Outlookiin salasana

Kirjesalaisuus

Minulla on Microsoft Outlookin sähköposti koneella, joka käyttää usea henkilö. Nyt heistä jokainen voi avata Outlookin ja lukea halutessaan postini. Kuinka voin estää Outlookin avaamisen?

Olen yrittänyt hakea mahdollisuutta lisätä Outlookiin toinen käyttäjä, jolloin avatessa täytyisi ensin valita käyttäjä ja antaa salasana jotta pääsee plokkautumaan postiin. Näin olen tehnyt toisessa koneessa Outlook Expressissä ja suojaus toimii hyvin. Outlookissa ei näytä olevan valintaa Lisää uusi käyttäjä.

9

3338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pois

      työkalut>sähköpostitilit>tarkastele tai muuta määritettyjä sähköpostitilejä>(valitse oma tilisi) muuta...>ota rasti pois ruudusta muista salasana Tämä salasana on se, jonka olet saanut sähköpostipalvelusi toimittajalta. Jos et muista mikä se on, älä ota rastia pois.

      • Kirjesalaisuus

        Kiitos vastauksesta. Selitin asiani huonosti, en nimittäin tarkoittanut tuota. Yritänpä uudestaan.

        Tietokonetta, jossa minulla on sähköposti Outlookissa, käyttää usea eri ihminen. Jokainen heistä pääsee pääsee sähköpostiini kun vain klikkaa työpöydän Outlook-kuvaketta. Tähän toivoisin korjausta. Onko mahdollista suojata salasanalla ettei koko Outlook avaudu ennen salasanan antoa?

        Minulla oli aiemmin sähköposti OutlookExpressissä ja siihen kun lisäsi useamman sähköpostin käyttäjän, ohjelma antoi käynnistettäessä listan käyttäjälistan joka avautui vain salasanalla.


      • tätä
        Kirjesalaisuus kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Selitin asiani huonosti, en nimittäin tarkoittanut tuota. Yritänpä uudestaan.

        Tietokonetta, jossa minulla on sähköposti Outlookissa, käyttää usea eri ihminen. Jokainen heistä pääsee pääsee sähköpostiini kun vain klikkaa työpöydän Outlook-kuvaketta. Tähän toivoisin korjausta. Onko mahdollista suojata salasanalla ettei koko Outlook avaudu ennen salasanan antoa?

        Minulla oli aiemmin sähköposti OutlookExpressissä ja siihen kun lisäsi useamman sähköpostin käyttäjän, ohjelma antoi käynnistettäessä listan käyttäjälistan joka avautui vain salasanalla.

        http://office.microsoft.com/fi-fi/assistance/HA011138511035.aspx


      • Kille
        Kirjesalaisuus kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Selitin asiani huonosti, en nimittäin tarkoittanut tuota. Yritänpä uudestaan.

        Tietokonetta, jossa minulla on sähköposti Outlookissa, käyttää usea eri ihminen. Jokainen heistä pääsee pääsee sähköpostiini kun vain klikkaa työpöydän Outlook-kuvaketta. Tähän toivoisin korjausta. Onko mahdollista suojata salasanalla ettei koko Outlook avaudu ennen salasanan antoa?

        Minulla oli aiemmin sähköposti OutlookExpressissä ja siihen kun lisäsi useamman sähköpostin käyttäjän, ohjelma antoi käynnistettäessä listan käyttäjälistan joka avautui vain salasanalla.

        Moi, Luo oma kansio (Tiedosto / Kansio / Luo uusi kansio -- Salasanaa voi muuttaa --> Datatiedoston Hallinta jne jne )

        Anna tuonne salasanasi ja siirrä aina kaikki mailisi tuohon kansioon (voit luoda esim. seuraavaa )

        MINUN KANSIO
        Saapuneet
        - Jussi
        - Matti
        - Liisa
        Lähetetyt
        - Jussi
        - Matti
        - Liisa

        -----
        Nyt kun olet antanut salasansi tuon pääkansion luodessasi niin eipä kukaan pysty avaamaan ko. kansiota ilman, että antaa salasan...

        Älä kuitenkaan unohda salasanaasi ... silloin menetät kaikki mailisi...


        Minulla on tämä käytössä... Hyvin toimii


    • jeppe

      Eli näin se menee: (mikäli sulla outlook express)
      Tiedosto-->käyttäjätiedot-->Käyttäjätietojen hallinta-->ominaisuudet--> vaadi salasana(klikkaa aktiiviseks) ja sit vaan muuta salasana.

      Tän jälkeen se kysyy sulta salasanaa aina kun avaat työpöydältä outlookin.

    • Teppotex

      Vanha ketju mutta niin on asiakin.
      Mistä outlookiin saa salasanan niin ettei ohjelmaan pääse? 2007 se on minulla ollut nyt 2010. Nyt en saa salasanaa päälle kumpaankaan??

      • sadasdasdasasdasasd

        no voi WATTU!

        Eikös yhden koneen monet käyttäjät voisi käyttää jokainen omaa tiliä? Eli siis windowsiin kirjautuminen jokaiselle oma !!

        Lue windowsin ohje kuinka tehdään uusi tili jollekin käyttäjälle...


    • Teppotex

      En kirjoittanut kovin selvästi, mutta tilanne on seuraava.
      Vain minä käytän outlookia ja siellä minulla on 3 eri tiliä. Jos en laita kaikille tileille salasanaa niin canelilla klikkailemalla pääse lopuksi postiin ja myös käyttämään tilejä joille salasanaa ei le asetettu. Mikäli taas laitan joka tilille salasanan suojaus toimii, mutta "vilkaistessa" sähköpostia joudun kirjautumaan joka postiin omanaan eli 3 kertaa.
      Kun muistaisn että jossain oli ns. pääsalasanan asetus, eli yksi kirjautuminen ja tilit ovat käytössä... siihen kun löytyisi apuja niin kiitos suuri....

    • Antto-paska

      Minua kiinnostasi tehdä omaanOffice Outlook 2007:ään oma "private" kansio, jonka avaaminen edellyttää salasanaa. Muuten Outlokkin voisi avata myös kollegani, joka lomani aikana katsoo tietyt työasiat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe