onko mitään muuta lääketieteellistä apua hirsutismiin kuin diane novat? söin 10 kk ja jouduin lopettamaan pahojen sivuoireiden takia ja myös siksi ettei nää pillerit vaikuttaneet mitenkään karvojeni tilaan. tämä on tosi masentava tilanne...
apua hirsutismiin!
ida
3488
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Sama ongelma täällä. Poistan säännöllisesti ihokarvanpoistoaineella. Yasminit on mulla ainaki hidastanu karvan kasvua, mut kokonaan se ei oo loppunu...
ollut käytössä diane novat sekä yasminet..kummastakaan ei ollut hyötyä tähän karva-ongelmaan..ja kun karvoja on joka paikassa(mustia,paksuja ja pitkiä) siispä nyppiminen jatkunee.ja samalla iho kärsii :( hyvät vinkit tervetulleita..
Sama ongelma mullakin (ei "diaknosoitu"), ei ollu noista pillereistä pahemmin apua. Eli hyviä neuvoja täälläkin odotellaan...