Teille kaikille! Jaksatte sitten hyvin tai hyvin huonosti, siltikin. Uskokaa pois, se todellakin tekee teistä parempia vanhempia, kun jaksatte käydä tuon kaiken läpi. En usko, että olisin itse kyennyt, enkä usko, että olisin ollut tarpeeksi hyvä äiti jaksaakseni. Hävettää, että välillä ajattelin, etten jaksa, vaikkei ollut koliikkia. Se pistää nöyräksi, kun miettii, mitä toiset käyvät läpi.
Voimia, jaksamisia ja kaikkea hyvää teille äidit ja isät, jotka jaksatte vauvojenne kanssa!
Nostan hattua
1
623
Vastaukset
- blondi-72hki
Hei,minä koliikin koin ja hengissä sekä selväjärkisenä selvisin. Nyt 12v tyttäreni itki koliikkia ekat 5kk ja huusi yötäpäivää.Piti vain kaiken aikaa kävellä ulkona,pitää penskaa sylissä ym ja ekat 3v hän heräsi joka ikinen yö itkemään.Ei kuitenkaan ole koskaan ollut kipeänä. 11v tytär nukkui 6-8t unia heräsi syömään ja kerran nukkui jopa 16t yhteen menoon mutta sairasteli paljon ekat 2v. No minun 8v likka sairasti ekat 3v ja nukkui noin 3-5t kerralla. Ja 6v pimu myös sairasteli ensimmäiset parisen vuotta ja hän meinasi olla koliikki lapsi mutta onneksi olin lukenut vauvahieronnasta joka auttoi ja tyttö nukkui normaaleja 4-6t unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1382368Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n712289Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi661959EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt751658- 1051533
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021498Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1191391Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321254Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811134