Millä kierroksella Mika kaatuu??

Faktat kehiin

Tehdäänpä veikkaus millä kierroksella Mika Kallio kaatuu päätöskisassa. Lajia läheltä seuranneet kyllä tietävät, että Kallion hermot eivät kestä kovan paineen alla. Kallion heikot hermot on maininnut myös Aki Ajo, Kallion entinen tiimipäällikkö. Ajo jos kuka tietää Mikan paineensietokyvyn. Kyllä Kalliosta voi vielä kelpo kuski tulla, jos hän jättää nämä neitimäiset "annan sinulle tilaa ettemme molemmat kaadu" manööverit ja saa päänsä kuntoon stressitilanteissa.

15

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskapuhetta

      Vai kaikki lajia läheltä seuranneet. No itse olet tainnut korkeintaan katsonut tulosruudun pätkät ja omistat jo nyt rautaiset hermot ja ajaisit 3sekunttia nopeampia kierroksia,kun mika.
      Joten ei siinä mitään. Rupees miettimään monta kertaa Luthi on kaatunut muuten vaan omaan virheeseen tai ottanut kontakstia jonkun kanssa.
      Ja sitten ,kun vielä siihen päälle muistat,että ku näin on käynyt on häppeningit olleet sitä luokkaa,että kisa on keskeytetty ja Luthi on saanut pitää sijansa kaatumisesta huolimatta.
      Tuskin sillä mitään neitimäisiä ajatuksia päässä pyörii.Ainakin kun katsoi viimekertaista kaatumista.Neiti olisi jarruttanut jo aikoja sitten ja varmaankin säilynyt pystyssä....

      Rupeeppa oikeesti seuraamaan lajia,jotta jatkossa osaisit arvostaa Kallionkin saavutuksia.

      • Faktat kehiin

        Tota noin. Minkä takia mä olisin kateellinen piikkiluokassa ajavalle Kalliolle kun voisin valita ennemminkin kateuden kohteeksi vaikkapa todellisen kuskin eli Valentino Rossin?! Mutta silloin kun tyhmemmällä ei enää ole mitään järkevää sanottavaa niin turvaudutaan vanhoihin kliseisiin a)sä olet kateellinen b) sä provosoit tai c) sä yleistät . Sä nyt tyhmyydessäsi valitsit ehkä sen helpoimman eli vaihtoehdon a. Mutta nyt itse asiaan. En verrannut Kalliota itseeni, Luthiin enkä edes sinuun vaan aitoihin ja koviin ammattilaisiin joita ovat mm. Rossi. Rupeeppas nyt tarkemmin katsomaan noita ajoja ja unohdat siellä pienessä päässäsi sen maammelaulun ja sinivalkoisen Kallion niin ehkä saatat huomata että Kallio on samaa mössösarjaa kuin Gibernau ja sinä.


      • TKD
        Faktat kehiin kirjoitti:

        Tota noin. Minkä takia mä olisin kateellinen piikkiluokassa ajavalle Kalliolle kun voisin valita ennemminkin kateuden kohteeksi vaikkapa todellisen kuskin eli Valentino Rossin?! Mutta silloin kun tyhmemmällä ei enää ole mitään järkevää sanottavaa niin turvaudutaan vanhoihin kliseisiin a)sä olet kateellinen b) sä provosoit tai c) sä yleistät . Sä nyt tyhmyydessäsi valitsit ehkä sen helpoimman eli vaihtoehdon a. Mutta nyt itse asiaan. En verrannut Kalliota itseeni, Luthiin enkä edes sinuun vaan aitoihin ja koviin ammattilaisiin joita ovat mm. Rossi. Rupeeppas nyt tarkemmin katsomaan noita ajoja ja unohdat siellä pienessä päässäsi sen maammelaulun ja sinivalkoisen Kallion niin ehkä saatat huomata että Kallio on samaa mössösarjaa kuin Gibernau ja sinä.

        Kalliolla on ollut kisoja missä on nähty että hermo ei pidä. Esim. Australian kilpailu oli aika pohjanoteeraus, ei näyttänyt olevan puristusta. Mutta Turkissa Kallio ajoi ja taisteli niinkuin pitääkin! Vaikka kaatuikin lopussa niin mielestäni se ei ollut mistään hermojen pettämisestä kiinni, tuolla tasolla kun ajetaan niin on annettava kaikkensa ja välillä käy noin. Ja siinä vaiheessa Kalliolla ei ollut menetettävää kun ei vielä tiennyt miten Luthi sijoittuu. Vai että on Sete mössösarjassa, tällä kaudella Gibernau ei ole onnistunut mutta en laittaisi vielä mihinkään "mössösarjaan..."
        Ja vaikka mestaruutta ei tänä vuonna tulisikaan niin ensi vuodeksi hieman parempaa tuuria mukaan niin eiköhän rupee mitalit kirkastumaan!


      • Pro_SxS
        Faktat kehiin kirjoitti:

        Tota noin. Minkä takia mä olisin kateellinen piikkiluokassa ajavalle Kalliolle kun voisin valita ennemminkin kateuden kohteeksi vaikkapa todellisen kuskin eli Valentino Rossin?! Mutta silloin kun tyhmemmällä ei enää ole mitään järkevää sanottavaa niin turvaudutaan vanhoihin kliseisiin a)sä olet kateellinen b) sä provosoit tai c) sä yleistät . Sä nyt tyhmyydessäsi valitsit ehkä sen helpoimman eli vaihtoehdon a. Mutta nyt itse asiaan. En verrannut Kalliota itseeni, Luthiin enkä edes sinuun vaan aitoihin ja koviin ammattilaisiin joita ovat mm. Rossi. Rupeeppas nyt tarkemmin katsomaan noita ajoja ja unohdat siellä pienessä päässäsi sen maammelaulun ja sinivalkoisen Kallion niin ehkä saatat huomata että Kallio on samaa mössösarjaa kuin Gibernau ja sinä.

        siehän sälli oot,ku tarkemmin oot lajia seurannu ja väität et kalliolla ei ole hermoja,ja sit viel ihmettelet minkä takia Kallio ei ole yhtä hyvä kuis Rossi?!Rossilla on kuitenkin tota kokemusta kertynyt monien mm vuosien kautta.


      • hölmöyttään

        katuili viimesellä kiekalla jos kerran pisteet oli niin hirmutärkeät loppupelissä. Olis ajannu maltilla vaikka neljän sakkiin,ja vot,kuka oliskaan mestari... No,toiset on hopealla,toiset voittaa.


      • olet kateellinen
        Faktat kehiin kirjoitti:

        Tota noin. Minkä takia mä olisin kateellinen piikkiluokassa ajavalle Kalliolle kun voisin valita ennemminkin kateuden kohteeksi vaikkapa todellisen kuskin eli Valentino Rossin?! Mutta silloin kun tyhmemmällä ei enää ole mitään järkevää sanottavaa niin turvaudutaan vanhoihin kliseisiin a)sä olet kateellinen b) sä provosoit tai c) sä yleistät . Sä nyt tyhmyydessäsi valitsit ehkä sen helpoimman eli vaihtoehdon a. Mutta nyt itse asiaan. En verrannut Kalliota itseeni, Luthiin enkä edes sinuun vaan aitoihin ja koviin ammattilaisiin joita ovat mm. Rossi. Rupeeppas nyt tarkemmin katsomaan noita ajoja ja unohdat siellä pienessä päässäsi sen maammelaulun ja sinivalkoisen Kallion niin ehkä saatat huomata että Kallio on samaa mössösarjaa kuin Gibernau ja sinä.

        Tai et oikeasti ole lajia seurannut. Vertaat Rossia ja Kalliota?

        Toinen ajanut monta vuotta,toinen muutaman.Ja jos nyt näitä kahta vertaat,niin muistappa kuka seuraa aina kaikki piikki luokan lähdöt ja ajot.Ja on nimennyt seuraaviksi tuleivaisuuden tähdiksi Luthin ja Kallion.Ettei vaan olisi ollut Rossi ihan itse.

        Olisi hauska nähdä millaiset hermot itse omaat.Mikään ei ole niin helppoa,kun penkkiurheilu ja heidän arvioimisensa.Toi on paska,ei toi osaa,miksi toi taas kaatu,opettelis toi ajamaan jne. Mutta mikäs siinä jos elämässä ei ole muuta niin antaa palaa...


      • TKD
        hölmöyttään kirjoitti:

        katuili viimesellä kiekalla jos kerran pisteet oli niin hirmutärkeät loppupelissä. Olis ajannu maltilla vaikka neljän sakkiin,ja vot,kuka oliskaan mestari... No,toiset on hopealla,toiset voittaa.

        Kuten aikaisemmin jo kirjoitin niin siinä vaiheessa kun Kallio kaatui niin ei ollut mitään menetettävää koska ei voinut tietää miten Luthi sijoittuu, mestaruus olisi voinut ratketa jo siellä Turkissa. Mutta mitä te vanhoista asioista tappelette, ja jossittelette! Eikö olisi jo aika antaa Mikalle kunnioitusta!


