Mun undulaatti kuoli tänään. nyyyh )=
undulaatti kuoli )=
4
612
Vastaukset
- alli
surullista ..minkä ikäisenä kuoli? Undulaatit ovat ihania persoonallisuuksia...itsekin ikävöin vielä rakasta undulaattiani joka kuoli liian nuorena seitsemän vanhana. Oli todella kesy ja roikkui aina olkapäälläni. :(
- ¤~~hevoshullu~~¤
surullista..mä oon hankkimassa undulaatteja(2) ens viikolla..toivottavast elää pitkään..
- Itkin aina...
Näiden kuolema oli itselleni lapsena ja murrosikäisenä raju isku. Surin kuukausikaupalla. Kuin kaveri/ystävä olisi kuollut.
Ekaksi kuoli Topi-undulaatti, sininen persoona. Tultiin 1980 heinäkuussa automatkalta kotiin ja Topi makasi kuolemaa tehden häkin lattialla, vierellään tyttökaverinsa Tipsu. Hautasin seuraavana aamuna, kaunis kesäaamu, Topin talon pihakoivun juureen.
Vuosia vieri ja viimeisimmän perheenjäsenen, Tiitin, jouduin hautaamaan syksyllä 1989. Tiiti suri itsensä kuoliaaksi isänsä, Taavi-undulaatin kuoltua muutama viikko aiemmin. Ei auttanut sekään etttä ostettiin undutyttö Tiitin kaveriksi.
Vuosikymmenet ovat vierineet mutta yhä edelleen välillä muistelen noita rakkaita lemmikkilintujani, ja kyyneleet tulevat silmään, vaikka olen nyt keski-ikäinen mies ja miehenhän ei tulisi itkeä. - Alpo undulaatti
Minulla oli nuorempana undulaatti uros. Opetin sen sanomaan muutamia sanojakin. Alpo katseli olkapäälläni TV:tä kuljeskeli ympärilläni lentäen tai kävellen. Mutta aina oltiin yhdessä kun olin kotona.
Välillä hoki "terve terve" tms. janyökki kuten undulaatit usein tekevät.
Oli jännä seurata sen puheen oppimista, ensin tuli jotain käsittämätöntä mokellusta, mutta myöhemmin täysin selväkielisiä sanoja.
Se tiesi aina tuloni töistä tai mistä vaan ikinä tulinkin. Äitini sanoi että Alpo rupesi metelöimään aina kun olin tulossa.
En tiedä kuuliko se autoni äänen vai mistä se vainusi tuloni jo muutaman sadan metrin päästä.
Jouduin siitä luopumaan allergiani takia, annoin sen serkkutytölle pitkin hampain. En olisi halunnut siitä luopua. Alpo kuoli n. viikon sisällä, ilmeisesti suruun tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126