Monkale

kunnon kalastusta ei voita mikään kun puolen metrinen vonkale tulee kouraan siintä jo riittää perhe ateriaksi onko teillä sattuman varaisesti tullut monkailoita? Isoja sellaisia!

5

624

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämäni paras kalastuskesä

saanut, viime kesänä kesäkuun lopulla sain virvelillä ison järven heinikkolahukassa 5.6 kg hauen samassa sain 1,3 kg ahvenen. Otti siihen jigiin.
      Sitten viikon jälkeen onkeeni sain samassa järvessä 10 taimenta järvenselällä pikkusaarelta rannalta heittelemässä kaikki otti siihen samaa vaappuu joka on rapala. Suurimmat oli 8 kg ja pienimmät puolen kilon luokkaa.
      Samassa järvessä sain elämäni suurimman harrin "harjuksen" elokuussa,se otti siihen mepsiin. Painoi 3.6 kg.
      Koittaapa te ensi kesänä pistää paremmaksi.
      En kerro minun salaista kalapaikkaa muuten se on täällä Suomessa´.

• Joo, ei sinun pidä kertoa salaista paikkaa mutta eniten kaloja sain kerran mökillä kunnon venematkalla yli 3kg muikkuja niitä oli kiva grillata nuotion ääressä mutta lohien kalastus alkaa vaikeutua näin talvis aikaan :( lohet ovat lempiruokaani

• Minä sain kerran niin paljon ahvenia, etteivät ne mahtuneet yhteen kasaan. :)

• niin älytön viesti niin voi...

Mutta onneksi ainakaan minä en ole NOIN tyhmä... yli 3kg harjus ja yli 8kg taimenia. HAH ja PYH!!

• elämäni parhaan...
        niin älytön viesti niin voi... kirjoitti:

Mutta onneksi ainakaan minä en ole NOIN tyhmä... yli 3kg harjus ja yli 8kg taimenia. HAH ja PYH!!

Sitä odotinkin vastausta! Olet oikea kalamies, meni kauan ennenkuin joku vastas mun kalavaleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      96
      900
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe