Minulla on jääänyt keittöön kaappeihin lojumaan tuollainen vanha käyttämätön aromipesä. Voiko sitä käyttää aromaterapiassa?
aromipesä?
8
8313
Vastaukset
- makelinis
se on helvetin hyvä! minä käytän sitä jatkuvasti aromaterapiassani, sinne kannattaa laittaa apilaa ja kesän yrttejä yms.
- A-rom-A
...ja pitsaakin sinne voi laittaa.
- allergikko
A-rom-A kirjoitti:
...ja pitsaakin sinne voi laittaa.
Mitenkähän kävisi aromaterapiassa kun on koivu ja heinäallergia?? En kestä edes hajusteita tai hajuvesiä... nyyh..
- koivunoksia
allergikko kirjoitti:
Mitenkähän kävisi aromaterapiassa kun on koivu ja heinäallergia?? En kestä edes hajusteita tai hajuvesiä... nyyh..
perseeseesi tuuman silppuna.
Tehoaa varmasti. - kaikki allergisoivia
allergikko kirjoitti:
Eeeterisissä öljyissä on paljon aineita, joita voi käyttää allergiasta kärsiville.
- r325346534
oletko sinä se mikko, joka esiintyi aromipesän tv-mainoksissa, mitä sun tyttöystävälle kuuluu? sile käheäääniselle naiselle?
- koolinki
Et haluais luopua tosta aromipesästä.... Emäntä ryhtyy perhepäivähoitajaksi ja haaveilee semmosesta ;)
Keksi joku kiva hinta ja pane postiin :) - Nimetön
Onko siis kyse siitä styrox-ihmeestä, millä ruokaa haudutetaan vai keraamisesta kiposta johon isketään kynttilä alle ja vettä aromaattisia öljyjä yläosaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966