Onko TeleFinlandin

asiakaspalvelu

todellakin maksullinen niinkuin jotkut väittävät? Ainakin mä oon kuullut ettei siitä oo tullut mitään laskuu.
Oisko se muuttunut maksuttomaksi?

7

1470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelleen

      No maksullinenhan se on edelleen, se vaan ynnätään siihen loppusummaan ilman erillistä erittelyä.

    • onnetonta

      Kysymyksestäsikin huomaa minkälainen huijarifirma tf on, edes omat asiakkaat eivät tiedä asiakaspalvelun maksullisuudesta.
      VARMASTI MAKSAA
      Mikäli käytössäsi on pakettiliittymä, kun soitat telefinlandin asiakaspalveluun, minuutit kuluvat.
      Mikäli käytössäsi joku muu tf-liittymä, yhtiö veloittaa sen summan minuutilta, mikä kyseisellä liittymällä on, esim. 0,069/min.
      Kun asiakkaat maksavat jonotuksestakin, on kyselyt ja valituksetkin telefinlandille bisnestä. Siksi kannattaa pitää ruuhkaa linjoilla, ja pitkittää vastauksia, rahaa juoksee huijarin kassaan.

      • korjaus...

        en ole asiakas vaan äitini, sen miesystävä sekä veljeni ja tämän tyttöystävä ovat asiakkaita. Tyttöystävä sanoi että ei ole huomannut että siitä olisi erikseen laskutettu.


      • kuningas1980
        korjaus... kirjoitti:

        en ole asiakas vaan äitini, sen miesystävä sekä veljeni ja tämän tyttöystävä ovat asiakkaita. Tyttöystävä sanoi että ei ole huomannut että siitä olisi erikseen laskutettu.

        olen itseasiassa huomannut itsekin saman asian....laskuihini ei ole merkitty mitään ylimääräistä eikä ole tullut mitään hintaakaan siitä.....
        Toisaalta myös asiakaspalvelu numeron voi liittää kaverisoittoporukkaankin!!!Jos niin haluaa minimoida kuluja jos sattuu löytyy aspasta kavereita :DD


      • outoa
        kuningas1980 kirjoitti:

        olen itseasiassa huomannut itsekin saman asian....laskuihini ei ole merkitty mitään ylimääräistä eikä ole tullut mitään hintaakaan siitä.....
        Toisaalta myös asiakaspalvelu numeron voi liittää kaverisoittoporukkaankin!!!Jos niin haluaa minimoida kuluja jos sattuu löytyy aspasta kavereita :DD

        Asiakaspalveluun soitetut puhelut ovat normaalihintaisia, myös jonotus maksaa. Soittoja ei erotella laskussa, vaan ne ovat normaalihintaisia tai syövät minuutteja pakettiliittymistä. Mikäli pakettiliittymässä on minuutit käytetty, maksaa asiakaspalveluun soitto hinnaston mukaisesti,siis 0,099/min.


      • kyllästynyt

        Koitin soittaa tele finlandin asiakspalveluun selvittääkseni epäselvää laskua, jossa on mielestäni perusteeton maksukehotusmaksu.
        Mahdoton päästä läpi puhelimella. 10 minuutin odotuksen jälkeen luovutin. Jos se odottaminen vielä maksaa, niin TÖRKEÄÄ toimintaa se on todella!


      • voijee
        kyllästynyt kirjoitti:

        Koitin soittaa tele finlandin asiakspalveluun selvittääkseni epäselvää laskua, jossa on mielestäni perusteeton maksukehotusmaksu.
        Mahdoton päästä läpi puhelimella. 10 minuutin odotuksen jälkeen luovutin. Jos se odottaminen vielä maksaa, niin TÖRKEÄÄ toimintaa se on todella!

        voi teitä valittajia, eikö teille ole koulussa opetettu mitä tarkoittaa eräpäivä laskussa? Ihme valittajia tää foorumi täynnä, kännykkä tommosilta valittajilta pitäis kokonaan takavarikoida


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe