Niin siinähän se jo tulikin, eli mistä niitä mahdollisesti saisi ostettua/tilattua? Pikkukaupungin sisustusliikkeistä on turha hakea.
Mistä mustia kynttilöitä?
16
1871
Vastaukset
- sinne
Työnnä ne sinne minne ei päivä paista. Ehkä sitten muuttuvat mustiksi.
- Marik9
Ei, tarkoitin niitä mitkä näyttävät ihan missä vain ja miten vain katsottuna mustilta, idiot.
- AROSUSI-09
olen löytänyt Anttilankin hyllyiltä:) Tsekkaa noi Anttilan ja Ikean sivut nyt alkuun?:)
- Kaisa
Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)
- AROSUSI-09
Kaisa kirjoitti:
Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)
löytyy jo tiimarin alehyllyltä:)...Olis joku kerta tarpeeksi intoa,niin tekisi itse niitä...Mistä nyt tuli taas sekin mieleen,että käsityöpalstalta varmasti löytyy joku,joka tekee...*Lyö kämmenellä otsaan* Olinpa tyhmä...
- Lakritsitehtaalta
Mustia kynttilöitä.
- Valo
Miksi haluat mustia kynttilöitä? Nehän ovat tosi ruman näköisiä. Minkä tahansa värinen kynttilä on kauniimpi kuin musta. Koeta vaikka itse!
- Marik9
Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?
Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita. - Hevimies
Marik9 kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?
Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??
- hevimies
Hevimies kirjoitti:
Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??
Siis mielipide asioistahan juuri voi kiistellä. en osaa oikeen kirjottaa ja ajatella samalla
- vampyrella666
niitä voi itse värjätä.ja indiskasta saa ainakin.
- Marik9
Juu varmaankin, etsin nyt kuitenkin niitä "kokonaan mustia", eli ei vain pinnalta värjättyjä.
Pitänee käydä katselemassa mainituista paikoista...
Www.hellsinkishop.com ...ei löydy sivuilta mutta liikkeestä kyllä..maksaa euron kappale tai jotain sinnepäin
- löysin
läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...
- devils eye
löysin kirjoitti:
läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...
..ja ei muuta ku dimmua kuuntelee ja uhraamaan 200 rammaa sikanautaa alttarille.
- Anonymous96
Löysin Halpa-Hallista mustan pöytäkynttilän tänään siellä käydessäni. Se oliposit iivinen yllätys. En tosiaan uskonut että tämmöisestä 8000 asukkaan kunnasta mitään löytäisi mutta Halppiksessapa oli, ja se ihan sopii omiin tarkoitusperiini ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984