Onko kellään käytönnönkokemuksia kovapuu eli ohutpuulattioista? Rakennamme omakotitaloa ja ajattelimme laittaa makuuhuoneisiin Linean Jatobaa ja olohuoneeseen Merbau-parkettia. Alkuperäinen ajatus oli laittaa makuuhuoneet laminaattia, mutta tuo kovapuulattia kuulostaa houkuttelevammalta kuin laminaatti (hintakin kovapuulattiassa samaa luokkaa kuin laadukkaan laminaatin).
Kovuudeltaanhaan Linea on 6.0 Brinnerin (?) asteikolla, kun esim. Merbau 4.6.
Kährs Linea
4
2138
Vastaukset
- seepra
eikös rtv-yhtymä poistanut kyseiset tuotteet valikoimastaan jatkuvien ongelmien takia?
- ongelmia
RTV:llä oli k.o. lattiamateriaalin kanssa? Laitoin Linnea pähkinää olohuoneeseen, pitääkö lattia nyt purkaa ja polttaa takassa? Vedänkö samalla ranteet auki kun olen erehtynyt Kährsiä ostamaan?
- tosi on
ongelmia kirjoitti:
RTV:llä oli k.o. lattiamateriaalin kanssa? Laitoin Linnea pähkinää olohuoneeseen, pitääkö lattia nyt purkaa ja polttaa takassa? Vedänkö samalla ranteet auki kun olen erehtynyt Kährsiä ostamaan?
Ei RTV-yhtymällä ole Kährsiä myynnissä, koska Kährsiä saa vain lattiapäällysteiden erikoismyymälöistä, ei sekatavarakaupoista. Kährsin lattiat on lattioiden mersuja. Kährsin Linnea hakkaa muiden valmistajien vastaavat tuotteet mennen tullen. Jos ohutpuulattiaa haluat, niin Linnea on markkinoiden paras!
- Sekstaaja
Mikä ihmeen kovapuu, tai ohutpuu? Missä näitä kasvaa? HARDWOOD (englantia) tarkoittaa lehtipuuta ja viilu on nimi ohuelle puupinnoitteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392507
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait32277Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381373- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 31771
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596