Suzuki RG 125 GAMMA -85

jukka

Joo, kertokaahan, onko kyseisessä pyörässä minkäänlaisia tyyppivikoja? Onko löyhä..? ku olen ostamassa sellaista pyörää, enkä mielellään haluais ostaa pommia..? entäpä tietääkö kukaan, paljonko kulkee Suzuki GT 125? siis se 2-pyttynen klassikko? mitä mieltä muuten olette kyseisestä Suzuki GT 125:sta?

4

1478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gamma

Itellä oli aikanaan RG 125 gamma -86. Ostin sen täysin rämäkunnossa, konekin kolisi kun oli kampiakselin laakerit ihan paskana. En tiedä paljon koneella oli ajettu mutta ilmeisesti tosi paljon. En tehnyt koneelle muuta kun ajoin. 6tkm kun olin ajanut niin läpät halkesi. Ne oli yksinkertainen vaihtaa. Se kesti kuitenkin vielä 10 000km niin mäntä kuumalaikkasi kiinni.
      Ajoin mä sillä pyörällä todella pitkiäkin reissuja. En huomannut mitään kummempia tyyppivikoja ja oli tehokas piikiksi. Helppo ja kevyt ajaa sen ikäseksi tekniikaksi.

• jukka

Kiitti tosi paljon! saatan jopa ostaa kyseisen pyörän! kuinka pitkä matka on kilometreissä sisäänajo? ku siihen vaihetaan uus mäntä.

• gamma
        jukka kirjoitti:

Kiitti tosi paljon! saatan jopa ostaa kyseisen pyörän! kuinka pitkä matka on kilometreissä sisäänajo? ku siihen vaihetaan uus mäntä.

En tiedä tarkkaan montako kilometriä, mutta eiköhän n. 700km riitä hyvin ja sitä ennen pitää aluksi pelkällä tyhjäkäynnillä muutama kymmenen minuuttia. Silleen itse olen tehnyt

• Kallu

Minulla on Suzuki Rc gamma vm.91
      Ainakaan vielä ei ole ilmennyt mitään pahempia vikoja,ulkonäkö on sen sijaan kaamea.Joskus ilmenee nykimistä,se johtuu ehkä huonosta 2t öljystä.
      Ajo-ominaisuudet eivät ainakaan minun mielestäni ole hyvät ainakaan Honda nsrään verrattuna,ainakin sillä kaatuu helpommin kuin näsärillä ja rumpujarru takana on perseestä.
      Huippunopeus on minun vehkeessäni n.140km/h mutta muut kuristamattomat katukemmut (Nsr,Aprilia) kulkevat kovempaa mutta viritetyn Gamman pitäisi piestä molemmat ! (sen pitää muuten viritettynä olla v***n äreä että se jättää Aprilian sillä se kulkee viritettynä 200km/h !)
      Hyviä puolia Gammassa on myös keuliminen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe