Cesarille!!

kummastunut

Kuinka joku palstan seriffi ei voi pitää mielipiteitään ominaan, vaan kirjoittelee itsekin palstalleen koko ajan. Hyvin harvakseen lueskelen täällä, mutta HYVIN usein olen törmännyt serifin juttuihin. Eikös tässäkin pitäis olla joku jääviys , eli pysyttävä asialinjalla, tehtävä työtänsä ja pidettävä omat mielipiteet ominaan eikä olla NIIN huomion kipeä, että täytyy itse kirjoitella tänne.

9

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö

..sana vapaa, miksi sefu ei voisi antaa omia kommentteja, en ymmärrä sinun kysymystä. Hienoa on kun hän myös poistaa asiattomat tekstit (myös minun)nykyään.

• kummastunut

No se HOMMAHAN ON nimenomaan poistaa juttuja, EI itse osallistua. Etpä tosiaan sinäkään ymmärtänyt. Ihan hermostuttaa kun nykyaikana pitäis aina olla rautalankaa mukana...

• Tyttö
        kummastunut kirjoitti:

No se HOMMAHAN ON nimenomaan poistaa juttuja, EI itse osallistua. Etpä tosiaan sinäkään ymmärtänyt. Ihan hermostuttaa kun nykyaikana pitäis aina olla rautalankaa mukana...

..nippelijuttua en ole tiennyt,
        eikä tarvitse sitä edes tietää,
        joten yritä sinä vaan sietää.
        Rautalankaa saa kaupasta ja
        ei tarvitse edes esittää
        vaurasta!!!!!!

• jags
        Tyttö kirjoitti:

..nippelijuttua en ole tiennyt,
        eikä tarvitse sitä edes tietää,
        joten yritä sinä vaan sietää.
        Rautalankaa saa kaupasta ja
        ei tarvitse edes esittää
        vaurasta!!!!!!

, minkätasoiset ihmiset täällä palstalla "keskustelee"

• mitään ....
        jags kirjoitti:

, minkätasoiset ihmiset täällä palstalla "keskustelee"

vikaa jutun tasossa. Katsoppa noita haukkumaviestejä niin johan taso laskee kummasti kuin lehmänhäntä.

• en tajuu

Todella tyhmä komentti.seriffin työ on tietääkseni ihan vapaaehtoista.ei siitä mitää makseta.kiva et sitäkin kiinnostaa BB jutut.eihän se muuten olisi tämän palstan seriffi.ehkä sen pitäis aina sit sun mielest kirjaantua ulos eka ennen kun voi oman kommenttinsa pistää.

• on hyvä

valvoja jä hänelläkin on oikeus osallistua keskusteluun, monilla palstoilla valvoja ei edes vaivaudu vastaamaan vaikka häneltä jotain kysyttäisi.

• ja nytkin on hyvä

kun koko ukkeli ei oo ees paikalla!!

• Aina välillä tulee vastaavanlaisia kummasteluja ja varmasti ihan asiaa on kirjoittaja tarkoittanut. Tällöin kyseessä lienee jonkinlainen väärinkäsitys Suomi24 palstojen moderoinnista. Palstasefut eivät ole millään tavalla töissä Enirolla (Suomi24:n omistaja), vaan hommaa hoidetaan ihan vapaaehtoispohjalta. Olemme siis ihan tavallisia palstojen lukijoita/kirjoittajia, jotka ovat itse halunneet alkaa huolehtimaan jonkin palstan siisteydestä. Sefut eivät todellakaan istu missään konttorilla, vaan "sefuilua" hoidetaan ihan siinä samalla kun surffaillaan muutenkin netissä kotona esim.

Se että joidenkin mielestä sefu ei saisi kirjoittaa palstalle, saati sitten ilmasta mielipidettään siellä voi toki olla jonkun mielipide, mutta asia ei näin oikeasti ole. Itseasiassa yksi ensimmäisistä sefuksi pääsemisen ehdoista on se, että on itse aktiivinen palstan kirjoittaja. Itsekkin toki olen sitä mieltä että sefun on oltava maltillinen kirjoituksissaan, koska se tähti siellä perässä moninkertaistaa kuitenkin sen viestin merkityksen monille lukijoille; Sheriffi on jatkuvasti suurennuslasin alla.

Alla vielä linkkejä Sheriffejä koskeviin sivuihin:

http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/hakemus.chtml

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2386
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1642
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      68
      1356
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      223
      1246
    5. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      87
      1146
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      111
      1099
    7. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      980
    8. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      928
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      913
    Aihe