Kertokaapa mitä voisin ostaa häälahjaksi siskolleni& hänen miehelleen? Pari on nuori ja huumorintajuinen, haluaisin jotain omaperäistä ja mieleenjäävää. Päässä vaan ei nyt pyöri yhtään ideoita.
Auttakaa jookos!!
Erilainen häälahja *kiire*
33
123573
Vastaukset
- ehdotus
kuumailmapallolento
- heistä
karikatyyri kuvat semmoset isot ja hienot ja laitata kehyksiin...
- Minette
Hei, tuo on hyvä idea! Kas kun ei tullut mieleen. Sopisi täydellisesti heidän sisustukseensa.
Mistä tällaisia voisi tilata?
Kuumailmapallolentokin on ihana idea, valitettavasti hieman liian kallis toteutettavaksi. - löytyy
Minette kirjoitti:
Hei, tuo on hyvä idea! Kas kun ei tullut mieleen. Sopisi täydellisesti heidän sisustukseensa.
Mistä tällaisia voisi tilata?
Kuumailmapallolentokin on ihana idea, valitettavasti hieman liian kallis toteutettavaksi.Itse teetin Kokkolassa eräässä mainostoimistossa. Omistaja piirsi kuvan itse, on piirtänyt monista paikkakuntalaisista mainoksiin ym. tarkoituksiin.
Raumalla on siellä vanhassa kaupungissa joku taiteilija, joka on erikoistunut näihin "pilakuviin".
Laita kotikaupunkisi keskusteluun kysely, varmaankin joku osaa antaa tietoja. Kyllä näitä tekijöitä löytyy Suomesta moniakin. - P.Hakala
löytyy kirjoitti:
Itse teetin Kokkolassa eräässä mainostoimistossa. Omistaja piirsi kuvan itse, on piirtänyt monista paikkakuntalaisista mainoksiin ym. tarkoituksiin.
Raumalla on siellä vanhassa kaupungissa joku taiteilija, joka on erikoistunut näihin "pilakuviin".
Laita kotikaupunkisi keskusteluun kysely, varmaankin joku osaa antaa tietoja. Kyllä näitä tekijöitä löytyy Suomesta moniakin.Siellä ainakin on taitava piirtäjä. En ehkä kuitenkaan antaisi karikatyyriä, sillä sellaista ei jaksaisi kauaa katsella. Muotokuva pikemminkin.
- Tyytyväinen asiakas
löytyy kirjoitti:
Itse teetin Kokkolassa eräässä mainostoimistossa. Omistaja piirsi kuvan itse, on piirtänyt monista paikkakuntalaisista mainoksiin ym. tarkoituksiin.
Laita kotikaupunkisi keskusteluun kysely, varmaankin joku osaa antaa tietoja. Kyllä näitä tekijöitä löytyy Suomesta moniakin.Kurkkaa www.nettatiitinen.fi
Tekee aivan uskomattoman upeita maalauksia ja on erikoistunut juuri tilaustaiteeseen ja henkilökuviin. Sivuilta löytyy mm. myös häälahjavinkkejä.
- ystävillemme
Morsiamen harrastuksesta löysimme hääparille kivan lahjan, ostimme erotiikkakaupasta vartalosuklaata jonka kanssa tuli pieni suti (morsian harrastaa maalausta). Pääsevät sitten häämatkalla maalailemaan toisiaan...
- niille
paketti kortsuja
- niin ...
lateksinen kissa-asu naiselle ja käsiraudat miehelle.
- huoh
käypä seuraavilla sivuilla:
www.pulju.fi
www.mulletoi.com
mielenkiintoisia ja omalaatuisia tavaroita. - emali
huoh kirjoitti:
käypä seuraavilla sivuilla:
www.pulju.fi
www.mulletoi.com
mielenkiintoisia ja omalaatuisia tavaroita.mikä ihmeen www.mulletoi.com, ei aukea ainakaan mulla.
pilailukaupasta osta karkista tehdyt alushousut,ne oli hienot ja stringit vielä.sulhanen ainaki tykkää hääyönä..mä ainaki haen kaverille semmoset häälahjaksi.rovaniemen piliskaupassa ainaki on niitä ja kaikkea muuta hauskaa lahjaideaa.t.outi
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
katso tämän sivun alareunasta
- positions
Miten ois?
- keksi parempaa
Kuin RAAMATUN, elävän Jumalan Pyhän sanan! Ja laita siinä oleva kultainen nauha seuraavaan väliin Kirje roomalaisille 10luku jakeesta 9:Jos sinä suullasi tunnustat että Jeesus on Herra,ja sydämessäsi uskot,että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet PELASTUVA.Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus PELASTUKSEN......yksikään joka Häneen uskoo, ei joudu häpeään.
- antaa
vihkiraamatun perille vihkimisen jälkeen.
- HYVÄ LAHJA
Saimme aikoinaan mm syöttötuolin. Se oli illan katsotuin lahja..Käyttöäkin oli sitten aikoinaan..
- nimetön
Todella naurettavaa!!!
Ootko aatellut jos pari ei vaikka sais vauvoja??
En ole idioottisempaa vielä kuullut!!!!!!!!!!!!!!!! - Monane
syöttötuoli??!?
Suuttuisin kyllä mielettömästi, jos moisen saisin.
Olipa kyllä todella törkeää ja mautonta!
- Valokuvia
Kokeile:
http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9
Ei sovi kaikille!- rts
tuollainen setti http://www.paitabaana.com/product_info.php?cPath=95&products_id=362
tai sitten vähän kesympi http://www.paitabaana.com/product_info.php?cPath=95&products_id=342
- vaikka
wwf:ltä eläin! älä pelästy, ei tule kotiin asumaan :) se on sellasta "kummi" toimintaa!
- Milla
Poltin itse niihin nimet koristeluraudalla, myös kolvilla onnistuu. Myös joissakin liikkeissä polttavat pyynnöstä nimet. Lahjan saaja tykkäs hirveesti. Käsityönä tehdyt ja upeat! Pakkasin sellofaaniin ja lahjanaruun. Hintaa tuli 50e ja postikulut, kun tilasin Kuusamosta asti. Sanoin sitten lahjaa antaessani, "jotta muistaisitte kuksia", nauratti kaikkia..=)
- eräs123
sai joltai lumikengät! Oli aika loistava idea :)
- Milla
Yhdelle erähenkiselle hääparille tein taulun lahjaksi. Liimapuusta pohja, siihen kullan värisillä pienillä nauloilla naulasin poron nahasta (saa nahkaliikkeistä, muukin nahka käy) leikatun taljan muotoisen kuvion (nahkan merkin näköinen) ja siihen poltin Kahlil Gibranin runon koristeluraudalla (kolvikin käy). Tuli tosi upea ja lahjan saaja pari laittoi tekemäni taulun makuuhuoneeseensa seinälle! Hintaa taululle tuli varmaan noin 20e.
- Matilda
Kaunis patsas!
http://www.alcovegallery.com/images/art/Wood Couple.JPG - Tirppi-n
löytyy googlesta =)
- jos löytyy
niin tuollainen setti =D
http://www.paitabaana.com/product_info.php?cPath=95&products_id=362 - Reinofani
Ei muuta kuin Reino & Aino- kengät nuorelleparille ja sitten vielä tuleville lapsille omat pikkureinot! :)
www.reinokauppa.fi- Vap.eht.lapseton
Ettekö ymmärrä,että kaikki eivät halua lapsia! Tai voi saada. Jätetään siis nämä typerät "pikkureinojutut" yms.
- h79
Varaatte jonkin "erilaisen" valokuvataiteilijan ja suunnittelette jonkin persoonallisen idean ja kuvaatte joko yksittäisen kuvan tai kuvasarjan. Siitä sitten vaan taulua seinälle.
Ainakin on uniikki ratkaisu. - jaan3
paras erilainen häälahja löytyy: www.kristallikauppa.com
Tosi kivat häälahjat, poltarit, kastelahja, kummilahjat, syntymäpäivälahjat.
Modernit ja Uniikki alkuperäinen Bohemia Kristalli. - kaaso3
Kokeile Omakirjan Hääkirjaa: http://www.omakirja.fi/fi/kirjat-ja-hinnat/haakirja/
Kirjaan tulee runoja ja mietelauseita valmiina, mutta voit myös itse päättää mitä haluat kirjassa sanoa. Lisäksi kirjaan voi lisätä myös omia kuvia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569