Onkos joku ostanut James Bluntin esikoislevyn? Itse olen kuullut vain "You're beautiful" -kipaleen, mistä pidin kyllä valtavasti. Ajattelin vain, että onko Blunt taas yksi näistä "yhden hitin ihmeistä" vai onko levyllä muitakin kuulemisen arvoisia kappaleita?
James Blunt
karoliina
3
348
Vastaukset
- on tämä
levy ja tykkään kovasti! olen tykästyny joka biisiin sanat on jotain aivan ihmeellistä
- Tuolla
Niinkuin sikaa tapettaisiin.
- MerZi
Ostin levyn tänään ja rakastan joka biisiä ihan älyttömästi!! Mua kyllä jäi vaivaamaan yks juttu.. Mulla on koneella James Bluntin Here we go again, mut levyllä sitä ei oo. Oisko sit jotain vanhempaa matskuu?!? Se on meinaan ehdottomasti kunein biisi mitä ikinä oon kuullu! Ja mä olen kuullu paljon biisei!! *I'm not that bad.. in my, in my heart*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078