Teille kaikille! Jaksatte sitten hyvin tai hyvin huonosti, siltikin. Uskokaa pois, se todellakin tekee teistä parempia vanhempia, kun jaksatte käydä tuon kaiken läpi. En usko, että olisin itse kyennyt, enkä usko, että olisin ollut tarpeeksi hyvä äiti jaksaakseni. Hävettää, että välillä ajattelin, etten jaksa, vaikkei ollut koliikkia. Se pistää nöyräksi, kun miettii, mitä toiset käyvät läpi.
Voimia, jaksamisia ja kaikkea hyvää teille äidit ja isät, jotka jaksatte vauvojenne kanssa!
Nostan hattua
1
601
Vastaukset
- blondi-72hki
Hei,minä koliikin koin ja hengissä sekä selväjärkisenä selvisin. Nyt 12v tyttäreni itki koliikkia ekat 5kk ja huusi yötäpäivää.Piti vain kaiken aikaa kävellä ulkona,pitää penskaa sylissä ym ja ekat 3v hän heräsi joka ikinen yö itkemään.Ei kuitenkaan ole koskaan ollut kipeänä. 11v tytär nukkui 6-8t unia heräsi syömään ja kerran nukkui jopa 16t yhteen menoon mutta sairasteli paljon ekat 2v. No minun 8v likka sairasti ekat 3v ja nukkui noin 3-5t kerralla. Ja 6v pimu myös sairasteli ensimmäiset parisen vuotta ja hän meinasi olla koliikki lapsi mutta onneksi olin lukenut vauvahieronnasta joka auttoi ja tyttö nukkui normaaleja 4-6t unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043