Mikä mahtaa olla halvin kotiteatterivahvistin jossa viritin ja PHONO-liitin??? Itse olen löytänyt Kitupiikistä Saksasta YAMAHA 757 vähän alle 500€..
Kotiteatterivahvistin & PHONO-liitin!!
8
2988
Vastaukset
- Denonissa?
Mulla on Denonissa Phono, mutta laitehan
on jo viime vuosituhannelta. En tiedä onko nyky
sissä- AlbertSpeer
Nykysissä ei phonoa enää ole. Täytyypi hankkia vahvistin väliin. Riaa tai joku sen nimi on.
Itse ostin pienen välipalikan levysoittimen ja vahvistimen väliin. Levysoittimesta menee piuha vahvistimeen "phono in" ja lähtee "cd out". Ja tämä systeemi toimii uusimmissakin vahvistimissa.
Hintaa oli 47 € eli ei kannata mitään kokonaan uutta vahvistinta ostaa.- fendert
Hieno juttu. Kerro mistä palikan saa.
Jos tiedät mistä saa neuloja niin vielä parempi - minä
fendert kirjoitti:
Hieno juttu. Kerro mistä palikan saa.
Jos tiedät mistä saa neuloja niin vielä parempiwww.kruunuradio.fi
- Pönttö
minä kirjoitti:
www.kruunuradio.fi
Riaa korjaimen voi tehdä itekkin! Eikä maksa paljon.
- pertsa
Pönttö kirjoitti:
Riaa korjaimen voi tehdä itekkin! Eikä maksa paljon.
Vai voi riia-korjaimen tehdä itse.? Niin voi varmaan moottorisahankin, ja miksei samantien autonkin. Mutta kannattaako?
- sinä
minä kirjoitti:
www.kruunuradio.fi
Ja täältä www.vinyyliklubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891