Kokemuksia puolesta ja vastaan. Olen harkitsemassa tuollaisen hankintaa.
Futon vuodesohva
4
5973
Vastaukset
- Missukka
Ikean futon ei toiminut kohdallani. Huono ostos liian ohuen patjan takia. Sekä huono sohva että huono sänky. Pölyjen putsaus futonin alta hankalaa. Ystävälläni on futon-liikkeestä ostettu kalliimpi versio. Eivät enää käytä sänkynä makuuhuoneessa vaan olohuoneen sohvana. Käyttömukavuus istuessa ok. Jos malli sopii sisustukseen niin ok.
- tttt
Asuin muutaman vuoden Kanadassa, jossa nukuin kolmessa eri asunnossa futonilla. Olin tyytyväinen ja nukuin hyvin.
Suomessa ostin olohuoneeseen vuodesohvan, joka kyllä toimi hyvin vuoteena, muttei sohvana. Väärä malli. Oli ihan hyvä istua, mutta ei sopinut muuten sisutukseen. Lahjoitin vuoteeksi nuorelle parille ja ovat tykänneet. Mutta osta tarpeeksi paksu ja futon-liikkeestä. Siellä on valikoimaa. - moonika
tttt kirjoitti:
Asuin muutaman vuoden Kanadassa, jossa nukuin kolmessa eri asunnossa futonilla. Olin tyytyväinen ja nukuin hyvin.
Suomessa ostin olohuoneeseen vuodesohvan, joka kyllä toimi hyvin vuoteena, muttei sohvana. Väärä malli. Oli ihan hyvä istua, mutta ei sopinut muuten sisutukseen. Lahjoitin vuoteeksi nuorelle parille ja ovat tykänneet. Mutta osta tarpeeksi paksu ja futon-liikkeestä. Siellä on valikoimaa.Ajattelin että se olisi ihan sohvana ja tietysti vierasvuode varana. Tuota mietinkin, että kuinka hyvin se täyttää tehtävänsä sohvana. hmm. Täytyypä lähteä kauemmas niitä koeistumaan kun ei niitä kotikaupungissa taida kukaan myydä.
- vuodesohva
Innovation futon-vuodesohva Omega-9 patjalla on ollut käytössä seitsemän vuotta. Sänkynä jämäkkä ja hyvä nukkua, vaikka nyt alkaakin ikä jo näkyä kun futon ei enää pysy niin hyvin ryhdissään (sohva-asennossa) kuin uutena. Näitä saa Iskusta tai FNT Futon Shopista.
Kannattaa tutustua myös Futon Bed Shopin malleihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657