Gilera runner 180

ensi kesäksi

Kiinnostaa tuollainen gilera härveli työmatkapeliksi, onko kellään käyttökokemuksia? Mitä tuo kuluttaa normaaliajolla sadalle? Onko jotain tyyppivikoja joita kannattaa katsoa vähän käytetystä? Paljonko moottori kestää kilometrejä? Ja tärkein kysymys, kuinka kalliit vakuutukset tuossa on?

18

4364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiki

      Oiskos ne vakuutukset jotain tonnin vuodessa, samat kuin 180cc prätkässä.

      Osta mielummin tosta tuo mopoversio, saa kyysätä ja kiihtyy yhtä mukvasti, mut huiput ei oo vaan niin kovat, ja vakuutus allae satasen vuodess

      • Ensi kesäksi

        Mopoversiollakin (kuristamattomalla) pärjäisi mutta jos sillä reippaammin päästelee niin saa olla koko ajan varuillaan ettei herätä sinivuokkojen huomiota. Olen nyt harrastanut sitä pari vuotta , alkaa käydä hermoon ainainen taustapeilin pälyily.


      • ,.,,.
        Ensi kesäksi kirjoitti:

        Mopoversiollakin (kuristamattomalla) pärjäisi mutta jos sillä reippaammin päästelee niin saa olla koko ajan varuillaan ettei herätä sinivuokkojen huomiota. Olen nyt harrastanut sitä pari vuotta , alkaa käydä hermoon ainainen taustapeilin pälyily.

        RIITTÄÄ JA VAKUTUKSET ON HALAVAT JA SAA MENNÄ NIIN KOVAA KUIN USKALTAA


      • Kuutiot
        ,.,,. kirjoitti:

        RIITTÄÄ JA VAKUTUKSET ON HALAVAT JA SAA MENNÄ NIIN KOVAA KUIN USKALTAA

        Mitä skootterimerkkejä saa 80cc ? Ei ole vielä tullut vastaan yhtään. Onko tietoa?


      • ,,.,.
        Kuutiot kirjoitti:

        Mitä skootterimerkkejä saa 80cc ? Ei ole vielä tullut vastaan yhtään. Onko tietoa?

        Hero Winner:in prätkäversiossa on 80cc kone ja perkeleen isot pyörät


    • Turku Gilera

      gilera runnerin vakuutus ajokausi huhti-lokakuun loppuun ilman bonuksia n.365€siis pelkkä liikennevak.itellä leovince putki menee mittariin 145km/h todellinen 130.heppoja vakio 21
      keulii hyvin sataseen asti.omassa mitarissa 15000km ei mitään vikaa jarrupalat 7000välein uusittu.aivan huippu vehje mutkatiellä.
      gilera runner 180 fxr. 2t.....KEULIN TURUSSA.....
      katsottu liikaa ghost rideria........

      • Kiinnostunut gilerasta

        Mitä tuollainen peli kuluttaa bensaa normaaliajossa, ilman räppäilyä? Käykö 95 oct? Millainen on marssinopeus, huutaako satasen vauhdissa?


      • turku gilera
        Kiinnostunut gilerasta kirjoitti:

        Mitä tuollainen peli kuluttaa bensaa normaaliajossa, ilman räppäilyä? Käykö 95 oct? Millainen on marssinopeus, huutaako satasen vauhdissa?

        niin kulutus itse aika kiihytys voittoista ajoa noin 6l/100km/h tasa kaasulla varmaan paljon vähemmän.ite 98 tankkiin.ite ajan taajamassa välillä putsaan karstat motarilla.100 on varmaan juuri hyvä nopeus ei huuda ja kiihtyy vielä vaikka auton ohitukseen,ovat muuten ihmeissään kun vedän motarilla ohitus kaistaa 135km/h.


      • Tietäjän..
        turku gilera kirjoitti:

        niin kulutus itse aika kiihytys voittoista ajoa noin 6l/100km/h tasa kaasulla varmaan paljon vähemmän.ite 98 tankkiin.ite ajan taajamassa välillä putsaan karstat motarilla.100 on varmaan juuri hyvä nopeus ei huuda ja kiihtyy vielä vaikka auton ohitukseen,ovat muuten ihmeissään kun vedän motarilla ohitus kaistaa 135km/h.

        ...ai nekö ihmetteli... - tekikö hyvää?


      • juuri
        Tietäjän.. kirjoitti:

        ...ai nekö ihmetteli... - tekikö hyvää?

        syyskuussa 180cc Runnerin. Mahtava peli. Itse olen laittanut tankkiin 95 okt. Kuluttaa mun ajossa n.7 litraa/100 km. Tosin tulee annettua hanaa aika reippaasti. Joku sanoi tossa aiemmin että osta mopoversio, se kiihtyy yhtä hyvin. Kannattas ehkä kokeilla ensin 180 kuutioista, ja puhua sitten. Vak. maksut tosiaan kirpaisevat, mutta kaikki kivahan meillä täällä Suomessa maksaa. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun omalla ajettu vasta 2700km. Kaverille ollaan etsimässä samanlaista, mutta on näköjään kiven alla. Hyvästä ei näköjään haluta luopua. Tosta suorituskyvystä vielä sen verran, että emännän kanssa ajellessakin, voi 2 päällä pitää hyvin matkanopeutena reilua satasta, eikä kone huuda vielä.


      • Gileraton
        juuri kirjoitti:

        syyskuussa 180cc Runnerin. Mahtava peli. Itse olen laittanut tankkiin 95 okt. Kuluttaa mun ajossa n.7 litraa/100 km. Tosin tulee annettua hanaa aika reippaasti. Joku sanoi tossa aiemmin että osta mopoversio, se kiihtyy yhtä hyvin. Kannattas ehkä kokeilla ensin 180 kuutioista, ja puhua sitten. Vak. maksut tosiaan kirpaisevat, mutta kaikki kivahan meillä täällä Suomessa maksaa. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun omalla ajettu vasta 2700km. Kaverille ollaan etsimässä samanlaista, mutta on näköjään kiven alla. Hyvästä ei näköjään haluta luopua. Tosta suorituskyvystä vielä sen verran, että emännän kanssa ajellessakin, voi 2 päällä pitää hyvin matkanopeutena reilua satasta, eikä kone huuda vielä.

        Viekö tuonkokoinen moottori tosiaan 7 litraa sadallakilometrillä?


      • Bensaholisti
        Gileraton kirjoitti:

        Viekö tuonkokoinen moottori tosiaan 7 litraa sadallakilometrillä?

        On muuten henkilöauton kulutuslukemat nuo, kannattaako enää kun vakuutukset on sairaan kalliit?


      • toki
        Bensaholisti kirjoitti:

        On muuten henkilöauton kulutuslukemat nuo, kannattaako enää kun vakuutukset on sairaan kalliit?

        paljon pienemmälläkin kulutuksella, mutta kuten sanoin, gilera liikkuu sen verran ripeästi, että tulee annettua hanaa. Eikä se rahanmeno ole mitään sen huvin rinnalla. Kaikki kiva maksaa nykyään.


      • edelliseen
        toki kirjoitti:

        paljon pienemmälläkin kulutuksella, mutta kuten sanoin, gilera liikkuu sen verran ripeästi, että tulee annettua hanaa. Eikä se rahanmeno ole mitään sen huvin rinnalla. Kaikki kiva maksaa nykyään.

        Tiesin kyllä kulutuksen ja vkuutusmaksun suuruden ennen skootterin hankintaa. Tosiaan pääsee kolmellakin litralla/100 km jos malttaa ajella nätisti. Täytyy pihistää jostain muusta sitten. Gileraa en vaihtas pois mistään hinnasta.


      • kunnossa...
        juuri kirjoitti:

        syyskuussa 180cc Runnerin. Mahtava peli. Itse olen laittanut tankkiin 95 okt. Kuluttaa mun ajossa n.7 litraa/100 km. Tosin tulee annettua hanaa aika reippaasti. Joku sanoi tossa aiemmin että osta mopoversio, se kiihtyy yhtä hyvin. Kannattas ehkä kokeilla ensin 180 kuutioista, ja puhua sitten. Vak. maksut tosiaan kirpaisevat, mutta kaikki kivahan meillä täällä Suomessa maksaa. Kestävyydestä en osaa sanoa, kun omalla ajettu vasta 2700km. Kaverille ollaan etsimässä samanlaista, mutta on näköjään kiven alla. Hyvästä ei näköjään haluta luopua. Tosta suorituskyvystä vielä sen verran, että emännän kanssa ajellessakin, voi 2 päällä pitää hyvin matkanopeutena reilua satasta, eikä kone huuda vielä.

        Mitenkäs on kasassa kestänyt se sun Gilera?

        Itse mietin sitä isointa mallia, Nexus 500:sta-
        Jostain syystä ovat lopettaneet sen maahantuonnin, mutta vielä kaksi uutta peliä saatavilla hintaan 7000-7300 e.

        Kannataako ostaa?
        Kuulin vain, että aikamoinen pommi, epäluotettava.. mitä mieltä olette?


      • Jusa
        edelliseen kirjoitti:

        Tiesin kyllä kulutuksen ja vkuutusmaksun suuruden ennen skootterin hankintaa. Tosiaan pääsee kolmellakin litralla/100 km jos malttaa ajella nätisti. Täytyy pihistää jostain muusta sitten. Gileraa en vaihtas pois mistään hinnasta.

        Käryääkö samalla tavalla kuin 2-tahtiset ennen? Gilera Runner 180 on yksi vaihtoehto hankittavaksi, mutta arveluttaa käryttäminen verrattuna 4-tahtiseen. Miten siis on vai mielummin joku 4-tahtinen.


      • jyfko

        Onko/ oliko sulla mikä variaattori ja kytkin?


    • kysyjä132

      tota noin sellanen kysymys onko gileran vakioputkessa kuristuksia? jaja kertokaa tehoputkista noihin vehkeisiin kuinka paljo tuo kiihtyvyyttä kulutusta ja huippunopeutta? oletteko vaihtaneet malossi kytkintä ym ja mitä kaasariin pitää vaihtaa jos laittaa tehoputken? mahd pian vastauksia kiitos:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe