VN 800

Kiinnostaa

Tommonen Kawasakin VN 800 Classic on alkanut kiinnostamaan tässä. Kertokaa käyttökokemuksia, oletteko tyytyväisiä siihen? Ajettavuus, kestävyys, tehon riittävyys, vääntö jne.?? Myös kiihtyvyys ja huippunopeus kiinnostaa, kun tuntuu siltä että Hondan 750 Shadow ja Jammun 650 Dragstar tuntuu olevan ihan nuhapumppuja Kawaan verrattuna, ainakin mitä tehoon tulee. Kawassahan on 55 hv.

8

8179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistaja

      mielestäni pyörä on todella hyvä ajettava, vaikka olisi kyydissäkin joku! kestävyydestä sen verran että kun itse ostin kyseisen käytetyn pyörän niin kerrottiin että 200tkm pitäisi päästä ilman murheita. pakko siihenkin on ilmeisesti uskoa kun mitään murheita ei ole ollut! Ja kiihtyy se paremmin kuin kaverin shadow! :)huippuja en tiedä kun en ole niin revitellyt, mutta vauhtia riittää kyllä customiksi!

      • toinen kiinnostunut

        Miten paljon pyörälläsi on tähän mennessä ajettu ? Oletko muuten ajanut matka-ajoa, käykö ajoasento siihen (pleksi) ?


      • Naitz
        toinen kiinnostunut kirjoitti:

        Miten paljon pyörälläsi on tähän mennessä ajettu ? Oletko muuten ajanut matka-ajoa, käykö ajoasento siihen (pleksi) ?

        mulla olis kawa vn800 classic-98 myynnissä ajettu abaut 36t,kaikki lisävarusteet mitä sai,saksasta tuotu,kunto,lähes virheetön,sijainti porvoo hp.8000,syy,kaksi pyörää ,vaihto yhteen isompaan 040-500313.olen ollut todella tyytyväinen siihen,hyvä ajaa,teho riittää


      • Omistaja
        toinen kiinnostunut kirjoitti:

        Miten paljon pyörälläsi on tähän mennessä ajettu ? Oletko muuten ajanut matka-ajoa, käykö ajoasento siihen (pleksi) ?

        Pyörällä on ajettu nyt n.43tkm viime kesänä tuli pari vähän yli tuhannen kilsan lenkkiä ja mukavaa se oli silloinkin että soveltuu matka-ajoon! Mulla on pleksi, se on ihan ehdoton sateella ja loppusyksystä kun alkaa olla lentäviä ötököitä! kevääksi kuitenkin aion ottaa sen pois! Kallis muuten toi naitzin pyörä...
        Kyllä minäkin kaupanteosta tykkään mutta hinta ei ole noin suolainen!


    • k-julli

      Mull on pahvista ja vanerista kyhätty replika-Harrikka. Sit mä istun siinä piereskelemässä ja vedän röökii tekoparta naamassa. Tuuletin puhaltaa päin ja Elvis vinkuu mankassa. Jeee. tulee ihan aidot fiilikset, ja halvalla.

      • Suht. tyytyväinen

        Itselläni on kyseinen laite,malli -97. Hyvä ajaa ja kustomiksi kevyesti ohjautuva, eli ei tarvi vääntää. Takajousitus kannattaa kiristää ehdottomasti toiseksi kireimpään asentoon. On meinaan tosi paljon parempi ajaa kuin alkuperäisessä löysimmässä säädössä. Tehoa on mukavasti. Jos luet kustomitestejä, niin yleensä saa kiitosta ja suorituskyky on kärkipäätä. Teho vaan on korkeammilla lierroksilla kuin isommissa.
        Itselläni on suutinsarja ja vapaavirtaus suodatin avoimemmassa kotelossa ( merkki:Thunder)ja Vance&Hines putket(kannattaa laittaa jotkut muut jos ei pidä äänekkäästä pyörästä). Valmistajan dyno käyrän mukaan n.12hp lisää tehoa ja myös vääntöä. Nyt oikein hyvä varsinkin keskikierroksilla. Ohitukset lähtee hienosti viitosellä. Pienehkö pleksi on mukava varsinkin viileällä ja sateella. Kaksin ajamisesta ei ole paljon kokemusta koska istuin ei ole vakio, ja matkustajan "jakkara" on huono istua. Pyörääni on rakennettu aika tavalla myös ulkonäön suhteen.


    • Kesyn oloinen

      Etsin taannoin itselleni isohkoa customia ja silloin mm. koeajoin vn 800 ja monia muita customeita.

      Ensinnä kawasakin vn 750 ja vn 800 ovat tehoikkaamasta päästä v2 customeita kokoluokassaan.
      Kawat ehkä parhaita valintoja noissa kokoluokissa.

      Itse en vn 800 kuitenkaan innostunut, tuntui jotenkin heppoiselta kiihtyvyys ja vääntö. Odotin paljon enemmän. Ulkonäkö hyvä.

      Suosittelen koeajamaan vn 1500 ja suzuki 1400 intruderin. Vääntöä ja suorituskykyä on riittävästi. Uskomattoman hienoja pyöriä.

      Käytetyn vn 800 hinnalla saa pari vuotta vanhemman ison customin. Iso customi pitää hintansa paremmin, kestävyys monissa merkeissä yleensä parempi kuin ~750 luokassa, ylläpito- ja ajokulut 750 tasoa ja ennen kaikkea ajaminen on omaa luokkansa.

      Minkä ostatkin, koeaja myös isompia customeja. Kuulopuheihin ei kannata uskoa vain testaamalla itse, voit erotella jyvät akanoista :)

    • Itselläni vn 800 ja kaasua hellittäessä alkaa pitää omituista kilinää.
      Pyörllä on ajettu 41000 ja säännöllisesti huollettu.Onko muilla kokemusta vastaavasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe