Floridan vaaralliset paikat ?

josba

Onko Floridan suurkaupungeissa alueita, joita perheellisen tulisi välttää. Tarkoitan turvallisuus näkökohtia.

9

6525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaajat

      Jokaisessa suurkaupungissa on ko. alueita.

      Floridassa niiden alueiden tuntomerkkejä ovat:

      - roskaisilla kaduila maleksevia mustia, latinoja tai muita "saarilta" tulleita

      - talot, pihat ja ympäristö muuttuneet epäsiisteiksi yhdistettynä edelliseen

      - edelliset varsinkin pieän aikana

      Näille alueille ei turisti normaalisti joudu muuten kuin yksyttyään. Sekin tapahtuu yleensä autolla seikkaillessa, joten välittömässä vaarassa ei olla vrt. jalankulkijaan. Huom: näillä ko. alueilla jos joku ajaa peräkolarin kanssasi, ei välttämättä kannata pysähtyä juuri siihen, vaan hakeutua turvallisille alueille. Yleensä poliisikin on aika lähellä USA:ssa (poliisivaltio).

      Olen useita kertoja Floridassa käynyt, ajanut lähes 15t km autolla. En ole ikinä nähnyt ryöstöä, takaa-ajoa, väkivaltaa tms. Oikeastaan en ole nähnyt muita humalaisiakaan kuin Suomalaisia Suomalaismotellissa Lake Worth:ssä!!!

      99,9 prosenttisesti Florida on turvallinen paikka.

      • Kokemusta

        Itse olen kyllä nähnyt takaa-ajoja, huumeratsioita ja kerran parkkipaikalla makaavan ruumiin... Ja kaikkia noita juuri Lake Worthissa. Kaupunkia on tosin siistitty melkoisesti, mutta terve järki kannattaa silti pitää mukana.

        Vaarallisin alue (valkoihoiselle) Miamin lähistöllä on kaiketi Liberty City, joka sijaitsee jossain siellä lentokentän tuntumassa.


      • oikeassa
        Kokemusta kirjoitti:

        Itse olen kyllä nähnyt takaa-ajoja, huumeratsioita ja kerran parkkipaikalla makaavan ruumiin... Ja kaikkia noita juuri Lake Worthissa. Kaupunkia on tosin siistitty melkoisesti, mutta terve järki kannattaa silti pitää mukana.

        Vaarallisin alue (valkoihoiselle) Miamin lähistöllä on kaiketi Liberty City, joka sijaitsee jossain siellä lentokentän tuntumassa.

        tuonne ei ole valkoisella miehellä/naisella mitään asiaa, ei edes päivällä. ..ja heti joku, kuka tämän lukee päättää vastata että yhtä vaarallista on Jakomäessä tai Kontulassa. Olen itse ajautunut sinne(Liberty Cityyn) autolla vahingossa ja tuli kiire pois! Ja autona mulla oli tuttavani gmc:n suv, eikä mikään pikkukirppu, jonka tunnistaa turistin vuokra-autoksi mailin päästä. Kannattaa pysyä poissa, kuten myös Hileah:sta


    • vaarallisinta

      Kaikista vaarallisinta on olla autossa, liikennettä on huomattavasti enemmän, ihmiset ajaa ylinopeutta, änkee pieniin väleihin,humalassa ajaminen yleistä ja I-95 on kuoleman loukku,koska ko tietä käyttää vähävaraisimmat ja raskaat kulkuneuvot.

    • kananpoika

      No sun kannattaa ainakin pysyä kyläteillä tojotines!

    • Enya

      Lasten kanssa Floridassa matkaillessa kannattaa varoa lapsen kidnappausta. Florida on USAn 1-osavaltio tässä, siis eniten lasten kidnappauksia. Vaarallisia paikkoja ovat uimarannat ja shopping centerit. Näissä et päästä pikkulapsia hetkeksikään silmistäsi.

      • floridaman

        Enpa ole kuullut etta kidnappaus olisi kovin yleista, olen asunut taalla vasta 7 vuotta joten ehkapa ensivuonna asia valkenee....
        Ei florida ole sen vaarallisempi kuin Helsinki.


    • bad boys

      kyllä floridassa vaarallisia paikkoja piisaa, mutta kyllähän niitä kaikissa suurkaupungeissa löytyy ja siellä kun on asukkaita 15milj. niin terveen järjenkäyttö ei ole kiellettyä =) kyllä valoisaan aikaan voi liikkua lähes missä vaan kunhan nyt ihan kokonaan tummien asuttamilta alueilta pysyttelee poissa (radan varrella, lähellä suurimpia kaupunkeja, suurten liittymien ja ramppejen seutuvilla)kyllähän nuo seudut yleensä tunnistaa kaukaa asuntojen kunnosta ja seudun yleisestä muustakin epäsiisteydestä. kaikenkaikkiaan florida on yksi upeimpia alueita jonne suomestakin käsin voi matkustaa edullisesti ja turvallisesti myös lasten kanssa, hauskaa matkaa

    • Anonyymi

      Se on varmaa joka paikassa, oon ite ameeriikas ja vähä muulloin,mut naperoitten kans,ei mikään näkemättä voi jättää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe