Jos on totta että:
Fortumin o-o oli osakeyhtiölain vastainen
Näin sanottiin A-Piste ohjelmassa. Osakkeenomistajien merkintäoikeudesta poikkeamista ei perusteltu lain edellyttämällä tavalla. Fortum perusteli yhdellä sivulauseella; "tarvitaan kannustinohjelmassa".
Löytyihän se laki laittomuuteenkin, tai sanotaanko kohtuuttomuuteen.
Nyt helpotti.
4
568
Vastaukset
nyt palautus.
Varmaan löytyy joku lain kiekura,ettei tarvitse/voi palauttaa.
Eikö ihminen tee työtä palkkansa eteen täydellä teholla,voiko vielä kannustaen ylittää itsensä.
Urakkatyötä tehdessäni jouduin pistämään peliin itseni,ei siinä auttanut kannustukset,kun ei jaksanut edes siihen minkä urakka olisi sallinut.
(ei niitä kannustuksia edes tarjottu)
No kai niitä löytyy löysempiäkin työtehtäviä.
Mitenkähän se työteho/tulosten saavuttaminen mitataan näillä optioherroilla?(muillakin)
Maailma muuttuu ,olen sitä ikäpolvea etten ymmärrä, ei kai tarvitsekkaan.- puotipuksu
Inventaariota piti muinoin tehdä joka uudenvuoden yönä myöhään, kun toiset meni tanssimaan.
Eikä korvaukset kummoisia olleet.
Esim. Nokian optiot, nehän kilpailevat kovilla markkinoilla, eikä sieltä hevin mitään herukaan.
Mutta valtion yhtiö ja monopoli, ansioton arvon nousu luonnon katastrofien seurauksena .
Meitä kalliisti sähköstä laskutetaan, joka vuosi lasku kohoaa, vaikka kuinka nuukasti ihmiset yrittävät mökeissänsä lämpöä päällä pitää.
Keittäisimme soppamme vaikka nuotiolla, jos lämpimässä eläisimme.
Mutta täällä kylmässä ja suuren ajan vuodessa pimeässä maassa sähkö ja lämpö ovat ihmisten perustarpeita.- uni
että optiojärjestely puretaan takautuvasti?
Nyt hoptiot jäähylly siitä! Hua, hus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531