Töitä Turussa

maukka

Kertokaahan vanhat tulevalle rahtarille mistä firmoista kannattaa Turun seudulta kysellä töitä?

114

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehvelikäs

      paskaa ainakin kpl-tavaran rahtaus firmassa kuin firmassa..

    • pena

      ota yhteyttä niinexpressiin,kasvava yritys hyvät ajot ja siisti kalusto.palkkakin ok.

    • Ainakin palstalle pesitytynyt yksi pelle joka ajaa maitoa L0un@1sj@k€lussa... Noh onhan firmassa hyviäkin puolia (oikeasti) että he maksaa palkan 2 viikkojaksoissa...

      • 2005ketju

        Yksi pelle nimeltään Bussissa. Ketju vuodelta 2005 ja sinä kaivoit sen esiin.


      • 2005ketju kirjoitti:

        Yksi pelle nimeltään Bussissa. Ketju vuodelta 2005 ja sinä kaivoit sen esiin.

        Ei, minä vastasin siihen normaalisti. Ylläpito päätti nostaa sen ekaksi 11 vuoden takaa


      • PomopomoX
        Bussissa kirjoitti:

        Ei, minä vastasin siihen normaalisti. Ylläpito päätti nostaa sen ekaksi 11 vuoden takaa

        Suomi24 ON AINA LAITTANUT YLIMMÄKSI SEN VIESTIN, JOHON VASTATAAN. sinä otat tuolta listalta 10 vuotta ketjun vastaamalla siihen ja kas, se on nyt ylimpänä/uusimpana. Eri asia sitten, onko tuo ketju enää millään tavoin ajankohtainen ja onko siten viisasta nostaa niitä,sieltä menneisyydestä. Voihan niitä sieltä kaivaa esiin kuka vaan ja vastata niihin, järkevä ihminen ei niitä sieltä nosta. Pankkiautomaatti, pakettiautomaatti, Bussissa ja mitä nimimerkkejä tällä,"Turun Tuomaksella" onkin, hän tunnettuna typeryksenä niitä sieltä esiin kaivaa. Järkee vai ei, senhän me tiedämme, että ei. ;) Tuunnettu puupää.


      • PomopomoX kirjoitti:

        Suomi24 ON AINA LAITTANUT YLIMMÄKSI SEN VIESTIN, JOHON VASTATAAN. sinä otat tuolta listalta 10 vuotta ketjun vastaamalla siihen ja kas, se on nyt ylimpänä/uusimpana. Eri asia sitten, onko tuo ketju enää millään tavoin ajankohtainen ja onko siten viisasta nostaa niitä,sieltä menneisyydestä. Voihan niitä sieltä kaivaa esiin kuka vaan ja vastata niihin, järkevä ihminen ei niitä sieltä nosta. Pankkiautomaatti, pakettiautomaatti, Bussissa ja mitä nimimerkkejä tällä,"Turun Tuomaksella" onkin, hän tunnettuna typeryksenä niitä sieltä esiin kaivaa. Järkee vai ei, senhän me tiedämme, että ei. ;) Tuunnettu puupää.

        Nimenomaan. Miksi ylläpito ei anna viestien olla aloitusjärjestyksessä kuten ne ennen olivat, tuli vastauksia gtai ei :)


      • NohNohNohNoh
        Bussissa kirjoitti:

        Nimenomaan. Miksi ylläpito ei anna viestien olla aloitusjärjestyksessä kuten ne ennen olivat, tuli vastauksia gtai ei :)

        Tyhmyys se vaan jatkuu. Kauanko hakkaat päätäsi vielä seinään. Mene nyt välillä leikkimään sähkömiestä. Sehän on myös yksi lukuisista nimimerkeistäsi.


      • PomopomoX
        Bussissa kirjoitti:

        Nimenomaan. Miksi ylläpito ei anna viestien olla aloitusjärjestyksessä kuten ne ennen olivat, tuli vastauksia gtai ei :)

        Mitä varten "vastaat" viestiin, joka on kuollut jo 10 vuotta sitten? Ei näihin muut vastaa, kuin sinä.

        Onko Tuomaksen nimenomainen tarkoitus terrorisoida asiallia keskusteluja hämmentämällä palstaa iankaikkisen vanhoilla jutuilla?

        Taidat olla suomi24:n terroristi? Jättäisit palstat niille, joille se on tarkoitettu. Mikset menisi tuonne Suomen kaupunkien palstalle ja nostaisit Turun maailman kartalle.... ;)


      • siismiten
        Bussissa kirjoitti:

        Ei, minä vastasin siihen normaalisti. Ylläpito päätti nostaa sen ekaksi 11 vuoden takaa

        Siis kerropa nyt, miten se ylläpito nostaa ne käytännössä sieltä? Tarkoitatko, että joku ylläpidon tyyppi koko ajan seuraa, että mihin keskusteluihin ilmestyy vastauksia ja sitten päättää, mitkä viestiketjut nostetaan palstan kärkeen? Niinkö se menee?


      • siismiten kirjoitti:

        Siis kerropa nyt, miten se ylläpito nostaa ne käytännössä sieltä? Tarkoitatko, että joku ylläpidon tyyppi koko ajan seuraa, että mihin keskusteluihin ilmestyy vastauksia ja sitten päättää, mitkä viestiketjut nostetaan palstan kärkeen? Niinkö se menee?

        Ei vaan he muutti lähdekoodia siten että yksikin vastaus nostaa koko ketjun ekaksi... Vaikkapa 10 vuoden takaa..

        miksi he eivät anna niiden olla aloitusjärjestyksessä.Eli uusin avaus ekana, vanhin viimeisimpänä. Tuli vastauksia tai ei. Näin pärjättiin noin 12 vuoden ajan


      • NohTuomasNoh
        Bussissa kirjoitti:

        Ei vaan he muutti lähdekoodia siten että yksikin vastaus nostaa koko ketjun ekaksi... Vaikkapa 10 vuoden takaa..

        miksi he eivät anna niiden olla aloitusjärjestyksessä.Eli uusin avaus ekana, vanhin viimeisimpänä. Tuli vastauksia tai ei. Näin pärjättiin noin 12 vuoden ajan

        Yksikin vastaus jonka sinä nuija annat kaivettuasi ensin vanhan ketjun tänne. Kuinka tyhmä sä olet? Älä Tuomas viitsi jauhaa enää paskaa. Kiitos.


      • NohTuomasNoh kirjoitti:

        Yksikin vastaus jonka sinä nuija annat kaivettuasi ensin vanhan ketjun tänne. Kuinka tyhmä sä olet? Älä Tuomas viitsi jauhaa enää paskaa. Kiitos.

        Tuomas? Keneksi nyt sinä sekoitat minut? Johonkin työkaveriisi vai joka ei tee paskahommia?


      • Pulkassa
        Bussissa kirjoitti:

        Tuomas? Keneksi nyt sinä sekoitat minut? Johonkin työkaveriisi vai joka ei tee paskahommia?

        En kenenkään. Sinähän olet surullisen kuuluisa Tuomas. Olethan sen itsekkin myöntänyt. Sun kanssa on turha jankuttaa kun et mitään tajua. Milloin sähkömies, milloin kuorma-autokuski, milloin taksi jne unelmahommia ja sitä rataa. Kyllä sut tiedätään, trollipelle.


      • Pulkassa kirjoitti:

        En kenenkään. Sinähän olet surullisen kuuluisa Tuomas. Olethan sen itsekkin myöntänyt. Sun kanssa on turha jankuttaa kun et mitään tajua. Milloin sähkömies, milloin kuorma-autokuski, milloin taksi jne unelmahommia ja sitä rataa. Kyllä sut tiedätään, trollipelle.

        Ei ei ei ei. Olen se tyyppi joka voitti peltipoliisin sakot törkeästi valehtelemalla oikeudessa. Siis lähes joka asiasta...


      • TääOnTuomas
        Bussissa kirjoitti:

        Ei ei ei ei. Olen se tyyppi joka voitti peltipoliisin sakot törkeästi valehtelemalla oikeudessa. Siis lähes joka asiasta...

        Samat tarinat jatkuvat....Mikä sua vaivaa?


      • Dkfkfn
        Bussissa kirjoitti:

        Ei ei ei ei. Olen se tyyppi joka voitti peltipoliisin sakot törkeästi valehtelemalla oikeudessa. Siis lähes joka asiasta...

        Voi ressukkaa.... Tuomas poju, olet säälittävä....


      • TääOnTuomas kirjoitti:

        Samat tarinat jatkuvat....Mikä sua vaivaa?

        Viestini oli nimimerkille Pulkassa, ei sulle TääOnTuomas


      • HäivyHomo
        Bussissa kirjoitti:

        Viestini oli nimimerkille Pulkassa, ei sulle TääOnTuomas

        Voi hyvää päivää! Olet kertonut täällä kaikenlaista, et enää itsekään muista omia tarinoitasi. Eiköhän olisi jo aika lopettaa, tää on niin uskomatonta sekoilua sun juttus. Milloin olet taksikuski, uberkuski, rekkakuski, sähkömies ja mitä ihmettä milloinkin. Ei tarvitse kummonenkaan salapoliisi olla, että huomaa nuo iänikuiset valheesi.

        Ehdotan sulle: Raapase Mondeosi alle ja aja Turun satamalaiturille ja kaasuta niin kovaa, kuin ikinä pääset ja aja mereen! Muista, että matkalla saattaa olla poliisi heittämässä piikkimattoa reitillesi, älä sitten aja toistamiseen poliisia hengiltä...

        Sinua ei kaivata suomi24:lle enää ikinä!


      • HäivyHomo kirjoitti:

        Voi hyvää päivää! Olet kertonut täällä kaikenlaista, et enää itsekään muista omia tarinoitasi. Eiköhän olisi jo aika lopettaa, tää on niin uskomatonta sekoilua sun juttus. Milloin olet taksikuski, uberkuski, rekkakuski, sähkömies ja mitä ihmettä milloinkin. Ei tarvitse kummonenkaan salapoliisi olla, että huomaa nuo iänikuiset valheesi.

        Ehdotan sulle: Raapase Mondeosi alle ja aja Turun satamalaiturille ja kaasuta niin kovaa, kuin ikinä pääset ja aja mereen! Muista, että matkalla saattaa olla poliisi heittämässä piikkimattoa reitillesi, älä sitten aja toistamiseen poliisia hengiltä...

        Sinua ei kaivata suomi24:lle enää ikinä!

        Aika paha pakkomielle stalkata sulla muita. Noh onneksi oma tilanne on hyvin normaali, en seuraa, syyttele tai stalkkaa ketään :)

        Noh ehkä säkin pääset samaan tialnteeseen... Aloita vaikkapa lähettämällä näin perjantain kunniaksi pomolle viesti "Täten irtisanon työsuhteeni päättymään..."

        Ja sitten alkaakin se piiitkä hyvän työpaikan etsiminen, mutta hei, YTK hoitaa (AKT ei )


      • HäivyPoliisintappajaHomo
        Bussissa kirjoitti:

        Aika paha pakkomielle stalkata sulla muita. Noh onneksi oma tilanne on hyvin normaali, en seuraa, syyttele tai stalkkaa ketään :)

        Noh ehkä säkin pääset samaan tialnteeseen... Aloita vaikkapa lähettämällä näin perjantain kunniaksi pomolle viesti "Täten irtisanon työsuhteeni päättymään..."

        Ja sitten alkaakin se piiitkä hyvän työpaikan etsiminen, mutta hei, YTK hoitaa (AKT ei )

        Lopeta nyt vittu toi saman paskan jauhaminen saatana!!

        Minä olen jo työni tehnyt, olen itse se pomo. Työllistän hyviä kuljettajia ja huom! Sinä se täällä stalkkaat ja vääristelet asioita, et enää itsekkään muista millä saitilla ja mitä olet selitellyt. Painu nyt jo vittuun ja työnnä ittes mereen ja huku sinne, päästään paskanjauhajasta eroon!


      • HäivyPoliisintappajaHomo kirjoitti:

        Lopeta nyt vittu toi saman paskan jauhaminen saatana!!

        Minä olen jo työni tehnyt, olen itse se pomo. Työllistän hyviä kuljettajia ja huom! Sinä se täällä stalkkaat ja vääristelet asioita, et enää itsekkään muista millä saitilla ja mitä olet selitellyt. Painu nyt jo vittuun ja työnnä ittes mereen ja huku sinne, päästään paskanjauhajasta eroon!

        Mites, ootko jo alotellut perjantaita? Tai joudutko illaksi töihin?

        Kävikö jopa niin että kun sulla oli työpäivää jäljellä 4 tuntia, tuli työ"kaveri" vastaan omalla henkilöautolla iloisesti vilkuttaen? oliko ehkä työkaverisi aloittanut päivän jopa sinua myöhemmin?

        Noh, tee kuten minä, lopeta paskahommat, kyllä se siitä helpottaa :)

        Pitäisköhän itekin avata korkki, on nääs seuraavan kerran töitä vasta to illalla...


      • HäivyPoliisintappajaHomo
        Bussissa kirjoitti:

        Mites, ootko jo alotellut perjantaita? Tai joudutko illaksi töihin?

        Kävikö jopa niin että kun sulla oli työpäivää jäljellä 4 tuntia, tuli työ"kaveri" vastaan omalla henkilöautolla iloisesti vilkuttaen? oliko ehkä työkaverisi aloittanut päivän jopa sinua myöhemmin?

        Noh, tee kuten minä, lopeta paskahommat, kyllä se siitä helpottaa :)

        Pitäisköhän itekin avata korkki, on nääs seuraavan kerran töitä vasta to illalla...

        Taas kerran, ties monennenko kerran sitä samaa paskaa aina vaan. Olet lisäksi lukihäiriöinen, et ainakaan ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

        Mitenkäs, kun sanoin, että olen jo työni tehnyt, loppui jo 2010 eläkkeeseen, en sitä enää tee ikinä, työllistän vain muita kuskeja. Menikö nyt perille? Perjantaipullo ei kuulu tapoihini, ehkä joskus konjakkilasillinen maistuu, ei pullokaupalla, joten älä tarjoa paskoja tapojasi muille. Jos avaat korkin, älä vaan tule tänne.


      • ÄläAvaa
        Bussissa kirjoitti:

        Mites, ootko jo alotellut perjantaita? Tai joudutko illaksi töihin?

        Kävikö jopa niin että kun sulla oli työpäivää jäljellä 4 tuntia, tuli työ"kaveri" vastaan omalla henkilöautolla iloisesti vilkuttaen? oliko ehkä työkaverisi aloittanut päivän jopa sinua myöhemmin?

        Noh, tee kuten minä, lopeta paskahommat, kyllä se siitä helpottaa :)

        Pitäisköhän itekin avata korkki, on nääs seuraavan kerran töitä vasta to illalla...

        Älä missää tapauksessa avaa. Siitä ei hyvä seuraa.
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288334646730.html


      • ÄläAvaa kirjoitti:

        Älä missää tapauksessa avaa. Siitä ei hyvä seuraa.
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288334646730.html

        Erehdyt henkilöstä...

        Olen siis tuo http://www.iltalehti.fi/autot/2013112717673189_au.shtml

        Mistä moinen haastattelu joka poikkeaa niin paljon muista? Noh siitä että sairasloman aikana vedin TODELLA harvinaiset päiväkännit, tuntematon numero soitti ja siellä joku Jani kyseli tosta tapauksesta...Noh se on totta koko iltalehden juttu...

        Iltasanomille ja Turun sanomille antamaani haastattelua olen "kaunistellut" hieman


      • NohNohNoh
        Bussissa kirjoitti:

        Erehdyt henkilöstä...

        Olen siis tuo http://www.iltalehti.fi/autot/2013112717673189_au.shtml

        Mistä moinen haastattelu joka poikkeaa niin paljon muista? Noh siitä että sairasloman aikana vedin TODELLA harvinaiset päiväkännit, tuntematon numero soitti ja siellä joku Jani kyseli tosta tapauksesta...Noh se on totta koko iltalehden juttu...

        Iltasanomille ja Turun sanomille antamaani haastattelua olen "kaunistellut" hieman

        Miksi Tuomas väität mustaa valkoiseksi?


      • NäinSeMenee
        Bussissa kirjoitti:

        Erehdyt henkilöstä...

        Olen siis tuo http://www.iltalehti.fi/autot/2013112717673189_au.shtml

        Mistä moinen haastattelu joka poikkeaa niin paljon muista? Noh siitä että sairasloman aikana vedin TODELLA harvinaiset päiväkännit, tuntematon numero soitti ja siellä joku Jani kyseli tosta tapauksesta...Noh se on totta koko iltalehden juttu...

        Iltasanomille ja Turun sanomille antamaani haastattelua olen "kaunistellut" hieman

        Sinä se "kaunistelet" asioita runsaasti täälläkin?:)


      • NäinSeMenee kirjoitti:

        Sinä se "kaunistelet" asioita runsaasti täälläkin?:)

        En kaunistele. Kerroin jo ennen kyseisrtä oikeudenkäyntiä että tuollainen tulossa ja törkeillä valehilla mennään ja voitto melko varma...

        Siis oikeudessakin oli törkeää valehtelua, josta melkein jäin kiinni oikeudenkäynnin aikana


      • MissäOnSisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        En kaunistele. Kerroin jo ennen kyseisrtä oikeudenkäyntiä että tuollainen tulossa ja törkeillä valehilla mennään ja voitto melko varma...

        Siis oikeudessakin oli törkeää valehtelua, josta melkein jäin kiinni oikeudenkäynnin aikana

        Jatkat sitten edelleen sitä "törkeää valehtelua"? Toi noin, toi Sisu Määttä? Ko. henkilöä ei ole olemassakaan.... sano.


      • MissäOnSisuMäättä kirjoitti:

        Jatkat sitten edelleen sitä "törkeää valehtelua"? Toi noin, toi Sisu Määttä? Ko. henkilöä ei ole olemassakaan.... sano.

        Sanotaan näin että "nykyjään on"

        Mutta kysy toki jos on kysymyksia miten selättää peltipoliisin aiheeton sakko :) :) :)

        Ps. Se oli muuten oudas sattuma että tuomarilla oli sama sukunimi... Tuskin vaikutti päätökseen mitenkään :d:D


      • MissäOnSisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        Sanotaan näin että "nykyjään on"

        Mutta kysy toki jos on kysymyksia miten selättää peltipoliisin aiheeton sakko :) :) :)

        Ps. Se oli muuten oudas sattuma että tuomarilla oli sama sukunimi... Tuskin vaikutti päätökseen mitenkään :d:D

        Suomessa EI ASU SISU MÄÄTTÄ nimistä henkilöä. Missähän päin tämä kaveri vaikuttaa? Taitaa vaikuttaa bussissa nimellä Tuomas Kujanpää - tai mitä nimeä nyt kulloinkin käytät. Vieläkö tapat?


      • MissäOnSisuMäättä
        Bussissa kirjoitti:

        Sanotaan näin että "nykyjään on"

        Mutta kysy toki jos on kysymyksia miten selättää peltipoliisin aiheeton sakko :) :) :)

        Ps. Se oli muuten oudas sattuma että tuomarilla oli sama sukunimi... Tuskin vaikutti päätökseen mitenkään :d:D

        Niin. Kysymys kuuluukin: Missähän se Sisu Määttä oikein asuu, kun sellasta henkilöä ei löydy suomalaiselta henkikirjoittajalta? Kuten aiemmin on jo todettu, se sun esittämä "oikeuden päätös" on feikki. Blancopaprulle kyhäilty feikki!

        Että missä se Sisu luuraa? ;)


      • Kujanpäässä
        MissäOnSisuMäättä kirjoitti:

        Niin. Kysymys kuuluukin: Missähän se Sisu Määttä oikein asuu, kun sellasta henkilöä ei löydy suomalaiselta henkikirjoittajalta? Kuten aiemmin on jo todettu, se sun esittämä "oikeuden päätös" on feikki. Blancopaprulle kyhäilty feikki!

        Että missä se Sisu luuraa? ;)

        Sisu on kujanpäässä.


      • wqlrknv
        Kujanpäässä kirjoitti:

        Sisu on kujanpäässä.

        siis mä en tajuu tota bussissa-tyyppiä! Mies kusettaa sen ku kerkii! Kujansa päässä koko Kujanpää, perkele!


      • MissäOnSisuMäättä kirjoitti:

        Suomessa EI ASU SISU MÄÄTTÄ nimistä henkilöä. Missähän päin tämä kaveri vaikuttaa? Taitaa vaikuttaa bussissa nimellä Tuomas Kujanpää - tai mitä nimeä nyt kulloinkin käytät. Vieläkö tapat?

        Aijaa, että ihan turhan takiako Turun sanomat käytti väärää nimeä :)


      • HerääJoJaLopeta
        Bussissa kirjoitti:

        Aijaa, että ihan turhan takiako Turun sanomat käytti väärää nimeä :)

        Ei kyllä päivälehdissä luki ihan Tuomas.


      • HerääJoJaLopeta kirjoitti:

        Ei kyllä päivälehdissä luki ihan Tuomas.

        "kaivaa lehden esiin"

        - Kävin hakemassa sakon ja marssin suorilta jaloilta oikeustalolle kiistämään sen, vaikka poliisi mainasi, että ei kannata, työnsä vuoksi vain Sisu-etunimellä esiintyvä mies kertoo.

        Noh oot eka joka on voitosta NOIN kateellinen :) Noh voin auttaa suakin aihettoommissa sakoissa jos haluut


      • MeneHoitoon
        Bussissa kirjoitti:

        "kaivaa lehden esiin"

        - Kävin hakemassa sakon ja marssin suorilta jaloilta oikeustalolle kiistämään sen, vaikka poliisi mainasi, että ei kannata, työnsä vuoksi vain Sisu-etunimellä esiintyvä mies kertoo.

        Noh oot eka joka on voitosta NOIN kateellinen :) Noh voin auttaa suakin aihettoommissa sakoissa jos haluut

        Psykiatri voi auttaa sinua tuossa jakomielitaudissasi. Menehän käymään. Turussa on ympärivuorokautinen päivystys ihan sinua varten.


      • MeneHoitoon kirjoitti:

        Psykiatri voi auttaa sinua tuossa jakomielitaudissasi. Menehän käymään. Turussa on ympärivuorokautinen päivystys ihan sinua varten.

        Montakos aiheetonta sakkoa olet saanut? Noh kaikki alkoi kun turkulainen poliisi Kaisu Kivimäki sooloili, eikä antanut pelkkää huomautusta vaan veti koko jutun oikeuteen :)


      • åwoirg
        Bussissa kirjoitti:

        Montakos aiheetonta sakkoa olet saanut? Noh kaikki alkoi kun turkulainen poliisi Kaisu Kivimäki sooloili, eikä antanut pelkkää huomautusta vaan veti koko jutun oikeuteen :)

        keskittyisit nyt selvittämään, miksi Sisu Määttä nimistä henkilöä ei löydy Suomen henkikirjoittajalta. Ihan sama mitä iltalehdet kirjoittavat, missä on henkilö nimeltä Sisu Määttä. Aiheettomasta sakosta viis, selvitä nyt vaan missä helvetissä luuraa Sisu Määttä? Ymmärsitkö? Vastaa siis.


      • KäsittämätönHahmo
        Bussissa kirjoitti:

        Montakos aiheetonta sakkoa olet saanut? Noh kaikki alkoi kun turkulainen poliisi Kaisu Kivimäki sooloili, eikä antanut pelkkää huomautusta vaan veti koko jutun oikeuteen :)

        Tuttua tarinaa taksipuolelta johon et muka ole kirjoittanut koskaan mitään. Lopeta nyt toi fuulan kirjoittaminen.

        Mene töihin ja hanki elämä. Hanki aluksi vaikka yksi ystävä. SPR:llä on sitä ystävätoimintaa. Soita sinne ja kerro onneton tilanteesi niin sieltä voidaan lähettää sulle aikuinen kaveri. Tosin epäilen ettei hän kestä tuntiakaan sun seurassa. Sen verran sekavia on noi sun juttus.


      • åwoirg kirjoitti:

        keskittyisit nyt selvittämään, miksi Sisu Määttä nimistä henkilöä ei löydy Suomen henkikirjoittajalta. Ihan sama mitä iltalehdet kirjoittavat, missä on henkilö nimeltä Sisu Määttä. Aiheettomasta sakosta viis, selvitä nyt vaan missä helvetissä luuraa Sisu Määttä? Ymmärsitkö? Vastaa siis.

        Kateus? Montako aiheetonta sakkoa oletkaan itse maksanut... Paljokos se oikeudenkäynti maksoikaan rikosasioissa... Hmm.. 0€


      • Åwoirg
        Bussissa kirjoitti:

        Kateus? Montako aiheetonta sakkoa oletkaan itse maksanut... Paljokos se oikeudenkäynti maksoikaan rikosasioissa... Hmm.. 0€

        En ole saanut koskaan sakkoja. Jospa nyt itse keskityt selvittämään meille, miksi Suomen henkikirjoittajalla ei ole olemassa tietoja nimeltä Sisu Määttä, joka sanot olevasi. Joten ihan nyt kiertelemättä ole hyvä ja vastaa. Älä siis vastaa kysymykseen kysymyksellä.


      • Åwoirg kirjoitti:

        En ole saanut koskaan sakkoja. Jospa nyt itse keskityt selvittämään meille, miksi Suomen henkikirjoittajalla ei ole olemassa tietoja nimeltä Sisu Määttä, joka sanot olevasi. Joten ihan nyt kiertelemättä ole hyvä ja vastaa. Älä siis vastaa kysymykseen kysymyksellä.

        Kerro toki mistä saa tarkistaa nimet :)

        Noh vie säkin aiheeton sakko oikeuteen, se ei maksa mitään


      • hkLjh
        Bussissa kirjoitti:

        Kerro toki mistä saa tarkistaa nimet :)

        Noh vie säkin aiheeton sakko oikeuteen, se ei maksa mitään

        Hoh hoijaa, levy junnaa paikoillaan. Jos sulla ei ole muuta niin lopeta tänne kirjoittaminen. Kukaan ei kaipaa sua.


      • hkLjh kirjoitti:

        Hoh hoijaa, levy junnaa paikoillaan. Jos sulla ei ole muuta niin lopeta tänne kirjoittaminen. Kukaan ei kaipaa sua.

        Aijaijaijaij katkera paska täällä ennen kuutta. Eli seitsemäksi töihin? Koska pääset kotiin, ilta kuudelta????

        Noh jos itse avais ekan tölkin, alkaa pää muuten selviämään täst :)


      • Åwoirg
        Bussissa kirjoitti:

        Kerro toki mistä saa tarkistaa nimet :)

        Noh vie säkin aiheeton sakko oikeuteen, se ei maksa mitään

        http://www.vrk.fi

        Jospa nyt vastaisit edelliseen kysymykseeni vastauksella ja kerrot, minne tuo Sisu Määttä on hävinnyt, kun ei löydy mistään.

        Edelleenkin, en ole saanut eläissäni yhtään sakkoa. Katsos, ihminen voi elää kaidalla tiellä, se on aivan helppoa.


      • Åwoirg kirjoitti:

        http://www.vrk.fi

        Jospa nyt vastaisit edelliseen kysymykseeni vastauksella ja kerrot, minne tuo Sisu Määttä on hävinnyt, kun ei löydy mistään.

        Edelleenkin, en ole saanut eläissäni yhtään sakkoa. Katsos, ihminen voi elää kaidalla tiellä, se on aivan helppoa.

        Onko kenties Kaisu Kivimäki antanut sullekin aiheettomia sakkoja ja sä kiltsiti maksanut ne? Sakot tullut kenties paskassa työpaikassa :)

        Noh ehkä säkin uskallat joskus alittaa vähän kampoihin etkä olla tommonen hiirulainen :)


      • Åwoirg
        Bussissa kirjoitti:

        Onko kenties Kaisu Kivimäki antanut sullekin aiheettomia sakkoja ja sä kiltsiti maksanut ne? Sakot tullut kenties paskassa työpaikassa :)

        Noh ehkä säkin uskallat joskus alittaa vähän kampoihin etkä olla tommonen hiirulainen :)

        No selvisihän tuo henkilöllisyys. Kiertelet, kaartelet, vastaat kysymyksiin typerillä kysymyksilläsi, vääntelehdit tuskissasi, KOSKA SISU MÄÄTTÄ ON TÄYSIN FEIKKI HAHMO!!

        Olet siis Tuomas Kujanpää, et mikään Sisu Määttä.

        Jos Sisu Määttä olisi todellakin olemassa, hänet löytäisivrk.fi palvelusta. Mutta kun ei vaan löydy.

        Saatan olla kiltti hiirulainen, en ole ikinä saanut sakkoja. Sinä sensijaan ajoit kännipäissäsi työtään tekevän poliisin kuoliaaksi ja istuit viiden vuoden tuomion.

        Mieluummin kiltti hiirulainen kuin typerä ääliö poliisintappaja linnankundi. Peräreikääsi hyödynnettiin linnassa, arvaan.... ;)


      • Åwoirg kirjoitti:

        No selvisihän tuo henkilöllisyys. Kiertelet, kaartelet, vastaat kysymyksiin typerillä kysymyksilläsi, vääntelehdit tuskissasi, KOSKA SISU MÄÄTTÄ ON TÄYSIN FEIKKI HAHMO!!

        Olet siis Tuomas Kujanpää, et mikään Sisu Määttä.

        Jos Sisu Määttä olisi todellakin olemassa, hänet löytäisivrk.fi palvelusta. Mutta kun ei vaan löydy.

        Saatan olla kiltti hiirulainen, en ole ikinä saanut sakkoja. Sinä sensijaan ajoit kännipäissäsi työtään tekevän poliisin kuoliaaksi ja istuit viiden vuoden tuomion.

        Mieluummin kiltti hiirulainen kuin typerä ääliö poliisintappaja linnankundi. Peräreikääsi hyödynnettiin linnassa, arvaan.... ;)

        Aijaa, mistä voi varmistaa onko hekilö X olemassa, tuolta en osaa hakea kuin etu tai sukunimellä :) en yhdistlemillä

        Ja ei. en ole poliisia tappanut. Olen se joka päihitti peltipoliisin sakot pari vuotta sitten (muistuuko mieleen) ja järkkäsi yhden poliisin kuseen kun varasteli hävitetyksi tuomittua omaisuutta :)

        Noh, jatka sä hiirulaisena, ja kun tulee aiheetotmia sakkoja, niin lähetä vielä pahottelut ko. poliisille :)


      • HhhhhhhhhhhhhHH
        Bussissa kirjoitti:

        Aijaa, mistä voi varmistaa onko hekilö X olemassa, tuolta en osaa hakea kuin etu tai sukunimellä :) en yhdistlemillä

        Ja ei. en ole poliisia tappanut. Olen se joka päihitti peltipoliisin sakot pari vuotta sitten (muistuuko mieleen) ja järkkäsi yhden poliisin kuseen kun varasteli hävitetyksi tuomittua omaisuutta :)

        Noh, jatka sä hiirulaisena, ja kun tulee aiheetotmia sakkoja, niin lähetä vielä pahottelut ko. poliisille :)

        Sinä se jaksat valehdella päivästä toiseen. Eikö sinulla ole muuta elämää kun höpistä täälä soopaa?


      • HhhhhhhhhhhhhHH kirjoitti:

        Sinä se jaksat valehdella päivästä toiseen. Eikö sinulla ole muuta elämää kun höpistä täälä soopaa?

        ei muutakuin juttuvinkkiä lehteen http://www.iltalehti.fi/uutisvihje/ että peltipoliisin selättäjä onkin isompi rikollinen

        Jaahas, kello onkin kuus ja ennen kuutta alottelit. Mites meidän hiirulaisella meniköön töissä tänään? Vitus aste? Olisiko kiva lähteä menemään, Etkö uskalla, tuliko taas se työkaveri henkilöautolla iloisesti vilkuttaen vastaan 8h päivän jälkeen :)


      • Kiireelläonpaskaloppu
        Bussissa kirjoitti:

        ei muutakuin juttuvinkkiä lehteen http://www.iltalehti.fi/uutisvihje/ että peltipoliisin selättäjä onkin isompi rikollinen

        Jaahas, kello onkin kuus ja ennen kuutta alottelit. Mites meidän hiirulaisella meniköön töissä tänään? Vitus aste? Olisiko kiva lähteä menemään, Etkö uskalla, tuliko taas se työkaveri henkilöautolla iloisesti vilkuttaen vastaan 8h päivän jälkeen :)

        ONKO PAKKO AJAA YLINOPEUTTA.MIHIN SINULLA ON KIIRE.JOS NYT ENSIKSI IHAN REHELLISESTI VASTAISIT YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN.EIHÄN SINULLA OLE KIIRE EDES TYÖNTEKOON. PITÄÄKÖ VIINAKAUPPAAN AJAA YLINOPEUTTA?MIKSI OLET AJANUT YLINOPETTA KUN SINUN ELÄMÄSSÄ EI OIKEASTI TAPAHDU YHTÄÄN MITÄÄN??????


      • Kiireelläonpaskaloppu kirjoitti:

        ONKO PAKKO AJAA YLINOPEUTTA.MIHIN SINULLA ON KIIRE.JOS NYT ENSIKSI IHAN REHELLISESTI VASTAISIT YKSINKERTAISEEN KYSYMYKSEEN.EIHÄN SINULLA OLE KIIRE EDES TYÖNTEKOON. PITÄÄKÖ VIINAKAUPPAAN AJAA YLINOPEUTTA?MIKSI OLET AJANUT YLINOPETTA KUN SINUN ELÄMÄSSÄ EI OIKEASTI TAPAHDU YHTÄÄN MITÄÄN??????

        Jotta pääsisin aikaisemmin kotiin ja aikataulu toimisi paremmin. Tiedän paljon kivempai asioita kuin autossa istuminen :)

        Lisäksi kuorma-autoissa ajopiirturi pakitsee kovaa ajamisesta, se nääs mittaa aikaa ei matkaa


      • Voivoivoiniinseon
        Bussissa kirjoitti:

        Jotta pääsisin aikaisemmin kotiin ja aikataulu toimisi paremmin. Tiedän paljon kivempai asioita kuin autossa istuminen :)

        Lisäksi kuorma-autoissa ajopiirturi pakitsee kovaa ajamisesta, se nääs mittaa aikaa ei matkaa

        Aikaisemmin kotiin!!!! miksi sinulla on sinne kiire eihän siellä odota kukaan sinua!Tyhjään kotiin on ikävä tulla. Tiedän asian ihan liiankin hyvin.


      • Voivoivoiniinseon kirjoitti:

        Aikaisemmin kotiin!!!! miksi sinulla on sinne kiire eihän siellä odota kukaan sinua!Tyhjään kotiin on ikävä tulla. Tiedän asian ihan liiankin hyvin.

        "miksi sinulla on sinne kiire"

        Koska mulla on ELÄMÄ työn lisäksi

        Nytkin lauantai ja eka tölkki menossa vaikka joudun ensi viikoksi töihin (torstaiksi) siinä missä joku L0un@1sj@k€lun kuskilla on jäljellä työpäivää vielä noin tunti, noh onneksi heillä on töitä vain joka kolmas lauantai (sekä joka arkipäivä 10-12h)


      • 67890987889
        Bussissa kirjoitti:

        "miksi sinulla on sinne kiire"

        Koska mulla on ELÄMÄ työn lisäksi

        Nytkin lauantai ja eka tölkki menossa vaikka joudun ensi viikoksi töihin (torstaiksi) siinä missä joku L0un@1sj@k€lun kuskilla on jäljellä työpäivää vielä noin tunti, noh onneksi heillä on töitä vain joka kolmas lauantai (sekä joka arkipäivä 10-12h)

        Tämä Bussissa-nimerkkihän on sama kaveri joka tälläpalstalla kirjoitteli ennen mm. Nolo Sika-, ja 87k-nimimerkeillä. Kertoili idioottimaisia juttujaan jo silloin. Pyöritteli jotain pientä kuorma-autoa jakohommissa turunseudulla. Kertoi kerrankin että hänen mielestään 5 vuotta vanhempi auto on jo hänelle liian vanha eikä suostu sellaista ajamaan eli ei mene sellaiseen firmaan edes töihin jossa noin "vanhaa" autoa joutuu ajamaan. Jäteautonkuljettajanhommat ovat hänen mielestään parhaita mahdollisia ja muut ovat näille työstään kateellisia. Kannattaa etsiä Nolo Sika ja 87k-, turunpoik,-margit/birgit, ja Kiki-nimimerkeillä tämän täysidiootin kirjoituksia. Ei ole ihme ettei tämä puupää menesty missään firmassa vaan työpaikka vaihtuu jatkuvasti. Tämä pienikokoinen, nuorista pojista haaveileva, kertomansa mukaan bi-seksualisti asuu aina työttömänä ollessaan äitinsä luona.


      • 67890987889 kirjoitti:

        Tämä Bussissa-nimerkkihän on sama kaveri joka tälläpalstalla kirjoitteli ennen mm. Nolo Sika-, ja 87k-nimimerkeillä. Kertoili idioottimaisia juttujaan jo silloin. Pyöritteli jotain pientä kuorma-autoa jakohommissa turunseudulla. Kertoi kerrankin että hänen mielestään 5 vuotta vanhempi auto on jo hänelle liian vanha eikä suostu sellaista ajamaan eli ei mene sellaiseen firmaan edes töihin jossa noin "vanhaa" autoa joutuu ajamaan. Jäteautonkuljettajanhommat ovat hänen mielestään parhaita mahdollisia ja muut ovat näille työstään kateellisia. Kannattaa etsiä Nolo Sika ja 87k-, turunpoik,-margit/birgit, ja Kiki-nimimerkeillä tämän täysidiootin kirjoituksia. Ei ole ihme ettei tämä puupää menesty missään firmassa vaan työpaikka vaihtuu jatkuvasti. Tämä pienikokoinen, nuorista pojista haaveileva, kertomansa mukaan bi-seksualisti asuu aina työttömänä ollessaan äitinsä luona.

        Nyt alkaa jo stalkkaaminen...

        Noh sanotaan näin että mielummin ajetaan roskia 20v scanialla kuin maitoa 6kk vanhalla Actrosilla (Terveiset vaan L0un@1sj@k€lun kuskeille)


      • NohNohNoh
        Bussissa kirjoitti:

        Nyt alkaa jo stalkkaaminen...

        Noh sanotaan näin että mielummin ajetaan roskia 20v scanialla kuin maitoa 6kk vanhalla Actrosilla (Terveiset vaan L0un@1sj@k€lun kuskeille)

        Tuomas..........................................


      • VastaaKysymyksiin
        Bussissa kirjoitti:

        Nyt alkaa jo stalkkaaminen...

        Noh sanotaan näin että mielummin ajetaan roskia 20v scanialla kuin maitoa 6kk vanhalla Actrosilla (Terveiset vaan L0un@1sj@k€lun kuskeille)

        Vastaa tähän kysymykseen jota sinulta on kysytty usein mutta et ole vielä vastannut. Kiitos.
        Mitä apuvälineitä sinulla on käytössäsi kun ajat kuorma-autoa että yllät polkimille ja näet ulos?
        Olet kertonut olevasi 140 cm, lisäkysymyksenä johon et kuitenkaan vastaa miten selviydyt työn fyysisestä puolesta?
        Äläkä vastaa mihinkään muuhun kun noihin kysymyksiin, älä kiertele, älä kysy muusta vaan vastaa.


      • VastaaKysymyksiin kirjoitti:

        Vastaa tähän kysymykseen jota sinulta on kysytty usein mutta et ole vielä vastannut. Kiitos.
        Mitä apuvälineitä sinulla on käytössäsi kun ajat kuorma-autoa että yllät polkimille ja näet ulos?
        Olet kertonut olevasi 140 cm, lisäkysymyksenä johon et kuitenkaan vastaa miten selviydyt työn fyysisestä puolesta?
        Äläkä vastaa mihinkään muuhun kun noihin kysymyksiin, älä kiertele, älä kysy muusta vaan vastaa.

        Koita sitten pelle pysyä aiheessa :) tai vituttaako työt? Valiolla? Vituttaako että muut uskaltaa valita mihin menee töihin, eikä kuluta koko elämää ekassa paikassa johon pääsee


      • ValehtelevaBussissaÄäliö
        Bussissa kirjoitti:

        Koita sitten pelle pysyä aiheessa :) tai vituttaako työt? Valiolla? Vituttaako että muut uskaltaa valita mihin menee töihin, eikä kuluta koko elämää ekassa paikassa johon pääsee

        Niin, tässä se taas huomattiin. Et vastaa sinulle esitteityihin kysymyksiin vaan kiertelet vastausta. Eli et ole 140 cm pitkä.

        Sehän me tiedettiinkin että olet vaan trollaava Tuomas Runosmäeltä. Esiinnyt palstoilla eri nimimerkeillä mutta juttusi taso ja sisältö kertoo aina kuka on nimimerkin takana.

        Sähkömies, paketti- ja pankkiautomaatti, taksialan ja uberin asiantuntija, Tappamassa ja hakkaamassa. Onko sinulla tai miten niin onko kun on vaikeuksia itsesi kanssa.

        Turussa on mielenterveys päivystys johon sinun kannattaa ottaa yhteyttä. SPR:llä on ystävävälitystä. Soitappa sinne jos saisit jonkun ystävän itsellesi. Tulisi muuta sisältöä elämääsi kuin jatkuva paskan jauhaminen täällä.

        Kaikki mitä tänne kirjoitat aiheuttaa vastalauseiden vyöryn. Katsoppa peiliin ja mieti miksi?

        Ei älyn ripettäkään. Kun on uinut geenialtaan matalassa päässä ei sinulta voi muuta vaatiakkaan,

        Työttömille kuten sinulle on myös kerhoja, mene niihin. Seurakunnastakin voisit saada apua yksinäisyyteesi.

        Valoa elämääsi, nyt se on pimeää täynnä.


      • fghjklyuio

        Tehkää nyt tällä pedofiilille jotain. Ylläpito herätys sekä viranomaiset. Aivan hullu!


    • eieieieiei

      ei kannata kysellä töitä turusta.eikä mistään muualtakaan.

    • opelius

      Kanervalla siis ikellä löytyy ainakin puutarhassa töitä.

    • JOJOJOJOJOriittää

      On tämä sairasta luettavaa ja samalla hyvin surullista. Yksi Turun mätä muna Bussissa pilaa kaikki viestiketjut ja ihan tarkoitushakuisesti. Mikään asiallinen keskustelu ei pääse esille kun aina tämä Bussissa(työtön luuseri pilaa kaiken) Olisi nyt pysynyt vaan siellä taksipuolella.Heillä sentään on pitkä pinna kun joutuvat kuuntelemaan juoppoja kaiket päivät.Ja tiedoksi tosi kuljettajat eivät dokaa koska kuljetushommat ovat niin vaativia nykyisin,että alkoholisti ei enää kyydissä pysy.Ei ole pysynyt enää 20 vuoteen.

      • gyopjh

        Tyhjät tynnyrit kolisee kaikista eniten..
        No, yritetään ymmärtää ressukkaa... :)


    • Pysyis.poissa.kokonaan

      Nyt tää bussissa ( Tuomas Kujanpää) on palannut taksipalstalle jakamaan viisauksiaan. Pysyis homopalstalla, sen alan se taatusti osaa. :D

    • ökjgkjgb

      Onko tästä Bussissa homosta viime päivinä havaintoja täällä?

      • lilklöpkkkkkkk

        Onko ikävä?


    • Salosenpullakuski

      Kyllä tällä kertaa hän kommentoi asiantuntijana keskustelufoorumilla Eläinkuljetusluvat? Hän puhuu asiaa Anaalipassista mikä ei liene meille muille
      maantien perustallaajille mikään ihme. Kannattaa kyllä tsekata.

    • Virkkuukoukunpaikka

      Mitä anaalipassi eläinkuljetusten kuljettajille????Jo on aikoihin eletty. V...ttu minun mielestä eläinkuljetusmiehet ovat aina olleet karskeja kavereita jotka eivät turhia tunteile kun kyseessä on tuotantoeläin. Kyytiin vaan ja jos askel on liian hidas niin sähköpiiska puhuu. Itse olen eläinrakas heteromies ja en kyseiseen työhön lähtisi vaikka porsaan sisäfile maistuukin hyvin.Miksi tällainen pullakuski joka kerran viikossa tekee yöllä töitä muutaman tunnin haluaa puuttua tähänkin asiaan ja antaa kommentin vaikka ei edes tiedä mistä on kyse. V....ttu oikein jurppaa otsalohkossa kun
      Mies joka ei tiedä mistään yhtään mitään ja on pakko kommentoida joka asiaa asiantuntijana. Menisit nyt Marttakerhoon tai sitten kirjastoon virkkaamaan ja kuuntelemaan runoja kun se on pop tällä hetkellä. Puoli seitsemän ohjelmahan sen kertoi ,että ne ovat suosittuja jopa "miehet osallistuvat niille"

    • KaikkiPösilöitä

      Kyllä tänne kirjoittamat automiehet on idioottimaista sakia.

    • Sossusta-Soppaa

      Älä kyselekkään kapitalisteita töitä, parenpi sossun siivellä.

    • V..Saari
    • Raumaltajytisee

      Raumalainen harrastoive. Olemme lopen kyllästyneitä sinun toimintaasi Bussissa täällä keskustelufoorumilla. Ei ole ilo lukea mielipiteitä eikä uusia keskustelunaiheita kun sinä sotket kaiken. Voisitko olla puolivuotta kommentoimatta yhtään mitään.keskität kaikki voimavarasi Facebook ja Twitter foorumeille. Tämä keskustelufoorumi palautuisi sille raikkaalle ja ammattimaiselle tasolle jolla se oli ennen sinun junnaavia ärsyttäviä kommentteja esim Valiosta jolla ei ole yhtään kuljettajaa. Sehän valmistaa vain maitotuotteita.Haukut Valiota vaikka heillä ei ole mitään tekemistä kuljetusalan töiden kanssa. Emme halua yhtään kommenttia lyhyeltä paksulta pojalta joka ei edes tiedä ketä pitäisi moittia. Valion tuotteita kuljettaa merkittävä määrä kuljettajia Suomenmaassa ja ymmärrät varmasti,että se iso joukko ei ole kovin tyytyväinen kun halvennat heidän työpanosta ihan urakalla.Olisi korkea aika sinunkin ymmärtää,että kaikki työ joka on huolella tehty on arvokasta.

      • valiorulesok

        asiaa juuri näin


    • http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8900920_fi.htm

      Kas tossa.

      Uudet autot jotka ajaa asian

      Työt alkaa jo 1:30 joten töiden jälkeen koko päivä vapaata

      Töitä 10-12 h päivässä (Noh, mutta sehän on ihan normaalia kuljetusalalla)

      Töitä välillä lauantaisinkin (Noh, mutta sehän on ihan normaalia kuljetusalalla)

      Työ melko raskasta ja vaatii vähän järkeäkin

      Palkkakin TES:n mukainen 2 viikkojakson palkka, puuttuu vain:

      - Ylityöt
      - Kokemusvuodet
      - Palkankorotukset
      - Päivärahat
      - Palkka koulutuspäiviltä
      - Vapaapäivätyölisät

      Joten ei muuta kuin hakemusta menemään

    • Kuuskolmonen

      Kas kun Turun oma kulta-poju Bussissa oli tässä ihan viikon pihalla kun vanhat kääkät puhuivat jostain saakelin (Polar-Expressistä) eikä voinut oikein kommentoida mitään kun ei ole edes syntynyt silloin 1960-luvulla kun tämä todella särmä yhtiö joka välitti todella omista työntekijöistä todella paljon. No niin pakko oli herätellä jotain oman pienen ympyränsä keskustelua Runosmäen Siwan ja pakettiautojen saralla.Näin ollen hän luettelee listan asioita meidän kaikkien kääkkien(50-68 v.)iloksi. Yksi asia pistää tuon pojan kollin kohdalla silmään ja tosi pahasti. Hän puhuu aina ,että pitää olla uutta kalustoa. 500 000 km ajettu Scania/Volvo FH tai MB Actros jos on huollettu ja hyvin pidetty voi olla parempi kuin uusi. Siinä on yksi asia joka tämän koltiaisen tulisi oppia eli vuosimallilla ei ole väliä jos autoa on pidetty kuin kukkaa kämmenellä.Esitänkin nyt Bussissa hepulle kysymyksen. Oletko ikinä lapsena nähnyt ja ihastellut valtatien reunassa Polar-Expressin rekkaa sellaista sinistä jossa jääkarhu komeilee kyljessä???Minä näin jo vuonna 1968 ja oli silloin 5 vuotta vanha.Olin silloin jo varma mille alalle lähden. Enkä kadu.

      • Polarinmies

        Voi,että sitä samaa minäkin ajattelin kun luin mielipiteitä Polar-Expressistä .Oli lehtileikkeitä ja muistoja. Kokoajan odotin,että milloin se Turun poika taas pilaa hienon viestiketjun. Ei pilannut.Yllätyin. Kiitos siitä Bussissa ... kuka oletkin.


    • Myötähäpeän

      Nyt on ihan aikuisten oikeasti Nuorella kuljettaja-kollegalla osunut Trauma kohtelussa kyseisessä firmassa. Jokainen rautainen kuljetusalan kokenut ammattilainen osaa lukea rivin välistä ,että kyseessä on ns.vittumainen työtehtävä. On ihan omaa tyhmyyttä jos tarttuu kyseiseen haasteeseen. Miksi jatkuvalla syötöllä mainostaa omaa tyhmyyttään tällä sivustolla. Kukaan ammattilainen ei kyseistä ilmoitusta noteeraa.Minä en ainakaan mainoistaisi,että olisin se typerys joka tällaiseen hakemukseen hakisin. Ymmärrä nyt ystävä hyvä Bussissa/pakettiautomaatti ja Pankkiautomaatti.Näitähän piisaa... pitää löytää ne kultajyvät. Ja niitä on koska paljon porukkaa jää vauhdilla eläkkeelle.Suurin osa menee puskaradiolla...valitettavasti.

    • Pääkaupunkikutsuu

      Pitäisi vain löytää ne oikeat taikasanat,mutta kun tuolla Bussilla kaverilla on se lukihäiriö niin se on vaikeaa. Ihan aikuisten oikeasti valtava määrä kuljettajia jää eläkkeelle tulevina vuosina ja valtava määrä uusia kuljettajan paikkoja avautuu ihan kunnon yrityksissä jotka maksavat kaikki työehtosopimusten mukaiset lisät mukisematta. Jos ei natsaa Turussa niin ei se nyt ole niin suuri muutos muuttaa pääkaupunkiseudulle. Kyllä sinne mamman luokse hurauttaa autolla 1.5 tunnissa.
      Moottoritie on kuuma jollei ole kyseessä raha-auton ryöstö.

    • Vaihteluvoivirkistää

      tekevälle työtä löytyy ... olen samaa mieltä..pääkaupunkiseutu on kyllä mielessä käynyt.Siellä kuskeja jää eläkkeelle eniten.Ja noin muutenkin olisihan siellä vähän eri meininki kuin Turussa. Mitä mietit Bussissa?????Minä olen kyllä vakavasti harkinnut siellä kuitenkin sellaista metropolia meininkiä on .Maailmanpyörää,Kiasmaa,Linnanmäkeä,Korkeasaarta ja nopeita yhteyksiä Tallinaan.Vähän sellaista suuren maailman meininkiä jota meillä Turussa ei ole ikävä kyllä ole vaikka vanha kaupunki ollaan. Joskus pitää olla vain tyly ja jättää suloinen kotikaupunki taakse jos se ei pysty mitään antamaan. Kirjoituksiesi perusteella Turku on ollut aina tosi tyly sinulle. Eli mikä estää muuton vaikka Helsinkiin????

      • EiPääseTänne

        Me helsinkiläiset estämme typeryyden eli tämän avohoitopotilaan Bussilla nimimerkin muuton tänne. Kukaan ei halua häntä tänne. Ymmärän kyllä että turkulaiset haluavat tästä geeniroskiksesta eroon. Bussilla surkimus on uinut siellä geenialtaan matalassapäässä.


      • Nimenomaan! Kenekään kenellä on C-kortti, digikortti ja pätevyydet EI tarvitse olla työttömänä! Työtä kyllä löytyy kunhan on valmis tinkimään työajasta, palkasta, jne jne jne...

        Mutta taasen ne hyvät hommat menee HETI suhteilla tms...

        Juuri haettiin Lietoon rekkakuskia ajamaan 2 yötä viikossa 10h yössä, ilmoitus katosi 2 päivässä? Miksi? Pari sataa hakemusta???

        Kun taasen joku LouJak hakee kuskia kuukausitolkulla


      • KääpiöHomo
        Bussissa kirjoitti:

        Nimenomaan! Kenekään kenellä on C-kortti, digikortti ja pätevyydet EI tarvitse olla työttömänä! Työtä kyllä löytyy kunhan on valmis tinkimään työajasta, palkasta, jne jne jne...

        Mutta taasen ne hyvät hommat menee HETI suhteilla tms...

        Juuri haettiin Lietoon rekkakuskia ajamaan 2 yötä viikossa 10h yössä, ilmoitus katosi 2 päivässä? Miksi? Pari sataa hakemusta???

        Kun taasen joku LouJak hakee kuskia kuukausitolkulla

        Ois muuten LouJak:lle aika kova veto muuttaa ilmoitusta hieman

        "Haetaan kahta kuskia ajamaan maidon jakeluajoa uudella 18 tonnisella Actrosilla. Töitä tehdään ma-pe 1:30-12:00 ja lauantaisin 6:00-12:00 Töitä vuoroviikoin ma-ke ja vuoroviikoin to-la... Palkka sovitaan kuskin kanssa"

        Taatusti tulisi todellinen hakemustulva nykyisen sijaan


      • Työaikadirektiivi
        KääpiöHomo kirjoitti:

        Ois muuten LouJak:lle aika kova veto muuttaa ilmoitusta hieman

        "Haetaan kahta kuskia ajamaan maidon jakeluajoa uudella 18 tonnisella Actrosilla. Töitä tehdään ma-pe 1:30-12:00 ja lauantaisin 6:00-12:00 Töitä vuoroviikoin ma-ke ja vuoroviikoin to-la... Palkka sovitaan kuskin kanssa"

        Taatusti tulisi todellinen hakemustulva nykyisen sijaan

        Ei se nyt mene noin ollenkaan. Töitä tehdään Ma-Pe 8 tuntia ja jos osuu lauantaille työvuoro niin edellinen maanantai on vapaa tai sitten tuleva maanantai.Näin saadaan pakollinen 48 tunnin vapaa toteutettua.Muutenkin kaikki merkittävimmät kuljetusliikkeet ja muutkin toimijat kuten kunta-alan sektori ja valtio suunnittelevat työvuorot siten ettei ylitöitä tule. Bussissa jos et itse tajua niin sinun työnantajasi työterveyshuolto huomaa kyllä,että haluaisit tällaisia juopotteluputkivapaita. Se on niin kuin isotissi Ameriikan Dolly Parton jo aikoja sitten lauloi Nine-five jobs nykyään. leipomot Fazer ja Vaasan kuskeilla taitaa jo muutenkin pukata vain 6 tunnin työpäivää.Ihmettelen vain millähän nekin kaverit oikein elää.


      • Voiteitä
        KääpiöHomo kirjoitti:

        Ois muuten LouJak:lle aika kova veto muuttaa ilmoitusta hieman

        "Haetaan kahta kuskia ajamaan maidon jakeluajoa uudella 18 tonnisella Actrosilla. Töitä tehdään ma-pe 1:30-12:00 ja lauantaisin 6:00-12:00 Töitä vuoroviikoin ma-ke ja vuoroviikoin to-la... Palkka sovitaan kuskin kanssa"

        Taatusti tulisi todellinen hakemustulva nykyisen sijaan

        On se kummalista kun nämä nuoret sällit hehkuttaa tätä yötyötä jonain onnen täyttymyksenä. Kyllä te olette juntteja totta tosiaan. Haluatteko tosiaan kuolla jo nuorena. Ihme porukkaa ei voi muuta sanoa. Netti kertoo teille mitä jatkuva yötyö tekee teidän terveydelle. Ja se on ihan tosi. Jo heti alkuvaiheessa sosiaalinen elämä menee vituiksi. Jatkuva väsymys,mikään ei kiinnosta ja masennus ......ihmissuhteet ei onnistu .Miksi tavoitella sellaista josta kaikki muut kansalaiset pyrkii pääsemään eroon??? Ei voi muuta kuin ihmetellä!!


      • Voiteitä kirjoitti:

        On se kummalista kun nämä nuoret sällit hehkuttaa tätä yötyötä jonain onnen täyttymyksenä. Kyllä te olette juntteja totta tosiaan. Haluatteko tosiaan kuolla jo nuorena. Ihme porukkaa ei voi muuta sanoa. Netti kertoo teille mitä jatkuva yötyö tekee teidän terveydelle. Ja se on ihan tosi. Jo heti alkuvaiheessa sosiaalinen elämä menee vituiksi. Jatkuva väsymys,mikään ei kiinnosta ja masennus ......ihmissuhteet ei onnistu .Miksi tavoitella sellaista josta kaikki muut kansalaiset pyrkii pääsemään eroon??? Ei voi muuta kuin ihmetellä!!

        On yötyössä se hyvä puoli että jos pääsee esim aamulla 7:00 kotiin väseneenä niin menee päiväöunet ja yöunet samaan kertaan. Jos onkin menoa vaikkapa 9:00 (hammaslääkäri tms) niin sitten mennään nukkumaan myöhemmin...

        Ja sitten kun alkaa vapaa (itsellä nykyjään töitä 1-2 päivää viikossa) niin on sitten illalla taas virkeä arjen menoihin


        Esim. ko. "lou jak" saisi hakemustulvan jos hakisi kuskia ajamaaan ma-la 10h yössä jokatoinen viikko, tunteja ihan kivasti jne...


    • Mance

      Turussa parasta tienviitta Tampereelle!

      • Kyllä Turussa parasta on tuo yöelämän tarjonta. Keskustan tuntumassa arviolta noin 50-100 baaria johon voi mennä "yhdellä" ilman sisäänpääsymaksuja yms... Tähän ei moni muu kaupunki pysty...


    • Vaihteluvoivirkistää

      Bussissa ... elämän tosiasia on se,että parhaat työpaikat saadaan hyvillä suhteilla jossa kaverit suosittelee uutta kaveria johonkin vapautuvaan työtehtävään. Toinen keino on puskaradio ja silloin pitää olla nopea,että ehtii ensin. Et sinä niitä "hyviä" työpaikkoja ikinä löydä MOL:lin sivuilta.,koska ne ei ikinä ehdi sinne. Nyt muutat taktiikkaa.Et lähde firmoista ovet paukkuen ja et vaihda työpaikkaa kuin hikistä paitaa. Rakennat kunnon hyväveli verkoston itsellesi ja olet kuulolla. Se on suuri muutos elämän tyyliisi mutta se kannattaa jos aidosti metsästät sitä "unelmien työpaikkaa"
      Mutta onko sinusta siihen??? Kiinnostaako Turun 50-100 baaria enemmän???Se on itsestä kiinni.

      • En lähde mistään ovet paukkuen...

        Jos työhaastattelussa selviää että on kakkahomma, en mene

        Jos ekoina päivinä selviää että on kakkahomma, lopetan heti

        Jos homma alkaa pännimään kuukausien päästä, ilmoitan irtisanomisesta 2 viikkoa etukäten :)

        Ja kyllä ne hyvät hommat molliin eksyy, tosin poistuu aika äkkiä kun taasn joku Kimmon vihannes hakee kuskia koko ajan... Tulisi firman katsoa peiliin jos ei kuskit viihdy... Esim LouJak saisi muutettua kakkahommansa PALJON paremmaksi pienellä satsauksella että olisi oikein tunkua hakemuksissa


    • Käkriäinen

      Posti,kaukokiito,leipomot,meijerit ja muut elintarvikeyritykset.Nämähän ne on Bussissa herran valituksen kohteita.Jos Fazerin ruisleipä maksaa 1.19 eur/kg ja maito 0.68 eur/litra kun on halpuutettu hintoja niin siinä ei jää mitään käteen viljelijälle,leipomolle meijerille ,kuljetusliikkeelle eikä kaupalle. Hullua hommaa,mutta näin se nyt vain menee. Näillä aloilla toimivat kuljetusliikkeet pyörii tappiolla jotkut hitusen jotkut
      todella pahassa velkakierteessä. Useimmiten homma toimii kun toinen auto ihan muissa ajotehtävissä ja tuottaa voittoa sen verran,että firman tilinpäätös on positiivinen. En tiedä mitä järkeä tällaisessa yrittämisessä on kun en ole yrittäjä(onneksi) Jos Bussissa haluaa esittää tuollaista listaa eduista niin pitää suunnata ihan eri kuljetushommiin. Sellaisiin joissa ei kuljetuksen hintaa paljon kysellä vaan pääasia on ,että homma toimii.Silloin ei puhuta pulla-tai maitokuskin hommista. Hyvä esimerkki on imuauto hommat. Kun paskakaivo on täynnä niin se on tyhjennettävä vaikka olisi yö tai sunnuntai maksoi mitä maksoi.Ja se maksaa voin sanoa...........

      • Itselläni saattaa tulla 10h työpäivän aikana 50 käyntiä.

        Firmamme laskuttaa 12€ käyntiä kohden

        Eli 10 tunnin aikana tulee firmalle rahaa 600€

        Mun keskituntupalkka lomakorvauksineen ja pekkasineen noin 17€ eli maksan firmalle tunnissa 22€

        Palkkaan menee päivässä siis 220€

        Kilsoja tulee ehkäpä noin 300 eli auton kulut noin 300€

        Eipä siinä pomolle jää kuin 80€ "ylimääräistä" päivää kohden...

        Ja esimerkiksi 3 päivän sairausloma syö parin viikon voitot...


      • MaaninenVaihepäälläTaass
        Bussissa kirjoitti:

        Itselläni saattaa tulla 10h työpäivän aikana 50 käyntiä.

        Firmamme laskuttaa 12€ käyntiä kohden

        Eli 10 tunnin aikana tulee firmalle rahaa 600€

        Mun keskituntupalkka lomakorvauksineen ja pekkasineen noin 17€ eli maksan firmalle tunnissa 22€

        Palkkaan menee päivässä siis 220€

        Kilsoja tulee ehkäpä noin 300 eli auton kulut noin 300€

        Eipä siinä pomolle jää kuin 80€ "ylimääräistä" päivää kohden...

        Ja esimerkiksi 3 päivän sairausloma syö parin viikon voitot...

        M_O_T = Bussilla = Minä olen Tuomas

        13.3.2016 13:08
        Uusi

        Ratkaisu alalla vellovaan ja kuskeja harmittavaan työttömyyteen voisi olla tosiaan se että kun kahden viikon tunnit ylittää 60 tuntia niin palkka nousee 300%

        Miksi? Koska silloin kukaan ei teettäisi ylitöitä ja tulisi enemmän vapaita paikkoja!

        Toimisi muillakin aloilla!

        Ja työntekijätkään ei kärsisisi, toki palkka laskisi hieman mutta niin myös vapaa-aika. Eli tuntipalkka pysyisi silti samana

        Ja lomakorvaus on pakollinen


      • MaaninenVaihepäälläTaass kirjoitti:

        M_O_T = Bussilla = Minä olen Tuomas

        13.3.2016 13:08
        Uusi

        Ratkaisu alalla vellovaan ja kuskeja harmittavaan työttömyyteen voisi olla tosiaan se että kun kahden viikon tunnit ylittää 60 tuntia niin palkka nousee 300%

        Miksi? Koska silloin kukaan ei teettäisi ylitöitä ja tulisi enemmän vapaita paikkoja!

        Toimisi muillakin aloilla!

        Ja työntekijätkään ei kärsisisi, toki palkka laskisi hieman mutta niin myös vapaa-aika. Eli tuntipalkka pysyisi silti samana

        Ja lomakorvaus on pakollinen

        Mitä sekoilet? Stalkkerin vikaa? Etkö uskalla rekisteröityä? Vainoharhaisuutta?


      • RunosmäenTuokkiVauhdissa
        Bussissa kirjoitti:

        Mitä sekoilet? Stalkkerin vikaa? Etkö uskalla rekisteröityä? Vainoharhaisuutta?

        Sisu Määttä, Paketti- ja pankkiautomaatti, TaksiEsa, Sähkömies, Bussilla, HiljaaTaiTapanSut, HäivyTaiTapanSutKehari, 58Koneeseen, ViestipuuTaiSatuu, Bussilla jne uutuutena M_O_T kaikentakana sama avokki, Tuomas Runosmäeltä. Miksi et rekistöröi noita kaikkia nimiäsi? Voi voi.

        Harhaisuudesta omaat niin vahvat omat kokemukset. Kaikkea se avohoito teettää.


      • RunosmäenTuokkiVauhdissa kirjoitti:

        Sisu Määttä, Paketti- ja pankkiautomaatti, TaksiEsa, Sähkömies, Bussilla, HiljaaTaiTapanSut, HäivyTaiTapanSutKehari, 58Koneeseen, ViestipuuTaiSatuu, Bussilla jne uutuutena M_O_T kaikentakana sama avokki, Tuomas Runosmäeltä. Miksi et rekistöröi noita kaikkia nimiäsi? Voi voi.

        Harhaisuudesta omaat niin vahvat omat kokemukset. Kaikkea se avohoito teettää.

        Oho! Ottaako noin koville? Täällä jo ennen kahdeksaa? Etkö uskalla rekisteröityä? Vituttaako?

        Mites Valiolla tänään


      • 140cmRunosmäeltä
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Ottaako noin koville? Täällä jo ennen kahdeksaa? Etkö uskalla rekisteröityä? Vituttaako?

        Mites Valiolla tänään

        Meidän oma 140 cm trolli siellä aukoo pienenpieniä kitusiaan. Ensinnäkin et ole töissä missään. Toiseksi sinulla ei ole kuorma-autokorttia ja kolmanneksi kukaan ei ota sinua töihin.

        Muuten miksi et vastaa kysymykseen mitä apuvälineitä liikennöitsijä on joutunut jankkimaan että näet autosta ulos, yllät polimille ja pystyt purkamaan/lastaaman kuorman?

        vastaus puolestasi. ei mitään koska en ole 140 cm, en aja kuorma-autoa ja en ole töissä.

        Ottaako totuus koville Tuomas? Eikö sinulla trollitehtailija ole pokkaa vastata- Etkö uskalla vastata?


      • 140cmRunosmäeltä kirjoitti:

        Meidän oma 140 cm trolli siellä aukoo pienenpieniä kitusiaan. Ensinnäkin et ole töissä missään. Toiseksi sinulla ei ole kuorma-autokorttia ja kolmanneksi kukaan ei ota sinua töihin.

        Muuten miksi et vastaa kysymykseen mitä apuvälineitä liikennöitsijä on joutunut jankkimaan että näet autosta ulos, yllät polimille ja pystyt purkamaan/lastaaman kuorman?

        vastaus puolestasi. ei mitään koska en ole 140 cm, en aja kuorma-autoa ja en ole töissä.

        Ottaako totuus koville Tuomas? Eikö sinulla trollitehtailija ole pokkaa vastata- Etkö uskalla vastata?

        Oho! Olipas sulla pitkä päivä :) noh nä maanantait on kakkahommissa tommosia :) Olikos kenties se sunnettu "yhden päivän viikonloppu" kun oot noin kärttysellä tuulella???

        Missä olit yöllä 2:00? Itse olin pyöräilemässä karaokebaarista kotini tuhdissa kännissä


      • maaninenvaihepäällätaas
        Bussissa kirjoitti:

        Oho! Olipas sulla pitkä päivä :) noh nä maanantait on kakkahommissa tommosia :) Olikos kenties se sunnettu "yhden päivän viikonloppu" kun oot noin kärttysellä tuulella???

        Missä olit yöllä 2:00? Itse olin pyöräilemässä karaokebaarista kotini tuhdissa kännissä

        Kysyttiinkö sinulta missä olit yöllä? Ei kysytty. Sinulta kysyttiin mitä apuvälineitä liikkennöitsijä on laittanut autoonsa sinua varten että yllät polkimille ja näet ulos? Jätiti taas vastaamatta koska et aja kuorma-auto, sinulla ei ole töitä ja olet trolli. Se siitä, sytytä valot sinne kujanpäähän.


      • maaninenvaihepäällätaas kirjoitti:

        Kysyttiinkö sinulta missä olit yöllä? Ei kysytty. Sinulta kysyttiin mitä apuvälineitä liikkennöitsijä on laittanut autoonsa sinua varten että yllät polkimille ja näet ulos? Jätiti taas vastaamatta koska et aja kuorma-auto, sinulla ei ole töitä ja olet trolli. Se siitä, sytytä valot sinne kujanpäähän.

        Selvästikni sulla oli se yhden vapaan viikonloppu kun oot noin kärttynen :) Noh ei sun tartte paskaa hommaa tehdä, kukaan ei pakota :)

        Noh jos sulla on kuitenkin 66% viikonlopuista vapaata niin koita jaksaa, on tyhmää tehdä työtä missä ei viihdy


      • GeeniRoskisTuomasSisu
        Bussissa kirjoitti:

        Selvästikni sulla oli se yhden vapaan viikonloppu kun oot noin kärttynen :) Noh ei sun tartte paskaa hommaa tehdä, kukaan ei pakota :)

        Noh jos sulla on kuitenkin 66% viikonlopuista vapaata niin koita jaksaa, on tyhmää tehdä työtä missä ei viihdy

        Sinä se pösilö et sitten vastaa esitettyyn kysymykseen. Olet surullinen hahmo. Varsinainen geeniroskis. Kyllä sä oikesti tarvitset ammattiapua tuohon yksinäisyyteesi. Ei hyvältä näytä.


      • GeeniRoskisTuomasSisu kirjoitti:

        Sinä se pösilö et sitten vastaa esitettyyn kysymykseen. Olet surullinen hahmo. Varsinainen geeniroskis. Kyllä sä oikesti tarvitset ammattiapua tuohon yksinäisyyteesi. Ei hyvältä näytä.

        Sinäkin tarttet ammattiapua. Aloita lopettamalla paskatyöt, kirjoita vaikka heti pomolle postia joka alkaa "Täten irtisanon työsuhteeni päättymään..."


      • PahviPaavomäoon
        RunosmäenTuokkiVauhdissa kirjoitti:

        Sisu Määttä, Paketti- ja pankkiautomaatti, TaksiEsa, Sähkömies, Bussilla, HiljaaTaiTapanSut, HäivyTaiTapanSutKehari, 58Koneeseen, ViestipuuTaiSatuu, Bussilla jne uutuutena M_O_T kaikentakana sama avokki, Tuomas Runosmäeltä. Miksi et rekistöröi noita kaikkia nimiäsi? Voi voi.

        Harhaisuudesta omaat niin vahvat omat kokemukset. Kaikkea se avohoito teettää.

        Unohdit tuon tuoreimman nimimerkin Bussissa/pakettiautomaatti/pankkiautomaatti hepulta. Se on se osuvin.KÄÄPIÖHOMO. Kyllä alas on vajottu jos omia mielipiteitä laukoo kyseisen nimimerkin turvin. Kai hän on sentään rekisteröinyt parisuhteensa ettei joku persutahvo käytä samaa nimimerkkiä.


      • HuutoNauruaKovaa
        PahviPaavomäoon kirjoitti:

        Unohdit tuon tuoreimman nimimerkin Bussissa/pakettiautomaatti/pankkiautomaatti hepulta. Se on se osuvin.KÄÄPIÖHOMO. Kyllä alas on vajottu jos omia mielipiteitä laukoo kyseisen nimimerkin turvin. Kai hän on sentään rekisteröinyt parisuhteensa ettei joku persutahvo käytä samaa nimimerkkiä.

        Asiaa :)


    • JalmariTuohitorvi

      Kyllä oikein nauratti kun luki Iltapäivälehteä viikonloppuna. Oli lista vapaista työpaikoista ja maakunnista. Juuri Turun suunnalla oli vapaita kuljettajan paikkoja paljon.. No ymmärrän jos työhakemukseen laittaa Olen 140 cm pitkä kääpiöhomo ja tunnen kaikki 100 kaljakapakkaa läpikotaisin Turussa. Sieltä pyöräilen umpijurrissa äitini luokse kotiin. Klo 14 aikaan siemailen äitini keittämää elovenapuuroa jne.............
      Ei tärpää unelmien työpaikka.En ymmärrä miksi???? Suomi on p...se maa .Kohta muutan Norjaan ja menen sinne öljynporauslautalle porattavaksi.......

      • http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&tarkempiHaku=false&rows=&sort=&hakusanakentta=sanahaku&hakusana=&alueet=Varsinais-Suomi, &valitutAmmattialat=83&ilmoitettuPvm=1&vuokrapaikka=---

        Onhan Turun seudulla vapaita paikkoja.... Samat ilmoitukset roikkuu viikost atoiseen

        Muutama esimerkkiä jotka poistui päivässää

        "Yhdisteläajoneuvonkuljettaja, töitä viikossa 2 päivää 10 tuntia päivässä"

        "Kuorma-auton kuljettaja, töitä 4 yötä viikossa 10 tuntia yössä"

        "Leipäkuski, A. Soininen oy"

        Noh ehkä firman tulisi katsoa peiliin jos ei meinaa kuskia löytyä


      • KääpiöHomoBussilla
        Bussissa kirjoitti:

        http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/hae.htm?lang=fi&tarkempiHaku=false&rows=&sort=&hakusanakentta=sanahaku&hakusana=&alueet=Varsinais-Suomi, &valitutAmmattialat=83&ilmoitettuPvm=1&vuokrapaikka=---

        Onhan Turun seudulla vapaita paikkoja.... Samat ilmoitukset roikkuu viikost atoiseen

        Muutama esimerkkiä jotka poistui päivässää

        "Yhdisteläajoneuvonkuljettaja, töitä viikossa 2 päivää 10 tuntia päivässä"

        "Kuorma-auton kuljettaja, töitä 4 yötä viikossa 10 tuntia yössä"

        "Leipäkuski, A. Soininen oy"

        Noh ehkä firman tulisi katsoa peiliin jos ei meinaa kuskia löytyä

        KääpiöHomo vauhdissa. Katsoitko peiliin ja huomasit syyn? Sinä ihan itse, kääpiöhomo = Bussilla


      • KääpiöHomoBussilla kirjoitti:

        KääpiöHomo vauhdissa. Katsoitko peiliin ja huomasit syyn? Sinä ihan itse, kääpiöhomo = Bussilla

        Kyllä töitä löytyy! En liiottele jos sanon että 10 paikasta olen kieltäytynyt tai lähtenyt menemään heti alussa :)

        Noh sitä unelamtyötä tuskin koskaan löytyy, mutta kyllä homman semmosta tulee olla että siellä viihtyy, eikä niin että kirotaan baarissa ja netisäs kun on paskaa työtä


      • ValehteleLisää
        Bussissa kirjoitti:

        Kyllä töitä löytyy! En liiottele jos sanon että 10 paikasta olen kieltäytynyt tai lähtenyt menemään heti alussa :)

        Noh sitä unelamtyötä tuskin koskaan löytyy, mutta kyllä homman semmosta tulee olla että siellä viihtyy, eikä niin että kirotaan baarissa ja netisäs kun on paskaa työtä

        Valheet jatkuvat.


    • Taistojentiellä

      Ennen sentään näissä Tuomaksen jutuissa oli aitoa 1970-lukua. Taistolaiskommunismia ja sellaista radikaalia nuoriso meininkiä. Aitoa luokkayhteiskunta vihaa riistäjä kapitalisteja kohtaan. Kaikki työnantajat on riistäjiä. Ne eivät ole ihmisiä vaan riistäjiä jotka vievät leivän köyhän suusta.Tuttua hommaa.
      olin itse koulussa 1975 ja oli Teiniliittoa ja vaaleja koulussa ja punalippu heilui. Aatehan oli ihan tuhoon tuomittu,mutta meininki oli hyvä,siis aidosti hyvä ja mukaansa tempaava.Oli asia jonka puolesta taisteltiin.No Kekkonen sanoi miten Suomessa asiat hoidettiin ja hyvä niin. Ehkä olisi tänä päivänäkin hyvä niin. Nyt on kuitenkin sillä lailla,että nämä Bussissa/kääpiöhomo jutut alkaa olla sitä luokkaa ,että niissä ei ole enää pätkääkään mitään aatetta ei edes sitä vasemmisto-aatetta.Menee enempi sinne AA-kerhon puolelle. Ei hyvä!!!

    • PupuPerkele

      Onko siis nyt niin,että aito vasemmisto/homo-aate on painunut suohon Turun suunnalla.Ei nyt sentään. Kun ryyppyputki päättyy ja nenää valkaistaan niin jo ennen vappua Bussissa veijari-heijari 25 cm kertoo meille kaikille miten Suomi seisoo tai makaa kuljetusalla.Vapun kunniaksi tulee nettimyyntiin löylyhuoneen lämpömittari Turun omalta pojalta. Jari Sillanpään mukaan joka näyttää missä kulmassa saunotaan.
      Sitä odotellassa vietetään rauhaisaa pääsiäistä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe