Harry Potter istu Tylypahkassa jollain helvetin tunnilla ja runkkaili rööki suussa. Opettaja tuli Harryn luo ja kielsi tätä runkkailemasta kesken tunnin. Tästä Harry veti herneet nenään ja veti viittansa alta Suomi-konepistoolin ja reititti opettajan. Sitten hän heitti putkimiinan keskelle luokkaa ja ryntäsi ulos huoneesta ja räjäytti miinan tappaen näin koko luokan.
Käytävällä Harry tunki roskikset täyteen käsikranaatteja ja valeli lattian bensalla. Lopulta, kun bensa ja kranaatit loppuivat Harry tuikkasi kaiken tuleen ja puolet Tylypahkasta räjähti ilmaan. Kuitenkin lähes koko koulu oli linnoittunut suureen saliin, josta kaikki opettajat lähtivät etsimään Harryä eliminoidakseen hänet. Kaikki paitsi Kalkaros, joka oli keittänyt itselleen taikapontikkaa ja sammunut.
McGarmiwa yritti tappaa Harryn Avada Kevadra -loitsulla, mutta Harry ampui hänet pumppuhaulikollaan. Hagrid yritti ajaa Harryn päältä T 80 panssarivaunulla, mutta Harry räjäytti sen singollaan. Dumbledore sekosi alkoi hyppiä ympäri Tylypahkaa alasti nauraa räkättäen. Harry taittoi professori Verson konekiväärin olalleen ja asteli suureen saliin, jossa avasi tulen kohti kauhusta kiljuvaa oppilaslaumaa.
Itse Rowling oli kuitenkin niin tympääntynyt idioottimaisiin hahmoihinsa, että hävitti koko Tylypahkan MLRS -raketinheittimellä.
Hukutan teidät vielä tähän paskaan!
Harry Potter villiintyy
Dj Munakukku
2
355
Vastaukset
- pervoilija
Tee näitä lisää!
- Nagi
Vähän fantaa!! lisää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559