Lahjaksi lahjakortteja!!

vuosimorsian

Olen tässä lukenut tätä ainaista keskustelua, mitä annetaan häälahjaksi. Toisten mielestä rahan pyytäminen lahjaksi on loukkaavaa, niin myös minunkin. Mutta entäpä jos hääpari on asunut useita vuosia yhdessä. Heillä on jo oikeastaan kaikkea mitä tarvitaan. Tällaisellelle parille on hyvin vaikea keksiä sopivaa lahjaa. Mutta voitte uskoa, että myös lahjalistan tekeminen on hyvin vaikeaa tässä tilanteessa!!!

Itse olen ratkaissut tämän asian ostamalla hääparille jotain tosi pientä (vain muistoksi) ja antamalla lahjaksi lahjakortin johonkin liikeeseen. Ovatpahan saaneet itse valita sitten mikä silmää mielyttää.

Minusta olisikin tosi kiva jos mahdollisemman moni myös meidän vieraista osaisi ajatella samoin kuin itse. Jotenkin minusta vain tuntuu, että nykyään ihmiset ovat vain kokonaan unohtaneet tällaisen mahdollisuuden...

3

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsmaikku 2006

Me pyydetään rahaa tai lahjakortteja..
      lahjalista tehdään myös, tai ainakin jonkinlaista runkoa..jotta voi ainakin lahjakortit ostaa oikeisiin liikkeisiin..

Meille syynä on tilan puute..asutaan toistaisesti pikku ruisessa yksiössä..

Mieheni sisko menee naimisiin ennen meitä ja he pyytävät rahaa..tai lahjakortteja häämatkaan..me ostettiin lahjakortti kodintarvike liikkeeseen..

MUTTA!jos ja kun ostaa lahjakortteja niin siinäkin pitää olla maku mukana..tuttuni sai lahjakortin sexishoppiin..en tiedä jos he siellä tuppaavat käymään..mutta maku kunniaan!

• onozku

meillä ei ollut mitään lahjalistaa, mutta kyselijöille kerrottiin että sitä astiastoa kerätään. saatiin siis sokoksen lahjakortteja vino pino astianostoa varten. saatiin ainakin koko kahviastiasto (2 tusinaa) kerralla.
        saatiin myös ravintolaan lahjakortti. rahat on vähän hankalampi juttu, me ei yhtään tiedetä mitä me niillä tehtäis. lahjakortit on siis tosi pop.

• kortteja
        onozku kirjoitti:

meillä ei ollut mitään lahjalistaa, mutta kyselijöille kerrottiin että sitä astiastoa kerätään. saatiin siis sokoksen lahjakortteja vino pino astianostoa varten. saatiin ainakin koko kahviastiasto (2 tusinaa) kerralla.
        saatiin myös ravintolaan lahjakortti. rahat on vähän hankalampi juttu, me ei yhtään tiedetä mitä me niillä tehtäis. lahjakortit on siis tosi pop.

osaatte käyttää mut rahaa ette?! Eiköhän ne samoihin liikkeisiin kelpaa kummatkin. Näin vinkkinä vaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin

Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000
      Maailman menoa
      521
      7950
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      233
      2745
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2611
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      1999
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1881
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      1644
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1386
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1242
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1198
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1175
    Aihe