Loistavaa!

Johanna

Aivan mahtavaa että Mariah Careylle tehtiin tänne oma palsta. Täydellistä, kiitos!

14

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lamb

      Hei tosi hienoa! Mariah on yks parhaimmista laulajista mitä tiiän. :) Todellakin ansaitsee oman palstan täällä. :)

      • Nimetön

        Vielä kun sais oman palstan Whitney Houstonille..


      • holiday
        Nimetön kirjoitti:

        Vielä kun sais oman palstan Whitney Houstonille..

        Mäkin haluaisin WHitneylle oman palstan.
        Ja ton Illin vois poistaa kun siltäkin vaan yks biisi on tullut...Whitneylle oma palsta!

        *anteeks ku tänne kirjotan Whitneystä, täähän on Mariah'n palsta...*


    • Bridget

      Tosiaan upea ääni naisella.Kauniskin on, mutta nykyisin jotenkin vähän "muovisen"oloinen.
      Vaikuttaa mukavalta, vaikka aina saakin lehdistä kaikenmaailman diivailuista lukea. Oli kuulemma make poverty history konsertista kolme tuntia myöhässä, koska kynnet ei ollu kunnossa..En kyllä tiedä pitääkö paikkaansa.

      • diivaa

        kuinka tissi diivojen kuningattarelle voidaan järjestää oma palsta? EN YMMÄRRÄ TÄTÄ?? siis olihan se aikanaan mahtava laulaja ja myi Madonnan jälkeen eniten levyjä mut ei e silti oo mikää käsite niiku Madde...britneyki mielummi...


      • Johanna
        diivaa kirjoitti:

        kuinka tissi diivojen kuningattarelle voidaan järjestää oma palsta? EN YMMÄRRÄ TÄTÄ?? siis olihan se aikanaan mahtava laulaja ja myi Madonnan jälkeen eniten levyjä mut ei e silti oo mikää käsite niiku Madde...britneyki mielummi...

        Jos ei kiinnosta, ei tarvitse kommentoida koko palstalle. :)

        Suomessa ehkä Madde on suosituimpi kuin Mariah, mutta maailmalla Mariah on paljon suosituimpi kuin Madonna, Carey on myynyt paljon enemmän. :P


      • Mariah
        Johanna kirjoitti:

        Jos ei kiinnosta, ei tarvitse kommentoida koko palstalle. :)

        Suomessa ehkä Madde on suosituimpi kuin Mariah, mutta maailmalla Mariah on paljon suosituimpi kuin Madonna, Carey on myynyt paljon enemmän. :P

        Mariah on suositumpi Yhdysvalloissa, mutta ei kyllä muualla maailmassa. Ja mitä levymyyntiin tulee niin kyllä Madonna on myynyt enemmän.


      • faktat esiin
        Mariah kirjoitti:

        Mariah on suositumpi Yhdysvalloissa, mutta ei kyllä muualla maailmassa. Ja mitä levymyyntiin tulee niin kyllä Madonna on myynyt enemmän.

        älä ala väittämään että mariah carey olisi Madonnaa menestyneempi sillä näin ei todellakaan ole!! mikäliu carey olisi CicconeA(MADONNA SUKUNIMI) SUOSITUMPI,SE TARKOITTAÍSI MYÖS ETTÄ HÄNEN PITÄISI OLLA KUULUISAMPI TAI ENEMMÄN KANSIKUVIA JNE...mutta näinhän ei tod. ole!!mariahia ei tunne läheskään niin monet kuin Madonnan jonka tietävät KAIKKI!!


      • Johanna
        Mariah kirjoitti:

        Mariah on suositumpi Yhdysvalloissa, mutta ei kyllä muualla maailmassa. Ja mitä levymyyntiin tulee niin kyllä Madonna on myynyt enemmän.

        Tästä asiasta ei ole mitään varmoja todisteita, joten on turha kinastella. Mutta kaikissa gaaloissa ym. Mariah esitellään "The biggest selling female artist of all time."

        Kummatkin ovat myyneet älyttömän paljon, eikä sillä nyt ole niin väliä kumpi on menestyneempi. :) Mutta mä uskon että se on Mariah.


      • JOHAN ON MARKKINAT
        faktat esiin kirjoitti:

        älä ala väittämään että mariah carey olisi Madonnaa menestyneempi sillä näin ei todellakaan ole!! mikäliu carey olisi CicconeA(MADONNA SUKUNIMI) SUOSITUMPI,SE TARKOITTAÍSI MYÖS ETTÄ HÄNEN PITÄISI OLLA KUULUISAMPI TAI ENEMMÄN KANSIKUVIA JNE...mutta näinhän ei tod. ole!!mariahia ei tunne läheskään niin monet kuin Madonnan jonka tietävät KAIKKI!!

        ja taasko tämä alkaa.ikuinen kilpailijan etsiminen Madonnalle. uskokaa jo ihmiset,Madonnan vertaista ei ole!!ei tarvitse olla mikään fani tajutakseen tämän.minä esim. en henk. koht. omista yhtään Madden levyä tai julistetta tms mutta tiedän kyllä miltä superlaulaja näyttää ja olen kuullut biisejä radiosta.eli siis pystyn myöntämään että Madde on suurista suurin,jopa mariah careytä mahtavampi. olen aina "vihannut" tämänkaltaista "kilpailua" jossa jo selvää voittajaa yritetään keinauttaa asemastaan keinolla millä hyvänsä.miettikää nyt,Madonna on ilmiö!ja mikälimariahiamainostetaan "parhaiten myyneenä plää plää-artistina",kutsutaan Madonnaa joka käänteessä popkuningattareksi tai musiikin jumalattareksi,mites tämän selität(TTE)?? keskustella saa ja mielipiteitä esittää tottakai mutta tässä kilvassa ei ole mitää järkeä...!! mene "johanna" tsiigaamaan "naisten top-10"-viesti 2./3.sivulta,sielläon mielestäni hyvin selitetty naislaulajien paremmuusjärjestys ja kaikki.....mene katsomaan ihmeessä!:)


      • Johanna
        JOHAN ON MARKKINAT kirjoitti:

        ja taasko tämä alkaa.ikuinen kilpailijan etsiminen Madonnalle. uskokaa jo ihmiset,Madonnan vertaista ei ole!!ei tarvitse olla mikään fani tajutakseen tämän.minä esim. en henk. koht. omista yhtään Madden levyä tai julistetta tms mutta tiedän kyllä miltä superlaulaja näyttää ja olen kuullut biisejä radiosta.eli siis pystyn myöntämään että Madde on suurista suurin,jopa mariah careytä mahtavampi. olen aina "vihannut" tämänkaltaista "kilpailua" jossa jo selvää voittajaa yritetään keinauttaa asemastaan keinolla millä hyvänsä.miettikää nyt,Madonna on ilmiö!ja mikälimariahiamainostetaan "parhaiten myyneenä plää plää-artistina",kutsutaan Madonnaa joka käänteessä popkuningattareksi tai musiikin jumalattareksi,mites tämän selität(TTE)?? keskustella saa ja mielipiteitä esittää tottakai mutta tässä kilvassa ei ole mitää järkeä...!! mene "johanna" tsiigaamaan "naisten top-10"-viesti 2./3.sivulta,sielläon mielestäni hyvin selitetty naislaulajien paremmuusjärjestys ja kaikki.....mene katsomaan ihmeessä!:)

        Mä en tätä kilpailua pistäny pystyyn, mulle ei oo mitään väliä kumpi on menestyneempi. Oon siinä asiassa kyllä samaa mieltä, että Madonna on suurempi käsite ym. mutta molemmat ovat myyneet älyttömästi emmekä voi todistaa kumpi on myynyt enemmän. Mutta sitä tuskin kukaan voi kiistää, ettei Mariah olisi lahjakkaampi laulaja kuin Madonna. Suurin osa on varmaan sitä mieltä, että Madde tekee parempaa musaa kuin Mariah, mutta Mariah on lahjakkaampi laulajana ja hänellä on enemmän ääntä.


      • no höh
        Johanna kirjoitti:

        Mä en tätä kilpailua pistäny pystyyn, mulle ei oo mitään väliä kumpi on menestyneempi. Oon siinä asiassa kyllä samaa mieltä, että Madonna on suurempi käsite ym. mutta molemmat ovat myyneet älyttömästi emmekä voi todistaa kumpi on myynyt enemmän. Mutta sitä tuskin kukaan voi kiistää, ettei Mariah olisi lahjakkaampi laulaja kuin Madonna. Suurin osa on varmaan sitä mieltä, että Madde tekee parempaa musaa kuin Mariah, mutta Mariah on lahjakkaampi laulajana ja hänellä on enemmän ääntä.

        "Mariah on lahjakkaampi laulajana ja hänellä on enemmän ääntä"

        Ja Madonna varmasti ensimmäisenä on tuon myöntämässä.

        Ei tarvitse kuin katsoa Madonnan dokkari-leffa "In Bed With Madonna" jossa hän myöntää suoraan itse ettei ole maailman paras laulaja ja toteaa samaan hengenvetoon ettei se (= maailman parhaan laulajan titteli) häntä kiinnostakaan.

        Niin että se siitä.


      • no höh...
        Johanna kirjoitti:

        Tästä asiasta ei ole mitään varmoja todisteita, joten on turha kinastella. Mutta kaikissa gaaloissa ym. Mariah esitellään "The biggest selling female artist of all time."

        Kummatkin ovat myyneet älyttömän paljon, eikä sillä nyt ole niin väliä kumpi on menestyneempi. :) Mutta mä uskon että se on Mariah.

        Totta kai se esitellään "the biggest selling female artist of all time"! Jos sieltä tulis Janet Jackson, niin esittelyt olisi aivan samat - piti paikkaansa tai ei (ja Janetin kohdalla ei todellakaan pidä!). Tai Barbra Streisand. Tai Diana Ross. Tai Whitney Houston. Tai Aretha Franklin. Tai Madonna. Tai Tina Turner. Tää on aivan sama juttu kun artisti saa kuvansa lehteen niin heti se on "megatähti". Turhanpäiväistä jenkki-hypeä, jolla ei ole lopulta ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

        Jotenka se siitä.


      • Johanna
        no höh... kirjoitti:

        Totta kai se esitellään "the biggest selling female artist of all time"! Jos sieltä tulis Janet Jackson, niin esittelyt olisi aivan samat - piti paikkaansa tai ei (ja Janetin kohdalla ei todellakaan pidä!). Tai Barbra Streisand. Tai Diana Ross. Tai Whitney Houston. Tai Aretha Franklin. Tai Madonna. Tai Tina Turner. Tää on aivan sama juttu kun artisti saa kuvansa lehteen niin heti se on "megatähti". Turhanpäiväistä jenkki-hypeä, jolla ei ole lopulta ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.

        Jotenka se siitä.

        Juuh, se siitä. Mulle on oikeesti ihan sama kumpi on menestyneempi, Mariah vai Madonna, täysin sama. Mä en tätä "kilpailua" alottanut. Toi yks joka alkoi harmittelemaan, että Careylle on tehty oma palsta, aloitti tämän. Miksi ihmeessä pitää tulla kommentoimaan jos ei välitä ollenkaan?? Täällä on tarkotus keskustella Careyn musiikista, eikä valittaa palstan olemassaolosta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1185
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      15
      1091
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      32
      1034
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe