Kamalimmat ja tyylikkäimmät tuningit?

Alpo Kurkinen

Eli pistääs listaa kamalimmista ja tyylikkäimmistä tuningautoista, perusteluineen.

IMHO:

- kamalimmat: 80 ja 90 lukujen vanhat ja rämisevät Honda Civicit muovi-/siipihärpäkkeineen ja bile-hile-tribale tarramaalauksineen.

- tyylikkäimmät: hillityt Golffit ja Audit (OEM tyyliset), vähemmän on enemmän!

44

12626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • havaintoja

      Kalliin, uuden auton tuunaus on säälittävää. Jaguarin herrasmiesmäinen hohto on mennyttä, kun sen alle laitetaan leveät läskit, maalataan jarrusatulat punaisiksi ja laitetaan perään joku tötterö pakoputken päätä leventämään.

      Vastaava temppu on laittaa vaikkapa BMW:n kaupunkimaasturiin tribaalitarroja, lisäksi alle käsittämättömän isot vanteet ja matalat slicksit. Kuin lihapullat ja hajuvesi. Ehkä auton omistaja haluaa vaikuttaa parittajalta tai muulta gangsterilta. Miksi nämä ylituunatut uudet, kalliit autot ovat aina mustia? Muotiväri?

      • Alpo Kurkinen

        "Kalliin, uuden auton tuunaus on säälittävää. Jaguarin herrasmiesmäinen hohto on mennyttä, kun sen alle laitetaan leveät läskit, maalataan jarrusatulat punaisiksi ja laitetaan perään joku tötterö pakoputken päätä leventämään."

        Mielestäni kalliin ja uuden auton tuunaus on säälittävää SILLOIN, kun se on tehty vakavalla naamalla ja täydellisellä tyylitajun puutteella.

        "Vastaava temppu on laittaa vaikkapa BMW:n kaupunkimaasturiin tribaalitarroja, lisäksi alle käsittämättömän isot vanteet ja matalat slicksit. Kuin lihapullat ja hajuvesi. Ehkä auton omistaja haluaa vaikuttaa parittajalta tai muulta gangsterilta. Miksi nämä ylituunatut uudet, kalliit autot ovat aina mustia? Muotiväri?"

        Aivan, osoittaa melkoista junttimaisuutta ja tyylitajun puutetta laittaa BMW:hen jotkin helvetin tribale-tarrat tyyliin pimp-my-ride. Sama asia, kun laitetaan johonkin vanhaan laatikkomallin Civiciin jotkut pehmeän pyöreät ninja-shogun-pokemon tyyliset muovilevikkeet, jotka istuu auton muihin muotoihin yhtä hyvin kuin alumiinisiipi pappa-tunturiin.

        Pienet ja hillityt muutokset, tyyliin isommat vanteet ja madallus, tekevät uudestakin autosta edustavan!


      • Buzz
        Alpo Kurkinen kirjoitti:

        "Kalliin, uuden auton tuunaus on säälittävää. Jaguarin herrasmiesmäinen hohto on mennyttä, kun sen alle laitetaan leveät läskit, maalataan jarrusatulat punaisiksi ja laitetaan perään joku tötterö pakoputken päätä leventämään."

        Mielestäni kalliin ja uuden auton tuunaus on säälittävää SILLOIN, kun se on tehty vakavalla naamalla ja täydellisellä tyylitajun puutteella.

        "Vastaava temppu on laittaa vaikkapa BMW:n kaupunkimaasturiin tribaalitarroja, lisäksi alle käsittämättömän isot vanteet ja matalat slicksit. Kuin lihapullat ja hajuvesi. Ehkä auton omistaja haluaa vaikuttaa parittajalta tai muulta gangsterilta. Miksi nämä ylituunatut uudet, kalliit autot ovat aina mustia? Muotiväri?"

        Aivan, osoittaa melkoista junttimaisuutta ja tyylitajun puutetta laittaa BMW:hen jotkin helvetin tribale-tarrat tyyliin pimp-my-ride. Sama asia, kun laitetaan johonkin vanhaan laatikkomallin Civiciin jotkut pehmeän pyöreät ninja-shogun-pokemon tyyliset muovilevikkeet, jotka istuu auton muihin muotoihin yhtä hyvin kuin alumiinisiipi pappa-tunturiin.

        Pienet ja hillityt muutokset, tyyliin isommat vanteet ja madallus, tekevät uudestakin autosta edustavan!

        Jep, tuunattu (uusi tai vanha) auto on tyylikäs silloin kun se näyttää siltä että se olisi voinut tulla jo tehtaalta sen näköisenä. Autosta huomaa, että se on hyvännäköinen ja tyylikäs, mutta (etenkään maallikko) ei heti osaa sanoa mitä eroa siinä on "tavalliseen" verrattuna vasta kuin sitten kun sellainen ajetaan viereen.


    • ??????

      Hillityt golfit? Mitä hillittyä on jossain kakkas-koppaisessa golfissa? Kolmos-koppainenkin on todella ankea lähtökohta tuunaamiselle.

      • Alpo Kurkinen

      • Buzz
        Alpo Kurkinen kirjoitti:

        Golffeistahan saa todella siistejä kulkineita nimenomaan pienillä ja hillityillä muutoksille. Ainakin allekirjoittaneen silmää miellyttää huomattavasti enemmän tuollaiset:
        http://vortex3.rely.net/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Features/Feature Cars/Golf Next Door#

        tai tuollaiset:
        http://www.wcoastdesign.com/phpBB2/viewtopic.php?t=473

        mutta ei tällaiset:
        http://www.powerset.fi/audio/kg/lla-hyundai/laa-hyundai-4.htm

        Mutta makuasioitahan nämä.

        Noi Golfit oli todella siistejä ja toi Hyundai on melko järkyttävä. Kyllähän tohon pikkutytöt ihastuu ja niiden metsästystä varten tuo on varmaan rakennetukin ;-)

        Tässä vielä todella karmean näköinen Golf:
        http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat=2&cmd=5&auto_id=828&kuva_id=1


      • Alpo Kurkinen

      • asia
        Alpo Kurkinen kirjoitti:

        Golffeistahan saa todella siistejä kulkineita nimenomaan pienillä ja hillityillä muutoksille. Ainakin allekirjoittaneen silmää miellyttää huomattavasti enemmän tuollaiset:
        http://vortex3.rely.net/gallery/gallery2.php?mode=album&album=/Features/Feature Cars/Golf Next Door#

        tai tuollaiset:
        http://www.wcoastdesign.com/phpBB2/viewtopic.php?t=473

        mutta ei tällaiset:
        http://www.powerset.fi/audio/kg/lla-hyundai/laa-hyundai-4.htm

        Mutta makuasioitahan nämä.

        mut mielestäni Calibra,on tyylikäs auto ilman mitään ylimääräisiä tsydeemejä,korkeintaan erikoisvanteet sallisin itse.Pesee muotoilullaan monet nykypelit.Niitä pilattuja näkee harvoin,tosin on niitäkin joissa järkyttävä takasiipi pilaa koko jutun.


      • sä olet
        Buzz kirjoitti:

        Noi Golfit oli todella siistejä ja toi Hyundai on melko järkyttävä. Kyllähän tohon pikkutytöt ihastuu ja niiden metsästystä varten tuo on varmaan rakennetukin ;-)

        Tässä vielä todella karmean näköinen Golf:
        http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat=2&cmd=5&auto_id=828&kuva_id=1

        löytänyt tuon kuvan?! Onko tuo Golf rakennettu ihan tosissaan vai onko toi jonkun sortin vitsi?


      • häpeän määrä
        Buzz kirjoitti:

        Noi Golfit oli todella siistejä ja toi Hyundai on melko järkyttävä. Kyllähän tohon pikkutytöt ihastuu ja niiden metsästystä varten tuo on varmaan rakennetukin ;-)

        Tässä vielä todella karmean näköinen Golf:
        http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat=2&cmd=5&auto_id=828&kuva_id=1

        Hah hah, tuon kuskilla täytyy kylllä olla pipo syvällä päässä ettei kukaan vaan tunnistaisi kun on liikenteessä


      • Autokauppias32
        Buzz kirjoitti:

        Noi Golfit oli todella siistejä ja toi Hyundai on melko järkyttävä. Kyllähän tohon pikkutytöt ihastuu ja niiden metsästystä varten tuo on varmaan rakennetukin ;-)

        Tässä vielä todella karmean näköinen Golf:
        http://www.ultimatevw.com/imanager/?kat=2&cmd=5&auto_id=828&kuva_id=1

        Tolla ei ole mitään rahallista arvoa.


      • yhhyhhyi

    • löytyy

      GTi-lehdestä löytyy kamalimmat tuuningit, kunnon autoistatietämättömien puppelipoikien lehti.
      Golfit ja Audit on ihan hinttarimaisia vehkeitä jo vakiona, saati tuunattuina, neideille suunnattuja vehkeitä.

    • ...
    • pikku pottuilua

      Tyylikkäimmästä päästä on se pikku-G:n(nyt jo vissiin ex) BMW, joka esiteltiin GTI-lehdessä.
      Onhan se itse kundikin todella tyylikäs ja miehekäs mies.

      • maili-jussi, Savo

        on mun sumuvalo-guruni,

        t.maili-jussi Savosta


    • AutoilijaAntti

      Minunkin mieleen ovat hillitysti, huolella ja hyvälaatuisilla osilla tuunatut 2000 -luvun ja 90 luvun lopun autot.

      Karseimpia ovat sitten nämä mauttomuuksiin tuunatut autot, joista ei edes tunnista et minkä merkkinen auto on kyseessä. Esim. levikkeet, madallukset, lentokonemaiset takaspoilerit ja räikeät teippaukset eivät ole minun makuun. Sitten ihan hirveitä ovat myös nämä amisten suosimat, jo elinkaarensa loppupuolella olevat rämisevät ja pörisevät 80-luvun autot kuten corollat, kadetit, civicit ja sunnyt, jotka varustettu jyhkeillä wunderbaumi nipuilla, spraylla tai kalvolla tummennetuilla takavaloilla, polttimonvärjäyksillä, räikeillä liekkitarroilla ja raitateipeillä sekä muilla halvalla ja vähäisellä taidolla tehdyillä "rittisen rakennelmilla"

      • Thuuning

        Munkin mielestä ihan överit kusilaitua täynnä olevat pakkeliautot ampuu yli eli ei miellytä niinkään mutta mieluummin katselen vaikka sellaisia kuin näitä "hillitysti" laitettuja autoja. Mikään ei ole mun mielestäni tylsempää kuin auto,jota on "laitettu" mutta ei sitten kuitenkaan ole. Niitä on niin paljon liikenteessä kun se on nykyään muotia ja nämä jantterit jotka on vähän hommannu isompaa vannetta,alustasatsia ja lasintummennusta saa taputuksia selkään ja kehuja kliinistä autostaan kun sitten taas ne jotka ovat oikeasti nähneet jotain vaivaa ja viettäneet tunteja tuntien perään tallilla sovittelemassa osia ja tekemässä autosta persoonallista niin sitten ei saakaan niin helposti kiitosta kuin nuo mitäänsanomattoman tylsät vag-autot ja niiden omistajat.

        Ja jos itse ei ymmärrä koko harrastuksen päälle mitään niin silloin ei kannata arvostella,tälläisillä ihmisillä ei ole mitään käsitystä siitä kuinka hankalaa ja aikaa vievää oikeasti hienon tuning-auton rakennus voi olla. Enkä todellakaan tarkoita mitään teiniamis-räpellystä vaan esim. näyttelytason autoja. Sekin on kummallista kun nämä turvan aukojat ei osaa erottaa sanoja tuning ja amis-tuning toisistaan saati nähdä parilla sadalla kyhätyn paskakasan ja muutamalla tonnilla rakennetun auton eroja vaan kaikki tuningpelit listataan kylmästi amisräveltämiseksi. Menkääpä ensi viikonloppuna x-treme car showhun niin näette viimeistään oikeasti laitetun ja amispaskan eron.


      • Tyylitajua tarvitaan
        Thuuning kirjoitti:

        Munkin mielestä ihan överit kusilaitua täynnä olevat pakkeliautot ampuu yli eli ei miellytä niinkään mutta mieluummin katselen vaikka sellaisia kuin näitä "hillitysti" laitettuja autoja. Mikään ei ole mun mielestäni tylsempää kuin auto,jota on "laitettu" mutta ei sitten kuitenkaan ole. Niitä on niin paljon liikenteessä kun se on nykyään muotia ja nämä jantterit jotka on vähän hommannu isompaa vannetta,alustasatsia ja lasintummennusta saa taputuksia selkään ja kehuja kliinistä autostaan kun sitten taas ne jotka ovat oikeasti nähneet jotain vaivaa ja viettäneet tunteja tuntien perään tallilla sovittelemassa osia ja tekemässä autosta persoonallista niin sitten ei saakaan niin helposti kiitosta kuin nuo mitäänsanomattoman tylsät vag-autot ja niiden omistajat.

        Ja jos itse ei ymmärrä koko harrastuksen päälle mitään niin silloin ei kannata arvostella,tälläisillä ihmisillä ei ole mitään käsitystä siitä kuinka hankalaa ja aikaa vievää oikeasti hienon tuning-auton rakennus voi olla. Enkä todellakaan tarkoita mitään teiniamis-räpellystä vaan esim. näyttelytason autoja. Sekin on kummallista kun nämä turvan aukojat ei osaa erottaa sanoja tuning ja amis-tuning toisistaan saati nähdä parilla sadalla kyhätyn paskakasan ja muutamalla tonnilla rakennetun auton eroja vaan kaikki tuningpelit listataan kylmästi amisräveltämiseksi. Menkääpä ensi viikonloppuna x-treme car showhun niin näette viimeistään oikeasti laitetun ja amispaskan eron.

        Ei ne auton laittoon kuluneet eurot tai siihen uhratut työtunnit tee autosta hienoa. Ihan sama onko auton rakenteluun käytetty satasia vai tonneja. Jos lopputulos on joku mauton karkkivärillä maalattu ja kimaltelevalla tingel-tangelilla koristeltu ajokelvoton siipihirviö, niin ei sillä kunnioitusta kerätä.

        Hienon tuning-auton rakentamiseen tarvitaan ennen kaikkea tyylitajua ja taiteellista näkemystä. Jos niitä ei ole, ei lopputulosta saa pelastettua rahalla, työmäärällä eikä huippuluokan viimeistelyllä. Mun mielestä tuunatun auton pitää liikenteessä erottua nimenomaan tyylikkyydellä. Jos ensimmäisenä tulee mieleen että: "Onpa härski spoileri" ja vasta sen jälkeen katse kiinnittyy spoilerin alla olevaan autoon, niin jotakin on mennyt pieleen...

        Jos ei omaa minkäänlaista tyylitajua, niin parempi sitten pitää auto ihan vakiona.


      • Thuuning
        Tyylitajua tarvitaan kirjoitti:

        Ei ne auton laittoon kuluneet eurot tai siihen uhratut työtunnit tee autosta hienoa. Ihan sama onko auton rakenteluun käytetty satasia vai tonneja. Jos lopputulos on joku mauton karkkivärillä maalattu ja kimaltelevalla tingel-tangelilla koristeltu ajokelvoton siipihirviö, niin ei sillä kunnioitusta kerätä.

        Hienon tuning-auton rakentamiseen tarvitaan ennen kaikkea tyylitajua ja taiteellista näkemystä. Jos niitä ei ole, ei lopputulosta saa pelastettua rahalla, työmäärällä eikä huippuluokan viimeistelyllä. Mun mielestä tuunatun auton pitää liikenteessä erottua nimenomaan tyylikkyydellä. Jos ensimmäisenä tulee mieleen että: "Onpa härski spoileri" ja vasta sen jälkeen katse kiinnittyy spoilerin alla olevaan autoon, niin jotakin on mennyt pieleen...

        Jos ei omaa minkäänlaista tyylitajua, niin parempi sitten pitää auto ihan vakiona.

        Mä en taas ymmärrä sitä että mikä idea on rakentaa autosta sellainen ettei siitä edes näy että jotain on tehty? Oma autoni ei todellakaan ole mikään ylilyövä ja olen sen kanssa näyttelyissäkin ollut,se on persoonallinen ja itseni näköinen kulkine toisin kuin nuo kliinit ja tylsät hirvitykset joita ei meinaa vakiosta erottaa. Tyylitajua ei mun mielestäni ole se, että tehdään sama auto uudelleen ja uudelleen, se on vain laiskuutta ja massan mukana menemistä. Ja vain ääliö väittää ettei käytetyillä työtunneilla tai rahalla olisi merkitystä tässä harrastuksessa. Nimittäin on pikkaisen eroa jollakin parin sadan ja parin tunnin rävellyksellä kuin vaikka yli parin tonnin ja monien tuntien työmäärällä rakennetuilla autoilla. Jos ei omaa minkäänlaista taiteellista silmää tai halua luoda itsensä näköistä,uniikkia kulkinetta niin kannattaa jättää tuo tuunaaminen muille ja jättää ne tusina tylsyydet tekemättä..


      • Makesoft
        Thuuning kirjoitti:

        Mä en taas ymmärrä sitä että mikä idea on rakentaa autosta sellainen ettei siitä edes näy että jotain on tehty? Oma autoni ei todellakaan ole mikään ylilyövä ja olen sen kanssa näyttelyissäkin ollut,se on persoonallinen ja itseni näköinen kulkine toisin kuin nuo kliinit ja tylsät hirvitykset joita ei meinaa vakiosta erottaa. Tyylitajua ei mun mielestäni ole se, että tehdään sama auto uudelleen ja uudelleen, se on vain laiskuutta ja massan mukana menemistä. Ja vain ääliö väittää ettei käytetyillä työtunneilla tai rahalla olisi merkitystä tässä harrastuksessa. Nimittäin on pikkaisen eroa jollakin parin sadan ja parin tunnin rävellyksellä kuin vaikka yli parin tonnin ja monien tuntien työmäärällä rakennetuilla autoilla. Jos ei omaa minkäänlaista taiteellista silmää tai halua luoda itsensä näköistä,uniikkia kulkinetta niin kannattaa jättää tuo tuunaaminen muille ja jättää ne tusina tylsyydet tekemättä..

        Minusta tuunausta on esimerkiksi spesiaalin alustasarjan (iskarit jouset) hankinta, jolla saadaan paremman ajettavuuden kaupanpäälliseksi myös näyttävää madallusta. Mutta sitten se ajettavuus pilataan kun normaalirenkaiden tilalle laitetaan ultramatalat kumit joilla ei voi edes ajaa huonokuntoisilla asvalttiteillä. Harrastelijatuunaajalle riittää ihan mainiosti hyvin toimiva autoja joka ei näytä niin erikoisesti laitetulle. Itseä on jo pidemmän aikaa riivannut ajatus siitä että toivottavasti vanha akku loppuisi ja tilalle voisi ostaa uuden akun joka olisi sekä tehokkaampi että näyttäisi paremmalta kuin vanha - vaikkei aikoisi konepeltiä edes kenellekään avata.


      • bilmän
        Makesoft kirjoitti:

        Minusta tuunausta on esimerkiksi spesiaalin alustasarjan (iskarit jouset) hankinta, jolla saadaan paremman ajettavuuden kaupanpäälliseksi myös näyttävää madallusta. Mutta sitten se ajettavuus pilataan kun normaalirenkaiden tilalle laitetaan ultramatalat kumit joilla ei voi edes ajaa huonokuntoisilla asvalttiteillä. Harrastelijatuunaajalle riittää ihan mainiosti hyvin toimiva autoja joka ei näytä niin erikoisesti laitetulle. Itseä on jo pidemmän aikaa riivannut ajatus siitä että toivottavasti vanha akku loppuisi ja tilalle voisi ostaa uuden akun joka olisi sekä tehokkaampi että näyttäisi paremmalta kuin vanha - vaikkei aikoisi konepeltiä edes kenellekään avata.

        Minäkin olen tyytyväinen silloinkin, kun auto on huollettu hyvin, ja tietää että se taas kestää pitkään. Eihän niillä hienoilla ulkonäköä parantavilla tuunauksilla ole mitään merkitystä, jos auto ei muuten ole teknisesti kunnossa.


      • voi plaah..
        bilmän kirjoitti:

        Minäkin olen tyytyväinen silloinkin, kun auto on huollettu hyvin, ja tietää että se taas kestää pitkään. Eihän niillä hienoilla ulkonäköä parantavilla tuunauksilla ole mitään merkitystä, jos auto ei muuten ole teknisesti kunnossa.

        Auton ulkonäön parantelua ei kutsuta tuunaukseksi vaan stylingiksi, anteeksi vain. Ja jos teet autoon vuosihuollot ja öljynvaihdot ajallaan niin se ei liity mitenkään auton rakenteluun, miksi edes olette tällä palstalla?


      • plöööh..
        voi plaah.. kirjoitti:

        Auton ulkonäön parantelua ei kutsuta tuunaukseksi vaan stylingiksi, anteeksi vain. Ja jos teet autoon vuosihuollot ja öljynvaihdot ajallaan niin se ei liity mitenkään auton rakenteluun, miksi edes olette tällä palstalla?

        Hyvä pointti.Tuunaus ei auton öljynvaitoihin liity millään tavalla joten vaihtakaa palstaa!


    • 23ddfdfdaaaajghjjh
    • paskahyyssi 99

      kyllä on komee värkki.

    • jokamies_kolme

      Kamalimpia yleisesti ottaen kaikki lintulautaluokka olevat spoilerit. Aika usein hävettää noin muuten "rävelletyn" auton omistajan puolesta.. Kun sellanen tulee valoihin viereen ja kuski lasit silmillä lätsä väärinpäin luulee olevansa cool kun kaikki katsoo. Aijaijai..

      Kamaliin luokittelen myös ne jotka on vedetty aivan tonttiin. Näyttelypelit erikseen mutta ei niillä suomen teillä kanttareitten yli oo mitään asiaa. Ei jousitusta yhtään, mahtaa hirvittää ajaa kärpästenpaskojenkin yli. Tekarit putois suusta jos niillä sellaset olis.

      On olemassa myös sellainen asia kuin ylisuuret vanteet. Kaikki ei tajua ettei isompi ole aina parempi tässäkään asiassa.

      Hienoja ovat sleeperit tai ainakin muuten hillityt "sporttiset" mallit joista näkee että tuo lähtee mutta asiaa ei tuoda julki lasikuidusta ja betonista tehdyillä puskureilla. (Olen sellaisenkin itsetehdyn puskurin yrittänyt ihan maasta nostaa joka ei lähestulkoon hievahtanutkaan kun oli vähän reilummin käytetty aineita :)

    • Maugga
    • Tommi_S

      Työnnä sinä ne audit ja golffit hanuriis, kamalia rumia kottosia. Audin mallistossa ainoastaan vanha quattron ralliversio oli komia, muut on ihan mitäänsanomattomia harmaavarpusia jotka laitettunakaan eivät näytä juuri miltään. Normi tallaaja ei edes huomaa onko audi tai volkkari laiteltu vai vakio koska ne näyttää niin tylsiltä.

      Itsellä on juurikin vanha Honda, jossa hillitty madallus, lipalliset kennovanteet ja lähes vakio kori oem-osilla ja puunattuna, kyllä kerää paljon enemmän katseita kuin nuo saksanlahnat.

    • LasikuituOnLommoihin

      ^^Noin sanoo riisikkuppimiehet jolle autossa on tärkenitä se että polttoainetta kuluu mahollisimman vähän, millään muulla ei ole mitään merkitystä, ihan sama vaikka on alimitotettu kone kunhan vie vähän bensaa, ihan sama vaikka onki paska ajettava kunhan vie vähän bensaa, ihan sama vaikka noita riisikuppeja on samanlaisia 14-tusinassa ettei parkkipaikalta löydä omaansa, kuhan vie vähän bensaa,, Sitte tuulitakit päällä istutaan lähikapakassa ja kehutaan kaverille kun omalla toyotalla on ajettu 300 000km ilman että kantta on tarvinut avata.

      Kyllähän se tommonen lasikuitu helvetti niitä katseita kerää joltain 4v pojilta joitten isät taas kattoo säälillä. esim tommosia >>>
      http://www.joy-tuning.de/shop/images/13.civic dachspoiler.jpg

      Siinä on taas yksinkertanen ja niin kaunis laatuauto jota ei ole pilattu millään turhalla lasikuidulla >>>
      http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/W123/w12319.jpg

      • tossis 69

        sama mulle onko auto japanista vaiko euroopasta,niin se tehää hillitysti,jotkut siistit vanteet,vanhempiih autoihin ei tarvii edes olla isot,tuuman pari vakioita isommat.Kori ehostetaan esim samanmallin facelift osilla tai muulla hillityllä eikä mitään vitun carzone korisarjoja,tai mittää homoja kromivaloja tai muutakaan tingeltangelia


    • Japanise

      Tämmösistä mä tykkäään :)

      http://www.scenicreflections.com/files/TRD_Toyota_Supra_Twin_Turbo_Wallpaper__yvt2.JPG

      http://jm-imports.co.uk/wp-content/uploads/2012/04/438.jpg

      http://image.nettiauto.com/extra/carimg/5037201_5037300/nissan-200sx-5037232_b_dc117951ab81e209.jpg

      http://www.motorstown.com/images/datsun-z-02.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/-hKJT6JPLXs4/UKQDZTw9TVI/AAAAAAAAEkU/r5QIbqDNDMw/s1600/nissan-skyline-r34-v-spec.jpg

      http://www.stancenation.com/wp-content/uploads/2012/05/123.jpg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8109
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2151
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2062
    4. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1688
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1627
    6. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    7. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1066
    8. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

      Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      985
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

      Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      850
    Aihe