mitähän voisin tehdä että saisin pelottavat ja karmivat äänet ja tapahtumat loppumaan täältä talosta...
eilen sain viimeisen pisaran...olenko tulossa hulluksi, vai mikä mättäää! .. eilen istuin ihan rauhassa lukemassa keittiönpöydällä lehteä, kun sitten kuulin äänen, ihan kuin lasi olisi liikkunut, katsoin pöytiä ja huomasin pöydän reunalla kupin mikä oli tippumaisillaan. menin tietysti heti siirtämään sitä, mutta sitten toinen sen vieressä oleva lasi tippui ja meni rikki. vittu että otti päähän. joko olen tulossa hulluksi (jo näin nuorella iällä) tai joku idiootti kummittelee täällä talossa. siis heranjumala, lasi ei voi tippua alas itsekseen, tai edes siirtyä.
muita tapahtumia täällä mitä olen nähnyt tai kuullut, ovat se, että taulu tippui alas. koputuksia olen kuullut jo monta viikkoa, ja ne pelottavat, ja ne yleensä tulevat silloin kun sammutan valot huoneestani ja menen nukkumaan. monta kertaa oon joutunut nukkuun valot päällä koska silloin koputuksia ei kuulu. muutenkin alkaa pelottaa asua täällä, mä en kestä. en uskalla edes olla yksin kotona :/ .. kolauksia kuuluu myös ja sunnuntaiyönä tuli melkein kuset housuun kun kuulin sellaista, mörinää, tai ei mörinää, mutta sellaista kuin tuuletus olisi ollut tosi kóvalla ja ääni oli matala. mä en pysty enään, mä luulen että tää on mielikuvitusta ja olen tulossa hulluksi. pitääkö mun mennä puhuun terkalle tai jollekkin? ... muilta perheenjäseniltä en uskalla kysyä, onko ne nähny mitään, koska ne pitäs mua sitten ihan hulluna.
tää talo missä asun, on ihan tavallinen, 13 vuotta vanha, ei ole asunut muita kuin me. talossa on harrastettu saatananpalvontaa (ikävä kyllä, se olin minä) .. mutta nykyään olen lopettanut ne touhut, koska huomasin, että eihän edes koko saatanaa, saati sitten jumalaa ole olemassa. vai onko?.. olen siis ateisti tai agnotisti. en usko yliluonnolliseen, kummituksiin ym. mutta nyt, kun täällä on tapahtunut tälläistä, en tiedä enään mihin uskoa :( .. luultavasti olen skitso. tätä on jatkunut jo reilu kaks kuukautta. eikä tämä ole mikään provo.
apua kaipailisin.. ja jos joku tietäis miks tällästä täälä tapahtuu, ni olis kiva.
apua kaipailisin....
15
3931
Vastaukset
- Seppo
Voi olla et sun alitajuntas aiheuttaa noi tapahtumat...Oot tehnyt pahaa menneisyydessäs ja se voi vaivata sua vuosienkin jälkeen vaikka et tiedostais sitä! Koita puhua jonkun kanssa asiasta ennenkuin vedät mitään johtopäätöksiä...Toivottavasti kaikki setviintyy!!
- olla
Riotandra kirjoitti:
Kyllä on taas tosi törkeä vastaus hädissään olevan nuoren viestiin.
sekin mahdollista,että ketjun aloitusviesti on,ja sen kirjoittaja on koko jutun ns. omasta päästään "paukaissut".
- Seppo
Riotandra kirjoitti:
Kyllä on taas tosi törkeä vastaus hädissään olevan nuoren viestiin.
Siin ollu mitään törkeätä......
- ajoissa!
Todennäköisesti jotkut jutut on jääneet sun alitajuntaan. Mulla kävi vähän samoja juttuja nuorena kun olin tosi herkkä ja vielä kiinnostunutnoista asioista. Kyllä siinä oma mielikuvitus teki tepposet useammankin kerran eikä ollut kaukana, et olisin jo hakeutunut hoitoon. Sitten vaan sattui niin, että tulin raskaaksi ja eka lapsen myötä sain elämääni muuta ajateltavaa. Kasvoin aikuiseksi ja lakkasin miettimästä noit juttuja.
Mut apua kyl kannattaa hakea ajoissa. Tiedän monia jotka on seonnu pahemminkin noista jutuista. - tzööts
Moi
Minulla on vähän samankaltasia kokemuksia. Toinen lapsuudestani, kotona tapahtui samankaltaisia ilmiöitä.
Äitini huomasi myös tapahtumat. Minua pelotti nukkua pimeässä, olla yksin ym. Imiöt loppuivat kuin Äitini täti kävi meillä "manaamassa" ja ilmiöt loppuivat siihen. En tiedä mitä he huonestossa tekivät, koska minut komennettiin pihalle. Ainakin hän teki ilmeisesti vedellä ristinmerkit ikkunoihin.
Toisenkerran kun itse aloin kyseenalaistamaan uskoani ja tutustumaan henkiseentiehen ja henkiseenkasvuun. Minulla oli paljon unhalvauksia, kuulin ääniä, koputuksia, huoneessa liikkui varjoja, kynttilän liekit lepattivat villinä. Ilmiöt loppuivat, kun minulla oli paha unihalvauskohtais. Tuntui että minua painetaan vasemmasta olkapäästä patjaan en saanut kunnolla henkeä. Yritin kaikinvoimin kääntyä ja lopuksi pääsin kääntymään. Näin suuren mustan varjon, jota käskin poistumaan. Kamppailua kesti jonkinaikaa, vähitellen pystyin liikkumaan. Toistin käskyä poistua ja varjo katosi.
Olin näihin aikoihin hyvin maanisessa tilassa. Äitini tunsi erään kokeneen henkisentien kulkijan, joka selitti minulle monia asoita. Hän opetti minut meditoimaan ja suojaamaan itseäni. Hänen kauttaan opin paljon. Vähitellen myös aloin uskomaan itseeni ja tunsin itseni eheäksi ja voimakkaaksi. Minulle tapahtuu erinäisiä ilmiöitä vielä nykyäänkin, mutta ne ovat pelkästään positiivisia. Arjen pieniä ihmeitä.
Toivottavasti saat tarinastani jotain irti. Näitä ilmiöitä tapahtuu muillekkin. Seuraavankerran kun ilmiötä tapahtuu, niin käske niitä poistumaan. Sanot itsevarmasti, Katoa!!! tai Käsken sinua poistumaan!!!
Jos olet epävarma mihin uskoa, niin usko itseesi. Mietiskelu ja meditointi voi auttaa sinua selvittämään ajatuksiasi.
Kaikkea hyvää ja voimia sinulle. - TheOneAndOnly
jos on joskus harrastanut saatananpalvontaa. Sillä touhulla saa helposti ns. ylimääräisiä vieraita kotiinsa. Yleensä ilmiöt alkavat sen jälkeen kun henkilö haluaa irrottautua hommasta, ilmeisesti negatiiviset henget eivät halua päästää sinua irti.
Eli jos pelottaa/kuuluu ääniä niin sinulla on monia vaihtoehtoja millä pistää kiusaajillesi luu kurkkuun.
1. Valot päälle. Noi otukset saa voimansa pimeästä, eli vaikka jokin pieni lamppu päälle, niin niitä ahdistaa jo kummasti.
2. Musiikkia kehiin. Ei heviä tai mitään muutakaan "pimeää" musiikkia, vaan mahdollisimman pirteää/iloista musiikkia, mieluiten jotakin hengellistä tai klassista. On muuten tosi myrkkyä niille. Riittää kun laitat vaikka radion hiljaiselle.
3. Rukoile apua vaikka jumalalta, tai valon enkeleiltä tai keneltä vaan, kunhan pyyntö osuu yläkertaa kohti. Pimeän otukset vihaa kaikkea positiivista ja hengellistä, joten rukous on kova sana niitä vastaan.
Paras vaikutus saadaan kun kaikki kolme yhdistetään.
Eli älä pelkää, vaan ole rohkea. Noiden henkien valta loppuu yleensä siihen pelotteluun, ja nyt sinulla on aseet niitä vastaan. Sinä olet PALJON voimakkaampi kuin ne, koska olet jättänyt pimeän puolen taaksesi. He voivat vain yrittää tehdä olosi epämukavaksi, mutta jättävät sinut kyllä rauhaan kun näytät että olet valintasi tehnyt.
Muista että yhden pienen kynttilän valo riittää rikkomaan suurimmankin pimeyden.
-PeteItelläni olo helpottu. Joskus alan jänistää kun talo on pimeenä. Joskus taas herään yöllä ja ei tunnu missään mikään pimeys. Pystyn vaeltelemaan talossa miten itse haluan. Kumma juttu. Ja joskus kuuluu jotain kolinaa talon alakerrasta vaikka olen yksin.
Voi olla, että kaikki nämä teidän tarinat ja kauhuleffat on vaikuttanut mielikuvitukseeni jotenkin. Vaikka tuntuukin, että talossa kummittelee niin mitään vahinkoa talolle, irtaimistolle tai itselleni ei ole koskaan käynyt. Paitsi kerran putosi taulu seinältä juuri kun vilkaisin sitä.
"...nyt sinulla on aseet niitä vastaan. Sinä olet PALJON voimakkaampi kuin ne, koska olet jättänyt pimeän puolen taaksesi."
- May the force be with you :P- TheOneAndOnly
lammas-jr kirjoitti:
Itelläni olo helpottu. Joskus alan jänistää kun talo on pimeenä. Joskus taas herään yöllä ja ei tunnu missään mikään pimeys. Pystyn vaeltelemaan talossa miten itse haluan. Kumma juttu. Ja joskus kuuluu jotain kolinaa talon alakerrasta vaikka olen yksin.
Voi olla, että kaikki nämä teidän tarinat ja kauhuleffat on vaikuttanut mielikuvitukseeni jotenkin. Vaikka tuntuukin, että talossa kummittelee niin mitään vahinkoa talolle, irtaimistolle tai itselleni ei ole koskaan käynyt. Paitsi kerran putosi taulu seinältä juuri kun vilkaisin sitä.
"...nyt sinulla on aseet niitä vastaan. Sinä olet PALJON voimakkaampi kuin ne, koska olet jättänyt pimeän puolen taaksesi."
- May the force be with you :PEli pelon vähentäminen. Juttuni ei kuitenkaan ollut vain tuulesta temmattua kaunista satua, jolla yritin vain lohduttaa, vaan olen 100% jokaisen sanani takana. Nuo antamani neuvot siis myös toimivat käytännössä.
Nää "kummitusjutut" pelottaa monia, ja olen oikeastaan sitä mieltä, että näitä ei kannata lukea jos siitä seuraa vain pelkoa. Siinä mennään silloin huonompaan suuntaan.
Parasta olisi, jos näitä asioita tutkimalla pelot vähenisivät, koska tietäisi, mitä tällaisille asioille voi tehdä, jos käy niin huono tuuri että omalle kohdalle sattuu jotain tuollaista häirintää. Itseäni ainakin nämä tiedot rauhoittavat, ja esim. kummituselokuvat lähinnä naurattavat, jos niitä nyt viitsii edes katsoa enää.
-Pete
- Utelias
...enemmän millä tavalla harrastit saatananpalvontaa? Pelkkä spiritismin pelaaminenhan ei ole vielä saatananpalvontaa. Liittyikö siihen eläinten uhrauksia yms?
- pelokastytö
no en uhrannut mitään eläimiä, mutta..viiltelin veitsellä todella syviä viiltoja ranteisiini ja jakoihini. arvet näkyvät vieläkin. veren valutin sellaiseen pääkallokuppiin tai heitin sen veren tuleen. polttelin käsiäni tulessa.. palovammoja tuli joo..''rukoilin'' ja kutsuin pahoja henkiä luokseni..yritin saada jopa saatanaa näyttäytymään.. mutta ei kyl onnistunu :D mut toi oli viel tota aikaa kun kapinoin vanhenpiani vastaan oikeen urakalla, ni ehkä sen takia musta tuli silloin saatananpalvoja.
