Seksistä (tytöt)

Jarkko

Häpeillen myönnän tietämättömyyteni:
Olen 17-vuotias jätkä, enkä tiedä seksistä melkein mitään... Kun mies "saa", niin hommat tietysti loppuu siihen, mutta entäs tytöillä? Kun siis tyttö saa yhdynnässä orgasmin, voiko yhdyntä vielä jatkua vai tuleeko siihen stop?
Nainenhan voi saada useita orgasmeja, mutta tarkoittaako se saman yhdynnän aikana?
Päädyimme pitkäaikaisen ihastukseni kanssa sänkyyn, ja jossain vaiheessa huomasin hänen "saavan". Itse en lauennut heti, vaan kesti vähän pidempään, mutta siitä hetkestä asti huomasin ettei tyttö enää nauttinut seksistä, joten yritin laueta heti sen jälkeen.

Kuulostaa kai tosi typerältä, mutten tosiaan tiedä näistä asioista mitään, en ole aiemmin seurustellut.
Muuten seksi oli tosi ihanaa, yritin olla mahdollisimman hellä ja huomaavainen, mutta sen jälkeen kun lopetimme, hän vaikutti hieman ahdistuneelta... Mitä siitä pitäisi päätellä?
Teinkö jotain väärin?
Antakaa oikeasti fiksuja kommentteja, ei mitään vittuilua koska haluan oikeasti tietää!

23

5942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ONon

Sun pitää sanoa tytölle että arvostat ´häntä ihmisenä etkä seksiobjektina. Ja jos hän kysyy jotain että mustako se johtuu, niin älä vaan rupea selittelemään vaan sanot suoraan että mä nyt oon tällanen ja se oli sun ensimmäinen kerta, että saattaa johtua siitä ja että kyl se siitä... Tietysti voi lisätä, että ei se sua haittaa ja että sulle riittää että hänelle on hyvä olla... :D
      Sanoispa joku ton mullekki :(

• Jarkko

Hmm, toi ei nyt kyllä ihan vastannut siihen mitä kysyin=) Tottakai mulle on pääasia se että toisella on hyvä olla, ja yritän saada hänet nauttimaan! Omalla nautinnolla ei ole niin väliä, koska vasta silloin pystyn nauttimaan seksistä kun tiedän toisen nauttivan... Ja uskoisin tytön luottavan muhun niin ettei hän luule mun haluavan pelkkää seksiä, koska olemme seurustelleet kauan ennen ekaa kertaa... ja silloinkin olisin ollut valmis tyytymään pelkkään yhdessä nukkumiseen, suuteluun yms, mutta tyttö itse ilmaisi haluavansa=J

Mutta edelleen haluisin vastauksia kysymykseen jota en kehtaa/uskalla häneltä kysyä: Mistä johtui se äkillinen muutos, jonka jälkeen hän ei nauttinut seksistä vaan näytti tuskaiselta ja siltä että halusi mun lopettavan?!
        Siis kun se tuli heti sen jälkeen kun tyttö oli eniten kiihottunut... tuntuu niin oudolta!
        Pelottaa tehdä sitä toista kertaa jos en nyt tiedä mikä sen aiheutti! Itse hän ei ota asiaa puheeksi, enkä uskalla mennä sitä noin vaan kysymäänkään...
        Sori nyt vaan, tuntuu siltä että kaikki viestiä lukevat mua kokeneemmat virnuilee tälle, mutta jos joku osaa sanoa jotain niin sanokaa!

• joten kaikki ei
        Jarkko kirjoitti:

Hmm, toi ei nyt kyllä ihan vastannut siihen mitä kysyin=) Tottakai mulle on pääasia se että toisella on hyvä olla, ja yritän saada hänet nauttimaan! Omalla nautinnolla ei ole niin väliä, koska vasta silloin pystyn nauttimaan seksistä kun tiedän toisen nauttivan... Ja uskoisin tytön luottavan muhun niin ettei hän luule mun haluavan pelkkää seksiä, koska olemme seurustelleet kauan ennen ekaa kertaa... ja silloinkin olisin ollut valmis tyytymään pelkkään yhdessä nukkumiseen, suuteluun yms, mutta tyttö itse ilmaisi haluavansa=J

Mutta edelleen haluisin vastauksia kysymykseen jota en kehtaa/uskalla häneltä kysyä: Mistä johtui se äkillinen muutos, jonka jälkeen hän ei nauttinut seksistä vaan näytti tuskaiselta ja siltä että halusi mun lopettavan?!
        Siis kun se tuli heti sen jälkeen kun tyttö oli eniten kiihottunut... tuntuu niin oudolta!
        Pelottaa tehdä sitä toista kertaa jos en nyt tiedä mikä sen aiheutti! Itse hän ei ota asiaa puheeksi, enkä uskalla mennä sitä noin vaan kysymäänkään...
        Sori nyt vaan, tuntuu siltä että kaikki viestiä lukevat mua kokeneemmat virnuilee tälle, mutta jos joku osaa sanoa jotain niin sanokaa!

ole ollut oikein,vaikea päätellä kun ei ole ollut jalasta kiinni pitämässä.
        Jos päädyt uudelleen samaan touhuun hänen kanssaan, harrasta pitkiä esileikkejä, nainen voi saada jo ekat orkut esileikin aikana. Jos oikein naisen lämmittää esileikissä niin suorastaan vaatii lisää ja sisäänsä jotain....;)

Harrastatko suuseksiä, se on sellainen asia jolla naisen saa kiihkoon. Kokeile, kokeilut ja taito tekee mestarin. ;)

• Jarkko
        joten kaikki ei kirjoitti:

ole ollut oikein,vaikea päätellä kun ei ole ollut jalasta kiinni pitämässä.
        Jos päädyt uudelleen samaan touhuun hänen kanssaan, harrasta pitkiä esileikkejä, nainen voi saada jo ekat orkut esileikin aikana. Jos oikein naisen lämmittää esileikissä niin suorastaan vaatii lisää ja sisäänsä jotain....;)

Harrastatko suuseksiä, se on sellainen asia jolla naisen saa kiihkoon. Kokeile, kokeilut ja taito tekee mestarin. ;)

Käsitin nyt noista viesteistä että nainen siis kuitenkin voi jatkaa yhdyntää orgasmin jälkeen? Se oli se asia jota yritin kysyä, mutta johon kukaan ei vastannut suoraan.
        Joo siis esileikit ovat tottakai se tärkein osa, ja se puoli oli kyllä kunnossa=)

• tyttö16
        Jarkko kirjoitti:

Käsitin nyt noista viesteistä että nainen siis kuitenkin voi jatkaa yhdyntää orgasmin jälkeen? Se oli se asia jota yritin kysyä, mutta johon kukaan ei vastannut suoraan.
        Joo siis esileikit ovat tottakai se tärkein osa, ja se puoli oli kyllä kunnossa=)

... ainakin on silleen, kun yhdynnässä saan orgasmin niin voin kyllä jatkaa rakastelua, mutta nautinto ei ehkä ole enää aivan sama. Tämä on tietysti varmaan aika yksillöllistä, kuinka herkkä on ym. Mutta ei se ainakaan mulla mitään kipuu/tuskaa aiheuta, mutta sen jälkeen kun tyttö on 'saanut' sun kannattaa ehkä vähän ainakin rauhottaa tahtia :>

• Jarkko
        tyttö16 kirjoitti:

... ainakin on silleen, kun yhdynnässä saan orgasmin niin voin kyllä jatkaa rakastelua, mutta nautinto ei ehkä ole enää aivan sama. Tämä on tietysti varmaan aika yksillöllistä, kuinka herkkä on ym. Mutta ei se ainakaan mulla mitään kipuu/tuskaa aiheuta, mutta sen jälkeen kun tyttö on 'saanut' sun kannattaa ehkä vähän ainakin rauhottaa tahtia :>

Huh, vihdoin vastaus siihen mitä alunperin kysyin!!=D Kiitos kommentista, helpotti tuo tieto jo paljon!

• diudanz_
        Jarkko kirjoitti:

Kannattaa muuten oikeasti kysyä tuota ihan tytöltä itseltään, vaikket millään kehtaisi. Sitä paitsi, jos kerta harrastaa seksiäkin, pitäisi pystyä myös keskustelemaan/kysymään kaikista mieltä askarruttavista asioista.

Saattaa myös olla, että tyttösi on näytellyt orgasmin päästäkseen tilanteesta nopeammin. Tämä on pelkkä arvaus, eikä toivottavasti ainakaan pidä paikkaansa. Jos yhdyntä oli teille molemmille ensimmäinen tai tytölle ensimmäisiä, on se saattanut olla myös kivulias. Psst! Harva tyttö "saa" ensimmäisellä kerrallaan (jännityksestä johtuen). Hän ei ole välttämättä uskaltanut kertoa sinulle kivuistaan, kuten et sinäkään ole uskaltanut kysyä hänen tuskaisesta ilmeestään. Uskon, että nyt teillä olisi perusteellisen keskustelun paikka. Usko pois, se auttaa teitä molempia ymmärtämään toisianne jatkossa enemmän!

Tsemppiä! :)

• tyttö17
        Jarkko kirjoitti:

Oot oikeesti tosi reilu jätkä! Ihanaa että kannat huolta tämmösestä asiasta! Tyttös on varmaan tosi ilonen kun on noin huomaavainen poikakaveri! Mutta siis..itsellänikin on kokemusta tästä samasta, joten luulen tietäväni miltä muijastas tuntuu.Eli yleensä mun poikakaveri on se,joka saa eka..joten se loppuu siihen.Tietysti se aluks vähän harmittaa,mutta ei se niin vakavaa ole! Mutta sitte jos mä saan eka,ni se voi olla et into vähän lopahtaa jos sitä kestää vielä kauan sen jälkeen..joten sillon aina toivon et jätkänikin sain nopeeta sen jälkeen,koska en kuitenkaan halua lopettaa kesken. Muijas ei varmaan tarkota pahalla sitä jos se näyttää tuskaiselta,koska yleensä se ei ole kovin nautinnollista sen jälkeen kun on saanu.Mutta ei se omalla kohalla ainakaan satu.Ehkä se on vaan väsymys joka tulee sen jälkeen. Ja voithan sä seuraavalla kerralla tuossa samassa tilanteessa kysyä vaikka et "saitko jo?" ja jos vastaa myöntävästi,ni kysyä et haluuko silti jatkaa.. Toivottavasti tästä nyt oli jotain apua. Mutta jatka vaan samaan malliin! En usko että teet mitään väärin! ;)

• Anonyymi
        Jarkko kirjoitti:

Kysyt vaan onko kaikki ok. Ehkä hänellä ei ollutkaan hyvä olo. Ehkä häntä ahdisti jokin. Puhu aja painota että sinulle on vain tärkeä tietää kaiken olevan hyvin.

• Nainen voi saada useita orgasmeja, ja kyllä, peuhaamista voi jatkaa naisen laukeamisesta huolimatta. Eri asia sitten, mistä kukakin tykkää.
      Jos minä esim. saan orgasmin (vaikkapa esileikkien yhteydessä), menee alapää sen verran "helläksi" että en halua sinne koskettavan. Paikat on yksinkertaisesti niin herkkinä, että pienikin kosketus klitoriksen lähistölle enemmänkin sattuu kuin tuntuu hyvältä.
      Samoin jos yhdynnässä saan orgasmin, niin toivon menon hetkeksi rauhoittuvan. Menen niin raukeaksi nimittäin, että haluan hetken tasata oloa. Jospa tytön innottomuus laukeamisen jälkeen johtui siitä? Oli niin väsy/raukea.
      Minulla on myös sellainen juttu, että jos yhdyntä jatkuu kovin pitkään, rupeaa sattumaan. Ja silloin tietty suurin innostus touhuun menee. Alkuun en kehdannut siitä sanoa, vaan jatkoimme loppuun saakka. Nykyään jo mainitsen asiasta, ja hän saa laueta sitten vaikka käsipelillä, jos minua liiaksi kirveltää. Olisiko näin ollut hänellä? Jos yhteinen seksielämä on vasta alussa, ei välttämättä kehtaa mainita.

Ja tuohon, että hän vaikutti ahdistuneelta jälkeen päin... Voihan olla, että hän mietti samoja juttuja kuin sinä nyt. Olinko hyvä/huono? Teinköhän jotain väärin? Tykkäsiköhän oikeasti niin paljon kun sanoi? jne.
      Itseäni ainakin alkuaikoina ujostutti ja mietitytti nuo asiat. Ja kun seksi oli uusi asia meidän välillämme, ei kehdannut edes kysyä.
      Ajan myötä oppi sitten luottamaan siihen, että kyllä se toinen tykkää peuhata kanssani. Ja oppi myös puhumaan avoimesti; kertomaan toiselle mikä tuntuu kivalta, ja mikä ei.

• pläääähhh

Olen naispuolinen ihminen ja jos saan orgasmin yhdynnässä niin en kyllä haluais enää jatkaa yhdyntää... ei vaan tee enää mieli! Jos naisellas on sama juttu... ?

• tyttö vaan

että oot tosi ihana ihminen ton perusteella :) huomaavainen yms.. sellasia saa etsiä kyllä..

• pche

.. ainakin haluan jatkaa niin pitkään ku jätkä jaksaa! Usein jätkäni kanssa kun molemmat ollaan saatu, ja jätkäni jatkaa minun sormeilua kunnes/jos on taas itsekkin valmis jatkamaan. Voihan siitä maku mennä jos kovin pitkään jatkuu mutta kuitenkin. Ja orgasmeja voi sada useita.

• Myöhässä

Ohhoh miks törmäsin tähä keskusteluu vast ny... Mutsiis. Oon naispuoline, ja ite jaksan helpostikki 2-3 orgasmii yhdynnässä, omissa peuhoissa 2-6 :^...
      Mut jokane o erilaine

• Anonyymi

Soita poliisit

• Anonyymi

Ok. Ensinnäkin myös mies voi saada monta orgasmia peräkkäin. Toisellakin ei aina hommat lopu heti jätkän orkkuun. Vaan vois jatkua tai kestää vähemmän tai loppua naisen tuloon yms. Vikana ja tärkeimpänä puhu tyttilsellesi. Kysy aina onko joku ok ja sattuuko ja tuntuuko hyvältä. Jos ei tunnu hyvälle niin hommat loppuu. Tai kysy haluaako jotain toisin tai lopetatteko. Kerro joskus mikä susta on kivaa ja kysy mikä hänestä. Kerro että arvostat ja rakastat.

• Anonyymi

Aloittaja on nyt jo 34-vuotias. On ehkä oppinut rakastelemaan oikein ja on naimisissa ja lapsiakin on siunaantunut kolme. Keski-ikä alkaa kolkutella, ja sängyssä on rutinoiduttu liiaksikin. Pientä piristystä kaivattaisiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on nyt jo 34-vuotias. On ehkä oppinut rakastelemaan oikein ja on naimisissa ja lapsiakin on siunaantunut kolme. Keski-ikä alkaa kolkutella, ja sängyssä on rutinoiduttu liiaksikin. Pientä piristystä kaivattaisiin!

Onhan niitä keinoja eli vaikka roolileikkejä piristykseksi.

• Anonyymi

Ei sitä välttämättä näe nauttiiko vai ei. Joten kysy

• Anonyymi

Käyttäkee kumia

• Anonyymi

Yhdyntä EI aina lopu miehen orgasmiin. Aina voi kysyä oletko ok, Haluatko jatkaa ja eihän satu? Muista tosiaan tuo huomaavaisuus

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Moi ahh🍒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      80
      2847
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1666
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      73
      1461
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      64
      1395
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      129
      1345
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1246
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1220
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      92
      1122
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      77
      1118
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      74
      1107
    Aihe