Minua ihmetyttää kun menen tuonne chattiin ja alan keskustella jonkun naishenkilön kanssa,niin heti rupee miehiltä tuleen kommentteja että eikö täällä ole kun noita lesboja paikalla.
Usein kyllä juuri naisista siellä vaan saa juttu seuraa tämmönen joka ei niin suuna päänä siellä keskustele.
Punaselle pyytelijät on sitten asia erikseen,mutta täytyykö nyt ruveta naisienkin kanssa jutteleen siellä ettei leimata,HETERO kun oon 101 prosenttisesti.
Ihmetyttää
morotar
2
303
Vastaukset
sellaisten huutelijoiden kanssa sättäillä. Ainakin minä jättäisin sen tason "keskustelijat" seurustelemaan ihan itsensä kanssa - jos kävisin sättipalstalla. Se kokemus on vielä hankkimatta, kun silloin kun poikkesin kurkistamassa siellä ei näyttänyt olevan mitään minua kiinnostavaa.
Kertoisitko, käydäänkö siellä jossain ihan oikeata keskustelua ihan oikeista asioista? Tuttujen moikkailu ja päivän toimista kertominen tai niiden suunnittelu ei ainakaan ulkopuolisesta vaikuttanut kovin kutsuvalta.- moro moro
punaselle pyytelijät on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604