että ei ihme jos täällä jotai pahoja henkiä liikkuu.. jos liikkuu..ehkäpä kaikki on vain mun mielikuvituksen tuotetta. - Utelias
pelokastytö kirjoitti:
no en uhrannut mitään eläimiä, mutta..viiltelin veitsellä todella syviä viiltoja ranteisiini ja jakoihini. arvet näkyvät vieläkin. veren valutin sellaiseen pääkallokuppiin tai heitin sen veren tuleen. polttelin käsiäni tulessa.. palovammoja tuli joo..''rukoilin'' ja kutsuin pahoja henkiä luokseni..yritin saada jopa saatanaa näyttäytymään.. mutta ei kyl onnistunu :D mut toi oli viel tota aikaa kun kapinoin vanhenpiani vastaan oikeen urakalla, ni ehkä sen takia musta tuli silloin saatananpalvoja.
että ei ihme jos täällä jotai pahoja henkiä liikkuu.. jos liikkuu..ehkäpä kaikki on vain mun mielikuvituksen tuotetta....ehkä olet vain lukenut liikaa Riku Rinteen ja Päivi Niemen sepustamia ja kijoittamia kirjoja? ;-)
- Idänt.
Ensin tulee poltergaistilmiö mieleen,esiintyy etenkin murrosikäisen ollessa asunnossa(kirjastossa tietoa aiheesta). Kuten muutkin sanoneet niin ne pahanpalvontajutut on tuoneet henkiä paikalle. Jumala on toki mutta saatanaa ei onneksi ole olemassa mutta ns.pahojenihmisten sielut tuonpuoleisesta pystyvät tekemään tuollasta mistä kerroit. Saitkin jo hyvät ohjeet niiden häätöön. itse käytän Arkkienkeli Mikaelin siunausta ja suojausta jos tunnen henkiä tai pelkona, että ovat jossain paikassa. Sanamuoto ei ole tarkkaa siunauksessa sillä se kyllä ymmärretään:"Arkkienkeli Mikael,pyydän että siunaisit tämän talon ja antaisit meille suojauksesi" Siunatun veden pirskominen ikkunoihin,oviaukkoihin,huoneisiin ja ihmisiin pitäis myös auttaa. Huoneet likaantuu arkikäytössä ja viikkosiivous kyllä yleensä tehdään mutta harva ajattelee, että huoneet voi likaantua myös henkisesti eli pahoista teoista ja ajatuksista. Ne energiat vaan leijjaa siellä eivätkä lähde ennenkun ne putsataan. Aina muuton jälkeen kannattaa putsata asunto myös henkisistäenergioista edellisten asukkien jäljiltä niin kukaan ei ala oireilla. Ite joskus nauroin näille jutuille mutta en enää kun kaikkea hirveää on tullut eteen, onneksi nyt olen saanut tietoa ja minua suojataan. Kyllä ihminen osaakin olla tyhmä kun ei tiedä mutta luulee tietävänsä,minä olin ainankin.
- ....
Kyllähän puhutaan, että nykyään ihmiset kärsivät yhä enemmän ja enemmän mielenterveysongelmista.
- Sanji1
Eikö kukaan muu ole kokenut talossa mitään? Pyydä jotain tuttavia yöksi, nukkukaa eri huoneissa, katso tapahtuuko mitään.
Öm. Voisit tietty kokeilla Ouija-lautaa, kunhan et tee niitä tyypillisiä typeryyksiä, kuten pyydä henkiä todistamaan länsäoloaan tms. Kokeile järkeillä niiden kanssa.
Et usko Jumalaan, mutta voisit tietty silti kokeilla pyytää jotain paikallista pappia paikalle. En kyllä tiedä, miten paljon suomalaiset kirkonmiehet harrastavat sellaista, mutta kai se voi huoneet siunaamaan tulla?
Öh. Tietty, ei kai sitä voi ihan pois lukea, että olisi päässä vikaa. En siis yritä olla töykeä, mutta varsinki jos olet viime aikoina ollut stressin alla, eikä kukaan muu tosiaan koe mitään tuossa kämpässä... onhan se ihan mahdollista, että aivosi yksinkertaisesti luovat itse nämä ilmiöt. Silti, jos et muuten ole huomannut käytöksessäsi mitään outoa, en usko, että olet mielisairas.
Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta, että aiheutat itse nämä ilmiöt? Poltergeist-ilmiö, eli itsesuggestiota. Oma stressi saattaa aiheuttaa sen, että alitajuisesti purat energialatausta ympäristöösi, tässä tapauksessa asuinpaikkaasi, ja saat esineet liikkumaan ja aiheutat outoja ääniä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782