onko kokemuksia casen 1088 koneesta olen kaupoissa 92vm kone tällä hetkeltä tuntuu hyvän kuntoselta ajettu 10 tuhatta tuntia pumppu kuulemma loppuu näissä tunti määrissä. millanen on korjata ja paljokahan maksaa edellinen omistaja sanoi et pumppu on vielä täydessä kunnossa mu uskaltaakohan ostaa vai maksaako koneen hinnan korjata jos hajoo
case 1088 hyd pumppu
5
1953
Vastaukset
- Aapeli
Kallis korjata, korjaussarja maksaa sylillisen oravannahkatakkeja
- nettijuss
Meillon ajettu n. 17000h, ja pumppu vain laakeroitu uusiksi. Niin ja vetokappaleeseen pistetty uus poori samalla, niin ei mene pumpun etummainen laakeri heti vaihtoon.
- Case888
Mulla on case 888 -90 Keskusteli maahantujan kanssa varaosista. Kasisarjan koneiden osat ovat tosiedullisia.Esim. Japsikoneisiin verrattuna. Onhan korkeapaine pumppujen osat vieläkin kalliita mutta ovat tulleet alaspäin suurien valmistus määrien takia.Jos päädyt ostamaan vaihda öljyt ja suodattimet. PS .Sitä konetta ei routa haittaa.
- suokuokka ja jussi
Paljon maksaa Case 888 C 90vm hydraalikka pumput uuvet/käytetyt?
- Anonyymi00005
Mistä löytyy 1088 vues m 89 Korjaus käsikirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472