Suojaustaikoja

luminara

Olisko kellään tiedossa mitään yksinkertaista ja todella toimivaa taikaa jolla suojata koti/asunto häiritseviltä hengiltä yms? Sen pitäisi olla suhteellisen yksinkertainen ja helppo suorittaa pienesssäkin asunnossa/huoneessa. (opiskelija asunnot kun ei tunnetusti ole kovinkaan suuria)

8

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shadow

No esimerkiksi on sellainen, että pyhität veden normaalisti ja käyt tämän pyhän veden kanssa läpi kaikki aukot asunnossasi, myös peilit ja viemärit.
      Itse käytän athamea veden pirskotteluun ja suunnilleen lausetta "tästä ei mikään paha pääse"
      tähän on hyvä ladata paljon voimaa ja koettaa nähdä ne muutokset joita astraalitilassa tapahtuu laittaessasi psyykkisen muurin jonnekin. sitten käyt paikat uudelleen läpi ja piirrät suojaavan/karkoittavan pentagrammin samoihin paikkoihin.
      polta samalla suitsuketta kun teet tämän kaiken..

Tätä voi käyttää myös itsensä suojaukseen. Eli käyt siis kaikki ruumiin aukot (naisella 13 miehellä 12)läpi pyhällä vedellä ja toistat aina jotain sen suuntaista "kuin tämä on sinetöity, tästä ei mikään paha pääse" ja myös visualisoida ne sinetit...
      Mutta tietenkin asian laita riippuu siitä minkä sorttista suojausta tarvitset. Jos henget häiritsevät niitä on hyvä pyytää poistumaan asunnostasi.
      Myös lesser banshing penta on ihan hyvä apu :)

hmmm..olikohan tästä nyt hyötyä...
      minulla tuo nyt ainakin toimii

• happojeesus

mihin helvettiin tuommosta tarvii? ota vähän rauhottavaa nii ei pahat henget pelottele.

• luminara
        happojeesus kirjoitti:

mihin helvettiin tuommosta tarvii? ota vähän rauhottavaa nii ei pahat henget pelottele.

Mihin yleensä suojaustaikoja tarvitaan? No totuus on että meidän kämpän paikalla on joskus kuulemma ollu talo jossa sit on tapahtunu jotai kamalaa (tappoja yms.) ja siel ei välil saa oikeen nukuttua ja kuuluu (tai ainaki mun toinen kämppis on kuullu) outoja ääniä... Tietty toi nukkumattomuus/huonot unet voi johtua jostain muustakin mut silti eikai se haittaa jos sulkee kummittelevat pahat henget yms. pois...

• happojeesus
        luminara kirjoitti:

Mihin yleensä suojaustaikoja tarvitaan? No totuus on että meidän kämpän paikalla on joskus kuulemma ollu talo jossa sit on tapahtunu jotai kamalaa (tappoja yms.) ja siel ei välil saa oikeen nukuttua ja kuuluu (tai ainaki mun toinen kämppis on kuullu) outoja ääniä... Tietty toi nukkumattomuus/huonot unet voi johtua jostain muustakin mut silti eikai se haittaa jos sulkee kummittelevat pahat henget yms. pois...

ehkä tuo magia sopis paremmin henkisesti tasapainoisille yksilöille...

• shadow
        happojeesus kirjoitti:

ehkä tuo magia sopis paremmin henkisesti tasapainoisille yksilöille...

totta?
        En tiedä kuinka hyvin itse aistit ympäröivää todellisuuttasi. Mutta ainakin minulle erilaisten henkien olemassaolo on suhteellisen selvä asia.
        Mitä sitten tulee tilanteeseen jossa "kummitukset" käyvät hankaliksi, niin on keinoja pyytää niitä poistumaan. Magia on sellainen.
        Ilmeisesti tässä tapauksessa voi olla kyseessä vainajien henget jotka ovat jostain syystä jääneet jumiin paikkaan. Niiltä voi kannattaa tiedustella mitä he oikein haluavat. Mutta myös karkotusrituaali auttaa. Itsensä voi suojata maagisesti, mutta toki se edellyttää uskoa asiaansa.

• happojeesus
        shadow kirjoitti:

totta?
        En tiedä kuinka hyvin itse aistit ympäröivää todellisuuttasi. Mutta ainakin minulle erilaisten henkien olemassaolo on suhteellisen selvä asia.
        Mitä sitten tulee tilanteeseen jossa "kummitukset" käyvät hankaliksi, niin on keinoja pyytää niitä poistumaan. Magia on sellainen.
        Ilmeisesti tässä tapauksessa voi olla kyseessä vainajien henget jotka ovat jostain syystä jääneet jumiin paikkaan. Niiltä voi kannattaa tiedustella mitä he oikein haluavat. Mutta myös karkotusrituaali auttaa. Itsensä voi suojata maagisesti, mutta toki se edellyttää uskoa asiaansa.

vilkas mielikuvitus on taas tehnyt tehtävänsä. tuo johtaa vain itsepetokseen. et voi mitenkää tietää toimiiko "suojaustaikasi" koska ei ole mitään miltä suojautua ja "tulokset" keksit itse.

• Cyberanimal

on se että ne alkavat "loistaa" toisessa puolessa. On vähän kuin sytyttäisit pimeään huoneeseen kynttilän, minne siis kaikki suunnistaa?
      Oma neuvoni on, että jätät asia rauhaan ja toimit vain jos on tarvetta. Muuten saat sitten koko ajan uudistaa suojaloitsuasi ja pelätä kuka mörkö tällä kertaa hiipii kaappiisi ta sängyn alle vaanimaan.

• johannes-angelos

Ensimmäinen järkevä kommentti täälläpäin kuukausiin. Loistavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe