Onko Ozzy Osbournella teidän mielestä hyvä lauluääni? Mun mielestä Ozzyn lauluääni on varsin huono ja omaperäinen ja lavalla Ozzyn esiintyminen on mun mielestä melko surkeaa... Mutta Ozzy on erinomainen säveltäjä! Black Sabbathiin Ozzyn ääni kyllä sopi mainiosti. Mutta Ozzyn ääni on aika surkea ollut aina...
Onko?
3
994
Vastaukset
- ???
Revitä ite heviä kolkyt vee ja mieti asias uusiks. Tuskin Ozzy tangomarkkinoille on tulossa.
- Rocka rollaati ja salattii
...80-luvun alun Ozzy lavashow'sta voi olla montaa mieltä. Jotkin tykkäävät jotkin eivät. Sama juttu kun Ozzysta puhutaan. Jotkin tykkää, jotkin ei, itelle kolahtaa kuin veljen nyrkki ohtaan. Ozzyn lauluääni on omaperäinen ja siksi siitä tykkäänkin, tosin ei se lauluääni ole enää samanlainen kuin 20 vuotta sitten, mutta kenelläpä 56-vuotiaalla nyt samanlainen lauluääni olis kuin 30-vuotiaalla. Mutta Ozzy, on kova hemmo.
- Cornucopia
Ostin juuri Under Cover levyn, jossa on esim. Lennonin Woman. Jokainen voi kuunnella sen ja miettii sitten osaako laulaa vai ei!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815