Nyt helpotti.

beataBarbara

Jos on totta että:

Fortumin o-o oli osakeyhtiölain vastainen

Näin sanottiin A-Piste ohjelmassa. Osakkeenomistajien merkintäoikeudesta poikkeamista ei perusteltu lain edellyttämällä tavalla. Fortum perusteli yhdellä sivulauseella; "tarvitaan kannustinohjelmassa".

Löytyihän se laki laittomuuteenkin, tai sanotaanko kohtuuttomuuteen.

4

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt palautus.
      Varmaan löytyy joku lain kiekura,ettei tarvitse/voi palauttaa.
      Eikö ihminen tee työtä palkkansa eteen täydellä teholla,voiko vielä kannustaen ylittää itsensä.
      Urakkatyötä tehdessäni jouduin pistämään peliin itseni,ei siinä auttanut kannustukset,kun ei jaksanut edes siihen minkä urakka olisi sallinut.
      (ei niitä kannustuksia edes tarjottu)

      No kai niitä löytyy löysempiäkin työtehtäviä.
      Mitenkähän se työteho/tulosten saavuttaminen mitataan näillä optioherroilla?(muillakin)

      Maailma muuttuu ,olen sitä ikäpolvea etten ymmärrä, ei kai tarvitsekkaan.

      • puotipuksu

        Inventaariota piti muinoin tehdä joka uudenvuoden yönä myöhään, kun toiset meni tanssimaan.

        Eikä korvaukset kummoisia olleet.


    • Esim. Nokian optiot, nehän kilpailevat kovilla markkinoilla, eikä sieltä hevin mitään herukaan.

      Mutta valtion yhtiö ja monopoli, ansioton arvon nousu luonnon katastrofien seurauksena .

      Meitä kalliisti sähköstä laskutetaan, joka vuosi lasku kohoaa, vaikka kuinka nuukasti ihmiset yrittävät mökeissänsä lämpöä päällä pitää.

      Keittäisimme soppamme vaikka nuotiolla, jos lämpimässä eläisimme.

      Mutta täällä kylmässä ja suuren ajan vuodessa pimeässä maassa sähkö ja lämpö ovat ihmisten perustarpeita.

      • uni

        että optiojärjestely puretaan takautuvasti?

        Nyt hoptiot jäähylly siitä! Hua, hus


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe