Hävisin

TJF

Hävisin Laakson Esalle Turku kartingissa 3 kympällä nyt ottaa pattiin !!!!!!

203

20963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gp race

      sehän on valovuosi autourheilussa. harjoittelu tekee mestarin älä luovuta

      • Tomppa

        Kiitos lämpimistä ja kannustavista sanoistasi,tulen anomaan AKK:lta tukea korkean paikan leirille, jonka jälkeen NÄYTÄN kaikille mistä minä pissin.


    • 22,36

      kuka on esa laakso? ei kukaan kuski ainakaan.

      • Esa Laakso

        Emmää mikään kuski ookkaan. Minoon läski hualtaja. Ja Tomppa on hauska ukko kans...!!!


      • TJF

        Toki Esa kuski on ,ei ne autot ittekseen kulje,eihän?


      • 23,36
        TJF kirjoitti:

        Toki Esa kuski on ,ei ne autot ittekseen kulje,eihän?

        ...silti niitä ajanut :D


      • Esa Laakso
        23,36 kirjoitti:

        ...silti niitä ajanut :D

        Alkavasta dementiasta huolimatta muistaakseni KYLLÄ ajoin ainakin jotain härveliä sunnuntaina. Ja KIVAA oli!!! Joillain muilla ei näyttäis olleen ollu niin kauhian hauskaa, mutta koittakaahan vaan muutkin naatiskella enämpi näitten vehkeitten kanssa touhuillessa! Sunday open on mukava tapahtuma, ja pikku kolinat kyllä siittä vielä tasaantuu. Sisäradathan on aina melko ahtaita, ja jos ohituksia yrittää/tekee, niin usein siinä kosketuksiakin syntyy. Mutta tosiaan... kisaillaan rehdisti ja pilkettä silmäkulmassa!!! Tasaisia kuskeja ainakin näyttäis noissa karkeloissa riittävän! Ja lopuksi... Tompalle terveisiä!!! Kyllä taas keskustelun avasit... :)))


    • paska

      joo ei siihen mitään esaa tarvittu niin turpaan tuli niin että tukka lähti. Ei Sundayopenis pärjätty...hmm...ny mä hokasin joitakin kuskeja täytyy seuraavas kisas rangaista takaapäin vasten rengasvallia. Niin muutkin teki

      • Tomppa

        Olin toki paikalla sunnuntaina, mutta en muista kenenkään poistuneen ilman tukkaansa ja toi" rankaisu takaapäin vasten rengasvallia" hyi sentään, kuulostaa melko pervolta.


      • paska
        Tomppa kirjoitti:

        Olin toki paikalla sunnuntaina, mutta en muista kenenkään poistuneen ilman tukkaansa ja toi" rankaisu takaapäin vasten rengasvallia" hyi sentään, kuulostaa melko pervolta.

        tarkoitan AUTOLLA!!! Älä unelmoi enempää. Siistiä ajoa oli muiden osalta paitsi yhden. No sitä saa mitä tilaa. Ja henkilökunta jos sinne tulee asiakaskilpailuihin (Bfin), niin mä haistatan v...t koko hommalle, vaikka ne onkin lyötävissä jokaikinen... T.Nyt ei olla Porissa


      • vähän
        paska kirjoitti:

        tarkoitan AUTOLLA!!! Älä unelmoi enempää. Siistiä ajoa oli muiden osalta paitsi yhden. No sitä saa mitä tilaa. Ja henkilökunta jos sinne tulee asiakaskilpailuihin (Bfin), niin mä haistatan v...t koko hommalle, vaikka ne onkin lyötävissä jokaikinen... T.Nyt ei olla Porissa

        Kuka se yksi koheltaja oli ?
        Monenneksiko tuli ?


      • aaaa
        vähän kirjoitti:

        Kuka se yksi koheltaja oli ?
        Monenneksiko tuli ?

        ekan lähdön voitto, toisessa neljäs. Eipä hänen "ohitukset" omalle kohdalle sattunut mut sääliks kävi eturivin kavereita, joilla sentään kilpailusäännöt tiedossa.Eipä jättänyt kylmäksi henkilökuntaan kuuluva kaverikaan kun b-finaalis ruhjoi porukkaa minkä ajamiseltaan ehti. Loistavaa mainosta


      • 24,36
        aaaa kirjoitti:

        ekan lähdön voitto, toisessa neljäs. Eipä hänen "ohitukset" omalle kohdalle sattunut mut sääliks kävi eturivin kavereita, joilla sentään kilpailusäännöt tiedossa.Eipä jättänyt kylmäksi henkilökuntaan kuuluva kaverikaan kun b-finaalis ruhjoi porukkaa minkä ajamiseltaan ehti. Loistavaa mainosta

        jos hlökunta haluaa pitää autot pidempään kunnossa/tasaisina, kannattaa kitkeä säännöillä päinajamiset pois. muuten kukaan ei pian halua keskittyä ajamiseen.


      • joulupukki
        aaaa kirjoitti:

        ekan lähdön voitto, toisessa neljäs. Eipä hänen "ohitukset" omalle kohdalle sattunut mut sääliks kävi eturivin kavereita, joilla sentään kilpailusäännöt tiedossa.Eipä jättänyt kylmäksi henkilökuntaan kuuluva kaverikaan kun b-finaalis ruhjoi porukkaa minkä ajamiseltaan ehti. Loistavaa mainosta

        Ettekö te P.Harju....tä tunne


      • Tunneta
        joulupukki kirjoitti:

        Ettekö te P.Harju....tä tunne

        eipä tuokaan tunne meitä. Ps. Myös kolarikoulun käynyt


      • bbb
        paska kirjoitti:

        tarkoitan AUTOLLA!!! Älä unelmoi enempää. Siistiä ajoa oli muiden osalta paitsi yhden. No sitä saa mitä tilaa. Ja henkilökunta jos sinne tulee asiakaskilpailuihin (Bfin), niin mä haistatan v...t koko hommalle, vaikka ne onkin lyötävissä jokaikinen... T.Nyt ei olla Porissa

        Tokihan tiedät että vetyperoksidi blondaa tukan sekä aivot


      • vai niin
        bbb kirjoitti:

        Tokihan tiedät että vetyperoksidi blondaa tukan sekä aivot

        tiesikkö itse?


      • sukua
        joulupukki kirjoitti:

        Ettekö te P.Harju....tä tunne

        Onko sukua Porin Harjun...lle ?


      • taikinasuti
        sukua kirjoitti:

        Onko sukua Porin Harjun...lle ?

        Jep jep


      • biggie
        aaaa kirjoitti:

        ekan lähdön voitto, toisessa neljäs. Eipä hänen "ohitukset" omalle kohdalle sattunut mut sääliks kävi eturivin kavereita, joilla sentään kilpailusäännöt tiedossa.Eipä jättänyt kylmäksi henkilökuntaan kuuluva kaverikaan kun b-finaalis ruhjoi porukkaa minkä ajamiseltaan ehti. Loistavaa mainosta

        Kyllä Peksu osaa paljon rumemminkin ajaa, ja eipä tuo sunnuntain ajo niin ronskilta näyttänyt. Kyllä muutkin kolistelivat ihan yhtälailla. Ja mitä Reunaseen tulee, niin ei "lahdannut" porukkaa, vaan yritti liian pieneen väliin, niinkuin kuka tahansa muukin. Ainahan niitä kontakteja syntyy..


      • biggie
        paska kirjoitti:

        tarkoitan AUTOLLA!!! Älä unelmoi enempää. Siistiä ajoa oli muiden osalta paitsi yhden. No sitä saa mitä tilaa. Ja henkilökunta jos sinne tulee asiakaskilpailuihin (Bfin), niin mä haistatan v...t koko hommalle, vaikka ne onkin lyötävissä jokaikinen... T.Nyt ei olla Porissa

        No miks et sitten lyönyt laudalta jokaikist kun niin kerskailet?


      • Mauka
        biggie kirjoitti:

        No miks et sitten lyönyt laudalta jokaikist kun niin kerskailet?

        ...jotkut paikalle eksyvät veljekset tai vaikkapa joku MM jäisi joku kerta valliin...


      • obviously
        biggie kirjoitti:

        No miks et sitten lyönyt laudalta jokaikist kun niin kerskailet?

        ...ei ajamalla voi pärjätä kymmeniä kiloja kevyemmilleen, sen näki suoraan kierrosajoistakin. eturivin sällit joutuivat ottamaan ekaan kisalähtöön 2 ekaa autoa, ne joilla ei edellisessä erässä ajanut kukaan. 10 kierroksen kisan loppupuolella vasta renkaat olivat lämmenneet kunnolla.


      • Harjunpää!
        sukua kirjoitti:

        Onko sukua Porin Harjun...lle ?

        On, se on porin harjunpään peilikuva, kalevin poika


      • Katsos
        biggie kirjoitti:

        No miks et sitten lyönyt laudalta jokaikist kun niin kerskailet?

        Luepa uudestaan: "vaikka ne onkin lyötävissä jokaikinen..."
        Eikös tuo tarkoitakin, että mahdollista, ei varmaa? Kyllä.


      • räyhä
        obviously kirjoitti:

        ...ei ajamalla voi pärjätä kymmeniä kiloja kevyemmilleen, sen näki suoraan kierrosajoistakin. eturivin sällit joutuivat ottamaan ekaan kisalähtöön 2 ekaa autoa, ne joilla ei edellisessä erässä ajanut kukaan. 10 kierroksen kisan loppupuolella vasta renkaat olivat lämmenneet kunnolla.

        Harjunpäällä puhuu kokemus, ja osaaa olla nopea vaik onki muit painavempi.. ja renkaista että ne kyllä lämpenevät jo 5krs.. mitä jos saataaisiin sellane ehdotus eteenpäi et ajettais kokoaika vaan kuudel autol, sillo ei olis kenelläkää aihetta aukoo et on renkaat kylmät!!


      • alesi
        räyhä kirjoitti:

        Harjunpäällä puhuu kokemus, ja osaaa olla nopea vaik onki muit painavempi.. ja renkaista että ne kyllä lämpenevät jo 5krs.. mitä jos saataaisiin sellane ehdotus eteenpäi et ajettais kokoaika vaan kuudel autol, sillo ei olis kenelläkää aihetta aukoo et on renkaat kylmät!!

        On siellä monella muullakin monien vuosien ajokokemus, Harjunpää jäi ekassa lähdössä 3, ja tokassa lähdössä 2 kymmenystä nopeimmille nopeimmissa kierrosajoissa. Ja joo, JOS vastaisuudessa otetaan vaan siten autoja että ne kaikki on juuri lämmitetty, sitten kukaan ei joudu antamaan kylmillä renkailla sellaista tasoitusta kuin viimeksi joutui.


      • tietäsitkin
        paska kirjoitti:

        tarkoitan AUTOLLA!!! Älä unelmoi enempää. Siistiä ajoa oli muiden osalta paitsi yhden. No sitä saa mitä tilaa. Ja henkilökunta jos sinne tulee asiakaskilpailuihin (Bfin), niin mä haistatan v...t koko hommalle, vaikka ne onkin lyötävissä jokaikinen... T.Nyt ei olla Porissa

        "Sitä saa mitä tilaa" on aika harkitsemattomasti sanottu, jos tarkotat vaan sitä "yhtä", koska et yhtään tiedä mitä sellasesta seuraa. se ei tee yhtään mitään rumaa ennen kuin joku muu tekee sille jotain. kostohommat se osaa paremmin ku sinä, koska et todellisuudessa tiedä mikä on rumaa ajoa, jos se oli muka sellasta. se poika osaa paljon temppuja. varotettu on kuitenkin ennen kuin liikaa alkaa rehvastella. turhaan siitä itkemään alkaa jos muita 50kiloa painavempi kaveri voittaa, ja ajaa pari reeniä alkuun uudella radalla. kokemus se on mikä puhuu. ottaen huomioon, että mun mielestä sen takapuskuriin tuli enemmän ja kovempia niittejä ku se anto kellekään, se vaan osaa ohittaa nätimmin. ei muuta kiitos. :)


      • posti-merkki
        tietäsitkin kirjoitti:

        "Sitä saa mitä tilaa" on aika harkitsemattomasti sanottu, jos tarkotat vaan sitä "yhtä", koska et yhtään tiedä mitä sellasesta seuraa. se ei tee yhtään mitään rumaa ennen kuin joku muu tekee sille jotain. kostohommat se osaa paremmin ku sinä, koska et todellisuudessa tiedä mikä on rumaa ajoa, jos se oli muka sellasta. se poika osaa paljon temppuja. varotettu on kuitenkin ennen kuin liikaa alkaa rehvastella. turhaan siitä itkemään alkaa jos muita 50kiloa painavempi kaveri voittaa, ja ajaa pari reeniä alkuun uudella radalla. kokemus se on mikä puhuu. ottaen huomioon, että mun mielestä sen takapuskuriin tuli enemmän ja kovempia niittejä ku se anto kellekään, se vaan osaa ohittaa nätimmin. ei muuta kiitos. :)

        parikymmentä kiloa, ei 50 kiloa. se parikymmentä kiloa esti tätä kaveria pystymästä samoihin kierrosaikoihin kuin nopeampansa, silloin tuli autoja säälimättömät keinot sillä käyttöön. toivottavasti autot eivät ensi viikonlopun jälkeen joudu perusteelliseen huoltoon...


      • posti-merkki
        tietäsitkin kirjoitti:

        "Sitä saa mitä tilaa" on aika harkitsemattomasti sanottu, jos tarkotat vaan sitä "yhtä", koska et yhtään tiedä mitä sellasesta seuraa. se ei tee yhtään mitään rumaa ennen kuin joku muu tekee sille jotain. kostohommat se osaa paremmin ku sinä, koska et todellisuudessa tiedä mikä on rumaa ajoa, jos se oli muka sellasta. se poika osaa paljon temppuja. varotettu on kuitenkin ennen kuin liikaa alkaa rehvastella. turhaan siitä itkemään alkaa jos muita 50kiloa painavempi kaveri voittaa, ja ajaa pari reeniä alkuun uudella radalla. kokemus se on mikä puhuu. ottaen huomioon, että mun mielestä sen takapuskuriin tuli enemmän ja kovempia niittejä ku se anto kellekään, se vaan osaa ohittaa nätimmin. ei muuta kiitos. :)

        ...se kaveri ohittaa massalla ajamalla päin heti ekoissa jarrutuksissa jättämällä vähän jarruttamatta.


      • hävinnyt postimerkki
        posti-merkki kirjoitti:

        ...se kaveri ohittaa massalla ajamalla päin heti ekoissa jarrutuksissa jättämällä vähän jarruttamatta.

        pitäs men et mulla jäi kisa voittamatta ku ajoin liia lujaa päin ja se suuttu siit ja ku en osannu ohittaa


      • räyhä
        alesi kirjoitti:

        On siellä monella muullakin monien vuosien ajokokemus, Harjunpää jäi ekassa lähdössä 3, ja tokassa lähdössä 2 kymmenystä nopeimmille nopeimmissa kierrosajoissa. Ja joo, JOS vastaisuudessa otetaan vaan siten autoja että ne kaikki on juuri lämmitetty, sitten kukaan ei joudu antamaan kylmillä renkailla sellaista tasoitusta kuin viimeksi joutui.

        eihän sillä mitään väliä erissä et onks vaik sekuntia hitaampi muita, tuloshan ratkaisee!!


      • viikonloppuna tavataan
        24,36 kirjoitti:

        jos hlökunta haluaa pitää autot pidempään kunnossa/tasaisina, kannattaa kitkeä säännöillä päinajamiset pois. muuten kukaan ei pian halua keskittyä ajamiseen.

        liput pöydän alle piiloon, niin kuin oli viime viikonloppuna kun oli eka sunday open.
        ja sen jälkeen ajetaan h..j..pään tyylillä. ni johan on mekaanikoilla töitä pariksi päiväksi. kun kunnostavat autoja jotka ovat riittävän solmussa.


    • Timppa_

      Onko Turku-Karting rataprofiilia muutettu viime talvesta?

      Timo Koivunen
      0500-567001

      PS 28,240s

      • vain

        ja monta kertaa. nyt pohja-aika oli 24 jotain


      • 25,10

        nykyään siellä tehdään vaan alle 25s ratoja, monta kertaa muutettu viime talven jälkeen


      • sää
        25,10 kirjoitti:

        nykyään siellä tehdään vaan alle 25s ratoja, monta kertaa muutettu viime talven jälkeen

        olet? 24,01 tahtoo tietää


      • ja nimilistoja esiin
        sää kirjoitti:

        olet? 24,01 tahtoo tietää

        Onks noita tuloksia jossain nähtävillä? Ketä turussa on menny ja ketkä on ollu nopeita? Ketä kilpakuskei on ollu ajelemassa, Hoopää, Reunanen...?


      • Sivusta-katsoja
        ja nimilistoja esiin kirjoitti:

        Onks noita tuloksia jossain nähtävillä? Ketä turussa on menny ja ketkä on ollu nopeita? Ketä kilpakuskei on ollu ajelemassa, Hoopää, Reunanen...?

        Mekaanikko Reunanen (kai) tuli B-finaaliin rynnimään/kolaroimaan maksavien asiakkaiden A-finaaliin pääsemistoiveet piloille. 2 kaveria B:ssä kävi tasaista vääntöä jota Reunanen tuli sotkemaan. Kys. lähdön voitti koko ajan johtanut, paalulta lähtenyt kaveri.


      • tahtoo nähä
        Sivusta-katsoja kirjoitti:

        Mekaanikko Reunanen (kai) tuli B-finaaliin rynnimään/kolaroimaan maksavien asiakkaiden A-finaaliin pääsemistoiveet piloille. 2 kaveria B:ssä kävi tasaista vääntöä jota Reunanen tuli sotkemaan. Kys. lähdön voitti koko ajan johtanut, paalulta lähtenyt kaveri.

        Ens sunnuntai sunday open ,samat jannut ajamaan nii sitten kai nähtäis kuka on KING OF THE HILL.Onnistuuko?


      • alesi
        tahtoo nähä kirjoitti:

        Ens sunnuntai sunday open ,samat jannut ajamaan nii sitten kai nähtäis kuka on KING OF THE HILL.Onnistuuko?

        tulee vielä 6 openia, joka kerta kisataan.


      • Pekka H.
        tahtoo nähä kirjoitti:

        Ens sunnuntai sunday open ,samat jannut ajamaan nii sitten kai nähtäis kuka on KING OF THE HILL.Onnistuuko?

        Se sopii mulle oikein hyvin! Oli just nätti kisa. Kiitti! Ja kyl te tiiätte jo eka kisa jälkee kuka se on.


      • Hukka P
        Pekka H. kirjoitti:

        Se sopii mulle oikein hyvin! Oli just nätti kisa. Kiitti! Ja kyl te tiiätte jo eka kisa jälkee kuka se on.

        Emme kuule tiedä, se selviää silloin. Mitäs muutakaan mahdat kuin taas ajaa päin väkisinkin muutaman kymmenyksen nopeampia.


      • Jyskälä RuleZ!
        Hukka P kirjoitti:

        Emme kuule tiedä, se selviää silloin. Mitäs muutakaan mahdat kuin taas ajaa päin väkisinkin muutaman kymmenyksen nopeampia.

        Ensinnäkin: Se massakasa ajoi aika-ajossa 24,7 -aikoja ollen koko ajan useamman kympin hitaampi kuin sen erän nopeimmat, ilmeisesti kellovirhe näytti yhdeltä kierrokselta 24,2:ta. Aikalapussa taas luki joku (härö) paras aika 1/1000s tarkkuudella vaikka siellä on 1/100s ajanotto :D Reunasen pikkumies taasen pystyi asiakkaiden ajamille 24,2-3 lukemille mutta 2 kierrosta silläkin oli mahdottomia: 23,5 ja 22,9. Paikan ajanotto ei oikein ole kunnossa, oikeasti hyvät kuskit eivät mitenkään aja noin epätasaisia aikoja.


      • Harjunpään peku
        Jyskälä RuleZ! kirjoitti:

        Ensinnäkin: Se massakasa ajoi aika-ajossa 24,7 -aikoja ollen koko ajan useamman kympin hitaampi kuin sen erän nopeimmat, ilmeisesti kellovirhe näytti yhdeltä kierrokselta 24,2:ta. Aikalapussa taas luki joku (härö) paras aika 1/1000s tarkkuudella vaikka siellä on 1/100s ajanotto :D Reunasen pikkumies taasen pystyi asiakkaiden ajamille 24,2-3 lukemille mutta 2 kierrosta silläkin oli mahdottomia: 23,5 ja 22,9. Paikan ajanotto ei oikein ole kunnossa, oikeasti hyvät kuskit eivät mitenkään aja noin epätasaisia aikoja.

        Ai oikeasti hyvät? no mä en väitä itseäni hyväksi. muut KUSKIT mun tason tietää, laitetaanko kaikille sit autot yhtä painaviksi ja ajetaan sitten kilpaa? katotaan kuka se rattimies on? mut en oo noin lapsellinen sentään et tohon viittaa, oma moka ku painan enemmän. ja sitä paitsi, älä sä mun aikoja kurki, ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta. ja sitä paitsi, tulkaa poriin ajamaan samalla treenimäärällä ku mä siellä, ni lupaan ettette sekuntia lähemmäs pääse. ;)


      • Driver
        Harjunpään peku kirjoitti:

        Ai oikeasti hyvät? no mä en väitä itseäni hyväksi. muut KUSKIT mun tason tietää, laitetaanko kaikille sit autot yhtä painaviksi ja ajetaan sitten kilpaa? katotaan kuka se rattimies on? mut en oo noin lapsellinen sentään et tohon viittaa, oma moka ku painan enemmän. ja sitä paitsi, älä sä mun aikoja kurki, ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta. ja sitä paitsi, tulkaa poriin ajamaan samalla treenimäärällä ku mä siellä, ni lupaan ettette sekuntia lähemmäs pääse. ;)

        Tiedät itsekin ettet ole paikan nopein painosi takia. Ja jos painot saataisiin tasattua, siellä ei kukaan yksin pääsisi juurikaan karkuun, et edes sinä. Se yli 80-kiloinenkin sälli meni kisassa sua kovempaa kierrosajoissa.


      • se kuumin puheenaihe
        Driver kirjoitti:

        Tiedät itsekin ettet ole paikan nopein painosi takia. Ja jos painot saataisiin tasattua, siellä ei kukaan yksin pääsisi juurikaan karkuun, et edes sinä. Se yli 80-kiloinenkin sälli meni kisassa sua kovempaa kierrosajoissa.

        no sehän on teidän ongelma kuka oli nopein ja jos en ollu nopein. voitto on voitto, en mä sinne lähe postimerkkejä keräämään. naurattaa lähinnä ku itketään ku mä voitin "rumalla" ajotavallani. osaatte ehkä ajaa pari nopeeta, mut kilvanajosta ette näemmä tiedä mitään. kun ajetaan kilpaa, niin sillon myös ajetaan. yrittäkää ite ohittaa joku siellä ilman että yhtään osuu? mut mun mielestä se et tönitään suoralla kylkeen on kovin rumasti tehty. ja se jos joku ei kuulu rehtiin ajamiseen. teen kaikkeni että voitan.


      • se sama
        Driver kirjoitti:

        Tiedät itsekin ettet ole paikan nopein painosi takia. Ja jos painot saataisiin tasattua, siellä ei kukaan yksin pääsisi juurikaan karkuun, et edes sinä. Se yli 80-kiloinenkin sälli meni kisassa sua kovempaa kierrosajoissa.

        toki otan tarjouksia vastaan etten osallistu enää yhteenkään sunday openiin. mut saa tarjota aika paljon, oli mulla sen verran kivaa, jopa niin kivaa et otan ens kerralla karting-kavereita mukaan kisaan. ;)


      • kuumin puheenaihe
        Hukka P kirjoitti:

        Emme kuule tiedä, se selviää silloin. Mitäs muutakaan mahdat kuin taas ajaa päin väkisinkin muutaman kymmenyksen nopeampia.

        toki mulla on noussu turku kartingin sunday openin voitto päähän. se on mun elämäni kohokohta. mistä arvasit? mut aikasemmin en oo ikinä kohdannu noin huonoja häviäjiä kuin te. "noku se teki sitä ja se teki tätä" mitä ite oisitte tehny? ainii, ajanu vaa perässä ja katottu ku toinen vie voiton nokan edestä, ku itekki ois voinu voittaa? näin mä uskosin.


      • kilpaa:)
        se kuumin puheenaihe kirjoitti:

        no sehän on teidän ongelma kuka oli nopein ja jos en ollu nopein. voitto on voitto, en mä sinne lähe postimerkkejä keräämään. naurattaa lähinnä ku itketään ku mä voitin "rumalla" ajotavallani. osaatte ehkä ajaa pari nopeeta, mut kilvanajosta ette näemmä tiedä mitään. kun ajetaan kilpaa, niin sillon myös ajetaan. yrittäkää ite ohittaa joku siellä ilman että yhtään osuu? mut mun mielestä se et tönitään suoralla kylkeen on kovin rumasti tehty. ja se jos joku ei kuulu rehtiin ajamiseen. teen kaikkeni että voitan.

        Tuota tuota... on sitä monen siellä tullut ajettua tasaisia aikoja tankki tyhjäksi asti. Ekassa lähdössä se olit sinä joka ajoit sinut ohittaneen kaverin vasempaan takakulmaan jotta pääsit taas oikealle kääntyvässä ohi. Alkaa vaikuttaa siltä että monta autoa joutuu huoltoon...


      • puheenaihe
        kilpaa:) kirjoitti:

        Tuota tuota... on sitä monen siellä tullut ajettua tasaisia aikoja tankki tyhjäksi asti. Ekassa lähdössä se olit sinä joka ajoit sinut ohittaneen kaverin vasempaan takakulmaan jotta pääsit taas oikealle kääntyvässä ohi. Alkaa vaikuttaa siltä että monta autoa joutuu huoltoon...

        mä en ajanu kenenkään takakulmaan ensinnäkään, vaan otti päähän se ku tönitään suoralla. työnsin siitä hyvästä ku se käänsi oikee-vasen-oikee -järjestelmää suoralla. ja työnsin vain sen verran että pääsen takas ohi. myönnän, mutta vain kostin.


      • yks
        kuumin puheenaihe kirjoitti:

        toki mulla on noussu turku kartingin sunday openin voitto päähän. se on mun elämäni kohokohta. mistä arvasit? mut aikasemmin en oo ikinä kohdannu noin huonoja häviäjiä kuin te. "noku se teki sitä ja se teki tätä" mitä ite oisitte tehny? ainii, ajanu vaa perässä ja katottu ku toinen vie voiton nokan edestä, ku itekki ois voinu voittaa? näin mä uskosin.

        Yhren mukana olleen kuskin miälest sää ajoit aiva oikke. Semmost se kilivanajo o. elämä o.


      • kilpaa:)
        puheenaihe kirjoitti:

        mä en ajanu kenenkään takakulmaan ensinnäkään, vaan otti päähän se ku tönitään suoralla. työnsin siitä hyvästä ku se käänsi oikee-vasen-oikee -järjestelmää suoralla. ja työnsin vain sen verran että pääsen takas ohi. myönnän, mutta vain kostin.

        Se kaveri oli keskilinjasta rataa oikealle, itse olit vasemmalla, väliä ainakin metri. T: läheltä tilanteen nähnyt.


      • kaks ässällä alkavaa akkaa
        Harjunpään peku kirjoitti:

        Ai oikeasti hyvät? no mä en väitä itseäni hyväksi. muut KUSKIT mun tason tietää, laitetaanko kaikille sit autot yhtä painaviksi ja ajetaan sitten kilpaa? katotaan kuka se rattimies on? mut en oo noin lapsellinen sentään et tohon viittaa, oma moka ku painan enemmän. ja sitä paitsi, älä sä mun aikoja kurki, ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta. ja sitä paitsi, tulkaa poriin ajamaan samalla treenimäärällä ku mä siellä, ni lupaan ettette sekuntia lähemmäs pääse. ;)

        Rajotas nyt vähän Pekka johan sun kestävyys on nähty =0) pusuja!!!


      • Akat vielläkin...
        se sama kirjoitti:

        toki otan tarjouksia vastaan etten osallistu enää yhteenkään sunday openiin. mut saa tarjota aika paljon, oli mulla sen verran kivaa, jopa niin kivaa et otan ens kerralla karting-kavereita mukaan kisaan. ;)

        Nehän koittaa oikein kovia jätkiä olla ku sisäradal pärjää... tai luulee pärjäävänsä!!! No mutta... Mites ois jos otatte revanssin ja me tullaan tolla muulla porukalla leedereiks...??? Jos kaikille vaan sopii...?


      • J.Kouv.
        Harjunpään peku kirjoitti:

        Ai oikeasti hyvät? no mä en väitä itseäni hyväksi. muut KUSKIT mun tason tietää, laitetaanko kaikille sit autot yhtä painaviksi ja ajetaan sitten kilpaa? katotaan kuka se rattimies on? mut en oo noin lapsellinen sentään et tohon viittaa, oma moka ku painan enemmän. ja sitä paitsi, älä sä mun aikoja kurki, ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta. ja sitä paitsi, tulkaa poriin ajamaan samalla treenimäärällä ku mä siellä, ni lupaan ettette sekuntia lähemmäs pääse. ;)

        Olipa hauskaa stooria. paskamainen työpäivä takana ja jostain saa hymyn irtoamaan. Hyvä jätkät. Jatkakaa samaan malliin. No näkyy kisas sit. Mulle on jo muutenkin uhattu laittaa palkintokoroke jarrupolkimen pääl painoks. ainoa mihin korjauksen haluan niin erät pidemmiksi, henkilökunta radanVARRELLE ja ohitukset pysyis puhtaina. Mua ei laittomasti runnottukaan. eka eräs paska säkä joutui pahaan sumppuun ulkokaarteeseen


      • uzbekistanilainen
        Harjunpään peku kirjoitti:

        Ai oikeasti hyvät? no mä en väitä itseäni hyväksi. muut KUSKIT mun tason tietää, laitetaanko kaikille sit autot yhtä painaviksi ja ajetaan sitten kilpaa? katotaan kuka se rattimies on? mut en oo noin lapsellinen sentään et tohon viittaa, oma moka ku painan enemmän. ja sitä paitsi, älä sä mun aikoja kurki, ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta. ja sitä paitsi, tulkaa poriin ajamaan samalla treenimäärällä ku mä siellä, ni lupaan ettette sekuntia lähemmäs pääse. ;)

        "...ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta."

        No sitten olet jo varmaan hiukan vajaa?


      • J.Kouv
        se sama kirjoitti:

        toki otan tarjouksia vastaan etten osallistu enää yhteenkään sunday openiin. mut saa tarjota aika paljon, oli mulla sen verran kivaa, jopa niin kivaa et otan ens kerralla karting-kavereita mukaan kisaan. ;)

        tätä moni halus et uutta verta kehiin. Tosin ketään ei tarvitse teurastaa. tosin menit kyl sellasel rytinäl läpi et ennen lyötiin lippua sitä synkempää välittömästi. no ajotyyli on kuin käsiala, jokaisel omansa. jos saat kuskeja mukaan niin mun puolest ok. Kyllä minä olen myös velkani maksanut jos velkaa on jäänyt. täl hetkel ei velkoja ole. monilla muilla varmaan on. Ja pien varoituksen sana. Ne maksaa heti takas kun pystyvät


      • T.J.K.
        J.Kouv kirjoitti:

        tätä moni halus et uutta verta kehiin. Tosin ketään ei tarvitse teurastaa. tosin menit kyl sellasel rytinäl läpi et ennen lyötiin lippua sitä synkempää välittömästi. no ajotyyli on kuin käsiala, jokaisel omansa. jos saat kuskeja mukaan niin mun puolest ok. Kyllä minä olen myös velkani maksanut jos velkaa on jäänyt. täl hetkel ei velkoja ole. monilla muilla varmaan on. Ja pien varoituksen sana. Ne maksaa heti takas kun pystyvät

        Vai tällaista täällä:) Itselläni oli viimeksi hyvä taistelu A-fin -paikasta. Voitin sen. Minua ei ainakaan työnnetty härskisti pois edestä vaan. Itse A-finaalikin meni ihan hyvin


      • outsider
        yks kirjoitti:

        Yhren mukana olleen kuskin miälest sää ajoit aiva oikke. Semmost se kilivanajo o. elämä o.

        kuka sen sunday openin voitti?


      • nobody
        outsider kirjoitti:

        kuka sen sunday openin voitti?

        Täytynee odottaa jos tulos muuttuu hovissa.


      • nobody kirjoitti:

        Täytynee odottaa jos tulos muuttuu hovissa.

        ...sentään? 7 kilpailun sarjan ratkaisu on vasta monen viikon päässä.


      • nobody
        Cmoney kirjoitti:

        ...sentään? 7 kilpailun sarjan ratkaisu on vasta monen viikon päässä.

        Kyl näit juttuja lukiessa tulee mieleen et homma on selvä ja rääppeet puidaan raastuvassa.


      • se hottis
        uzbekistanilainen kirjoitti:

        "...ei se 24,2 ollu mun paras. se oli siit mun huonommasta lapusta."

        No sitten olet jo varmaan hiukan vajaa?

        tosiaan, miten sen ottaa, toiset ei haluu olla ylivoimasia, toiset haluaa. mä en halua ku tykkään kilvanajosta.


      • se hottis
        nobody kirjoitti:

        Kyl näit juttuja lukiessa tulee mieleen et homma on selvä ja rääppeet puidaan raastuvassa.

        siltä se tuntunee. turhan tosissaan ottaa nää. mut kivaa se vaan on ku toiset tollasesta ärsyyntyy, ainaki sivustakatsojien mielestä, kuten myös itteni.


      • se hottis
        kaks ässällä alkavaa akkaa kirjoitti:

        Rajotas nyt vähän Pekka johan sun kestävyys on nähty =0) pusuja!!!

        kiitti tytöt, elämä hymyilee taas.


      • se hottis
        Akat vielläkin... kirjoitti:

        Nehän koittaa oikein kovia jätkiä olla ku sisäradal pärjää... tai luulee pärjäävänsä!!! No mutta... Mites ois jos otatte revanssin ja me tullaan tolla muulla porukalla leedereiks...??? Jos kaikille vaan sopii...?

        ois ihanaa.


      • ygy
        se hottis kirjoitti:

        tosiaan, miten sen ottaa, toiset ei haluu olla ylivoimasia, toiset haluaa. mä en halua ku tykkään kilvanajosta.

        Tuollainen etanajyrä mitään ylivoimainen oo. ero moniin muihin siinä että luulet ylimielisenä olevasi ainoa osaaja


      • sivusta-katsoja
        se hottis kirjoitti:

        kiitti tytöt, elämä hymyilee taas.

        ...et tokassa lähdössä sitten ajanut täysillä jolloin olisit saanut kiinni sen kolmantena olevan, kun ensin olit töninyt itsesi hänniltä neljänneksi?
        v: et ilmeisesti osaa ajaa täysillä:D


      • ygy kirjoitti:

        Tuollainen etanajyrä mitään ylivoimainen oo. ero moniin muihin siinä että luulet ylimielisenä olevasi ainoa osaaja

        Kaveri ajaa kyllä ihan hyviä aikoja mutta tuollainen minä minä -ylimielisyys ei kuulu hyvän, arvostetun, ajajan ominaisuuksiin. Itse olen yksi tuolla pitkän aikaa ajaneista ja monet hyvät skabat on tullut käytyä. Meitä on itseasiassa aika monta kaveria jotka arvostavat toisiaan ja tiukkaa vääntöä on ollut, ja tulee olemaan jatkossakin.


      • se hottis
        sivusta-katsoja kirjoitti:

        ...et tokassa lähdössä sitten ajanut täysillä jolloin olisit saanut kiinni sen kolmantena olevan, kun ensin olit töninyt itsesi hänniltä neljänneksi?
        v: et ilmeisesti osaa ajaa täysillä:D

        miks olis pitänyt, ku tiesin tilanteen? varmistin vaan ettei takaa tulla ohi.


      • se hottis
        ygy kirjoitti:

        Tuollainen etanajyrä mitään ylivoimainen oo. ero moniin muihin siinä että luulet ylimielisenä olevasi ainoa osaaja

        näin mäkin oon käsittänyt. tosissani mä nää teidän jutut otan koko ajan. luuletteko ihan oikeesti että mua kiinnostaa jos joku haukkuu mua? hauskaahan tää on ku huomaa toisten ottavan tosissaan tälläsen. karting on kartingia. vaikka sitä ajettaiski sisällä.


      • kuumakallet
        se hottis kirjoitti:

        näin mäkin oon käsittänyt. tosissani mä nää teidän jutut otan koko ajan. luuletteko ihan oikeesti että mua kiinnostaa jos joku haukkuu mua? hauskaahan tää on ku huomaa toisten ottavan tosissaan tälläsen. karting on kartingia. vaikka sitä ajettaiski sisällä.

        Eiköhän isot pojat jo vähän rauhotuta ja näytetä mallia pienemmille. Ajetaan nätisti ja naatitaan ajeluista. Monta lähtöä Openissa on vielä ajamatta. Sunnuntaina jatketaan, jookoste ?


      • se hottis
        kuumakallet kirjoitti:

        Eiköhän isot pojat jo vähän rauhotuta ja näytetä mallia pienemmille. Ajetaan nätisti ja naatitaan ajeluista. Monta lähtöä Openissa on vielä ajamatta. Sunnuntaina jatketaan, jookoste ?

        ottaahan nuo turhankin tosissaan. :D


      • se hottis kirjoitti:

        ottaahan nuo turhankin tosissaan. :D

        Pidetään huoli että viime kerrasta viisaantuneena järjestäjä antaa eturivinkin kavereille autot lämpimillä renkailla. 10 kierroksen kisassa 5 kierroksen liukastelua on paha ehtiä paikata lopussa kun alussa renkaat ovat toista sekuntia hitaammat kylminä.


      • Heiskanen-
        se hottis kirjoitti:

        siltä se tuntunee. turhan tosissaan ottaa nää. mut kivaa se vaan on ku toiset tollasesta ärsyyntyy, ainaki sivustakatsojien mielestä, kuten myös itteni.

        "Bad boy of the year 1999" :D


      • se hottis
        Heiskanen- kirjoitti:

        "Bad boy of the year 1999" :D

        tää on oikeesti kivaa. viimeks oon ollu tällänen puheenaihe akk:ssa 2000 talvella. :D


      • PIKKU OSKU
        se hottis kirjoitti:

        miks olis pitänyt, ku tiesin tilanteen? varmistin vaan ettei takaa tulla ohi.

        AJOIT HIENOSTI JA SITÄ KILVANAJOA OLI KIVA KATSOA.


      • viikonloppuna katotaan
        se kuumin puheenaihe kirjoitti:

        no sehän on teidän ongelma kuka oli nopein ja jos en ollu nopein. voitto on voitto, en mä sinne lähe postimerkkejä keräämään. naurattaa lähinnä ku itketään ku mä voitin "rumalla" ajotavallani. osaatte ehkä ajaa pari nopeeta, mut kilvanajosta ette näemmä tiedä mitään. kun ajetaan kilpaa, niin sillon myös ajetaan. yrittäkää ite ohittaa joku siellä ilman että yhtään osuu? mut mun mielestä se et tönitään suoralla kylkeen on kovin rumasti tehty. ja se jos joku ei kuulu rehtiin ajamiseen. teen kaikkeni että voitan.

        osataan täällä turussakin ajaa sikaa. katotaan viikonloppuna miten sinun tyylilläsi ajetaan "autoista viis" tyyli sopii minullekkin. ja sen turun tyypit tuntevat.romuralli kunniaan!!!


      • asiasta tietoinen
        viikonloppuna katotaan kirjoitti:

        osataan täällä turussakin ajaa sikaa. katotaan viikonloppuna miten sinun tyylilläsi ajetaan "autoista viis" tyyli sopii minullekkin. ja sen turun tyypit tuntevat.romuralli kunniaan!!!

        Kyllä kannattaa nyt laittaa jäitä hattuun tai jättää ajamatta. Ei vatvota viikon vanhaa kisaa. Kaik siel kuitenkin tykkää samast asiast eli kilpaa ajamisest. Jos ajetaan vain jonos maaliin niin ei siinäkään järkee ole tai et annetaan suunnilleen takaa tuleval tietä. Pojat antakaa esimerkkiä sillä siellä on monta teitä nuorenpaa kollia.


      • viikonloppuna tavataan
        asiasta tietoinen kirjoitti:

        Kyllä kannattaa nyt laittaa jäitä hattuun tai jättää ajamatta. Ei vatvota viikon vanhaa kisaa. Kaik siel kuitenkin tykkää samast asiast eli kilpaa ajamisest. Jos ajetaan vain jonos maaliin niin ei siinäkään järkee ole tai et annetaan suunnilleen takaa tuleval tietä. Pojat antakaa esimerkkiä sillä siellä on monta teitä nuorenpaa kollia.

        no p.r.e.e!
        jäät voit tunkee housuihis. kisaa ajetaan vaikka viimoiseen renkaaseen asti jos joku sitä haluaa.se on vast alku tekijöis tää keskustelu.kilpaa voi ajaa rehdisti ja ohitukset onbnistuu jos vaan haluaa ni pystyy ohittaan muutenkin ku kaasu pohjas kylkeen ja sen jälkeen ohi.se nähtiin viime talven sunday openeis.silloin kyl ohitukset oli asiallisia ja kisat oli silti tiukkoja loppuunasti.
        no noi nuoret kollit oppii ajamaan kyl ihan kunnol mut kyl joku raja pitäis nois sikailuis olla. katotaan vkl:na kun ajetaan h-pään tyylil ja musta lippu piiloon ni johan oppii ajamaan kunnol!!!
        herkkähermoiset jääkää kotiin kattoo pikku kakkosta siin on teil tarpeeks jännitystä!!!!!!!!!


      • jokeri
        viikonloppuna tavataan kirjoitti:

        no p.r.e.e!
        jäät voit tunkee housuihis. kisaa ajetaan vaikka viimoiseen renkaaseen asti jos joku sitä haluaa.se on vast alku tekijöis tää keskustelu.kilpaa voi ajaa rehdisti ja ohitukset onbnistuu jos vaan haluaa ni pystyy ohittaan muutenkin ku kaasu pohjas kylkeen ja sen jälkeen ohi.se nähtiin viime talven sunday openeis.silloin kyl ohitukset oli asiallisia ja kisat oli silti tiukkoja loppuunasti.
        no noi nuoret kollit oppii ajamaan kyl ihan kunnol mut kyl joku raja pitäis nois sikailuis olla. katotaan vkl:na kun ajetaan h-pään tyylil ja musta lippu piiloon ni johan oppii ajamaan kunnol!!!
        herkkähermoiset jääkää kotiin kattoo pikku kakkosta siin on teil tarpeeks jännitystä!!!!!!!!!

        sun juttus pikkasen ampuu pikkasen yli.. siel ei tullu kertaakaan sillast et ois täysil ajettu toisii päin. ainahan niitä kontakteja syntyy. ja harjunpää ei ajanut viel ees lähellekkään sikaa. se pystyy paljon, paljon pahempaan jälkeen ja pystyy kusettamaan kaikkia tempuillaan. et oo vaan varovainen niitten sanojes kans!


      • Turku Karting
        asiasta tietoinen kirjoitti:

        Kyllä kannattaa nyt laittaa jäitä hattuun tai jättää ajamatta. Ei vatvota viikon vanhaa kisaa. Kaik siel kuitenkin tykkää samast asiast eli kilpaa ajamisest. Jos ajetaan vain jonos maaliin niin ei siinäkään järkee ole tai et annetaan suunnilleen takaa tuleval tietä. Pojat antakaa esimerkkiä sillä siellä on monta teitä nuorenpaa kollia.

        Mikäli tämänkaltainen kirjoittelu jatkuu voidaan
        koko Sunday Open jättää ajamatta. Jos piiloudutaan nimimerkkien taakse niin se jo kertoo jotain kirjoittelun tasosta,se ei ainakaan edistä kartingin harrastusta.Jos on asiallisia ja rakentavia kommentteja niin niistä on varmasti hyötyä kartingissa mukana oleville.
        Hyvää Isänpäivää ja tavataan rehdin kisailun merkeissä.


      • neljäs akka
        se hottis kirjoitti:

        kiitti tytöt, elämä hymyilee taas.

        ei kuitenkaan se koko vaan se miten sitä käyttää


      • pekka h
        Turku Karting kirjoitti:

        Mikäli tämänkaltainen kirjoittelu jatkuu voidaan
        koko Sunday Open jättää ajamatta. Jos piiloudutaan nimimerkkien taakse niin se jo kertoo jotain kirjoittelun tasosta,se ei ainakaan edistä kartingin harrastusta.Jos on asiallisia ja rakentavia kommentteja niin niistä on varmasti hyötyä kartingissa mukana oleville.
        Hyvää Isänpäivää ja tavataan rehdin kisailun merkeissä.

        Siis ihan samaa mieltä, saatte haukkua mua jos tykkäätte, en siitä nokkiini ota, mut haukkukaa ees nimellä ni tiedän vähän kuka se on ja kuka ei tykkää musta. mut rehtiä ajoa mä ajoin, ja tulen ajamaan. en mäkää kitissy siitä ku mua päin ajettiin? se kuuluu hommaan. ja jos törkeeksi menee ni siellä varmasti heiluu se lippu.


      • J.Kouv.
        Turku Karting kirjoitti:

        Mikäli tämänkaltainen kirjoittelu jatkuu voidaan
        koko Sunday Open jättää ajamatta. Jos piiloudutaan nimimerkkien taakse niin se jo kertoo jotain kirjoittelun tasosta,se ei ainakaan edistä kartingin harrastusta.Jos on asiallisia ja rakentavia kommentteja niin niistä on varmasti hyötyä kartingissa mukana oleville.
        Hyvää Isänpäivää ja tavataan rehdin kisailun merkeissä.

        En päässyt paikalle. Mitä pikkulinnut lauloi, niin ei vissiin tarvitsekaan enää. Vai jatkuuko kisat? Mr. Turku Kartingin kannattaa suhtautua vähän rennommin näihin juttuihin. Takavuosina Piispanristillä touhu oli vakavampaa. Siel aikuiset äijät otti liian tosissaan yhteen. Kun homma ei miellyttänyt niin istuinpehmusteet lensi kahvion katolle tai joltakin meni rystyset vaneriseinän läpi (hampaita ei onneks menny, yhdeltä 2 kylkiluuta radalla). Monet voi vahvistaa asian.Teillä on liput KÄYTTÄKÄÄ NIITÄ OIKEIN. Kiitos hei!


      • se oli
        J.Kouv. kirjoitti:

        En päässyt paikalle. Mitä pikkulinnut lauloi, niin ei vissiin tarvitsekaan enää. Vai jatkuuko kisat? Mr. Turku Kartingin kannattaa suhtautua vähän rennommin näihin juttuihin. Takavuosina Piispanristillä touhu oli vakavampaa. Siel aikuiset äijät otti liian tosissaan yhteen. Kun homma ei miellyttänyt niin istuinpehmusteet lensi kahvion katolle tai joltakin meni rystyset vaneriseinän läpi (hampaita ei onneks menny, yhdeltä 2 kylkiluuta radalla). Monet voi vahvistaa asian.Teillä on liput KÄYTTÄKÄÄ NIITÄ OIKEIN. Kiitos hei!

        Kisat pirettiin ja kaikilla oli hauskaa !
        Ei mielestäni mitään ylimääräistä kamikaze-touhua. Asiakkaita oli talon täyreltä, kun oli isänpäiväajot samana päivänä.
        Lisää tällaista !


      • T.J.K.
        se oli kirjoitti:

        Kisat pirettiin ja kaikilla oli hauskaa !
        Ei mielestäni mitään ylimääräistä kamikaze-touhua. Asiakkaita oli talon täyreltä, kun oli isänpäiväajot samana päivänä.
        Lisää tällaista !

        B-finaalissa 5 autoa joten 6 auton A-finaalin paalumies sai taas jonon ekan auton kylmillä renkailla eikä siinä edes kaikki...


    • J.Kouv

      olis kai se laakson esan kannattanu ajaa hiljempaa. viaton keskustelunavaus sunnuntaina ja jo keskiviikkona joku on menos käräjille sen takia.:) Ei perkele pojat ei tätä hommaa näin tehdä. Su ne keillä selvitettävää on niin selvittää. Ite ajattelin mennä ihan vaan ajamaan. Eipä täs tarvi pullistella enempää. Minut tunnetaan paikan pääl (siis ne tuntee jotka haluaa).Itellä ei lisenssiä ja jos joku sen omaava lyö meikäläisen, so what. Enempi vaan uusia naamoja sinne. Aina löytyy uudest kisakuskist jotain opittavaa. Ps. Sikaa ei kannata ajaa, minä siitä tiedän jo tarpeeks

      • Heiskanen-

        "Itellä ei lisenssiä ja jos joku sen omaava lyö meikäläisen, so what." muistoja viime talvelta? :D ei vais, hauskaa oli. nyt täytyy vaan tyytyy seuraamaan sivusta..


      • Heiskanen- kirjoitti:

        "Itellä ei lisenssiä ja jos joku sen omaava lyö meikäläisen, so what." muistoja viime talvelta? :D ei vais, hauskaa oli. nyt täytyy vaan tyytyy seuraamaan sivusta..

        Tuttuja täällä, äijä oli aina reilu vastustaja. Itse yritän taistella tasaista vääntöäni V.K.:n kanssa, harmi vaan kun se harjoittelee niin paljon:) T: T.K.


      • TJF

        Jokos alkaa pojilta puhti loppumaan?Sit mun varmaan täytyy keksii jotain muuta viihdettä.Jaa mähän voin mennä lainaamaan pyromaaneille bensarahat, jos semmoset keksis jottain .


      • W.T.F.
        TJF kirjoitti:

        Jokos alkaa pojilta puhti loppumaan?Sit mun varmaan täytyy keksii jotain muuta viihdettä.Jaa mähän voin mennä lainaamaan pyromaaneille bensarahat, jos semmoset keksis jottain .

        Et zillee...


      • WTC_
        TJF kirjoitti:

        Jokos alkaa pojilta puhti loppumaan?Sit mun varmaan täytyy keksii jotain muuta viihdettä.Jaa mähän voin mennä lainaamaan pyromaaneille bensarahat, jos semmoset keksis jottain .

        Mites Tanskassa meni...kerros ny vähä.


      • TJF
        WTC_ kirjoitti:

        Mites Tanskassa meni...kerros ny vähä.

        Ajotyyli siel on aikalailla erilainen ku Suomessa esim. peittely tuntu olevan pakollista paikallisilla ja perään saa täräyttää ,mut nämä ku poijat oppi niin loppujen lopuks täytyy olla lopputulokseen tyytyväinen.Kadetti renkaat aiheutti paineiden puolesta ongelmia sunnuntaina.Kotisivuil on joitain kuvia ja videopätkä.Lauantaina 7:s ja sunnuntaina 11:sta.Yhteistulos 9:s.Kivaa oli.


    • osallistu

      siis ajaako siellä nuoret vai aikuiset kuskit.
      Toivottavasti ei junnut. Lukeman perusteella aika kovaa ajoa. Missä nää kisat oikein ajetaan?

      • autoilu o

        sekä että molempia siel rdal sählää. niin junnut kuin junnu mieliset aikuiset.


      • TJF
        autoilu o kirjoitti:

        sekä että molempia siel rdal sählää. niin junnut kuin junnu mieliset aikuiset.

        Erona vaan on se et pappaluokka säälii enenmmän autoja, ja ennen kaikkea itseään ,elikkä ohitukset onnistuu sivulta ei päältä ajaen,eikä niin kauhee veren maku suussa.


      • J.Kouv
        TJF kirjoitti:

        Erona vaan on se et pappaluokka säälii enenmmän autoja, ja ennen kaikkea itseään ,elikkä ohitukset onnistuu sivulta ei päältä ajaen,eikä niin kauhee veren maku suussa.

        Tuo on totta et nuoremmat yleensä kolhii toisiaan enemmän. Poikkeuksia kyllä on. Itse en lähtis kolarikoulu tuntia pitämään. Tuskin kukaan tykkäis kun ajaisin jonkun 10v. nassikan päälle sen takia et sattui pyörimään jalois(ei tämä niin vakavaa ole). Nyt uusien autojen ansiosta siellä on 5-10 kuskia kun ajaa 0,2-0,3s. sisään toisistaan, joten eiköhän pidetä vaan reilu linja jo nuorempien kuskienkin vuoksi.Meinaan siinä vaihees kun joku loukkaa itsensä pahasti, niin tää on loppu meiltä kaikilta.


      • Kikka-Ykkönen
        J.Kouv kirjoitti:

        Tuo on totta et nuoremmat yleensä kolhii toisiaan enemmän. Poikkeuksia kyllä on. Itse en lähtis kolarikoulu tuntia pitämään. Tuskin kukaan tykkäis kun ajaisin jonkun 10v. nassikan päälle sen takia et sattui pyörimään jalois(ei tämä niin vakavaa ole). Nyt uusien autojen ansiosta siellä on 5-10 kuskia kun ajaa 0,2-0,3s. sisään toisistaan, joten eiköhän pidetä vaan reilu linja jo nuorempien kuskienkin vuoksi.Meinaan siinä vaihees kun joku loukkaa itsensä pahasti, niin tää on loppu meiltä kaikilta.

        Aivan, kiitos Jani. =)
        ...ja saatte nyt syyttä ihtejänne, kun ei ole huomenna puhtaita haalareita eikä kypärähuppuja, kun oli ihan pakko lukee koko rotla läpi. ;)
        No joo. Olkeehan kohtuukiltisti kuitenkin, ettei tarvi puuttua, joohan, kiitos! =)
        Huomiseen!


      • reilu kisa
        Kikka-Ykkönen kirjoitti:

        Aivan, kiitos Jani. =)
        ...ja saatte nyt syyttä ihtejänne, kun ei ole huomenna puhtaita haalareita eikä kypärähuppuja, kun oli ihan pakko lukee koko rotla läpi. ;)
        No joo. Olkeehan kohtuukiltisti kuitenkin, ettei tarvi puuttua, joohan, kiitos! =)
        Huomiseen!

        otetaan huomen ihan reilu kilpa niin se on kaikkien kannalta mukavampaa. sillä silloin saadaan useampia osallistujia ja kisat pysyvät mielenkiintoisenpina.
        ettei mene siihen et ne lopetetaan kokonaan. silloin asias ei enää ole mitään mieltä. saadaan myös noita junnuja mukaan kun uskaltavat tulla ajamaan kun ajetaan reilul mielel ja asiallisesti kova kisa on sallittu kun pysyy hyvän maun sisällä eikä mene SIKA linjalle.


      • Nitta-83
        J.Kouv kirjoitti:

        Tuo on totta et nuoremmat yleensä kolhii toisiaan enemmän. Poikkeuksia kyllä on. Itse en lähtis kolarikoulu tuntia pitämään. Tuskin kukaan tykkäis kun ajaisin jonkun 10v. nassikan päälle sen takia et sattui pyörimään jalois(ei tämä niin vakavaa ole). Nyt uusien autojen ansiosta siellä on 5-10 kuskia kun ajaa 0,2-0,3s. sisään toisistaan, joten eiköhän pidetä vaan reilu linja jo nuorempien kuskienkin vuoksi.Meinaan siinä vaihees kun joku loukkaa itsensä pahasti, niin tää on loppu meiltä kaikilta.

        Katos Jania ;)


      • TJF
        Kikka-Ykkönen kirjoitti:

        Aivan, kiitos Jani. =)
        ...ja saatte nyt syyttä ihtejänne, kun ei ole huomenna puhtaita haalareita eikä kypärähuppuja, kun oli ihan pakko lukee koko rotla läpi. ;)
        No joo. Olkeehan kohtuukiltisti kuitenkin, ettei tarvi puuttua, joohan, kiitos! =)
        Huomiseen!

        Tere nro 1.Oliks siistii vetoo vai jouduitko panemaan arvovaltas peliin ja antaa pojille palautetta ?Vahinko etten päässyt kattomaan kun sähly vei mun nilkkani.


      • Kikka 1
        TJF kirjoitti:

        Tere nro 1.Oliks siistii vetoo vai jouduitko panemaan arvovaltas peliin ja antaa pojille palautetta ?Vahinko etten päässyt kattomaan kun sähly vei mun nilkkani.

        No voe Tomppaa, sitä se sähläily teettää...=(
        ...parempi pysyä vaan kaidalla polulla eli kartingin parissa.. ;D

        Oli ihan asiallista menoo ja oikeesti hyvä kisa, etenkin kun vertaa männävuosien meninkiin. Että kiitos vaan pojille, hyvällä fiiliksellä seuraavaan tiukkaan sunnuntaiskabaan! =)
        (Harmi vaan, kun en ite pääse kahtomaan... Vaikka onhan se vapaapäiväkin joskus ihan kiva juttu.)

        ...eikä saa enää yllyttää mua kirjottelemaan tänne, jää vielä pyykkien lisäks pullatkin paistamatta... :D


      • TJF
        Kikka 1 kirjoitti:

        No voe Tomppaa, sitä se sähläily teettää...=(
        ...parempi pysyä vaan kaidalla polulla eli kartingin parissa.. ;D

        Oli ihan asiallista menoo ja oikeesti hyvä kisa, etenkin kun vertaa männävuosien meninkiin. Että kiitos vaan pojille, hyvällä fiiliksellä seuraavaan tiukkaan sunnuntaiskabaan! =)
        (Harmi vaan, kun en ite pääse kahtomaan... Vaikka onhan se vapaapäiväkin joskus ihan kiva juttu.)

        ...eikä saa enää yllyttää mua kirjottelemaan tänne, jää vielä pyykkien lisäks pullatkin paistamatta... :D

        Ah voe Kikkaa, tulen tekemään kaikkeni jotta saisin nauttia tuotoksistasi ,sillä olethan niin "tilulilulii".


      • www.turkukarting.fi

        sieltä löytyy sarjatilanne.


      • Kikka-1
        TJF kirjoitti:

        Ah voe Kikkaa, tulen tekemään kaikkeni jotta saisin nauttia tuotoksistasi ,sillä olethan niin "tilulilulii".

        Hehheh, hölömö. =)
        Koittakeehan olla ihmisiks tänäänkin sunnuntaina, vaikka en ookkaan paikalla pullaa paistamassa. ;D

        ..poissaoloni on vain väliaikaista.. =)


    • täyteen

      Olipa kiinnostava aihe !!!!!

      • "Junioreitten valmennu...

        (105. viesti)
        Mutta vielä ei ole kärkipaikalla. Aikaisemmin on Junioreitten valmennus-aiheesta 121 viestiä.


      • ei luista
        "Junioreitten valmennu... kirjoitti:

        (105. viesti)
        Mutta vielä ei ole kärkipaikalla. Aikaisemmin on Junioreitten valmennus-aiheesta 121 viestiä.

        Mut ku mä en jaaaaaksa enääääääää


      • mitä vielä
        ei luista kirjoitti:

        Mut ku mä en jaaaaaksa enääääääää

        keksisi , menkää kisaamaan taas olis aihetta


      • heti sunnuntaina
        mitä vielä kirjoitti:

        keksisi , menkää kisaamaan taas olis aihetta

        no kun toi teki sitä ja toi teki tätä. jos veikata pitää kuka voittaa niin myllylä tai kouvonen hoitaa homman kotiin


      • TJF
        heti sunnuntaina kirjoitti:

        no kun toi teki sitä ja toi teki tätä. jos veikata pitää kuka voittaa niin myllylä tai kouvonen hoitaa homman kotiin

        Mul on vähän semmonen olo, et se voittaja on nuorisoliigan edustaja, nimee en kerro ettei kelleen tuu paineita


      • voittaja ratkaistaan sunnun...
        TJF kirjoitti:

        Mul on vähän semmonen olo, et se voittaja on nuorisoliigan edustaja, nimee en kerro ettei kelleen tuu paineita

        tai sitten se voittaja on joku muu niinkuin on ollu kaksi edellistäkin kertaa.lisä uusia naamoja ni saadaan vähän vaihtelua. mut viime sunnuntaina oli ihan hienot kisat samanlaista kisaa myös nyt sunnuntaina ni johan rupee kisat olemaan mielenkiintoisia.


      • J.Kouv.
        voittaja ratkaistaan sunnun... kirjoitti:

        tai sitten se voittaja on joku muu niinkuin on ollu kaksi edellistäkin kertaa.lisä uusia naamoja ni saadaan vähän vaihtelua. mut viime sunnuntaina oli ihan hienot kisat samanlaista kisaa myös nyt sunnuntaina ni johan rupee kisat olemaan mielenkiintoisia.

        Ihan mielenkiinnolla odotetaan. Siel on nyt niin monta kaveria ku pystyisi voittamaan. A-finaaliin kun pääsee niin kaikki on mahdollista. Tosin tuo nuoriso menee sellaista tahtia et "vanhaa" hirvittää. Kiitos sille kun veikkas puolestani. Tosin kumpaa. Meitä on kaksi. Huomen katellaan sit terve.


      • Heiskanen-
        J.Kouv. kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnolla odotetaan. Siel on nyt niin monta kaveria ku pystyisi voittamaan. A-finaaliin kun pääsee niin kaikki on mahdollista. Tosin tuo nuoriso menee sellaista tahtia et "vanhaa" hirvittää. Kiitos sille kun veikkas puolestani. Tosin kumpaa. Meitä on kaksi. Huomen katellaan sit terve.

        on vapaapäivä tänää mut kyl silti täytyy tulla zoomailemaan kisoi :) ja kyl luulen et Pekka tai Teemu vie tänäänki :D


      • T.J.K.
        Heiskanen- kirjoitti:

        on vapaapäivä tänää mut kyl silti täytyy tulla zoomailemaan kisoi :) ja kyl luulen et Pekka tai Teemu vie tänäänki :D

        Peku vei joo seinään jengiä muttei osannut ajamalla ajaa kilpaa. (o.o)


      • näin tällä kertaa
        T.J.K. kirjoitti:

        Peku vei joo seinään jengiä muttei osannut ajamalla ajaa kilpaa. (o.o)

        niin siinä kävi et se myllylän poika tuli ja keräs pisteet kotiin.
        tänään oli myös sitten se kuuluisa musta lippu kaivettu pöydän alta esiin ja se oli ihan asiallinen teko, kun sitä tarvittiin heti ekas a-finaalis ja saajan varmaan arvaatte!!!


      • reenanen
        näin tällä kertaa kirjoitti:

        niin siinä kävi et se myllylän poika tuli ja keräs pisteet kotiin.
        tänään oli myös sitten se kuuluisa musta lippu kaivettu pöydän alta esiin ja se oli ihan asiallinen teko, kun sitä tarvittiin heti ekas a-finaalis ja saajan varmaan arvaatte!!!

        pitipä mustaliputtaa siat pois kisasta.


      • Toni Reunanen
        reenanen kirjoitti:

        pitipä mustaliputtaa siat pois kisasta.

        En ole kirjottanut edellistä viestiä. Jos meinaatte kirjotella tehkää se omalla nimellä!


    • J.Kouv.

      Mitä mä sanoin sikaa ajamisest. Tosin ite en kerenny edes aloittaa kun lippu jo heilahti.

      • Niin, ruutulippu siis..? Muut ei sitten päässytkään siitä tulpasta ohi, sunkin täytyi 2 kertaa se ohittaa kun se kolautti suoraan päin takapuskuria. Oikea formulakuski:)


      • J.Kouv.

        Kun kisan taso menee tuollaiseksi mitä meni, niin voin hyvin odottaa et taso paranee siellä. Se on monen suhteen jo hyvä mikot,tonit, junnut jne. Hoopeelle! Jos ei muuten ajaminen suju niin kannattaa ottaa joku lasta mukaan millä joku voi kaapia irti seinästä.Syystä: tulee toimimaan toisinpäinkin tämä sikailu. Voit olla kova kuski, mut sunnuntai harrastajana voin silti vielä sanoa et en eilen tehnyt vielä mitään. Et tiedäkään miltä tuntuu olla lumipallona helvetissä.Eiköhän siinä ollu jo kaikki. kiitos.


      • rikki
        J.Kouv. kirjoitti:

        Kun kisan taso menee tuollaiseksi mitä meni, niin voin hyvin odottaa et taso paranee siellä. Se on monen suhteen jo hyvä mikot,tonit, junnut jne. Hoopeelle! Jos ei muuten ajaminen suju niin kannattaa ottaa joku lasta mukaan millä joku voi kaapia irti seinästä.Syystä: tulee toimimaan toisinpäinkin tämä sikailu. Voit olla kova kuski, mut sunnuntai harrastajana voin silti vielä sanoa et en eilen tehnyt vielä mitään. Et tiedäkään miltä tuntuu olla lumipallona helvetissä.Eiköhän siinä ollu jo kaikki. kiitos.

        Hyvä poijat,jatkakaa samaa rataa kansa tykkää ja naiset pyörtyy !


      • rikki kirjoitti:

        Hyvä poijat,jatkakaa samaa rataa kansa tykkää ja naiset pyörtyy !

        Aiemmin Peku tässä keskustelussa uhosi "Muut KUSKIT mun tason tietää". No se alkaa olemaan selvää jo meille monille muillekin.
        B-finaalin viimeisen kierroksen viimeinen vasen-oikea-yhdistelmä: PH pääsee johtavan kaverin rinnalle vasemmalle puolelle näiden mutkien väliselle suoranpätkälle mutta harmittavasti seuraava mutka on oikealle ja Peku ulkokaarteessa. (Älyn?)väläys: Hän kampeaa rattia oikealle päin johtoautoa työntäen tämän sisäkaarteen rengasvalliin (helppoa kun kaveri on vielä kevyt), päästen itse lipulle ensimmäisenä.
        A-finaalissa takapuskurikolinaa kunnes mustan lipun paikka: Vastustaja menee ulkokautta ohi pääsuoralla joten seuraavassa jarrutuksessa vähän päin jotta pääsee ulostulossa rinnalle. Peku kuitenkin puoli autonmittaa perässä joten taas vaan kampeamalla päin tämä, oikeasti hyvä, vastustaja valliin.
        Harmi kun tällaiset lisenssittömät ajelijat joutuvat näyttämään reilun kilpailemisen esimerkkiä yhdelle törkimykselle, toivottavasti viiem kerran hylkäys edes opetti hänelle jotain.
        -T.Kouv.-


      • mietteliäänä
        Cmoney kirjoitti:

        Aiemmin Peku tässä keskustelussa uhosi "Muut KUSKIT mun tason tietää". No se alkaa olemaan selvää jo meille monille muillekin.
        B-finaalin viimeisen kierroksen viimeinen vasen-oikea-yhdistelmä: PH pääsee johtavan kaverin rinnalle vasemmalle puolelle näiden mutkien väliselle suoranpätkälle mutta harmittavasti seuraava mutka on oikealle ja Peku ulkokaarteessa. (Älyn?)väläys: Hän kampeaa rattia oikealle päin johtoautoa työntäen tämän sisäkaarteen rengasvalliin (helppoa kun kaveri on vielä kevyt), päästen itse lipulle ensimmäisenä.
        A-finaalissa takapuskurikolinaa kunnes mustan lipun paikka: Vastustaja menee ulkokautta ohi pääsuoralla joten seuraavassa jarrutuksessa vähän päin jotta pääsee ulostulossa rinnalle. Peku kuitenkin puoli autonmittaa perässä joten taas vaan kampeamalla päin tämä, oikeasti hyvä, vastustaja valliin.
        Harmi kun tällaiset lisenssittömät ajelijat joutuvat näyttämään reilun kilpailemisen esimerkkiä yhdelle törkimykselle, toivottavasti viiem kerran hylkäys edes opetti hänelle jotain.
        -T.Kouv.-

        joo! tollasen tason ajajat on suoraan sieltä mis aurinko EI paista. kyl jos tollaset saa jatkaa noiden sunday openien terrorisoimista ni kyl lopahtaa monen ASIALLISEN kuskin mielenkiinto koko sunday openiin! ja kyl mun mielest jos saa mustan lipun ekas a-finaali lähdös niin ei pitäis saada startata toiseen lähtöön ja jos saa osallistua niin EI ainakaan paalulta 2 lähtöön niinkuin eilen tapahtui!!! eihän siinä rangaista kyseistä kuskia juuri ollenkaan. minusta kyseinen kuski ei saisi saada pisteitä ollenkaan, jos saa finaalis MUSTAN lipun. tässä taas tällä kertaa mielipidettä pohdittavaksi!!! t:K.K


      • mietteliäänä kirjoitti:

        joo! tollasen tason ajajat on suoraan sieltä mis aurinko EI paista. kyl jos tollaset saa jatkaa noiden sunday openien terrorisoimista ni kyl lopahtaa monen ASIALLISEN kuskin mielenkiinto koko sunday openiin! ja kyl mun mielest jos saa mustan lipun ekas a-finaali lähdös niin ei pitäis saada startata toiseen lähtöön ja jos saa osallistua niin EI ainakaan paalulta 2 lähtöön niinkuin eilen tapahtui!!! eihän siinä rangaista kyseistä kuskia juuri ollenkaan. minusta kyseinen kuski ei saisi saada pisteitä ollenkaan, jos saa finaalis MUSTAN lipun. tässä taas tällä kertaa mielipidettä pohdittavaksi!!! t:K.K

        Tuostakin oli puhetta joo, mustan lipun A-finaalissa pitäisi lopettaa A-finaali siihen sen kaverin osalta, tai ainakin sitten laittaa viimeiseen ruutuun toiseen lähtöön.


      • ohi ?
        Cmoney kirjoitti:

        Aiemmin Peku tässä keskustelussa uhosi "Muut KUSKIT mun tason tietää". No se alkaa olemaan selvää jo meille monille muillekin.
        B-finaalin viimeisen kierroksen viimeinen vasen-oikea-yhdistelmä: PH pääsee johtavan kaverin rinnalle vasemmalle puolelle näiden mutkien väliselle suoranpätkälle mutta harmittavasti seuraava mutka on oikealle ja Peku ulkokaarteessa. (Älyn?)väläys: Hän kampeaa rattia oikealle päin johtoautoa työntäen tämän sisäkaarteen rengasvalliin (helppoa kun kaveri on vielä kevyt), päästen itse lipulle ensimmäisenä.
        A-finaalissa takapuskurikolinaa kunnes mustan lipun paikka: Vastustaja menee ulkokautta ohi pääsuoralla joten seuraavassa jarrutuksessa vähän päin jotta pääsee ulostulossa rinnalle. Peku kuitenkin puoli autonmittaa perässä joten taas vaan kampeamalla päin tämä, oikeasti hyvä, vastustaja valliin.
        Harmi kun tällaiset lisenssittömät ajelijat joutuvat näyttämään reilun kilpailemisen esimerkkiä yhdelle törkimykselle, toivottavasti viiem kerran hylkäys edes opetti hänelle jotain.
        -T.Kouv.-

        Pitäis se nyt tietää et jos lähtee ulkokautta yrittämään Pekun tasoisen kuskin ohi mitä semmosesta seuraa,meinaan että harvemmin silloin ohittaja jatkaa kilpailua,ei ainakaan oikeissa kilpailuissa


      • kantaa
        Cmoney kirjoitti:

        Tuostakin oli puhetta joo, mustan lipun A-finaalissa pitäisi lopettaa A-finaali siihen sen kaverin osalta, tai ainakin sitten laittaa viimeiseen ruutuun toiseen lähtöön.

        spekuloitteko asioista naama naamaa vasten heti ajon jälkeen vaiko vain täällä palstalla ?Kumpi tapa mahtaa olla rakentavampi ?


      • kantaa kirjoitti:

        spekuloitteko asioista naama naamaa vasten heti ajon jälkeen vaiko vain täällä palstalla ?Kumpi tapa mahtaa olla rakentavampi ?

        Se kaveri ei edes morjesta paikan päällä, ja on ainakin lukenut näitä keskusteluja.


      • ohi ? kirjoitti:

        Pitäis se nyt tietää et jos lähtee ulkokautta yrittämään Pekun tasoisen kuskin ohi mitä semmosesta seuraa,meinaan että harvemmin silloin ohittaja jatkaa kilpailua,ei ainakaan oikeissa kilpailuissa

        Peku oli taas -yllätys, yllätys- kolistellut toisen kaverin kanssa viimeisessä mutkassa ja tämä ohittaja paljon kovemman vauhdin ansiosta pääsi kokonaan ohi jo hyvissä ajoin ennen mutkaa. Silloin taas törkeästi päin takapuskuria ihan vasarana.


      • taas se kuumin
        Cmoney kirjoitti:

        Peku oli taas -yllätys, yllätys- kolistellut toisen kaverin kanssa viimeisessä mutkassa ja tämä ohittaja paljon kovemman vauhdin ansiosta pääsi kokonaan ohi jo hyvissä ajoin ennen mutkaa. Silloin taas törkeästi päin takapuskuria ihan vasarana.

        ensinnäkin, rakastajattareni. siis te kaikki. en kertaakaan rikkonut sääntöjä. b-finaalissa, kyllä, menin vasurissa ohi. mut hei, oisko mun pitänyt taas päästää ohi jos mun linja oli suora seuraavaan mutkaan? ei, mun ei tarvinnut kääntää rattia. ja sama tään meidän rakkaan rutisijan kanssa. joo, "tulit" musta suoralla ohi. lähinnä siitä syystä et päätin tulla takas. ja taaskaan en kääntänyt rattia vaan pidin linjani. sun tilas vaan loppu kesken. kiitä hyvää sydäntäni et pystyit jatkaa kisaa. ja hei, ei mun maailma mustaan lippuun kaadu. :D älkää sitä kuvitelko. niin kauan ku mulla on hauskaa ni se ei siihen kaadu. ja älkääkä alottako taas tota uhittelua te ajaisitte kisaa. tiedän et jos tollasia jutellaan ni kisaa ei enää ole eikä tule. ja tulkaa mutisemaan suoraan päin naamaa jos on jotain sanottavaa. ja jos päätätte lyödä, ni lyökää ulkona ettei muut asiakkaat näe. tulis vielä syyte ruoskimisesta julkisella paikalla.


      • taas se kuumin kirjoitti:

        ensinnäkin, rakastajattareni. siis te kaikki. en kertaakaan rikkonut sääntöjä. b-finaalissa, kyllä, menin vasurissa ohi. mut hei, oisko mun pitänyt taas päästää ohi jos mun linja oli suora seuraavaan mutkaan? ei, mun ei tarvinnut kääntää rattia. ja sama tään meidän rakkaan rutisijan kanssa. joo, "tulit" musta suoralla ohi. lähinnä siitä syystä et päätin tulla takas. ja taaskaan en kääntänyt rattia vaan pidin linjani. sun tilas vaan loppu kesken. kiitä hyvää sydäntäni et pystyit jatkaa kisaa. ja hei, ei mun maailma mustaan lippuun kaadu. :D älkää sitä kuvitelko. niin kauan ku mulla on hauskaa ni se ei siihen kaadu. ja älkääkä alottako taas tota uhittelua te ajaisitte kisaa. tiedän et jos tollasia jutellaan ni kisaa ei enää ole eikä tule. ja tulkaa mutisemaan suoraan päin naamaa jos on jotain sanottavaa. ja jos päätätte lyödä, ni lyökää ulkona ettei muut asiakkaat näe. tulis vielä syyte ruoskimisesta julkisella paikalla.

        ..ketään lyödä tarvi, ja sitten kävellä karkuun. Ei vain saa pitää rattia suoraan jos täysin vierellä on toinen kuski, ei sen kuitenkaan jarruttaa pitäisi tarvita. Tuollaista vierellä ajavan seinäänkampeamista ei siellä kaivata.


      • peksu
        Cmoney kirjoitti:

        ..ketään lyödä tarvi, ja sitten kävellä karkuun. Ei vain saa pitää rattia suoraan jos täysin vierellä on toinen kuski, ei sen kuitenkaan jarruttaa pitäisi tarvita. Tuollaista vierellä ajavan seinäänkampeamista ei siellä kaivata.

        ajatelkaa mitä ajattelette. jos mulla on suora linja seuraavaan mutkaan, niin en muuta sitä sen takia et siel ois viis jotka haluis ohi.


      • sun
        peksu kirjoitti:

        ajatelkaa mitä ajattelette. jos mulla on suora linja seuraavaan mutkaan, niin en muuta sitä sen takia et siel ois viis jotka haluis ohi.

        Ei sun tarviksekkaan muuttaa linjaasi, mutta jos rinnalla toinen, on molempien päästävä ajamaan mutka läpi. (Näin siis teoriassa). Käytännössä yleensä joku jää siihen.


      • pekka h
        sun kirjoitti:

        Ei sun tarviksekkaan muuttaa linjaasi, mutta jos rinnalla toinen, on molempien päästävä ajamaan mutka läpi. (Näin siis teoriassa). Käytännössä yleensä joku jää siihen.

        et eiköhän sovita niin et ajan miten parhaakseni näen.


      • pekka h kirjoitti:

        et eiköhän sovita niin et ajan miten parhaakseni näen.

        Voisit kyllä lopettaa moisen sikailun, ei vain ole oikein päättää ottaa suuntaa sisäkaarteeseen kun täysin vierellä (tai jopa edellä [musta lippu]) on toinen auto. Ne autot ovat paikan omaisuutta (siksi en itsekään halua linttaamalla kolhia niitä) mutta et varmaan silti aio ruveta ajamaan kilpaa reilussa hengessä..? Ja tuollainen luolamiespuhe pihalla lyömisestä ei kuulu asiaan, jota me muut haluamme vielä pitää kartingina. Sovitaan vaikka nyt niin että sinä olet ylivoimainen taistelulajitaitaja eikä siitä meikäläisen puolesta nyt sen enempää.


      • lisää tekstiä
        Cmoney kirjoitti:

        Voisit kyllä lopettaa moisen sikailun, ei vain ole oikein päättää ottaa suuntaa sisäkaarteeseen kun täysin vierellä (tai jopa edellä [musta lippu]) on toinen auto. Ne autot ovat paikan omaisuutta (siksi en itsekään halua linttaamalla kolhia niitä) mutta et varmaan silti aio ruveta ajamaan kilpaa reilussa hengessä..? Ja tuollainen luolamiespuhe pihalla lyömisestä ei kuulu asiaan, jota me muut haluamme vielä pitää kartingina. Sovitaan vaikka nyt niin että sinä olet ylivoimainen taistelulajitaitaja eikä siitä meikäläisen puolesta nyt sen enempää.

        aivan!
        turpaan mätkiminen ja karttinki ovat kaksi aivan eri asiaa ja eivät kuulu lähellekkään toisiaan.
        jos turpaan haluatte mätkiä niin menkää pe illal turun keskustaan sitä harrastaa. ajetaan tota karttingia ihan vaan ajamisen ilosta. eikä sekoiteta näitä kahta asiaa keskenään missään nimessä.
        saavat vielä nuoremmat huonoa esimerkkiä tosta karttingista jos turpaan ollaan mätkimässä kanssa kilpailijoita!!!


      • J.Kouv
        taas se kuumin kirjoitti:

        ensinnäkin, rakastajattareni. siis te kaikki. en kertaakaan rikkonut sääntöjä. b-finaalissa, kyllä, menin vasurissa ohi. mut hei, oisko mun pitänyt taas päästää ohi jos mun linja oli suora seuraavaan mutkaan? ei, mun ei tarvinnut kääntää rattia. ja sama tään meidän rakkaan rutisijan kanssa. joo, "tulit" musta suoralla ohi. lähinnä siitä syystä et päätin tulla takas. ja taaskaan en kääntänyt rattia vaan pidin linjani. sun tilas vaan loppu kesken. kiitä hyvää sydäntäni et pystyit jatkaa kisaa. ja hei, ei mun maailma mustaan lippuun kaadu. :D älkää sitä kuvitelko. niin kauan ku mulla on hauskaa ni se ei siihen kaadu. ja älkääkä alottako taas tota uhittelua te ajaisitte kisaa. tiedän et jos tollasia jutellaan ni kisaa ei enää ole eikä tule. ja tulkaa mutisemaan suoraan päin naamaa jos on jotain sanottavaa. ja jos päätätte lyödä, ni lyökää ulkona ettei muut asiakkaat näe. tulis vielä syyte ruoskimisesta julkisella paikalla.

        Jos tolle linjalle lähdet, ni älä tule yksin...ihan ittes takia. En ole lyömässä ketään. SINÄ ITSE ALOITIT TURPAANVETOJUTUT. Muista se. Mä olen ajamas siel ainoastaan ja viimeks huusin mielipiteeni niin et KAIKKI kuuli 10m säteel. Selintänkö sullekin seuraaval kerral uudestaan naamatusten ja oikein hitaasti?


      • kaikki kunnossa
        J.Kouv kirjoitti:

        Jos tolle linjalle lähdet, ni älä tule yksin...ihan ittes takia. En ole lyömässä ketään. SINÄ ITSE ALOITIT TURPAANVETOJUTUT. Muista se. Mä olen ajamas siel ainoastaan ja viimeks huusin mielipiteeni niin et KAIKKI kuuli 10m säteel. Selintänkö sullekin seuraaval kerral uudestaan naamatusten ja oikein hitaasti?

        Ihan ulkopuolisena ihmettelen, että onko sinulla kaikki ihan kunnossa, vai oletko ihan pikkupoika: olet itkenyt jo pidemmän aikaa ja eri nimimerkeillä. Koeta nyt hyvä poika ryhdistäytyä. Ihmettelen kovin, että kisat vielä jatkuvat, jos ne tekevät kaverin noin itkuiseksi ja paikankin maine kärsii siitä!


      • J.Kouv.
        kaikki kunnossa kirjoitti:

        Ihan ulkopuolisena ihmettelen, että onko sinulla kaikki ihan kunnossa, vai oletko ihan pikkupoika: olet itkenyt jo pidemmän aikaa ja eri nimimerkeillä. Koeta nyt hyvä poika ryhdistäytyä. Ihmettelen kovin, että kisat vielä jatkuvat, jos ne tekevät kaverin noin itkuiseksi ja paikankin maine kärsii siitä!

        Joo mä itken aina. se alkoi jo silloin kun ainoa leluni pikkuauto jäi patterin ja seinän väliin. Totta puhuakseni tämä nimimerkki on ainoa mitä olen käyttänyt. En muista tiedä mut mulla ei ole tarvis peittää nimeä. niin että tietää ulkopuolinenkin nyt tämä 8-9:s viesti täs ketjus. En ole Cmoney enkä kukaan muu


      • mieltä
        kaikki kunnossa kirjoitti:

        Ihan ulkopuolisena ihmettelen, että onko sinulla kaikki ihan kunnossa, vai oletko ihan pikkupoika: olet itkenyt jo pidemmän aikaa ja eri nimimerkeillä. Koeta nyt hyvä poika ryhdistäytyä. Ihmettelen kovin, että kisat vielä jatkuvat, jos ne tekevät kaverin noin itkuiseksi ja paikankin maine kärsii siitä!

        Samaa mieltä. Koettakaa kestää, kukin tahollaan ;))


      • J.Kouv. kirjoitti:

        Joo mä itken aina. se alkoi jo silloin kun ainoa leluni pikkuauto jäi patterin ja seinän väliin. Totta puhuakseni tämä nimimerkki on ainoa mitä olen käyttänyt. En muista tiedä mut mulla ei ole tarvis peittää nimeä. niin että tietää ulkopuolinenkin nyt tämä 8-9:s viesti täs ketjus. En ole Cmoney enkä kukaan muu

        "ainoa leluni pikkuauto jäi patterin ja seinän väliin."

        Sun auto hakattiin kivellä lyttyyn hiekkalaatikonkehäpölkkyyn:)


      • M.Myl
        mieltä kirjoitti:

        Samaa mieltä. Koettakaa kestää, kukin tahollaan ;))

        Rauha nyt vaa maaha ja ihmisil hyvä tahto, niit nyrkkeilykisoi pidetää jossai iha muual...


      • peksu
        Cmoney kirjoitti:

        Voisit kyllä lopettaa moisen sikailun, ei vain ole oikein päättää ottaa suuntaa sisäkaarteeseen kun täysin vierellä (tai jopa edellä [musta lippu]) on toinen auto. Ne autot ovat paikan omaisuutta (siksi en itsekään halua linttaamalla kolhia niitä) mutta et varmaan silti aio ruveta ajamaan kilpaa reilussa hengessä..? Ja tuollainen luolamiespuhe pihalla lyömisestä ei kuulu asiaan, jota me muut haluamme vielä pitää kartingina. Sovitaan vaikka nyt niin että sinä olet ylivoimainen taistelulajitaitaja eikä siitä meikäläisen puolesta nyt sen enempää.

        eiku mä totesin vaan et mua saa huitasta, et sekään ei mua hetkauta. ja tää musta lippu, oli se sen arvonenkin. ^__^


      • peksu
        J.Kouv kirjoitti:

        Jos tolle linjalle lähdet, ni älä tule yksin...ihan ittes takia. En ole lyömässä ketään. SINÄ ITSE ALOITIT TURPAANVETOJUTUT. Muista se. Mä olen ajamas siel ainoastaan ja viimeks huusin mielipiteeni niin et KAIKKI kuuli 10m säteel. Selintänkö sullekin seuraaval kerral uudestaan naamatusten ja oikein hitaasti?

        ois ihanaa jos tulisit, voisin vaik pussata. enkä vieläkään puhunu turpaan lyömisestä, se ei oo samaa maata ruoskimisen kanssa, ja se oli sillä mielellä että se ei vaan mua hetkauta. mä ajan rehdin kisan. voisit kyllä kysyä nessu sponsaamaan. kisoja kun on niin paljon.


      • peksu kirjoitti:

        ois ihanaa jos tulisit, voisin vaik pussata. enkä vieläkään puhunu turpaan lyömisestä, se ei oo samaa maata ruoskimisen kanssa, ja se oli sillä mielellä että se ei vaan mua hetkauta. mä ajan rehdin kisan. voisit kyllä kysyä nessu sponsaamaan. kisoja kun on niin paljon.

        ..kiedo sinäkin ne ruoskasi (jos kädet kerran sinulle sellaisia ovat) vaan siihen ratin ympärille, ei ole sinullakaan niillä siellä suurinta ympärysmittaa..

        "mä ajan rehdin kisan."
        Joo, voi sitä vääryyttä kun musta lippu tuli.


      • peksu
        Cmoney kirjoitti:

        ..kiedo sinäkin ne ruoskasi (jos kädet kerran sinulle sellaisia ovat) vaan siihen ratin ympärille, ei ole sinullakaan niillä siellä suurinta ympärysmittaa..

        "mä ajan rehdin kisan."
        Joo, voi sitä vääryyttä kun musta lippu tuli.

        mut minäpä en olekaan se jonka sitä tekeepi mieli harrastaa. lähinnä naurattaa oikeesti teidän itkut. jos haluutte etten aja koko kisaa, niin tarjouksia tänne vaan.


      • peksu kirjoitti:

        mut minäpä en olekaan se jonka sitä tekeepi mieli harrastaa. lähinnä naurattaa oikeesti teidän itkut. jos haluutte etten aja koko kisaa, niin tarjouksia tänne vaan.

        ..ethän viimeksikään ajanut koko kisaa. Äijässä on haastetta;)


      • peksu
        Cmoney kirjoitti:

        ..ethän viimeksikään ajanut koko kisaa. Äijässä on haastetta;)

        nyt maksuehdotuksia vaan peliin ja itkut pois. ;)


      • Mixor
        peksu kirjoitti:

        nyt maksuehdotuksia vaan peliin ja itkut pois. ;)

        Olkaas nyt, en pysty lukee kokeisiin ku pitää kokoaja kattoo mitä uutta ootte taas keksiny XD


      • Mixor kirjoitti:

        Olkaas nyt, en pysty lukee kokeisiin ku pitää kokoaja kattoo mitä uutta ootte taas keksiny XD

        Peku on hyvä aika-ajaja. Melkein yhtä hyvä kuin moni muu. Kisassakin se olisi hyvä haaste jos ei aina nojaisi tai tulisi vaan päin takapuskuria.


      • k.koi
        peksu kirjoitti:

        mut minäpä en olekaan se jonka sitä tekeepi mieli harrastaa. lähinnä naurattaa oikeesti teidän itkut. jos haluutte etten aja koko kisaa, niin tarjouksia tänne vaan.

        me ei ajetakkaan tätä tosissaan. vaan ihan harrastuksena mut toisille se tuntuu olevan henki ja elämä. mut jos ei pysty ottamaan ajamist rennosti ni sil me muut ei mahdeta mitään. se täs hommas eniten mättää juuri et yks ajaa ihan tosissaan ja se näyttää johtavan vain siihen et musta lippu heiluu varmaan tästä eteenpäinkin!!! et jos van yritettäisiin ajaa täst lähin hiukan rennommin ettei tarvis olla tääl kirjoittelemas kaikkien jatkuvasti!!! mut tää on ihan hauskaaa kirjoitel tänne aina välil kommenttei näin sivusta seuranneena.


      • muille
        J.Kouv kirjoitti:

        Jos tolle linjalle lähdet, ni älä tule yksin...ihan ittes takia. En ole lyömässä ketään. SINÄ ITSE ALOITIT TURPAANVETOJUTUT. Muista se. Mä olen ajamas siel ainoastaan ja viimeks huusin mielipiteeni niin et KAIKKI kuuli 10m säteel. Selintänkö sullekin seuraaval kerral uudestaan naamatusten ja oikein hitaasti?

        Mielipiteitäs huudat jos tiedät kuka mielestäsi on huutoon syyllinen ,vai oletko jonkinlainen kansan kiihottaja jonka täytyy saada kansan tuki taakseen ennen kuin uskallat kohdistaa ärtymyksesi oikeaan kohteeseen?Mene Lähi-Itään siellä kaltaisiasi on miljoonia(näkyvät yleensä uutisissa).


      • Kikka 1

        Otetaanko seuraavanlainen käytäntö:
        se, joka mustan lipun saa, ei aja enää Sunday Openin tämän kauden kisoissa ollenkaan?

        (Eikös ollut nätisti muotoiltu kysymykseksi tuo toteamus?) =)

        Että kiitos, kun käyttäydytte taas ihmisiksi ensi sunnuntaina, eikös juu. =)


      • k.koi
        Kikka 1 kirjoitti:

        Otetaanko seuraavanlainen käytäntö:
        se, joka mustan lipun saa, ei aja enää Sunday Openin tämän kauden kisoissa ollenkaan?

        (Eikös ollut nätisti muotoiltu kysymykseksi tuo toteamus?) =)

        Että kiitos, kun käyttäydytte taas ihmisiksi ensi sunnuntaina, eikös juu. =)

        ehkä toi on aavistuksen raju toimenpide. jos mieluummin sellainen et ei pisteitä siitä kisasta jossa saa mustan lipun tai ei osallistu seuraavan vkl:n kisaan ollenkaan. jompi kumpi näist olis reilumpi kuskei kohtaan ja se tois jotain järkee tähän touhuun.koska viime viikonloppuna a-finaalin ekas lähdös mustan lipun saanut kuljettaja sai lähtee paalulta toiseen a-finaalin lähtöön ja se ei mielestäni ole oikein muita a-finaalissa olevia kuskeja kohtaan!!! et tästöä järjestäjät voisivat ottaa jotain ajatuksia näin positiivisessa mielessä ja kehittää ideaa seuraavia kisoja ajatellen.
        terv:rakentavaa keskustelua


      • J.Kouv
        Kikka 1 kirjoitti:

        Otetaanko seuraavanlainen käytäntö:
        se, joka mustan lipun saa, ei aja enää Sunday Openin tämän kauden kisoissa ollenkaan?

        (Eikös ollut nätisti muotoiltu kysymykseksi tuo toteamus?) =)

        Että kiitos, kun käyttäydytte taas ihmisiksi ensi sunnuntaina, eikös juu. =)

        Mua ei oikein jaksa kiinnostaa koko touhu enää. Syy ei ole sinun. Niitä lippuja olis tarvinnu heiluttaa vissiin paljon jo aikaisemmis kisois. Omal kohdal kolina kävi vast nyt. Siitä johtuen tekstin sävykin muuttui sunnuntain jälkeen. Täytyy kai tulla sit keskellä viikkoa. Silloin tasokin on varmaan sellainen et itekin pärjää. Ja mitä näihin eri nimimerkkeihin tulee...yhtäkään viestiä en ole lähettänyt väärillä nimillä. T.Just kotiutunut


      • tippasilmä
        Kikka 1 kirjoitti:

        Otetaanko seuraavanlainen käytäntö:
        se, joka mustan lipun saa, ei aja enää Sunday Openin tämän kauden kisoissa ollenkaan?

        (Eikös ollut nätisti muotoiltu kysymykseksi tuo toteamus?) =)

        Että kiitos, kun käyttäydytte taas ihmisiksi ensi sunnuntaina, eikös juu. =)

        Ei tarvi käytäntöä muuttaa, näistä jutuista kun lueskelee ni saa aina ihan taivaallisen makeet naurut...ihan tulee vedet silmiin...jatkakaa samaan malliin vaan !
        Se mitä vois muuttaa, ni nää kouvoset & paksut & muut poraajat vois kyllä ton parkumisen sijasta vaihteeks keskittyä vaikka kilvan-ajoon..ja ens kisaan tuplahinnat kaikille näille "mainostajille" jokka täällä uhoo ja vollottaa...tai sitten näille henkisesti tarha-ikäisille oma itkupilli-cup pystyyn ?


      • k.koi
        tippasilmä kirjoitti:

        Ei tarvi käytäntöä muuttaa, näistä jutuista kun lueskelee ni saa aina ihan taivaallisen makeet naurut...ihan tulee vedet silmiin...jatkakaa samaan malliin vaan !
        Se mitä vois muuttaa, ni nää kouvoset & paksut & muut poraajat vois kyllä ton parkumisen sijasta vaihteeks keskittyä vaikka kilvan-ajoon..ja ens kisaan tuplahinnat kaikille näille "mainostajille" jokka täällä uhoo ja vollottaa...tai sitten näille henkisesti tarha-ikäisille oma itkupilli-cup pystyyn ?

        miks piiloudut nimimerkki "tippasilmä" n taakse pistä rohkeest vaan nimimerkki ettei tarvis arvuutel kirjoittelijaa.mee vaan ite parkumaan johonki.
        kait sitä kilvan ajoon keskitytäis jos se olis niinkuin ennen. mut nyt joukkoon on tullut yks joka ei osaa muuta kuin sikailemal voittaa ni siit täs kommentoidaan. ja tuplahintas voisit tunkee sinnemis ei aurinko paista ees kesällä!!!
        eli rohkeest vaan nimet esiin tääl kirjotellessa!!!


      • tee.bone
        k.koi kirjoitti:

        miks piiloudut nimimerkki "tippasilmä" n taakse pistä rohkeest vaan nimimerkki ettei tarvis arvuutel kirjoittelijaa.mee vaan ite parkumaan johonki.
        kait sitä kilvan ajoon keskitytäis jos se olis niinkuin ennen. mut nyt joukkoon on tullut yks joka ei osaa muuta kuin sikailemal voittaa ni siit täs kommentoidaan. ja tuplahintas voisit tunkee sinnemis ei aurinko paista ees kesällä!!!
        eli rohkeest vaan nimet esiin tääl kirjotellessa!!!

        Tässä naurua pidätellessä arvuuttelen ittekseni jotta kukahan se tuo kkoi mahtaa olla...?

        "jos kilvanajo ois niinkuin ennen" ???? Hei, sittehän sitä vasta kolinat alkaiskin, taitaa sulla muistikin pettää hermohallinnan lisäksi, vai olikkos vasta kohdussa sillon "ennen" kun ajettiin kunnolla kisaa eikä itku tullu kellään, porttikieltoja vaan eräille...?

        "joukkoon on tullut yks..." , haluukko et tulee toinenkin ??? Se onkin sitte sellanen jolle ei paruta palstoilla jälkikäteen, muuton tuloo korville seuraavana sunnuntaina...

        Tuplahinnoista ja niitten tunkemisesta, kerro vaan osottees jotta määkin tietäsin missä se aurinko ei paista haluamallasi tavalla, sieltähän sä ilmeisesti oot kotosin ?

        "rohkeesti nimet esiin..." ? Niin, rohkeutta ei oo tää poru täällä, mutta näytähän nyt kkoi ensin mallia ?


      • tee.bone kirjoitti:

        Tässä naurua pidätellessä arvuuttelen ittekseni jotta kukahan se tuo kkoi mahtaa olla...?

        "jos kilvanajo ois niinkuin ennen" ???? Hei, sittehän sitä vasta kolinat alkaiskin, taitaa sulla muistikin pettää hermohallinnan lisäksi, vai olikkos vasta kohdussa sillon "ennen" kun ajettiin kunnolla kisaa eikä itku tullu kellään, porttikieltoja vaan eräille...?

        "joukkoon on tullut yks..." , haluukko et tulee toinenkin ??? Se onkin sitte sellanen jolle ei paruta palstoilla jälkikäteen, muuton tuloo korville seuraavana sunnuntaina...

        Tuplahinnoista ja niitten tunkemisesta, kerro vaan osottees jotta määkin tietäsin missä se aurinko ei paista haluamallasi tavalla, sieltähän sä ilmeisesti oot kotosin ?

        "rohkeesti nimet esiin..." ? Niin, rohkeutta ei oo tää poru täällä, mutta näytähän nyt kkoi ensin mallia ?

        "Ennen" tarkoittanee tässä tapauksessa viimeistä 2-3 vuotta kun mittaa toisistaan ovat ottaneet reilut kuskit. Yleensä kolahtaa kun esim. jarrutuksessa tulee myöhemmin jarruttaen sisäkurviin mutta päin takapuskuria työntämällä kaveri edestä pois, ei ole oikein. Saatika sitten se että vierellä ajavalta yritetään ottaa tila pois kohti vallia.


      • tee.bone
        Cmoney kirjoitti:

        "Ennen" tarkoittanee tässä tapauksessa viimeistä 2-3 vuotta kun mittaa toisistaan ovat ottaneet reilut kuskit. Yleensä kolahtaa kun esim. jarrutuksessa tulee myöhemmin jarruttaen sisäkurviin mutta päin takapuskuria työntämällä kaveri edestä pois, ei ole oikein. Saatika sitten se että vierellä ajavalta yritetään ottaa tila pois kohti vallia.

        Kaks osumaa yhellä kudilla...? Jii-haaaahah!


      • kans
        tippasilmä kirjoitti:

        Ei tarvi käytäntöä muuttaa, näistä jutuista kun lueskelee ni saa aina ihan taivaallisen makeet naurut...ihan tulee vedet silmiin...jatkakaa samaan malliin vaan !
        Se mitä vois muuttaa, ni nää kouvoset & paksut & muut poraajat vois kyllä ton parkumisen sijasta vaihteeks keskittyä vaikka kilvan-ajoon..ja ens kisaan tuplahinnat kaikille näille "mainostajille" jokka täällä uhoo ja vollottaa...tai sitten näille henkisesti tarha-ikäisille oma itkupilli-cup pystyyn ?

        Porilainen p....reikä?


      • tee.bone
        kans kirjoitti:

        Porilainen p....reikä?

        e-ei, kait...
        Porilaisten marssi jatkukoon vielä kauan, ja kauas...
        t.ex-tippasilmä, vaan vieläkin naurattaa


      • tilaa on
        tee.bone kirjoitti:

        Tässä naurua pidätellessä arvuuttelen ittekseni jotta kukahan se tuo kkoi mahtaa olla...?

        "jos kilvanajo ois niinkuin ennen" ???? Hei, sittehän sitä vasta kolinat alkaiskin, taitaa sulla muistikin pettää hermohallinnan lisäksi, vai olikkos vasta kohdussa sillon "ennen" kun ajettiin kunnolla kisaa eikä itku tullu kellään, porttikieltoja vaan eräille...?

        "joukkoon on tullut yks..." , haluukko et tulee toinenkin ??? Se onkin sitte sellanen jolle ei paruta palstoilla jälkikäteen, muuton tuloo korville seuraavana sunnuntaina...

        Tuplahinnoista ja niitten tunkemisesta, kerro vaan osottees jotta määkin tietäsin missä se aurinko ei paista haluamallasi tavalla, sieltähän sä ilmeisesti oot kotosin ?

        "rohkeesti nimet esiin..." ? Niin, rohkeutta ei oo tää poru täällä, mutta näytähän nyt kkoi ensin mallia ?

        teretulemast


      • kutsusta
        tilaa on kirjoitti:

        teretulemast

        mut kun ei siellä näitten juttujen mukaan oikeen sitä tilaa olis ??? But no proplemos, tilaahan tulee kun sitä tarvii, tekemällä nääs...
        Tarjootsä kans kun niin komeesti kutsutkin ?


      • kun ensin
        kutsusta kirjoitti:

        mut kun ei siellä näitten juttujen mukaan oikeen sitä tilaa olis ??? But no proplemos, tilaahan tulee kun sitä tarvii, tekemällä nääs...
        Tarjootsä kans kun niin komeesti kutsutkin ?

        saat kiinni jos saat


    • Ulkopuolinen(en edes tiedä ...

      Mitä jos te vitun vatipäät alkaisitte kattomaan peiliin ja sitä kautta alkaisitte ymmärtämään et mitä oikeen kirjottelette... Ei voi edes turkulaiset olla noin vitun tyhmiä.. Ette ainakaan paranna paikan mainetta! Kaikille ISO kyynel!

      • hyvää viihdettä

        hyvää viihdettä , turkkuslaaset ,jatkakaa vaan
        samaan tahtiin , tässä pian rikotte kaikki ennätykset , saa sitä toki peiliin katsoa , muttei
        kaikkea tarvi uskoa , peili valehtelee , eiks vaan ,
        tai katsoo vati pääs niin ei näe


      • Kyllä, arvon viisas/fiksu tietäjä. Sinun arvostetusta mielestäsi tänne ei saa kirjoittaa tiettyjä asioita. Tee vain kattava sääntölista jonka voimme sitten jättää huomiotta.


      • k.koi

        jos et tiedä asiasta MITÄÄN niin on turha ruveta pistää tällaisia tekstejä tänne tää keskustelu käydään ihan asia mielessä.kattele vaan itse ihan peiliin ja ole hyvin hiljaa!!!ite taidat olla aika suuri vatipää ? tämä keskustelu on ihan asiasta käyty keskustelu.


    • sivusta touhuja katsellut

      Alkaa vissiin toisilla mennä liian vakavaksi ja toiset jatkaa samaa linjaa mitä aikoinaan ulkoratojen kisoissa. Lopettakaa nyt se vittuilu täällä julkisilla foorumeilla ja käykää keskustelunne vaikka saunan takana. Pikkulasten uhittelua täynnä lähes joka viesti!

      • TJF

      • asaasas

      • k.koi

      • justa tätä

      • justa tätä kirjoitti:

        Tätähän se kaikki on... jo kadetti ikäisistä lähtien... ainakin huoltajilla :)

        ..juu, junnujen iskät ovat välillä aika totisia kisojen jälkeen, ja poika saa huutoa jos ajolinja on 12 cm väärä :D :( :)

        Eräs aika korkea taho, tämän ketjun puhutulla kisapaikalla, sanoi että jos 2 autoa on vähänkin rinnakkain, toinen ei saa viedä toiselta tilaa alle autonleveyteen. Tietystikään edelläoleva ei aina voi tietää takaviistossa olevan sijaintia mikäli tämä on juuri lähtenyt tekemään ohitusta. Viimeaikoina sellaisesta tilanteesta ei ole kuitenkaan ollut täällä kyse.


      • TJF

      • rata
        Cmoney kirjoitti:

        ..juu, junnujen iskät ovat välillä aika totisia kisojen jälkeen, ja poika saa huutoa jos ajolinja on 12 cm väärä :D :( :)

        Eräs aika korkea taho, tämän ketjun puhutulla kisapaikalla, sanoi että jos 2 autoa on vähänkin rinnakkain, toinen ei saa viedä toiselta tilaa alle autonleveyteen. Tietystikään edelläoleva ei aina voi tietää takaviistossa olevan sijaintia mikäli tämä on juuri lähtenyt tekemään ohitusta. Viimeaikoina sellaisesta tilanteesta ei ole kuitenkaan ollut täällä kyse.

        Joo, on se sen verran kallista lystiä tuo Kartinki sisäradallakin, että ei sitä rataa parane olla käyttämättä ;)) edes sitä 12 cm.


      • centtimetri
        rata kirjoitti:

        Joo, on se sen verran kallista lystiä tuo Kartinki sisäradallakin, että ei sitä rataa parane olla käyttämättä ;)) edes sitä 12 cm.

        mites jos kumminkin puhuttais milleistä ,
        mistä se vauhti löytyy , joka mutka täytyy ajaa
        viimmosen päälle , ei siinä tarvi lyödä ketään
        lättyyn jos sen osaa


      • centtimetri kirjoitti:

        mites jos kumminkin puhuttais milleistä ,
        mistä se vauhti löytyy , joka mutka täytyy ajaa
        viimmosen päälle , ei siinä tarvi lyödä ketään
        lättyyn jos sen osaa

        Loppujen lopuksi homma onkin milleistä kiinni mutta vähän aikaa lajia vasta harrastanut junnu ei yleensä vielä viimeisen päälle tarkasti osaa ajaa.


    • peksu

      daa daa dirlandaa. tehkää miten teette, söpöjä ootte!

      • Reilut kuskit kartingissa eivät nauti kisaamisesta kun vastustaja tulee päin takapuskuria tai yrittää pakottaa seinään. Jokamiesluokka on sulle oikea laji.


      • k.koi
        Cmoney kirjoitti:

        Reilut kuskit kartingissa eivät nauti kisaamisesta kun vastustaja tulee päin takapuskuria tai yrittää pakottaa seinään. Jokamiesluokka on sulle oikea laji.

        mut tähän täytyy tottua koska toiset pitää perään ajamist ja seinään työntämist rentouttavana ja mukavana. niin ei me asialliset kuskit jotka vihaavat sikailua radalla voida mitään.
        mut yritetään ny ees nää loput tämän vuoden kisat ajaa asiallisesti.ja annetaan sikailijoiden kisata omalla tyylillään jos eivät osaa ajaa kilpaa asiallisesti ja rehdisti.
        kattellaan mitä sunnuntai tuo tullessaan .
        toi sikailu antaa helvetin hienon kuvan kilvan ajamisest noil nuorille kuskeil jotka ajavat samassa, meidän kokeneiden kanssa et näitä junnuja ajatellen, olis reiluu jos toi sikailu radal loppuis.


      • jokkista kartilla
        k.koi kirjoitti:

        mut tähän täytyy tottua koska toiset pitää perään ajamist ja seinään työntämist rentouttavana ja mukavana. niin ei me asialliset kuskit jotka vihaavat sikailua radalla voida mitään.
        mut yritetään ny ees nää loput tämän vuoden kisat ajaa asiallisesti.ja annetaan sikailijoiden kisata omalla tyylillään jos eivät osaa ajaa kilpaa asiallisesti ja rehdisti.
        kattellaan mitä sunnuntai tuo tullessaan .
        toi sikailu antaa helvetin hienon kuvan kilvan ajamisest noil nuorille kuskeil jotka ajavat samassa, meidän kokeneiden kanssa et näitä junnuja ajatellen, olis reiluu jos toi sikailu radal loppuis.

        Todella hyvää esimerkkiä annoittekin,loppuillasta kokeiltiin nähtyjä/saatuja oppeja.
        Lisää tällaista "ajotapa koulutusta" junnuille.


      • pujut
        jokkista kartilla kirjoitti:

        Todella hyvää esimerkkiä annoittekin,loppuillasta kokeiltiin nähtyjä/saatuja oppeja.
        Lisää tällaista "ajotapa koulutusta" junnuille.

        Jumankekka. Pois alta mummot ja männynkävyt, kun ens keväänä pari junnua pääsee irti.
        On meinaan hyvät kouluttajat ollu ....

        LATUVAAAA !!!!!!


    • booster

      saanko ajaa omalla ns paukku bensiinillä kysyy ei turkulainen kuski

      • tarvi

        ...mitään paukkubentsiiniä, tuut vaan kerran kisaan mukaan ja hiukka pökkäät ( vaikka vahingossa ) tiettyjä hameherroja persuuksille niin johan ne turvat täällä paukkuu !


    • jarmo

      laita sitä mömmöä jolla saa 0.5 ajasta pois

    • J.Kouv

      Huomisen jälkeen taas tietty täällä räjähtää hommat hanskasta. Nyt tästä hetkestä alkaen tässäkin keskustelussa on voimassa seuraava sääntö: Miehet, jos pilisi on pienempi kuin oma etusormi, tai naiset jos naamanne on sen näköinen että se oikeuttaisi ulkonaliikkumiskieltoon, niin teillä ainoastaan on oikeus kirjoittaa tänne ilman tunnistettavaa nimeä/nimimerkkiä.
      Ja omasta puolesta voin syödä sanojani romurallin suhteen sen verran et mitä sitä sikoja lahtaamaan autolla, kun voi lippujakin käyttää (vähemmän romua). Samalla julkinen anteeksipyyntöni "leikkikentän" hlökunnalle ja omistajille, jos omat tekstini ovat hallaa aiheuttaneet. Eipä muuta. kiitos hei

      • eemeli vaahteramäki

        vinkki osoitteeseen http://www.seinajoki-kartingcenter.fi
        ihan vaan sillä, että kyllä sielläkin kisoja
        ajetaan mutta itketään vähemmän,
        kyseisiltä sivuilta löytyy nimittäin keskustelupalsta, aika rauhallista , ottakaa mallia,
        siellä käy puukoot varmaan jo kisapaikalla,


      • eemeli vaahteramäki kirjoitti:

        vinkki osoitteeseen http://www.seinajoki-kartingcenter.fi
        ihan vaan sillä, että kyllä sielläkin kisoja
        ajetaan mutta itketään vähemmän,
        kyseisiltä sivuilta löytyy nimittäin keskustelupalsta, aika rauhallista , ottakaa mallia,
        siellä käy puukoot varmaan jo kisapaikalla,

        Tuollaista Turku Karting voisi myös miettiä:)


      • mitäköhän
        Cmoney kirjoitti:

        Tuollaista Turku Karting voisi myös miettiä:)

        tossa nyt oli miettimisen aihetta todellakin typerä keskustelupalsta ,ainoo hyvä tuolla on jos siellä painot tasataan lyijyllä ettei 30 kiloset ylpisty suotta (huoltajat).


      • se pointti juuri olikin
        mitäköhän kirjoitti:

        tossa nyt oli miettimisen aihetta todellakin typerä keskustelupalsta ,ainoo hyvä tuolla on jos siellä painot tasataan lyijyllä ettei 30 kiloset ylpisty suotta (huoltajat).

        niinpä, siinä keskustelupalstassa se pointti olikin,
        eli aika rauhallista , puukot käy kisapaikalla jos
        on tarvis


    • Pekka H.

      Siis rakkaat kansalaiset ja kanssakilpailijat. Pahoittelen kovasti tämänpäiväistä tylsää kilpailua. Mutta tilanne on se, että mulla on koeviikko ja huomenna on lakitiedon koe, joten luen mielummin siihen kun tulen itkettämään teitä. Anteeksi vielä kerran.

      • Älä kuitenkaan taklaa opettajaa seinään mikäli et läpi pääse.


      • Osku ja Sakke
        Cmoney kirjoitti:

        Älä kuitenkaan taklaa opettajaa seinään mikäli et läpi pääse.

        Kiva kisa tänään. Kiitos kaikille ja etenkin Myllylälle kun ajoit fiksusti ainakin Oskua ajatellen. Olisit varmaan päässyt ohi siin ekas eräs, mut maltti toi kuitenkin hyvän lopputuloksen. Autoissa ehkä eniten eroja tänään kun vertaa aikaisempiin kilpailuihin.
        Kuka on kasaamas joukkuetta 1000 kierroksen kisaan? Osku ja ehkä pari muuta junnuu vois olla kiinnostuneita.


      • Osku ja Sakke kirjoitti:

        Kiva kisa tänään. Kiitos kaikille ja etenkin Myllylälle kun ajoit fiksusti ainakin Oskua ajatellen. Olisit varmaan päässyt ohi siin ekas eräs, mut maltti toi kuitenkin hyvän lopputuloksen. Autoissa ehkä eniten eroja tänään kun vertaa aikaisempiin kilpailuihin.
        Kuka on kasaamas joukkuetta 1000 kierroksen kisaan? Osku ja ehkä pari muuta junnuu vois olla kiinnostuneita.

        :) Hyvän taistelun Osku kävi, mukava ajaa täysiä kilpaa, itsekään en liikaa tykkää varmistella. Gilles Villeneuvellakin oli paljon ihailijoita koska yritti aina kaikkensa. T: T.K.


      • k.koi
        Osku ja Sakke kirjoitti:

        Kiva kisa tänään. Kiitos kaikille ja etenkin Myllylälle kun ajoit fiksusti ainakin Oskua ajatellen. Olisit varmaan päässyt ohi siin ekas eräs, mut maltti toi kuitenkin hyvän lopputuloksen. Autoissa ehkä eniten eroja tänään kun vertaa aikaisempiin kilpailuihin.
        Kuka on kasaamas joukkuetta 1000 kierroksen kisaan? Osku ja ehkä pari muuta junnuu vois olla kiinnostuneita.

        tosiaan oli hieno kisa ja ei tarvinnu kenenkään TYÖNTÄÄ/TAKLATA ketään pihalle ja silti ohituksiakin tuli ja oli kaikilla huomattavasti parempi mieli kuin parissa edellisessä kisassa. tosin oli aavistuksen hiljaista kun ei järjestetty kuin a-finaali koska vain 7 kuskia saapui paikalle. mutta siitä huolimatta jatketaan tähän malliin. olisi kannattanut "sikailijoiden" olla ottamassa ajamisesta mallia tänään!!!


      • k.koi kirjoitti:

        tosiaan oli hieno kisa ja ei tarvinnu kenenkään TYÖNTÄÄ/TAKLATA ketään pihalle ja silti ohituksiakin tuli ja oli kaikilla huomattavasti parempi mieli kuin parissa edellisessä kisassa. tosin oli aavistuksen hiljaista kun ei järjestetty kuin a-finaali koska vain 7 kuskia saapui paikalle. mutta siitä huolimatta jatketaan tähän malliin. olisi kannattanut "sikailijoiden" olla ottamassa ajamisesta mallia tänään!!!

        Kun on hiljaista. Kisa oli täynnä hyvää taistelua ja sijoitusten vaihtumisia.


    • Guvgletaomanimesi

      Ennen oli ennen ja nyt on nyt... kuka nykyään hävisi ja kenelle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8825
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2633
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe