kennel oppes!!!

oppes holsche

onko tällä palstalla ketään joka omistaa kennel oppes:ssa 8.11.1992 syntynyttä karkeakarv.mäykkyä?
mun narttu,(muistaakseni mun nairtun lisäksi niitä syntyi yksi ja 4 urosta) täyttää tänään siis 13v, olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä muille veikoille kuuluu ja onko olleet terveinä? mun vanha-neiti on yllättävän hyväkuntoinen, lievä vas.puoleinen halvaus oli pari kk sitten, mutta akupunktiolla selvittiin ja pienellä säikähdyksellä.

7

1919

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martta

mulla on karkeakarvainen mäykky nimeltään oppes zazie... syntynyt kylläkin 1996.... mutta oppes ku oppes:) mahtaakohan olla läheistä sukua... mikä on korasi oikea nimi...?

• lyyli

moi!
        kiva kuulla että sieltä löytyi sukulainen! :-)
        koiran nimi on oppes holsche -saksaa ja tarkoittanee puukenkää..-
        mun lyyli syö nyt sydänlääkettä, laajentunut vasemmalta puolelta, yleistähän tuo vaiva on ja lääkärikään ei kuulostanut huolestuneelta, meinas vain että saattaa pärjätä tällä lääkkeellä vielä vuosia.. sukutauluthan on kennellitton rekisterissä, sieltähän näkyis onko löheistäkin sukua meidän mäykkymme!

• martta

tutkin tässä meidän koirien sukupuita ja kyllä ne kaukaista sukua on.. :) martan äidinisänisä (Lamark Ferdinand) on sinun koiran äidinäidinisä... ja martan äidinäidinäiti (lamark wonne) on sinun koiran äidinisänisän sisko :) meneepä vaikeaksi... mutta sukua kuitenki:) samaa verta koirissamme on äidin puolelta, mutta isän puolelta en löytänyt samaa verta.. :)

• lyyli

no lyylin isä olikin(on?) roinalan casanova, joten ei kai ole ehtinyt joka paikkaan.. ;-)
        onks martta ollu terve?

• martta
        lyyli kirjoitti:

no lyylin isä olikin(on?) roinalan casanova, joten ei kai ole ehtinyt joka paikkaan.. ;-)
        onks martta ollu terve?

pitkästä aikaa.... :) on martta yllättävän terveenä pysyny... kylläkin lievä mäyräkoirahalvaus oli mutta selvittiin siitä lääkkeillä.. :) martan emä on PRA kantaja joten pentujen teko jäi haaveeksi.. oireita martalla ei ole mutta kantaja se aikavarmasti on... :( ei turhaan viitsinyt sairaita pentuja alkaa teettämään... mutta mailaile vaikka... tai jotain... :)

• LuaCeiaAdAstra

En tiedä onko Oppes-kennelin koiria enää jäljellä, koska Seppo Suominen lopetti kasvatustyön jo 2000-luvun alkupuolella (ymmärtääkseni terveydellisistä syistä).

Olen ollut onnekas omistaessani kaksi Oppes koiraa (Oppes ad Astra / Nappi 1988-2001 ja Oppes Lua Ceia / Sylvi 2002-2018). Liekö tuo meidän Sylvi ollut viimeinen lajiaan, kun ehti juuri täyttää 16-vuotta viime keväänä.

Hienoja ja hyväluonteisia koiria ja erityisesti Sylvi oli poikkeuksellisen terve yksilö.

• minelan

Seppo Suominen on kuollut aikoja sitten-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      198
      1841
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      268
      1256
    3. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      68
      1042
    4. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      188
      963
    5. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      63
      924
    6. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      252
      832
    7. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      63
      830
    8. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      816
    9. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      52
      798
    10. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      180
      775
    11. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      94
      764
    12. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      76
      692
    13. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      686
    14. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      682
    15. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      663
    16. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      653
    17. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      25
      620
    18. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      27
      609
    19. 31
      608
    20. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      568
    Aihe