Istukaapa nyt kaikki hiirienne päälle hetkeksi.
Koittakaapa hetken aikaa käyttää tätä uutta sähköpostia VAIN näppikseltä.
Eipä taida onnistua ihan niin kuin luulisi..
Pääseekö joku tabilla esim. viestinkirjoituksessa siirtymään varsinaiseen viestin tekstinkirjoitusikkunaan? Mielestäni tuo scrollaa tabilla vain alasvetovalikoiden ja osoitekenttien välillä muttei mene itse teksti-ikkunaan ollenkaan.
Muutenkin, kansioiden käyttäminen ja käsittely on yhtä tuskaa ja samanlaista etsiskelyä ja suoranaista toimimattomuutta on monessa muussa kohdassa. Kaikkiin paikkoihin ei pääse edes siirtymään tabilla.
S24 - tehkääpä asialle jotain!
Ahdistus syvenee!
5
307
Vastaukset
Olis kyllä kätevä jos ne keksis viestin muokkaus toiminnon. Jouduin poistaa viestini, että olisin voinut laittaa sen uusiksi ilman epäselvyyksiä. Mutta en tiennyt, että se otsikko jää tohon noin. Ainakin mulla jäi.
Olin vaan sitä sanomassa, että jos ei ole hiirtä niin olisi jo aika hankkia semmoinen. Tabilla on muutenkin tuskaa selata näitä sivuja. Tai sitten en osaa.- Arska
Kun menee kirjoittamaan viestiä, niin olisi kiva päästä navigoimaan ihan näppiksellä edestakaisin noihin editointinamiskoihin ja takaisin tekstiin ilman että täytyy välillä pomppia hiirulle.
Menee jotenkin itu tuosta kymmensormijärjestelmästä jos siihen pitää vielä hiirikin sisällyttää.
En tiedä millä ulokkeella sitä on tarkoitus siirrellä jos jatkossakin pitäisi kymmensormijärjestelmässä pystyä pitämään molemmat kädet näppiksellä..
Tytsyillä saattaa etenkin olla hankaluuksia tiedossa! - paatti...
Arska kirjoitti:
Kun menee kirjoittamaan viestiä, niin olisi kiva päästä navigoimaan ihan näppiksellä edestakaisin noihin editointinamiskoihin ja takaisin tekstiin ilman että täytyy välillä pomppia hiirulle.
Menee jotenkin itu tuosta kymmensormijärjestelmästä jos siihen pitää vielä hiirikin sisällyttää.
En tiedä millä ulokkeella sitä on tarkoitus siirrellä jos jatkossakin pitäisi kymmensormijärjestelmässä pystyä pitämään molemmat kädet näppiksellä..
Tytsyillä saattaa etenkin olla hankaluuksia tiedossa!"En tiedä millä ulokkeella sitä on tarkoitus siirrellä jos jatkossakin pitäisi kymmensormijärjestelmässä pystyä pitämään molemmat kädet näppiksellä.."
Ei se kymmensormijärjestelmä meinaa sitä et sulla pitää olla molemmat kädet liimattu siihen näppäimistöön. Pitä jos alkaa joku paikka kutiamaan? Kärsitään siinä ja heilutaan kuin mielipuoli.
Mulla ei ole mitään ongelmia käyttää kättä hiirellä kesken kirjottelun. Ja tavallaan käytän kymmensormijärjestelmää. Yksi sormi lähti matkoille mutta se ei muuta asiaa suuntaan eikä toiseen.
Tietysti toi olisi loistava lisä että sinäkin voisit olla onnellinen. Suomi24:ta kehitetään aika tiheään eli kai se asia jopa ensi vuoden puolella korjaantuu. Ja vielä on paljon puutteita.
Joku ehkä ajattelee et ei se hiiri turhaan siellä ole. Mut ei ole se näppäimistönavigointisysteemikään.
Hyvää suomalaista talvea kaikille. Tuolla ulkona voi tulla kohta mela tarpeen :) Useimmin kyllä sängyssä.. höhöö - Arska
paatti... kirjoitti:
"En tiedä millä ulokkeella sitä on tarkoitus siirrellä jos jatkossakin pitäisi kymmensormijärjestelmässä pystyä pitämään molemmat kädet näppiksellä.."
Ei se kymmensormijärjestelmä meinaa sitä et sulla pitää olla molemmat kädet liimattu siihen näppäimistöön. Pitä jos alkaa joku paikka kutiamaan? Kärsitään siinä ja heilutaan kuin mielipuoli.
Mulla ei ole mitään ongelmia käyttää kättä hiirellä kesken kirjottelun. Ja tavallaan käytän kymmensormijärjestelmää. Yksi sormi lähti matkoille mutta se ei muuta asiaa suuntaan eikä toiseen.
Tietysti toi olisi loistava lisä että sinäkin voisit olla onnellinen. Suomi24:ta kehitetään aika tiheään eli kai se asia jopa ensi vuoden puolella korjaantuu. Ja vielä on paljon puutteita.
Joku ehkä ajattelee et ei se hiiri turhaan siellä ole. Mut ei ole se näppäimistönavigointisysteemikään.
Hyvää suomalaista talvea kaikille. Tuolla ulkona voi tulla kohta mela tarpeen :) Useimmin kyllä sängyssä.. höhööNiin siis sehän tuossa pänniikin kun päästävät huonosti testattuja ja ilmeisesti suunniteltujakin muutoksia tuotantoympäristöön.
Ennen sokeat teki pärekoppia ja luutia, nyt niitä kutsutaan "ATK-ammattilaisiksi" ja ne vääntävät koodia ja ovat niin ylläpitäjää, niin ylläpitäjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 73905
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12790
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713