http://www.google.fi/search?hl=fi&q=vincent gallo sperm&meta=
Painakaa ekan linkin (vgmerchandise) kohdalta sitä Välimuistissa-sivua.
Miljoonalla dollarilla lähtis.
Ja nyt lotto vetämään..!
Vincent Gallo myy spermaansa
4
916
Vastaukset
- itte
Tai tietty se "tulee", mut tuleex se ihan ite paikan päälle ruiskimaan sitä vauvantekoainetta?
- Travvvvvvv
Puol miljoonaa dollaria niin se hoitaa hedelmöityksen ite!!
Ja jos se pitää naisen ulkonäöstä niin se tekee sen ilman tota puolen miljoonan lisämaksua!!
Paitsi tummaihosille ei suostu myymään spegujaan.
Jos nainen todistaa olevasa 1900-luvun puolen välin saksalaisten sotilaiden jälkeläinen, niin saa 50000 dollarin alennuksen. Sama alennus jos on arjalainen ulkonäöltään, eli vaaleet hiukset ja siniset silmät.
"Mr. Gallo is 5'11" and has blue eyes. There are no known genetic deformities in his ancestry (no cripples) and no history of congenital diseases. If you have seen The Brown Bunny, you know the potential size of the genitals if it's a boy. (8 inches if he's like his father.) I don't know exactly how a well hung father can enhance the physical makeup of a female baby, but it can't hurt."
"Mr. Gallo maintains the right to refuse sale of his sperm to those of extremely dark complexions. Though a fan of Franco Harris, Derek Jeter, Lenny Kravitz and Lena Horne, Mr. Gallo does not want to be part of that type of integration."
- Kikka
Vincent Callo?!?
- ruma mies
Kyl mun mielestä ite sais maksaa mikäli joku tolle antaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706