Mun undulaatti kuoli tänään. nyyyh )=
undulaatti kuoli )=
4
707
Vastaukset
- alli
surullista ..minkä ikäisenä kuoli? Undulaatit ovat ihania persoonallisuuksia...itsekin ikävöin vielä rakasta undulaattiani joka kuoli liian nuorena seitsemän vanhana. Oli todella kesy ja roikkui aina olkapäälläni. :(
- ¤~~hevoshullu~~¤
surullista..mä oon hankkimassa undulaatteja(2) ens viikolla..toivottavast elää pitkään..
- Itkin aina...
Näiden kuolema oli itselleni lapsena ja murrosikäisenä raju isku. Surin kuukausikaupalla. Kuin kaveri/ystävä olisi kuollut.
Ekaksi kuoli Topi-undulaatti, sininen persoona. Tultiin 1980 heinäkuussa automatkalta kotiin ja Topi makasi kuolemaa tehden häkin lattialla, vierellään tyttökaverinsa Tipsu. Hautasin seuraavana aamuna, kaunis kesäaamu, Topin talon pihakoivun juureen.
Vuosia vieri ja viimeisimmän perheenjäsenen, Tiitin, jouduin hautaamaan syksyllä 1989. Tiiti suri itsensä kuoliaaksi isänsä, Taavi-undulaatin kuoltua muutama viikko aiemmin. Ei auttanut sekään etttä ostettiin undutyttö Tiitin kaveriksi.
Vuosikymmenet ovat vierineet mutta yhä edelleen välillä muistelen noita rakkaita lemmikkilintujani, ja kyyneleet tulevat silmään, vaikka olen nyt keski-ikäinen mies ja miehenhän ei tulisi itkeä. - Alpo undulaatti
Minulla oli nuorempana undulaatti uros. Opetin sen sanomaan muutamia sanojakin. Alpo katseli olkapäälläni TV:tä kuljeskeli ympärilläni lentäen tai kävellen. Mutta aina oltiin yhdessä kun olin kotona.
Välillä hoki "terve terve" tms. janyökki kuten undulaatit usein tekevät.
Oli jännä seurata sen puheen oppimista, ensin tuli jotain käsittämätöntä mokellusta, mutta myöhemmin täysin selväkielisiä sanoja.
Se tiesi aina tuloni töistä tai mistä vaan ikinä tulinkin. Äitini sanoi että Alpo rupesi metelöimään aina kun olin tulossa.
En tiedä kuuliko se autoni äänen vai mistä se vainusi tuloni jo muutaman sadan metrin päästä.
Jouduin siitä luopumaan allergiani takia, annoin sen serkkutytölle pitkin hampain. En olisi halunnut siitä luopua. Alpo kuoli n. viikon sisällä, ilmeisesti suruun tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366507Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r474565Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi944396Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli64196Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393692Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173608Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713263Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415