Eli... abit ovat lukion vikaa käyvät opiskelijat. Milloin siis alkaa viimeinen vuosi ja milloin se päättyy?
Tänä vuonna aloittaneet (2005) abit ovat siis abeja 2006, eikö?
Valaiskaa ny hieman:)
Abi.. siis häh?
7
7232
Vastaukset
- niin se on
Oikeassa olet.
- jupsjups
Eli kyllä se abi tarkoittaa lukion kolmannella luokalla olevaa (jos siis kolmessa käy). Eli 2005 aloittaneet ovat abeja 2007-2008.
- mulk
eihän se nyt toki mistään luokasta riipu, kun kerran ollaan luokattomassa lukiossa. Abituriennti, abiturus (mask.), abitura (fem.) eli siis lyhenteenä abi, on lukiolainen, joka on valmistautumassa seuraaviin ylioppilaskirjoituksiin suorittaakseen tutkinnon.
- abi
on nimenomaan viimeistä lukiovuottaan käyvä oppilas, olkoon tullut lukioon koska tahansa.
- Abitor
Eli missä kuussa alkaa viimeinen vuosi ja milloin se päättyy onnellisesti:)
Alkaako se esim nyt elokuussa 2005 ja popula valmistunut kesäkuussa 2006?
Kiits etukäteen taas!- iba
Elokuussa 2005 alkoi ja kesäkuussa 2006 loppuu virallisesti, vaikka käytännössä abeillahan loppuu normaali koulunkäynti helmikuussa lukuloman alkaessa.
- abi milloin
iba kirjoitti:
Elokuussa 2005 alkoi ja kesäkuussa 2006 loppuu virallisesti, vaikka käytännössä abeillahan loppuu normaali koulunkäynti helmikuussa lukuloman alkaessa.
jos valmistuu 3,5 tai 4 vuodessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006