Miten on päässyt käymään niin, että ihanat ujot ja hiljaiset miehet ovat muuttuneet nettiaikakaudella samanlaisiksi epäluotettaviksi "pelimiehiksi" kuin muutkin.
Ei voi luottaa enää kehenkään.
Ujo mies keksii laittaa vastauksia naisten ilmoituksiin tai iskee oman täkynsä ruutuun. Ensimmäinen onnistunut keikka innostaa aina uusiin ja uusiin.
Helppo tapa saada naisia vie mukanaan.
Entinen ujo, hiljainen, työteliäs, luotettava, kunnioitusta herättävä, vastuullinen mies on muuttunut naisesta naiseen hyppiväksi salakavalaksi seksikokemusten metsästäjäksi.
Vai lienekö syy niissä helposti mukaan lähtevissä naisissa? Niinpä tietysti!
Netti pilannut
10
1505
Vastaukset
Ainakaan omasta mielestä en ole pilalle mennyt - ujous ja hiljaisuus eivät esimerkiksi ole kovinkaan haluttuja ominaisuuksia ja niistä joutaakin päästä eroon jos onnistuu. Yritän ainakin kovasti. Eikä se kylläkään sulje pois luotettavuutta tai mitään muutakaan.
Minusta tässä on havaittavissa enemmän positiivisia kuin negatiivisia piirteitä, lähinnä parantuneet mahdollisuudet saada kontakti vastakkaiseen sukupuoleen mutta siitä eteenpäin ei ujo kyllä helposti pääse. Mahdollisesti puhut vähän asian vierestä, ehkä lisääntyneiden mahdollisuuksien vuoksi rima nousee... Onko sinulla useampia huonoja kokemuksia? Onko vertailukohtaa - ujot vs. "normaalit" miehet?- Ihmettä kerrakseen
Minä en oikeastaan puhu ollenkaan niistä,jotka vasta etsivät elämänkumppania. Minä puhun niistä, jotka jo asuvat yhdessä. Puhun niistä tarinoista, joita kuulen ja näen.
Puhun miehestä, jonka vaimo juuri sai vauvan. Mukava, hiljainen, ujo mies. Jo melkein vuoden verran olen saanut kuulla hänen (petolliselta?) miespuoliselta kaveriltaan miten tämä sankari on löytänyt hyvän tavan saada naisia, kun oma vaimo ei ole raskauden ja vauvan takia aina halukas. NETTI. Sieltä niitä kuulemma löytyy. Eikä puhettakaan mistään riman kohottamisesta. Nämä naiset ovat kuulemma oleet enimmäkseen alkoholisoituneita yksin eläjiä.
Puhun lähes sanattomasta miehestä. Hän on seurustellut kaksi vuotta. Erittäin hellä ja huomaavainen mies, kertoi nainen. Äskettäin selvisi, että viikonloppuisin mies viettää aikaa tv-chatin kautta yhteyttä ottamiensa naisten kanssa. Näistä en tiedä, millaisia ovat olleet. Ehkä rima on kohonnut.
Ei nuo ole ainoita esimerkkejä netin villitsemistä ujoista miehistä. Itse en ole joutunut tätä henkilökohtaisesti kokemaan. Sivusta vain olen seurannut.
Olen aina pitänyt hiljaisista enemmän kuin suupalteista. Pieni ujous viehättää. Röyhkeys ei ole suositus.
Kokemusta minulla on rumista suupalteista, komeista suupalteista ja kivan näköisistä hiljaisista miehistä (ei rumista hiljaisista, huomaan nyt)
Kaikista parhaiten olen viihtynyt juuri näiden parin hiljaisen kaverin kanssa. Sääli vain, että olosuhteet ovat olleet asioiden kehittymisen esteenä. Ihmettä kerrakseen kirjoitti:
Minä en oikeastaan puhu ollenkaan niistä,jotka vasta etsivät elämänkumppania. Minä puhun niistä, jotka jo asuvat yhdessä. Puhun niistä tarinoista, joita kuulen ja näen.
Puhun miehestä, jonka vaimo juuri sai vauvan. Mukava, hiljainen, ujo mies. Jo melkein vuoden verran olen saanut kuulla hänen (petolliselta?) miespuoliselta kaveriltaan miten tämä sankari on löytänyt hyvän tavan saada naisia, kun oma vaimo ei ole raskauden ja vauvan takia aina halukas. NETTI. Sieltä niitä kuulemma löytyy. Eikä puhettakaan mistään riman kohottamisesta. Nämä naiset ovat kuulemma oleet enimmäkseen alkoholisoituneita yksin eläjiä.
Puhun lähes sanattomasta miehestä. Hän on seurustellut kaksi vuotta. Erittäin hellä ja huomaavainen mies, kertoi nainen. Äskettäin selvisi, että viikonloppuisin mies viettää aikaa tv-chatin kautta yhteyttä ottamiensa naisten kanssa. Näistä en tiedä, millaisia ovat olleet. Ehkä rima on kohonnut.
Ei nuo ole ainoita esimerkkejä netin villitsemistä ujoista miehistä. Itse en ole joutunut tätä henkilökohtaisesti kokemaan. Sivusta vain olen seurannut.
Olen aina pitänyt hiljaisista enemmän kuin suupalteista. Pieni ujous viehättää. Röyhkeys ei ole suositus.
Kokemusta minulla on rumista suupalteista, komeista suupalteista ja kivan näköisistä hiljaisista miehistä (ei rumista hiljaisista, huomaan nyt)
Kaikista parhaiten olen viihtynyt juuri näiden parin hiljaisen kaverin kanssa. Sääli vain, että olosuhteet ovat olleet asioiden kehittymisen esteenä.Arvasinkin oikeastaan että puhut parisuhteessa olevista miehistä mutta vastasinpa asiaan omalta kannaltani.
Näinhän se menee, kun kerran on helppo saada niin silloinhan tietysti otetaan... Ja tuossa tapauksessahan rimaa ei tarvi kovin korkealla pitää, siis jos ainoa tavoite on harrastaa seksiä, ellei sitten vakituinen suhde muuten ole jo siinä tilassa että uutta tarvisi (ja väistämättähän pettäminen siihen johtaa).
Mutta yksilöllistä se kuitenkin on, enpä voisi kuvitella sortuvani moiseen (toisaalta enpä oikein kelpaa parisuhdeasinatuntijaksi kun aika vähäisiä omakohtaiset kokemukset ovat). Niinpä, vähän raflaavasta nimimerkistä huolimatta pidän itseäni uskollisena ja muutenkin kunnollisena... pelkkä "helppous" ei riitä nytkään valintaperusteeksi ja miksipä se sitten parisuhteessa riittäisi... Heh, taitaapa olla taas aika nostaa rimaa etten epätyydyttävään suhteeseen eksy :).
- ööh..
Miten naisten löytäminen onnistuu ujoilta ja hiljaisilta miehiltä ellei netti-ilmoituksen avulla? Et usko kuinka onnelliseksi tulisin jos kertoisit toimivan keinon.
Niinkö?
Miehet on nyt taas tulilinjalla jos ne treffailevat useamman naisen kanssa kerrallaan.
Se on vähän sama juttu kun naisilla netissä. Olo on usealla kuin karkkikaupassa. vrt. kysynnän ja tarjonnan lakia. Jos joku mies siellä saa kasattua muutaman ddeitin itselleen niin sitä ollaan jo moittimassa.
Ymmärrän kyllä vakituisessa parisuhteessa eläviä mutta että sinkulle. Pidätkö sitä pelaamisena jos sattuu treffaamaan muutamamaa tyttöä yhden tai kaks kertaa päällekkäin?- Ihmettä kerrakseen
Ehkä on jo myöhäistä vastailla sinulle ja muille, mutta en ole päässyt koneelle aikaisemmin.
Siis, ei ole väärin tapailla pari kertaa useampaa tyttöä samaan aikaan. Jos tapailet vuoden useampaa tyttöä yhtäaikaa, se on jo pelaamista ja väärin tyttöjä kohtaan.
- Korppi*
Yritä nyt vaan luottaa. Älä nyt yhden pettymyksen takia anna periksi. Itse olen ainakin edelleen se sama ujo ja hiljainen mies. Edelleen yhden naisen mies ja edelleen hyvin yksinäinen. Netti ei ole pilannut mitään.
- Kyo-kun
Enpä ole tuommoisesta ennen kuullutkaan. Se vain on niin, että hiljaisuus ja ujous ovat ne luonteenpiirteet jota kukaan nainen ei tunnu mieheltä haluavan.
Ja netistä en enää ikinä rupea suhteita hakemaan, koska siitä ei tule yhtään mitään. Koskaan ei voi tietää minkälainen ihminen siellä toisessa päässä todellisuudessa on. Joskus teininä sitä yritti, mutta.....huhhuh. - vaalea ja nätti
Olet muuten oikeassa ! Minä tapasin erään sellaisen miehen ja oli pieni juttu, mutta hänellä taisi olla varalla useampi nainen, vaikka ujolta ja kunnolliselta vaikutti kaikin puolin. Sanoi ettei kuitenkaan ole valmis suhteeseen, nyt taas on soitellut, mutta minäpä sen suostu kenenkään pomppupalloksi tai varanaiseksi. Olisin mielelläni ottanut ujon, ihanan, tavallisen miehen ! Nyt huomasin vaan että ehkä heihin ei kuitenkaan ole luottamista. Sääli...
- Kyo-kun
Meillä ujoilla on muutenkin tarpeeksi vaikeaa ihmisuhteiden kanssa ilman, että joku yhden tai kahden henkilön perusteella alkaa meitä kaikkia tuomitsemaan!
Sääliksi kyllä käy....sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1476999
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255086
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444637Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673198
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553130Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252842- 452410
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313