Tietoa BB radioshowsta?

Onko tietoa jos sen radio shown voi kuunnella jälkeenpäin netistä vai tuleekohan se uusintana joskus?Harmittaa ku ei ole mahdollista torstaina klo.21 kuulla sitä alusta=(

13

2157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusetusta

      Ei ole mitään radioshouta

      • ------------------------

        ----------------


      • _Sleepless_
        ------------------------ kirjoitti:

        ----------------

        kyllä se on niitten viikkotehtävänä.. novalla.. klo 21 ei vissiin muulloin


    • Heli

      Käsittääkseni sitä ei kyllä voi sitten enää netistä tai mistään kuunnella, muuten kuin suorana lähetyksenä.. Ei muuta kuin kasetille vain, jos siihen on mahdollisuus! :)
      Tietysti sitä voi joskus toivoa Novalta, että laittaisivat sen uusintana, mutta se on kyllä varmasti aika harvinaista jos moiseen suostuvat. :(

    • Small Brother

      Pahalta näyttää että tehtävä on epäonnistunut. Ainoa syy epäonnistumiseen lienee mikserin väärästä asennosta.

      • BBx

        Eihän mikserillä tehty mitään muuta kuin nostettiin äänet monitoreihin musiikkipätkien ajaksi ja poistettiin ne haastatteluiden ajaksi. Ko. asialla ei ole juuri mitään tekemistä suoran lähetyksen kanssa. Mielestäni tehtävä onnistui moninkerroin paremmin kuin mikään toinen tehtävä tähän asti.


    • bbb.

      bb:n radioshow, lähetettiin bb-kanalta ja tulee nauhoitettuna lähetyksenä Novalta huomenna klo.21

      • hermosto

        Näin sivustakatsojan näkökulmasta porukka klaarasi tehtävän mainiosti. Amatöörit olisivat aivan hyvin voineet vetää ohjelman suorana, sillä ajoitukset ja juonnotkin toimivat hienosti. Mitä nyt vähän takeltelua tuli niin kyllä esim. ylex:llä tulee paljon enemmän takeltelua.

        Mielestäni olisi oikein ja reilua, että porukka saisi itse kuulla lähetyksen novalta huomenna. Kunpa tuotantotiimi moisen ottaisi huomioon.


      • 24/7:lta
        hermosto kirjoitti:

        Näin sivustakatsojan näkökulmasta porukka klaarasi tehtävän mainiosti. Amatöörit olisivat aivan hyvin voineet vetää ohjelman suorana, sillä ajoitukset ja juonnotkin toimivat hienosti. Mitä nyt vähän takeltelua tuli niin kyllä esim. ylex:llä tulee paljon enemmän takeltelua.

        Mielestäni olisi oikein ja reilua, että porukka saisi itse kuulla lähetyksen novalta huomenna. Kunpa tuotantotiimi moisen ottaisi huomioon.

        ja ihan hyvin meni. Itsellänikin kävi mielessä ajatus että saisivatkohan kuunnella huomisen lähetyksen?


      • BBx
        hermosto kirjoitti:

        Näin sivustakatsojan näkökulmasta porukka klaarasi tehtävän mainiosti. Amatöörit olisivat aivan hyvin voineet vetää ohjelman suorana, sillä ajoitukset ja juonnotkin toimivat hienosti. Mitä nyt vähän takeltelua tuli niin kyllä esim. ylex:llä tulee paljon enemmän takeltelua.

        Mielestäni olisi oikein ja reilua, että porukka saisi itse kuulla lähetyksen novalta huomenna. Kunpa tuotantotiimi moisen ottaisi huomioon.

        Kilpailijathan luulivat, että keskiviikon lähetys oli jo suora joten eivät osaa edes odottaa mitään tuollaista kuuntelusessiota. Eikä BB voi missään tapauksessa myöntää, että lähetys olikin vain nauhoitus joka ajetaan ulos vuorokautta myöhemmin. Siinähän menisi kilpailijoiden luottamus saman tien. Eiköhän kisailijat saa nauhan kouraan talosta poistuessa tai sitten viimeistään postissa joskus myöhemmin.


      • Pong
        BBx kirjoitti:

        Kilpailijathan luulivat, että keskiviikon lähetys oli jo suora joten eivät osaa edes odottaa mitään tuollaista kuuntelusessiota. Eikä BB voi missään tapauksessa myöntää, että lähetys olikin vain nauhoitus joka ajetaan ulos vuorokautta myöhemmin. Siinähän menisi kilpailijoiden luottamus saman tien. Eiköhän kisailijat saa nauhan kouraan talosta poistuessa tai sitten viimeistään postissa joskus myöhemmin.

        että saavat todellakin kuulla ohjelmansa:D


      • BBx
        Pong kirjoitti:

        että saavat todellakin kuulla ohjelmansa:D

        Tarkemmin ajatellen voi tietenkin olla näin. Mutta sitä ei ainakaan kerrota, että he kuuntelevat livenä vaan annetaan ymmärtää, että kyseessä on nauhoitus keskiviikolta.


      • Pong
        BBx kirjoitti:

        Tarkemmin ajatellen voi tietenkin olla näin. Mutta sitä ei ainakaan kerrota, että he kuuntelevat livenä vaan annetaan ymmärtää, että kyseessä on nauhoitus keskiviikolta.

        väliä saavatko kilpailijat tietoonsa että ei ollutkaan suoralähetys? Sillä että sanottiin et on, niin saatiin älytön jännitys aikaan kilpailijoiden keskuudessa.

        Big Brotherhan saa tehdä mitä lystää:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe