ostanko boksrin?

.mipi.

Ostanko bokserin? Onko niillä muuten paljon jotain naama vikoja tai muita sairauksia? Olen kuullut nimittäin muilta että niillä olisi.

6

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      ...naamavikoja? Nyt täytyy kyllä todeta, että ellet ole rotuun paremmin perehtynyt; en suosittele Bokserin ostamista, joskaan en minkään muunkaan koiran hankkimista.
      Koiran ottaminen perheeseen on ISO asia ja edellyttää tarkkaa harkintaa. Liikkeelle lähtö kannattaa aloittaa miettimällä mitä kykenen koiralle tarjoamaan, mitä itse toivon koiralta saavani ja siltä pohjalta miettiä sopivaa rotua. Sitten yhteys kasvattajiin ja pentuvälittäjiin, jotka osaavat kertoa ko rodusta kaiken oleellisen. Huom! Bokseri on paljon vaativa rotu, ei joka ihmisen koira.

    • maisa

      Mitä kumman naamavikoja?

    • ...

      Tää viesti on provo joita tää sama henkilö käy joka palstalle kirjottelemassa..

      • itselläni on bokseri

        kuuleppas ystävä,oletko harkinnut edes vakavasti tuo koira asiaa,katsonut peiliin katsooko sinua sieltä naama vikainen,bokseri on hieno ja oppivainen koira,eikä minun koirallani ole 12 vuoteen ainakaan ollut mitään naama vikaa enempää kuin muutakaan vikaa.pärjännyt kaikkialla hienosti.on uskollinen ystävä ja luottettava vahti,lasten leikki toveri ja puolustaja.


      • sisko
        itselläni on bokseri kirjoitti:

        kuuleppas ystävä,oletko harkinnut edes vakavasti tuo koira asiaa,katsonut peiliin katsooko sinua sieltä naama vikainen,bokseri on hieno ja oppivainen koira,eikä minun koirallani ole 12 vuoteen ainakaan ollut mitään naama vikaa enempää kuin muutakaan vikaa.pärjännyt kaikkialla hienosti.on uskollinen ystävä ja luottettava vahti,lasten leikki toveri ja puolustaja.

        pokseri on paras rotu ihan varmasti vaikka sanonkin pokserin omistajana sen.
        ei muilla roduilla ole oikeesti niin ihmisiä
        eleitä joihin olen itsekkin yllättynyt että voiko
        koiratosiaan tajuta kaikki noin hyvin ja välillä
        tuntuu että onko se perkele ihminen oikeesti.eikö vaan pokseri ihmiset vai?


      • Foobeli
        sisko kirjoitti:

        pokseri on paras rotu ihan varmasti vaikka sanonkin pokserin omistajana sen.
        ei muilla roduilla ole oikeesti niin ihmisiä
        eleitä joihin olen itsekkin yllättynyt että voiko
        koiratosiaan tajuta kaikki noin hyvin ja välillä
        tuntuu että onko se perkele ihminen oikeesti.eikö vaan pokseri ihmiset vai?

        Se ei oo pokseri vaan bokseri :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe