Onko tietoa jos sen radio shown voi kuunnella jälkeenpäin netistä vai tuleekohan se uusintana joskus?Harmittaa ku ei ole mahdollista torstaina klo.21 kuulla sitä alusta=(
Tietoa BB radioshowsta?
13
2157
Vastaukset
- kusetusta
Ei ole mitään radioshouta
- ------------------------
----------------
- _Sleepless_
------------------------ kirjoitti:
----------------
kyllä se on niitten viikkotehtävänä.. novalla.. klo 21 ei vissiin muulloin
- Heli
Käsittääkseni sitä ei kyllä voi sitten enää netistä tai mistään kuunnella, muuten kuin suorana lähetyksenä.. Ei muuta kuin kasetille vain, jos siihen on mahdollisuus! :)
Tietysti sitä voi joskus toivoa Novalta, että laittaisivat sen uusintana, mutta se on kyllä varmasti aika harvinaista jos moiseen suostuvat. :( - Small Brother
Pahalta näyttää että tehtävä on epäonnistunut. Ainoa syy epäonnistumiseen lienee mikserin väärästä asennosta.
- BBx
Eihän mikserillä tehty mitään muuta kuin nostettiin äänet monitoreihin musiikkipätkien ajaksi ja poistettiin ne haastatteluiden ajaksi. Ko. asialla ei ole juuri mitään tekemistä suoran lähetyksen kanssa. Mielestäni tehtävä onnistui moninkerroin paremmin kuin mikään toinen tehtävä tähän asti.
- bbb.
bb:n radioshow, lähetettiin bb-kanalta ja tulee nauhoitettuna lähetyksenä Novalta huomenna klo.21
- hermosto
Näin sivustakatsojan näkökulmasta porukka klaarasi tehtävän mainiosti. Amatöörit olisivat aivan hyvin voineet vetää ohjelman suorana, sillä ajoitukset ja juonnotkin toimivat hienosti. Mitä nyt vähän takeltelua tuli niin kyllä esim. ylex:llä tulee paljon enemmän takeltelua.
Mielestäni olisi oikein ja reilua, että porukka saisi itse kuulla lähetyksen novalta huomenna. Kunpa tuotantotiimi moisen ottaisi huomioon. - 24/7:lta
hermosto kirjoitti:
Näin sivustakatsojan näkökulmasta porukka klaarasi tehtävän mainiosti. Amatöörit olisivat aivan hyvin voineet vetää ohjelman suorana, sillä ajoitukset ja juonnotkin toimivat hienosti. Mitä nyt vähän takeltelua tuli niin kyllä esim. ylex:llä tulee paljon enemmän takeltelua.
Mielestäni olisi oikein ja reilua, että porukka saisi itse kuulla lähetyksen novalta huomenna. Kunpa tuotantotiimi moisen ottaisi huomioon.ja ihan hyvin meni. Itsellänikin kävi mielessä ajatus että saisivatkohan kuunnella huomisen lähetyksen?
- BBx
hermosto kirjoitti:
Näin sivustakatsojan näkökulmasta porukka klaarasi tehtävän mainiosti. Amatöörit olisivat aivan hyvin voineet vetää ohjelman suorana, sillä ajoitukset ja juonnotkin toimivat hienosti. Mitä nyt vähän takeltelua tuli niin kyllä esim. ylex:llä tulee paljon enemmän takeltelua.
Mielestäni olisi oikein ja reilua, että porukka saisi itse kuulla lähetyksen novalta huomenna. Kunpa tuotantotiimi moisen ottaisi huomioon.Kilpailijathan luulivat, että keskiviikon lähetys oli jo suora joten eivät osaa edes odottaa mitään tuollaista kuuntelusessiota. Eikä BB voi missään tapauksessa myöntää, että lähetys olikin vain nauhoitus joka ajetaan ulos vuorokautta myöhemmin. Siinähän menisi kilpailijoiden luottamus saman tien. Eiköhän kisailijat saa nauhan kouraan talosta poistuessa tai sitten viimeistään postissa joskus myöhemmin.
- Pong
BBx kirjoitti:
Kilpailijathan luulivat, että keskiviikon lähetys oli jo suora joten eivät osaa edes odottaa mitään tuollaista kuuntelusessiota. Eikä BB voi missään tapauksessa myöntää, että lähetys olikin vain nauhoitus joka ajetaan ulos vuorokautta myöhemmin. Siinähän menisi kilpailijoiden luottamus saman tien. Eiköhän kisailijat saa nauhan kouraan talosta poistuessa tai sitten viimeistään postissa joskus myöhemmin.
että saavat todellakin kuulla ohjelmansa:D
- BBx
Pong kirjoitti:
että saavat todellakin kuulla ohjelmansa:D
Tarkemmin ajatellen voi tietenkin olla näin. Mutta sitä ei ainakaan kerrota, että he kuuntelevat livenä vaan annetaan ymmärtää, että kyseessä on nauhoitus keskiviikolta.
- Pong
BBx kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen voi tietenkin olla näin. Mutta sitä ei ainakaan kerrota, että he kuuntelevat livenä vaan annetaan ymmärtää, että kyseessä on nauhoitus keskiviikolta.
väliä saavatko kilpailijat tietoonsa että ei ollutkaan suoralähetys? Sillä että sanottiin et on, niin saatiin älytön jännitys aikaan kilpailijoiden keskuudessa.
Big Brotherhan saa tehdä mitä lystää:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599