suomenruotsalaisten propagandaa Iranista

Iranin miehitys estettävä!

Maanantaina TV2:sta kello 22:05 esitetty FST:n dokumentti Hunnutettu prostituutio oli selvä strateginen veto suomenruotsalaisten = kokoomuslaisten puolelta kääntää suomalaisten päät USA:n tulevia Iranin pommituksia hyväksyvämmiksi. Mitä olen Arman Alizadin Dresscode ohjelmassa tutustunut iranilaisiin, niin heillä on demokraattisin suvaitsevaisin valtio koko Lähi-Idässä ja sattuvat vaan olemaan maailman 4. tuottoisimpien öljylähteiden päällä, joita USA ja Iso-Britannia hamuavat itselleen.

Kuvaus ohjelmasta:
Filmaaja Nahid Persson matkustaa takaisin kotimaahansa Iraniin. Siellä hän tapaa ystävättäret Minan ja Fariban, jotka asuvat samassa rakennuksessa. Heidän elämänsä on kovaa. Tunteilematon muotokuva kahdesta naisesta, jotka epäonnistuneen vallankumouksen tuloksena joutuvat myymään itseään elättääkseen itsensä ja lapsensa nykypäivän Iranissa. Tuotanto: Cosmo docs, Tanska. Suomenkielinen tekstitys Teksti-tv:n s. 779. FST/Ohjelmahankinta.

8

1487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aja

      Tunnetko sinä montakin suomenruotsalaista kokoomuslaista? Itse olen suomenruotsalainen, tunnen paljon muitakin suomenruotsalaisia eikä yksikään heistä ole kokoomuslainen. Luuletko todella että suomenruotsalaiset hyväksyvät USA:n pommituksia? Suosittelen sinulle että hankit suomenruotsalaisen tuttavan. Pääsisit ehkä ennakkoluuloistasi. Ohjelmaa en nähnyt joten en ota siihen kantaa. Tekstistäsi sai kuitenkin sellaisen kuvan että ohjelma oli tanskalainen...

      • Nimetön

        Sijoittuuko RKP oikealle vai vasemmalle, ja mihin kokoomus sijoittuu?


    • sinne

      Jos Iran on demokraattisin ja suvaitsevin valtio Lähi-idässä niin voisi pyyhkäistä kerrallä pois koko lähi-idän mailmaa rumentamasta.

      Uusi, koko kansan presidenttikin on niin umpisuvaitsevainen että...

      • wisser

        "voisi pyyhkäistä kerrallä pois koko lähi-idän mailmaa rumentamasta. "

        Niin itse vaikutatkin varsin humaanilta ja asioita syvälliselsti ymmärtävältä kaverilta.


      • Masa
        wisser kirjoitti:

        "voisi pyyhkäistä kerrallä pois koko lähi-idän mailmaa rumentamasta. "

        Niin itse vaikutatkin varsin humaanilta ja asioita syvälliselsti ymmärtävältä kaverilta.

        eivät suvainneet Neuvostovaltaa? Kyllä suomalaisten olisi pitänyt olla paljon suvaitsevaisempi ja humaaneja heitä kohtaan.
        Liittoutuneetkin olivat todella pahoja kun eivät suvainneet Hitleriä.
        Me jotka eimme suvaitse muslimien mailmanvalloitus pyrkimyksiä olemme todella pahoja ja epähumaaneja.


      • Anonyymi

        Onko iranissa maksullisia naisia ois kiva kopaista mitä rätin alta löytyy


    • Nimetön

      Mielenkiinnosta kysyisin, millä perusteella Iran on Lähi-Idän suvaitsevaisin ja demokraattisin valtio.

      En millään usko, että tapaus, jossa kaksi 16-vuotiasta tuomittiin kuolemaan (syy: homoseksuaalisuus), voisi tapahtua mm. Libanonissa.

      Iran lienee ainoa maa maailmassa, jossa homoseksuaalisuuden perusteella ihminen voidaan tuomita kuolemaan.

      • juuripa niin

        No eipä kannattaisi Halosen matkustaa Iraniin. Hirteen menis, vaikka mun puolesta kyllä joutaiski.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4081
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1591
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1406
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1264
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1138
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1038
    Aihe