Kaverini osti kyseisen pelin ja asensi steamin koneelleen. Cd-key kyllä toimii, mutta millä counter-striken saa my games valikkoon?
Käsittääkseni Half-Lifen CD-keyllä pitäisi voida pelata myös counter-strikeä steamin välityksellä?!
ottakaa pikaisesti yhteyttä, ja antakaa ohjeet mielellään sähköpostilla, kiitos!
half-life: anthology
6
400
Vastaukset
- näin2222
ei saa tolla halllife pelillä toimimaan,sun pitää ostaa se counter-strike antology peli niin sit
- gweilo
Siis ainakin vanhoina hyvinä aikoina... hl1 bestseller pelillä, joka maksoi 5e sai toimimaan cs:n, mutta tällä homokalliilla paskalla ei käytännössä tee yhtään mitään!!
gweilo kirjoitti:
Siis ainakin vanhoina hyvinä aikoina... hl1 bestseller pelillä, joka maksoi 5e sai toimimaan cs:n, mutta tällä homokalliilla paskalla ei käytännössä tee yhtään mitään!!
Kyl mun mielestä pitäis saada. Ainakin mä sain ja miks ne sitä menis muuttamaan. Muistaakseni piti jotain "Activate product I already own" tai jotain. En muista ku en oo häslänny Steamilla vähään aikaan.
- Siunattu
Sain itse joulu lahjaksi Half-Life 1 Anthologyn
Ja sitten menin steamiin tein uuden käyttäjän pistin cd-keyn mutta ei näy Counter-strike 1.6 olleskaan
Kalliin paskan turhaa ostanut eihän tällä tee mitään sitte jos ei sitä kerta saa toimimaan
Kauan sitten ostin Half-Life Best Seller Makso 15Euroa ja toimi Counter-strike 1.6 Mutta eikös tähän anthologyynkin pitäisi toi 1.6 saada.???
E-Mailia kiitos etu käteen vastauksista. =)- LUE EHDOTTOMASTI!
Half-Life 1: Anthologyn mukana EI tule cs 1.6:tosta,eikä siihen voi saada sitä.Joten kipitä kauppaan ja osta Counter-Strike: Anthology. PS.Kyllä sä voit siihe half life anthologyyn hankkia counter-strike 1.3 tai counter-strike 1.5. Käyppä ostamassa counter-strike anthology ;)
- ...
Half-Life 1 Anthology 18.90€
Julkaisija: EA / Valve
Kieli: Englanti
Ikäsuositus: 15
Postitusluokka: 2.40€
Arvioitu toimitusaika: 1-3 päivää.
Half-Life anthology edition Electronic Artsin julkaisemana.
Sisältää: Half-Life, Half-Life: Opposing Force, Half-Life: Blue Shift, Half-Life: Deathmatch, Team Fortress® Classic.
PC räiskintöjen eliittiä. Lukuisat modit tekevät pelistä yhden monipuolisimmista sotapeleistä kautta aikojen. Pelkästään yksinpelin juoni ja kerronta on suorastaan loistavaa ja moninpeleissä riittää pelaamista loppu elämäksi, servereitä ja statistiikkoja löytyy enemmän kuin mistään muusta pelistä.
Jokin menee pieleen salaisessa tieteellisessä kokeessa ja oudot, verenhimoiset olennot ilmestyvät tutkimuslaitokseen... Pelaaja ohjaa Gordon Freeman -nimistä tutkijaa, joka onnettomuuden jälkeen aloittaa armottoman selviytymiskamppailun kohti vapautta. Esteenä ovat paitsi kaikkialla vaanivat verenhimoiset olennot, myös tutkimuslaitoksen pyrkimys lakaista dramaattinen onnettomuus maton alle. Kaikkialla piilee vaaroja, jotka vaativat pelaajalta suoraa toimintaa ja ongelmanratkaisukykyä. Usein Gordon Freemanin riesana eivät olekaan verenhimoiset olennot tai sotilaallisia tehtäviään hoitavat erikoisjoukot, vaan tutkimuslaitoksen epäkuntoiset laitteet, hissit jne.
Pelipaketti ei sisällä Counter-Strikeä. Half-Lifen päivitys ja modi CS 1.6 versioon päivittäminen saattaa kuitenkin olla mahdollista veriso-versiolta mutta suosittelemme ehdottomasti ennemmin CounterStrikeä etsiville CS Anthology tai CS Source pakettien ostoa.
Laitevaatimukset:
Win 95/98/ME/NT/2000
8 x DVD-asema
400Mb
32Mb RAM
Pentium 233
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603