Mistä mustia kynttilöitä?

Marik9

Niin siinähän se jo tulikin, eli mistä niitä mahdollisesti saisi ostettua/tilattua? Pikkukaupungin sisustusliikkeistä on turha hakea.

16

1871

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinne

Työnnä ne sinne minne ei päivä paista. Ehkä sitten muuttuvat mustiksi.

• Marik9

Ei, tarkoitin niitä mitkä näyttävät ihan missä vain ja miten vain katsottuna mustilta, idiot.

• AROSUSI-09

olen löytänyt Anttilankin hyllyiltä:) Tsekkaa noi Anttilan ja Ikean sivut nyt alkuun?:)

• Kaisa

Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)

• AROSUSI-09
        Kaisa kirjoitti:

Tiimarissa on myös ollut, varmaankin nyt kun Halloweenkin juuri oli, mustia kynttilöitä varmaan on. :)

löytyy jo tiimarin alehyllyltä:)...Olis joku kerta tarpeeksi intoa,niin tekisi itse niitä...Mistä nyt tuli taas sekin mieleen,että käsityöpalstalta varmasti löytyy joku,joka tekee...*Lyö kämmenellä otsaan* Olinpa tyhmä...

• Lakritsitehtaalta

Mustia kynttilöitä.

• Valo

Miksi haluat mustia kynttilöitä? Nehän ovat tosi ruman näköisiä. Minkä tahansa värinen kynttilä on kauniimpi kuin musta. Koeta vaikka itse!

• Marik9

Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?

Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
        Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.

• Hevimies
        Marik9 kirjoitti:

Oletko koskaan kuullut sanontaa "mielipideasioista ei voi kiistellä" tai jotain sinne päin?

Mutta kyllä, minulla on tälläkin hetkellä vaikka minkä värisiä kynttilöitä. Ovat nekin kivoja, mutta nyt tarvitsen mustia.
        Ja minun mielestäni ne ovat todella kauniita.

Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??

• hevimies
        Hevimies kirjoitti:

Marik9 tosi asioistahan juuri voi kiistellä, kuka idiootti nyt alkaisi kiistellä faktasta??

Siis mielipide asioistahan juuri voi kiistellä. en osaa oikeen kirjottaa ja ajatella samalla

• vampyrella666

niitä voi itse värjätä.ja indiskasta saa ainakin.

• Marik9

Juu varmaankin, etsin nyt kuitenkin niitä "kokonaan mustia", eli ei vain pinnalta värjättyjä.
        Pitänee käydä katselemassa mainituista paikoista...

• Www.hellsinkishop.com ...ei löydy sivuilta mutta liikkeestä kyllä..maksaa euron kappale tai jotain sinnepäin

• löysin

läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...

• devils eye
        löysin kirjoitti:

läpivärjättyjä mustia kruunukynttilöitä...

..ja ei muuta ku dimmua kuuntelee ja uhraamaan 200 rammaa sikanautaa alttarille.

• Anonymous96

Löysin Halpa-Hallista mustan pöytäkynttilän tänään siellä käydessäni. Se oliposit iivinen yllätys. En tosiaan uskonut että tämmöisestä 8000 asukkaan kunnasta mitään löytäisi mutta Halppiksessapa oli, ja se ihan sopii omiin tarkoitusperiini ainakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe