Suojaustaikoja

luminara

Olisko kellään tiedossa mitään yksinkertaista ja todella toimivaa taikaa jolla suojata koti/asunto häiritseviltä hengiltä yms? Sen pitäisi olla suhteellisen yksinkertainen ja helppo suorittaa pienesssäkin asunnossa/huoneessa. (opiskelija asunnot kun ei tunnetusti ole kovinkaan suuria)

8

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shadow

      No esimerkiksi on sellainen, että pyhität veden normaalisti ja käyt tämän pyhän veden kanssa läpi kaikki aukot asunnossasi, myös peilit ja viemärit.
      Itse käytän athamea veden pirskotteluun ja suunnilleen lausetta "tästä ei mikään paha pääse"
      tähän on hyvä ladata paljon voimaa ja koettaa nähdä ne muutokset joita astraalitilassa tapahtuu laittaessasi psyykkisen muurin jonnekin. sitten käyt paikat uudelleen läpi ja piirrät suojaavan/karkoittavan pentagrammin samoihin paikkoihin.
      polta samalla suitsuketta kun teet tämän kaiken..

      Tätä voi käyttää myös itsensä suojaukseen. Eli käyt siis kaikki ruumiin aukot (naisella 13 miehellä 12)läpi pyhällä vedellä ja toistat aina jotain sen suuntaista "kuin tämä on sinetöity, tästä ei mikään paha pääse" ja myös visualisoida ne sinetit...
      Mutta tietenkin asian laita riippuu siitä minkä sorttista suojausta tarvitset. Jos henget häiritsevät niitä on hyvä pyytää poistumaan asunnostasi.
      Myös lesser banshing penta on ihan hyvä apu :)

      hmmm..olikohan tästä nyt hyötyä...
      minulla tuo nyt ainakin toimii

      • happojeesus

        mihin helvettiin tuommosta tarvii? ota vähän rauhottavaa nii ei pahat henget pelottele.


      • luminara
        happojeesus kirjoitti:

        mihin helvettiin tuommosta tarvii? ota vähän rauhottavaa nii ei pahat henget pelottele.

        Mihin yleensä suojaustaikoja tarvitaan? No totuus on että meidän kämpän paikalla on joskus kuulemma ollu talo jossa sit on tapahtunu jotai kamalaa (tappoja yms.) ja siel ei välil saa oikeen nukuttua ja kuuluu (tai ainaki mun toinen kämppis on kuullu) outoja ääniä... Tietty toi nukkumattomuus/huonot unet voi johtua jostain muustakin mut silti eikai se haittaa jos sulkee kummittelevat pahat henget yms. pois...


      • happojeesus
        luminara kirjoitti:

        Mihin yleensä suojaustaikoja tarvitaan? No totuus on että meidän kämpän paikalla on joskus kuulemma ollu talo jossa sit on tapahtunu jotai kamalaa (tappoja yms.) ja siel ei välil saa oikeen nukuttua ja kuuluu (tai ainaki mun toinen kämppis on kuullu) outoja ääniä... Tietty toi nukkumattomuus/huonot unet voi johtua jostain muustakin mut silti eikai se haittaa jos sulkee kummittelevat pahat henget yms. pois...

        ehkä tuo magia sopis paremmin henkisesti tasapainoisille yksilöille...


      • shadow
        happojeesus kirjoitti:

        ehkä tuo magia sopis paremmin henkisesti tasapainoisille yksilöille...

        totta?
        En tiedä kuinka hyvin itse aistit ympäröivää todellisuuttasi. Mutta ainakin minulle erilaisten henkien olemassaolo on suhteellisen selvä asia.
        Mitä sitten tulee tilanteeseen jossa "kummitukset" käyvät hankaliksi, niin on keinoja pyytää niitä poistumaan. Magia on sellainen.
        Ilmeisesti tässä tapauksessa voi olla kyseessä vainajien henget jotka ovat jostain syystä jääneet jumiin paikkaan. Niiltä voi kannattaa tiedustella mitä he oikein haluavat. Mutta myös karkotusrituaali auttaa. Itsensä voi suojata maagisesti, mutta toki se edellyttää uskoa asiaansa.


      • happojeesus
        shadow kirjoitti:

        totta?
        En tiedä kuinka hyvin itse aistit ympäröivää todellisuuttasi. Mutta ainakin minulle erilaisten henkien olemassaolo on suhteellisen selvä asia.
        Mitä sitten tulee tilanteeseen jossa "kummitukset" käyvät hankaliksi, niin on keinoja pyytää niitä poistumaan. Magia on sellainen.
        Ilmeisesti tässä tapauksessa voi olla kyseessä vainajien henget jotka ovat jostain syystä jääneet jumiin paikkaan. Niiltä voi kannattaa tiedustella mitä he oikein haluavat. Mutta myös karkotusrituaali auttaa. Itsensä voi suojata maagisesti, mutta toki se edellyttää uskoa asiaansa.

        vilkas mielikuvitus on taas tehnyt tehtävänsä. tuo johtaa vain itsepetokseen. et voi mitenkää tietää toimiiko "suojaustaikasi" koska ei ole mitään miltä suojautua ja "tulokset" keksit itse.


    • Cyberanimal

      on se että ne alkavat "loistaa" toisessa puolessa. On vähän kuin sytyttäisit pimeään huoneeseen kynttilän, minne siis kaikki suunnistaa?
      Oma neuvoni on, että jätät asia rauhaan ja toimit vain jos on tarvetta. Muuten saat sitten koko ajan uudistaa suojaloitsuasi ja pelätä kuka mörkö tällä kertaa hiipii kaappiisi ta sängyn alle vaanimaan.

      • johannes-angelos

        Ensimmäinen järkevä kommentti täälläpäin kuukausiin. Loistavaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe