Mistä mustia kynttilöitä?

Marik9

Niin siinähän se jo tulikin, eli mistä niitä mahdollisesti saisi ostettua/tilattua? Pikkukaupungin sisustusliikkeistä on turha hakea.

16

1848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne

      Työnnä ne sinne minne ei päivä paista. Ehkä sitten muuttuvat mustiksi.

      • Marik9

        Ei, tarkoitin niitä mitkä näyttävät ihan missä vain ja miten vain katsottuna mustilta, idiot.


    • AROSUSI-09

      olen löytänyt Anttilankin hyllyiltä:) Tsekkaa noi Anttilan ja Ikean sivut nyt alkuun?:)

      • Kaisa

        Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)


      • AROSUSI-09
        Kaisa kirjoitti:

        Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)

        löytyy jo tiimarin alehyllyltä:)...Olis joku kerta tarpeeksi intoa,niin tekisi itse niitä...Mistä nyt tuli taas sekin mieleen,että käsityöpalstalta varmasti löytyy joku,joka tekee...*Lyö kämmenellä otsaan* Olinpa tyhmä...


    • Lakritsitehtaalta

      Mustia kynttilöitä.

    • Valo

      Miksi haluat mustia kynttilöitä? Nehän ovat tosi ruman näköisiä. Minkä tahansa värinen kynttilä on kauniimpi kuin musta. Koeta vaikka itse!

      • Marik9

        Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?

        Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
        Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.


      • Hevimies
        Marik9 kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?

        Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
        Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.

        Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??


      • hevimies
        Hevimies kirjoitti:

        Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??

        Siis mielipide asioistahan juuri voi kiistellä. en osaa oikeen kirjottaa ja ajatella samalla


    • vampyrella666

      niitä voi itse värjätä.ja indiskasta saa ainakin.

      • Marik9

        Juu varmaankin, etsin nyt kuitenkin niitä "kokonaan mustia", eli ei vain pinnalta värjättyjä.
        Pitänee käydä katselemassa mainituista paikoista...


    • Www.hellsinkishop.com ...ei löydy sivuilta mutta liikkeestä kyllä..maksaa euron kappale tai jotain sinnepäin

      • löysin

        läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...


      • devils eye
        löysin kirjoitti:

        läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...

        ..ja ei muuta ku dimmua kuuntelee ja uhraamaan 200 rammaa sikanautaa alttarille.


    • Anonymous96

      Löysin Halpa-Hallista mustan pöytäkynttilän tänään siellä käydessäni. Se oliposit iivinen yllätys. En tosiaan uskonut että tämmöisestä 8000 asukkaan kunnasta mitään löytäisi mutta Halppiksessapa oli, ja se ihan sopii omiin tarkoitusperiini ainakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4174
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4062
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3884
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2697
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2465
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2064
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2062
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1930
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1599
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe