Mainosten jakaminen

..:..:

Onko muita lehtien jakelufirmoja kun Letterbox. En löytänyt googlettamalla mitään muuta. Helsingin alueelta pitäisi löytyä. Mikä on muuten ikäraja postin mainostenjakamisessa?

33

20045

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeillut

      Lyhyesti:

      Älä aloita. Paska duuni kaikin puolin.

    • Milkakuu

      On myös Länsiväylä Espoossa ja veikkaanpa että Helsingissä on varmasti alueuutisilla omat jakajat. Itse olin Letterboxilla töissä kaksi kuukautta. Rankkaa duunia, mutta ulkona saa olla.

      Veikkaampa että ihan postin jakamisessa on kahdeksantoista, mutta mainosten on useinmiten 14 vuotta.

      • tässänäi..

        Helsingin jakelu-expert.
        sille mä teen duunia ja liksaakin tulee 160 euroo kuukaudessa. ja oon 14-Wee.
        www.hjex.com


      • mooi 222222222
        tässänäi.. kirjoitti:

        Helsingin jakelu-expert.
        sille mä teen duunia ja liksaakin tulee 160 euroo kuukaudessa. ja oon 14-Wee.
        www.hjex.com

        mont kertaa viikoss jaat? ja mont luukkuu??


    • djvenla

      itse suomen suoramainonnalla jakamassa lehtiä. aloitin jo joskus ala-asteella jakamaan, että en oikein usko siinä mitään ikärajaa olevan.

    • kysyjä-

      Paljon tollasesta mainosten jakamisesta saa palkaa?

      • määräytyy

        Se riippuu siitä kuinka monta luukkua piirissäsi on ja kuinka vilkas kuukausi on menossa, esimerkiksi, jos piirissä olisi 600 luukkua(ei kannata noin isoa ottaa älytön työ yhdelle) ja olisi joulukuu, palkka olisi jotain 400 euroa joulukuussa...itellä on vähä alle 400 luukkua, palkka keskimäärin 170 euroo/kk


      • ---
        määräytyy kirjoitti:

        Se riippuu siitä kuinka monta luukkua piirissäsi on ja kuinka vilkas kuukausi on menossa, esimerkiksi, jos piirissä olisi 600 luukkua(ei kannata noin isoa ottaa älytön työ yhdelle) ja olisi joulukuu, palkka olisi jotain 400 euroa joulukuussa...itellä on vähä alle 400 luukkua, palkka keskimäärin 170 euroo/kk

        Viimekesän mainoksia jaoin, enkä suosittele kenellekkään. Mahdottoman kuivaa puuhaa ja tuntipalkka kerjäläisen luokkaa.


      • :)

        no miul on 300 luukkuu ja sain viimekuus esim 75e.... mut tos kolmessadas menee sellai vajaa tunti!


      • eutu_gulug
        :) kirjoitti:

        no miul on 300 luukkuu ja sain viimekuus esim 75e.... mut tos kolmessadas menee sellai vajaa tunti!

        mulla on 192 luukkuu suunnillee ja saan 90€ kuukaudes :)


    • äiskä 68

      Ikäraja on 14 vuotta. Tyttärelläni on pieni jakoalue, n.250 taloutta ja palkkaa hän saa mainosten määrän mukaan 100-140e/kk. 14vuotias tyttäreni aloitti viime syksynä mainostenjaon, pakon sanelemana. Ensin alkuun valitti asiasta muutaman kerran, nykyisin pitää työstään ja varsinkin tilipäivästään.Kyllästyin maksamaan hänen puhelinlaskujaan,meikkejään jne.Samallahan tuo oppii ettei raha kasva puussa.

      • ....................

        Mikä jakeluyhtiö?


    • Oiakdes

      Ihmettelen kun kaikki sanoo että mainosten jakamisesta saisi about 150e/kk. Itse saan jotain
      8e/kerta (kuukaudessa 32 e). Jaan vain kerran viikossa, mutta vaikka tuplaisin määrän saisin vain 64e/kk. Luukkuja on 450. Letterboxilla oon.

      • vielä... *

        mä jaan kahdeksan kertaa viikossa, noin 250 luukkua. omakotitaloja. ja saan palkkaa kuukaudessa hyvällä lykyllä yli 60.

        miten tosiaan on mahdollista, että toiset saa jotain kolme kertaa parempaa palkkaa kuin mä, ja helpommalla työllä??!!??


      • Ricuelo

        Mix oot letterboxilla se on ihan paska. Mun kaveri oli ennen siellä ja sai noin 50e kuussa, mut vähä aikaa sitte se vaihto muualle jakaa ja saa nyt 150e.


      • bling
        Ricuelo kirjoitti:

        Mix oot letterboxilla se on ihan paska. Mun kaveri oli ennen siellä ja sai noin 50e kuussa, mut vähä aikaa sitte se vaihto muualle jakaa ja saa nyt 150e.

        jos kerran muilta firmoilta kuin letterboxilta saa parempa palkkaa niin miä ne muut firmat sitten ovat? ei siis helsingin seudulla vaan esim. kymenlaaksossa päin tai jossain muualla? ja paljon on palkka? kaverini väitti että palkka on 2snt/luukku mutta täytyyhän sen olla enemmän.. eikö?? paljonkohan saisi rahaa jos jakaisi 200 luukkuun mainokset? pliis auttakaa tämän pulman kanssa!


      • uusavutonteinix

        no on toi 8e kerta aika paljon ainekin mun mielest!!!


      • eutu_gulug
        bling kirjoitti:

        jos kerran muilta firmoilta kuin letterboxilta saa parempa palkkaa niin miä ne muut firmat sitten ovat? ei siis helsingin seudulla vaan esim. kymenlaaksossa päin tai jossain muualla? ja paljon on palkka? kaverini väitti että palkka on 2snt/luukku mutta täytyyhän sen olla enemmän.. eikö?? paljonkohan saisi rahaa jos jakaisi 200 luukkuun mainokset? pliis auttakaa tämän pulman kanssa!

        se ei ainekaan täällä lahdenseudulla mene luukun mukaan vaan mainoksen. perus liite (esim. heslingin sanomat, lahden seudun sanomat jne.) plus siihen sitten lisä liitteet. nyt kun nuo kuntavaalit jne. perus liitteest saa sen parisenttii? mä en noit lukui muista mut siis liitteiden määräl lasketaa ei luukun


    • assdfgfdg

      Onko Turun/Kaarinan seudulla letterboxia parempi-palkkaisia mainostenjako"firmoja" ???????

      • Lisää liksaa

        Tietysti pitää katsoa paljonko joutuu jakamaan saamansa palkan eteen. Letterboxilla maksetaan ainakin 20-30 prosenttia parempaa kappalekorvausta kuin muilla. Eikä tarvitse ilman palkaa lajitella mitään. Eli vertaa sitä paljonko saat palkkaa yhdestä jaetusta lehdestä tai mainoksesta. Jos jaat sikapinoja naurettavaan hintaan, niin se on oma vikasi.


      • lehtien jakaja
        Lisää liksaa kirjoitti:

        Tietysti pitää katsoa paljonko joutuu jakamaan saamansa palkan eteen. Letterboxilla maksetaan ainakin 20-30 prosenttia parempaa kappalekorvausta kuin muilla. Eikä tarvitse ilman palkaa lajitella mitään. Eli vertaa sitä paljonko saat palkkaa yhdestä jaetusta lehdestä tai mainoksesta. Jos jaat sikapinoja naurettavaan hintaan, niin se on oma vikasi.

        kannattaa hakee helsingin jakelu-experttiin. Ite oon jakanu vuoden eikä se oo kovinkaa raskasta. Palkkaa saan väh. 100e kuussa luukkuja on jotai 300. Palkka riippu alueen vaikeudesta ja luukkujen määrästä. Mitä enemmän teet duunii sitä enemmän saat palkkaa.


      • jakajan äiti
        lehtien jakaja kirjoitti:

        kannattaa hakee helsingin jakelu-experttiin. Ite oon jakanu vuoden eikä se oo kovinkaa raskasta. Palkkaa saan väh. 100e kuussa luukkuja on jotai 300. Palkka riippu alueen vaikeudesta ja luukkujen määrästä. Mitä enemmän teet duunii sitä enemmän saat palkkaa.

        Tyttäreni jakoi muutama vuosi sitten (silloin 14-15 v.) vuoden mainoksia Helsingin Jakeluexperteillä ja oli hommaan hyvin tyytyväinen. Hänellä oli 350 taloutta ja palkkaa tuli kuussa 180 - 300 EUR. Mainoksiakin oli paljon ja jako kaksi kertaa viikossa. Hyvää liikuntaa, josta vielä maksetaan!


    • Helsinki-

      Mistä löytyisi helsingin alueelta,muita jakelufirmoja kuin letterbox ja HJEX??

    • töitä etsivä
    • lyd

      Kämä duuni.

    • rahaa tarviva :D

      ikäraja yleensä 14

    • k355u

      Ei.

    • On niit moniaki

      Hjexilla jaat länsiväyläää ja mainoksia letterbox, lisäduuni,kesaduuni,pau.fi ja sitten viellä jakelu juniorit kaikki ottaa mukaan jos täyttää kalenteri vuonna 14v.


      Mut paras os n hjex

    • Jakelijan alku ?

      Moikka (:

      Lähetin hakemuksen eilen illalla HJEX:lle ja sain duunin heti seuraavana aamuna (:
      Olen 14-vuotias tyttö.
      Piiriini kuuluu n.180 luukkua.
      Paljonkohan siitä saisi palkkaa ?

      • eutu_gulug

        mä sain heti ku soitin sinne. en tiiä miten siel menee mis asut mut siis tääl hollolas mul on n. 192 luukkuu ja palkkaa tulee suurinpiirtein 90€ kuussa :)


    • jakaja 15v

      http://www.lisaduuni.fi/etusivu/
      tuolta itse hain ja sain töitä parin päivän sisällä
      asun helsingissä ja helsingin jakelu expert palkkas mut
      alue on 250 ja siin menee koko hommas 40 min - 1h saan 7-10e per kerta eli ihan ok tuntiliksa

      • HJEX

        Tuohon aikaan et kyllä ottanut huomioon mainosten lajittelua. Ja varmaan juokset rappukäytävät ja liikut muutenkin ripeästi. Itsellä menee pelkkään lajitteluun vähintään tunti, jos on vain helsingin uutiset ja pari mainosta. Mutta jos on tyyliin 10 mainosta kuten sesonkiaikana tuppaa olemaan, homma on paskaakin paskempaa ja kestää tuntikausia. Siis pelkkä lajittelu. Jos mainoksia on paljon, eivät lehdet mahdu kärryyn kerralla, pitää käydä hakemassa lisää kesken jaon. Mutta jos mainoksia on paljon, voi hyvinkin saada n. 15€. Jos on tyyliin yksi mainos, saa n. 6€. Yleensä on kolme tai neljä mainosta ja palkkaa tulee 9€.

        Olen 16v, HJEXillä ja 250 luukkua. On sekä ulkona että sisällä. Palkka 75-110€/kk.

        Yhteenveto:
        miinukset: rankkaa, tylsää ja huono palkka.
        plussat: kunto paranee, ulkoilua


    • BlossomLiberman

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe