Dragstar 1100 vm.2005 ja siihen nyt asennettu V&H classic 2 avarammat putket sekä K&N ilmansuodatin. Kysyisinkin jatkotoimenpiteistä, eli oiskos alkuperäisten suuttimien aika väistyä ja asentaa ns.suutinsarja neloineen säädöt tietenkin. Oon kuullut että pelkkä kaasarien säätökin riittäis ja että näistä suutinsarjoista ei ois ollut vastaavaa hyötyä, paremminkin niillä on moottorin käynti huonontunut ja näitä jälkiasennus suutinsarjoja on jouduttu vaihtamaan alkuperäisiin takas parantamaan käyntiä. Tuntuis äkikseltään, että ko. tapauksessa käy liian laihalla ja muuten ois tulossa ehkäpä jonkinlaisia ongelmia. Haluaisin kuula muiltakin vastaavien asioiden kanssa podiskelevien kommentteja. Kiitän jo etukäteen kommenteista.
Dragstar/Vance&Hines
20
9464
Vastaukset
- make37
mulla on drag star vance end hicen pro pipe putkilla ja pisimmällä vaimentimella ja factoryn suutinsarjalla. penkki näytti seuraavaa HUOM!-TAKAPYÖRALTÄ. vääntö:125Nm (vakio kytkim.134) Hp:57,5 (vakio kytkimeltä 62,6). soitin maah.tuoj. mitä remmi syö tehoa/vääntöä eivät"tienneet) mutta se syö noin 20% jos muutetaan uudet arvot kytkimelle saadaan vääntöä 150Nm, heppoja 69Hp, ja tämä vakio putsarilla, siinä oli vielä sellainen este ettei päästy käsiksi kaasariin koska vaimennin oli tiellä nyt poraan reiän ja uus penkkitys.
- make37
pelkilä avarmilla putkillla saadaan lisää"saundeja ja mitättömän vähän lisää vääntöä keskialueelle, joten jos haluat vääntöä on syytä vaihtaa myös suutinsarja, tässä kohtaa moni ajattelee että ostampa vain isommat suuttimet (mikä on syytä tehdä jos putkien lisäksi vaihtaa vapaa virtaus ilmansuotimet koska seos on muuten liian laihaa. pyörät käyvät tehtaalta tullessaan jo hiukan laihalla seoksella) suutin sarja sisältää jo sitten paljon rompetta luisti, koho, ynmm. itse suosittelen factorya monet kilpa tallit käyttävät myös sitä
- Eikka
Tulisi mieleeni että kerrot Wild Starista? Tietääkseni remmivetoa ei Drag Starissa ole ja lisäksi tuskin Drag Starista tollaisia vääntöjä irtoo!!??
- make37
Eikka kirjoitti:
Tulisi mieleeni että kerrot Wild Starista? Tietääkseni remmivetoa ei Drag Starissa ole ja lisäksi tuskin Drag Starista tollaisia vääntöjä irtoo!!??
tottahan minä sen hoksasin että puhutaan drag starista ja tiedän myös pyörän olevan kepillä, itse ajoin 1:en kesän viragolla(1100) josta drag on kehitetetty, pitkälti sama kone, moottorin lohkoja vain muutettu, mutta katsopa viragon ja dragin takimm. sylinterin pakarin lähtöä ovat muuten täsmälleen samassa paikassa, kuten moni muukin seikkka, se mikä virag. otti päähän oli se olematon vääntö, taas eksyin aiheesta!
- taito
make37 kirjoitti:
tottahan minä sen hoksasin että puhutaan drag starista ja tiedän myös pyörän olevan kepillä, itse ajoin 1:en kesän viragolla(1100) josta drag on kehitetetty, pitkälti sama kone, moottorin lohkoja vain muutettu, mutta katsopa viragon ja dragin takimm. sylinterin pakarin lähtöä ovat muuten täsmälleen samassa paikassa, kuten moni muukin seikkka, se mikä virag. otti päähän oli se olematon vääntö, taas eksyin aiheesta!
Vakaumuksen syvällä rintaäänellä kerrottu selitys, vaikkei nyt aivan sama pyöräkään ollut kyseessä- mutta tämä tarina on tosi !
- make37
taito kirjoitti:
Vakaumuksen syvällä rintaäänellä kerrottu selitys, vaikkei nyt aivan sama pyöräkään ollut kyseessä- mutta tämä tarina on tosi !
aina meikäläiseltä! siis joku vetää herneen nenään. mutta en minä tieten tahtoen halunnut kommentoida vakaumuksen rinta äänellä, mutta sitä vain ei aina tule ajateltua ihan loppuun asti ja netti keskustelu on minulle vasta opettelua joten siinä tulee väkistenkin viboja kun se mitä ajattelee ja samalla nakuttelee näytölle. pitäisi tietenkin muistaa että se on sitten julkista tekstiä, mitä tuohon viragon ja drag staariin tulee, niin onhan niiden konessa toki erojakin mutta lähtö kohta on aika lailla sama.
- sentään
make37 kirjoitti:
aina meikäläiseltä! siis joku vetää herneen nenään. mutta en minä tieten tahtoen halunnut kommentoida vakaumuksen rinta äänellä, mutta sitä vain ei aina tule ajateltua ihan loppuun asti ja netti keskustelu on minulle vasta opettelua joten siinä tulee väkistenkin viboja kun se mitä ajattelee ja samalla nakuttelee näytölle. pitäisi tietenkin muistaa että se on sitten julkista tekstiä, mitä tuohon viragon ja drag staariin tulee, niin onhan niiden konessa toki erojakin mutta lähtö kohta on aika lailla sama.
Eivät nämä kuitenkaan ole elämää suurempia asioita.
- iwl.berlin
sentään kirjoitti:
Eivät nämä kuitenkaan ole elämää suurempia asioita.
Palataan alkuperäiseen aiheeseen, eli hengitysmuutokseen.
- make37
iwl.berlin kirjoitti:
Palataan alkuperäiseen aiheeseen, eli hengitysmuutokseen.
itselläni ei ole ollut ongelmia joskin suutinsarja putket olivat paikallaan ostaessa. 1:en tapauksen tiedän kaveri laittoi putket, vapaavirtaus ilman suodattimet ja dyno-jetin, ei saanut pelaamaan, pyörä oli 1200 (kyykky) kava, toisessa tapauksessa todella asiansa osaava mekaanikko pisti 1400:en intikkaan putket vap. virt. suot. ja dyno-jetin ja sitä peliä piti säätää säätämästä päästyään, mutta lopputulos oli hulppea. joten siitä vain dyno tai factory ja pyörä penkiin niin onnistuu.
- iwl.berlin
Suutinsarjan hinta noin 100e tai vähän alle, mutta mitä asennus/penkitys kustantaa ja onko dynon/factoryn sarjassa eroja minkään asian suhteen? siis kumpaa suosittelisitte asennettavaksi, vai onko kenties vielä muitakin tarjolla? Mikä "PAJA" täällä OULUssa on joka tämän homman klaaraa HYVIN?, NIIN ja sitten jos joskus tekis mieli laittaa originellit putket paikoilleen, niin pitääkö taas vaihtaa alkuperäinen suutinsarja takas?
- iwl.berlin
dragstar on siis 1100:n classic ja ajettu 2500km.
- make37
sellainen kaveri kuin kimmo koskenniemi ja firman nimi on bike box. soittaessani juuri omalle asentajalleni niin hän totesi factoryn neulan olevan karkempaa tekoa ja joutuneensa vaihtamaan kaasareihin neula putkia, HUOM! nämä ovat ykkös- tapauksia ja minulla ei factoryn suhteen ongelmia ole ollut. asentajani kertoi esim. intikkaan factoryn olevan parempi, muista sarjoista en tiedä. pelkkä penkitys maksaa alle sadan €:on. jos vaihdat orggis putket, ei varmaan dynoa taqi factorya tarvitse vaihtaa. (KÄSITTÄÄKSENI)
- yammukuski
make37 kirjoitti:
sellainen kaveri kuin kimmo koskenniemi ja firman nimi on bike box. soittaessani juuri omalle asentajalleni niin hän totesi factoryn neulan olevan karkempaa tekoa ja joutuneensa vaihtamaan kaasareihin neula putkia, HUOM! nämä ovat ykkös- tapauksia ja minulla ei factoryn suhteen ongelmia ole ollut. asentajani kertoi esim. intikkaan factoryn olevan parempi, muista sarjoista en tiedä. pelkkä penkitys maksaa alle sadan €:on. jos vaihdat orggis putket, ei varmaan dynoa taqi factorya tarvitse vaihtaa. (KÄSITTÄÄKSENI)
Bikefox on Kimmon virivirifirma Oulussa Perävainiolla.
- make37
yammukuski kirjoitti:
Bikefox on Kimmon virivirifirma Oulussa Perävainiolla.
taisi olla sorge mutta toivottavasti oli jotain apua
- k-julli
Mull on pahvista ja vanerista kyhätty replika-Harrikka. Sit mä istun siinä piereskelemässä ja vedän röökii tekoparta naamassa. Tuuletin puhaltaa päin ja Elvis vinkuu mankassa. Jeee. tulee ihan aidot fiilikset, ja halvalla.
Ei se putkien vaihdolla muutu mikskään- lisää
" Hullulla on halvat huvit", sanoo suomalainen sananlasku.
- iwl.berlin
lisää kirjoitti:
" Hullulla on halvat huvit", sanoo suomalainen sananlasku.
Jotkut HULLUT ne vaan näillä palstoilla HULLUTTELEE,joutas piirille! Jotkut van harrastaa moottoripyöräilyä vaikka on lumi maassa, NÄIN ON.
- iwl.berlin
Onko kellään asennettu/kokemuksia hyperchargerista dragstaarissa, miten lienee onko hintansa arvoinen kapistus. Kommentteja myös muiden merkkien omistajilta jos ovat laittaneet ed.mainitun vempeleen.
- iwl.berlin
miten onkaan näin hiljaista....pitkästyttääääää! eikö muka kommentteja?
- tuska69
iwl.berlin kirjoitti:
miten onkaan näin hiljaista....pitkästyttääääää! eikö muka kommentteja?
Eipä vielä voi vastata kun on vasta postissa tulossa usa:sta kohti koto suomee Hypercharger Pro R jotkut sanoo et alkaa läpät heiluu ku ikää tulee mut mut ihan sama on se sen verran siisti et heilukoot :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423057Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452877100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472317Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451759
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361