Onko ihan totta täällä haettava kannus kirjat tai mitkä ne oli? Ennenkuin ketään otetaan tosissaan. Miuta kyllä seurataan! Lauseet toistuu siellä sekä täällä. Minä kyllä mieluimmin kirjoitan anonyyminä. Sanan tarkoittamalla tavalla. En laita osoitettani. Enkä halua kenenkään "parhaaksi" kaveriksi. Minulle sopii juuri tämä. Luen. Joskus kirjoitan. Älä tule liian lähelle, jos en itse halua.
Ja taas mitä mieltä?
5
439
Vastaukset
- Seuraaja....
Niin paljon pahuutta mahtuu rivien väliin.
- ihan ???
voi Äiti.
- muyt kyl mut silti
moni tuntee, ei se mua haittaa :-DD
Kuka sua seuraa? Kyl samoja lauseita muutki kirjottaa,et kai eppäile suotta?
su on paree laittaa aiana kirjotukses perää, et sä et haluu kenenkää vastaavan, niin sitte pysyt paremmi issekseses jos iha oikeesti sitä haluut
:-DD
Mää purotin kannukseni jo aikaa sitte vannoi ja vakuuti että enää en kirjauru. En mä haluu olla kantakirjafemakko.. Äh siis emakko:-DD sillä on, kirjoitatko nimimerkillä tai oletko rekisteröitynyt? Jos kirjoitat asiaa, joka myös muita kiinnostaa, joku vastaa tai on vastaamatta. Jokainen kirjoittaa oman mielensä ja kykynsä mukaan. Joku haluaa haastaa riitaa, joku laskea leikkiä ja joku keskustella. Täällä löytyy jokaiselle kiinnostuneelle jotain, ja ellei löyty, voi itse laittaa löytymään - eikä kukaan oikeasti tule kovin lähelle, vaikka haluaisit.
Voit siis ihan rauhassa osallistua aktiivisesti tai passiivisesti tai olla osallistumatta. Ihan itse voit valita, niinkuin me muutkin. Ainakin minä iloitsen tästäkin nykyajan mahdollisuudesta.
Pikku-piru olkapäälläni kehottää lähettämään sinulle virtuaalihalin, mutten suostu sitä tekemään.
Hyviä syksyisiä päiviä sinullekin.:)- mitä kirjoitat
mutta itsestään kirjoittavat ovat pitkästyttäviä eivätkä saa huomiota.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651