaan autoa. Saapi vaihettua alempata, tosin tosi veemäinen vaihettava.

• astra

eli ota polkimien yläpuolelta suoja irti ja siitä käsi ylös niin tunnustelemalla löytyy. Ylhäällä vähän tulitikkurasiaa suurempi laatikko peltikiinnikkeilla kiinni.

• astrag

sitä ei tartte vaihtaa jos on juotin ja osaa juottaa.siinä on juotettava uudelleen yksi nasta.näkyy kyllä mikä se on.

• releen korjaus

Hajonnut juotos on n.1 sentin päässä releen oikeasta yläkulmasta, kun relettä katsoo liitin ylöspäin(juotospuolelta).

• Anonyymi

Kiitoksia, sieltä se löyty, piti suurennuslasilla kahtoo, pittää varovasti tinata, ei taida uskaltaa lisätä tinaa

• JVP

Opel Astran valoautomatiikan rele.
      Kuljettajan puolella on pinei ns. hanskaloota,Ota se pois ja sen takaa pääset sulekkeisiin käsiksi. Avaa sulakelevy alaosasta lukosta. Se kääntyy alaspäin saranoila. Sieltä näkyy sulakkaaet ja neljä relettä. Oikeanpuoleinen keltainen rele on automatiikan rele. Mitat noin 5 cm leveä ja noin 3 cm paksu. Siinä se on ainakin minu autossani , joka on Astra Wagon 2.0 turbodiesel vm. 2001.

• jrr1

auttaiskohan tämä automatiikan releen vaihto/korjaus siihen kun minun astra g vm2001 ei aina kaikistellen ajovalot syty ollenkaan käynnnistyksen jälkeen?? osaako kukaan kertoa?

• Itsekin sen korjasin

Rele löytyy kuskin vas. puolelta kojelaudan alaosasta sulakerasian takaa, irroita se niin pitkälle, että saat käde sen taakse ja sitte rele on suunnilleen valokatkaisijan kohdilla poikittaispalkissa klipsillä kiinni, sellainen neliskanttinen musta rele.

• Astran releet

jrr1 lle: Osaan kertoa ja kysyit asiaa jo muualtakin.

Ajovalojen kaikistelusta johtuen: tee releen korjaus.

Voipi olla että releytystä joudut tinata 30 - 40 w kolvilla ehkäpä n. 5 minuuttia.

Joten vaihdistellen käsi ajovalorelettä kohti, irrota, korjaa vikapaikka, kiinnitä rele.
      Lisätietoa:
      http://www.opelclubfinland.fi/viewforum.php?f=10
      Käytä Haku toimintoa.

• Opel OPC

Mistä Zafiran A OPC:stä löytyy valoautomatiikan rele?

• opel3

mitenkä se liitin lähtee irti?

• opeleissa

Aika homoja nää valoreleet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe