Kiara?

*mamma*

Mitä mieltä nimestä Kiara?
Ja mitkä sopisi 2. ja 3. nimeksi?
3. nimi saisi olla joku pitkä esim. Olivia
Sopiiko yhteen Aaronin ja Oliverin kanssa?

9

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gil

nimi ja sopii hyvin aaronin ja Oliverin kanssa.

Toiseksi nimeksi Magdalena tai kolmen nimen versio: Kiara Jenna Maleena. :)

• Anonyymi

Mun nimi on kiara ja mulla on kihari

• lindamari

Tulee mieleen kihara. Aaronin ja Oliverin kanssa sopisi joku muu nimi paremmin. Paha edotella kun ei tiedä minkätyylisistä nimistä pidätte. Ruut sopisi hyvin jatkoksi tai Mariel, Katriina, Miriam, Maryan jne.

• aada

Kiara vooisi toimia, mutta ei valitettavasti kovin hyvin kuitenkaan täällä Suomessa. Mielleyhtymiä tulee: Kiara-- "kiero"--"pieru"---

Kiana olisi ehkä hitusen verran parempi nimi minusta, Kianna vieläkin parempi! Tiannakin toimii.

Aaronin ja Oliverin siskolle voisi sopia:
      Krista, Kristel, Kristin, Ira, Laura, Lara, Mira, Mirjam, Noora, Petra, Rosa, Sara?

Mitä mieltä noista ehdotuksista? =)

• Anonyymi

Ei olle kiva mun nimi on kiara ja kaiki hauku mua koulusa pieruks

• MEA

KAISLAMARI, siis sille vauvalle Kianna Mea Kaislamari

• londoner

Olen puolueellinen, koska meilla on Kiara ja sehan on minusta maailman kaunein sana:)

Kiara sopii taydellisesti Aaronin ja Oliverin seuraan, mutta suomalaisille tutumpiakin sopivia nimia on. Emme asu Suomessa, mutta kylla aina kaydessamme kysyvat, miten Kiara kirjoitetaan (Chiara, Ciara), mita ei varmaan satu Aaronin ja Oliverin kanssa, vaikka kansainvalisia ovatkin.

Joka tapauksessa en laittaisi Kianaa, Tianaa tms., koska kuulostavat minusta saippuatahdilta:) Aaronin ja Oliverin seuraan tarvitaan tytto, jolla on myos tuo voimakas ja reipas R-kirjain.

• nimi tuo

Kiara. Tuo mieleen kiharan. Toivottavasti keksitte jotain muuta. Tyttöjen nimilistahan on pitkä ja runsaudenpula on pahin onglema..

• Anonyymi

Moi mun nimi on kiara ja on sama mieltä
      🤩

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      237
      4094
    2. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      40
      2449
    3. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      51
      2012
    4. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      475
      1918
    5. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      43
      1780
    6. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      93
      1636
    7. Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!

Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh
      Kotimainen elokuva
      22
      1369
    8. Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!

Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1115
    9. Mitä metsaman tuottaa

Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit
      Tuusniemi
      120
      1070
    10. Korvasiko kaupunki Morkon talon?

Tän missä oli joku vesivuoto talon ulkopuolella? Vai miten saaga päättyi?
      Kuhmo
      9
      1054
    Aihe