    • eihä tuommosta saa ees toivoa leikilläänkää kallio tulee vähintää toiseks tai kolmanneks mutta toivon silti et tulee ekana ruutulipulle harmi vaa ku katuhaukka näkyy huomenna nii ei voi samaa aikaa seurata mutta onneks tekstiteevee toimii.

    • Hermonson

      Mene itse ajamaan hyvillä hermoillasi ja voita mestaruus!
      Mikään ei ole niin helppoa kuin toisten arvostelu, pahvi!

      • VItun idiootti

        Johan minä sanoin, että en ole verrannut Kalliota itseeni. Kyllä urheilijoita saa arvostella, eikä Kallio tee siinä mitään poikkeusta.


      • paras
        VItun idiootti kirjoitti:

        Johan minä sanoin, että en ole verrannut Kalliota itseeni. Kyllä urheilijoita saa arvostella, eikä Kallio tee siinä mitään poikkeusta.

        ja ei hermot kestä...mitähän muuta älytöntä seuraavaksi keksit. Miten ne sijoilla 3 - 50...niillä vasta paskat hermot onkin sinun logiikallasi.


      • Faktat kehiin
        paras kirjoitti:

        ja ei hermot kestä...mitähän muuta älytöntä seuraavaksi keksit. Miten ne sijoilla 3 - 50...niillä vasta paskat hermot onkin sinun logiikallasi.

        Jos Kalliolla olisi hermot pitänyt ratkaisevissa kisoissa niin hän saattaisi nyt olla mestari eikä ensimmäinen mestaruuden häviäjä. Eihän Nigell Mansell ollut hyvistä hermoista tunnettu F-1:ssä mutta voitti ylivoimaisella autolla mestaruuden vuonna 1992. Kallio ei edes voittanut mestaruutta vaikka alla oli paras kalusto.


      • Sefel
        Faktat kehiin kirjoitti:

        Jos Kalliolla olisi hermot pitänyt ratkaisevissa kisoissa niin hän saattaisi nyt olla mestari eikä ensimmäinen mestaruuden häviäjä. Eihän Nigell Mansell ollut hyvistä hermoista tunnettu F-1:ssä mutta voitti ylivoimaisella autolla mestaruuden vuonna 1992. Kallio ei edes voittanut mestaruutta vaikka alla oli paras kalusto.

        Muistelehan hieman muitakin KTM:llä ajavia, eiväthän nekään voittaneet mestaruutta vaikka sarjan paras kalusto alla. Kallio oli sentään tallinsa paras ja mestaruustaistelussa toinen.

        Harmillisesti suomalaisille tuntuu vain kelpaavan voitto. Toivottavasti Kallio pystyy lisätä enemmän varmuutta ajotyylinsä ensi kautta varten, niin näkisimme pitkästä aikaa suomalaisen mestarin ratamoottoripyöräilyssä.
        KTM:n tallinjohtajahan kritisoi Kalliota tyylistä ajaa, joka johtunee kuulemma jäällä harjoittelemisesta.
        Kannattaa muistaa myös, että MotoGP:ssä tasoerot ovat paljon pienempiä tallien välillä kuin F1:ssä.


    • pojalla

      rahkeet riittäny parempaan. Ehkä vois niissä mokailuissaan kattoa ensin peiliin,ennenkuin lähtee tallikaveria syyttämään pistemenetyksistä. Oliko sekin Talmacsin vika,kun kallio kaatu turkissa viimesellä kiekalla? JARRUTTI ETUPYÖRÄN ALTA??? HÄH???

      • Sefel

        Kukaan ei ole tähän mennessä ulissut missään keskustelufoorumeilla siitä, että Kallion kaatuminen Turkissa oli jonkun muun syy. Eli tuo kommenttisi loppuosa jäi vähän heikoille jäille.

        Mutta se kisa, jossa Talmacsi ohitti Kallion maalisuoralla, oli häneltä hieman tyhmä teko. Hän oli nimittäin itse erittäin heikoissa asetelmissa mestaruutta ajatellen, Kallion ollessa taasen huomattavasti paremmissa.

        Kaatumiset ovat yleensä kuskin oma syy, eikä kukaan ole lähtenytkään syyttämään jotain muuta Kallion kaatumisista. Ollaan kuitenkin nyt iloisia siitä, että suomalainen on pystynyt taas pitkästä aikaa päässyt ratamoottoripyöräilyn kärkisijoille. Edellisestä kun on ollut jo melkoisesti aikaa.
        Kalliohan sai myös jonkinlaisen sopimuksen, että pääsee ajamaan 250cc-luokkaa kaudella 2007.
        Ei meilläkään kovin huonosti mene, kun takana on kuitenkin päälle kaksikymmentä kuskia pistetilastoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe