Olen tässä lukenut tätä ainaista keskustelua, mitä annetaan häälahjaksi. Toisten mielestä rahan pyytäminen lahjaksi on loukkaavaa, niin myös minunkin. Mutta entäpä jos hääpari on asunut useita vuosia yhdessä. Heillä on jo oikeastaan kaikkea mitä tarvitaan. Tällaisellelle parille on hyvin vaikea keksiä sopivaa lahjaa. Mutta voitte uskoa, että myös lahjalistan tekeminen on hyvin vaikeaa tässä tilanteessa!!!
Itse olen ratkaissut tämän asian ostamalla hääparille jotain tosi pientä (vain muistoksi) ja antamalla lahjaksi lahjakortin johonkin liikeeseen. Ovatpahan saaneet itse valita sitten mikä silmää mielyttää.
Minusta olisikin tosi kiva jos mahdollisemman moni myös meidän vieraista osaisi ajatella samoin kuin itse. Jotenkin minusta vain tuntuu, että nykyään ihmiset ovat vain kokonaan unohtaneet tällaisen mahdollisuuden...
Lahjaksi lahjakortteja!!
3
1182
Vastaukset
- morsmaikku 2006
Me pyydetään rahaa tai lahjakortteja..
lahjalista tehdään myös, tai ainakin jonkinlaista runkoa..jotta voi ainakin lahjakortit ostaa oikeisiin liikkeisiin..
Meille syynä on tilan puute..asutaan toistaisesti pikku ruisessa yksiössä..
Mieheni sisko menee naimisiin ennen meitä ja he pyytävät rahaa..tai lahjakortteja häämatkaan..me ostettiin lahjakortti kodintarvike liikkeeseen..
MUTTA!jos ja kun ostaa lahjakortteja niin siinäkin pitää olla maku mukana..tuttuni sai lahjakortin sexishoppiin..en tiedä jos he siellä tuppaavat käymään..mutta maku kunniaan!- onozku
meillä ei ollut mitään lahjalistaa, mutta kyselijöille kerrottiin että sitä astiastoa kerätään. saatiin siis sokoksen lahjakortteja vino pino astianostoa varten. saatiin ainakin koko kahviastiasto (2 tusinaa) kerralla.
saatiin myös ravintolaan lahjakortti. rahat on vähän hankalampi juttu, me ei yhtään tiedetä mitä me niillä tehtäis. lahjakortit on siis tosi pop. - kortteja
onozku kirjoitti:
meillä ei ollut mitään lahjalistaa, mutta kyselijöille kerrottiin että sitä astiastoa kerätään. saatiin siis sokoksen lahjakortteja vino pino astianostoa varten. saatiin ainakin koko kahviastiasto (2 tusinaa) kerralla.
saatiin myös ravintolaan lahjakortti. rahat on vähän hankalampi juttu, me ei yhtään tiedetä mitä me niillä tehtäis. lahjakortit on siis tosi pop.osaatte käyttää mut rahaa ette?! Eiköhän ne samoihin liikkeisiin kelpaa kummatkin. Näin vinkkinä vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153