Maria Peura hehkutti kuinka tärkeä Lappi hänelle on ja kotikunta.
Helsingin Sanomien liitteessä hän häpesi lappilaisuuttaan.
Kyllä on kaksinaamainen tyyppi.
meän Tornionlaaksossa
5
637
Vastaukset
- sammaa
Pittääkö meän esittää Helsinkissä jotaki muuta ittestään ko Pellossa.
Peuran lapsuus ja kouluvuodet ovat kuitenki vietetty Pellossa.- (:)(:)(:)
Minä ihmettelen miten Pellossa hehkutetaan Peuraa, luulisi että siellä on tiedossa edes jollain Peuran haastattelu Helsingin Sanomien liitteestä. On todella törkeää että hän antaa ymmärää Lappilaisille, että he saavat olla ylpeitä hänestä maailmalla. Kuitenkin hän itse panee matalaksi ikävillä lausunnoillaan koko Lappia.
- etelän asukas
(:)(:)(:) kirjoitti:
Minä ihmettelen miten Pellossa hehkutetaan Peuraa, luulisi että siellä on tiedossa edes jollain Peuran haastattelu Helsingin Sanomien liitteestä. On todella törkeää että hän antaa ymmärää Lappilaisille, että he saavat olla ylpeitä hänestä maailmalla. Kuitenkin hän itse panee matalaksi ikävillä lausunnoillaan koko Lappia.
vaan Pellolaisille!
Maria Peura antoi kylästänne ikävän kuvan. - vanhemmat asuvat
etelän asukas kirjoitti:
vaan Pellolaisille!
Maria Peura antoi kylästänne ikävän kuvan.Pellossa
Edelleen.
Ainahan vikoja löytyy paikasta kuin paikasta, mutta liekö Maria Pöörä päässyt piireihin oikein Borgåssakaan. Ei taida olla svenska ihan riittävällä aksentilla hallussa...
- Eikä hän mikään
lappilainen tai torniolaaksolainen ole
Mistä lie etelästä koko remmi kotosin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102920Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411890Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721103
- 741080