Onko kellään käytönnönkokemuksia kovapuu eli ohutpuulattioista? Rakennamme omakotitaloa ja ajattelimme laittaa makuuhuoneisiin Linean Jatobaa ja olohuoneeseen Merbau-parkettia. Alkuperäinen ajatus oli laittaa makuuhuoneet laminaattia, mutta tuo kovapuulattia kuulostaa houkuttelevammalta kuin laminaatti (hintakin kovapuulattiassa samaa luokkaa kuin laadukkaan laminaatin).
Kovuudeltaanhaan Linea on 6.0 Brinnerin (?) asteikolla, kun esim. Merbau 4.6.
Kährs Linea
4
2166
Vastaukset 4
- seepra
eikös rtv-yhtymä poistanut kyseiset tuotteet valikoimastaan jatkuvien ongelmien takia?
- ongelmia
RTV:llä oli k.o. lattiamateriaalin kanssa? Laitoin Linnea pähkinää olohuoneeseen, pitääkö lattia nyt purkaa ja polttaa takassa? Vedänkö samalla ranteet auki kun olen erehtynyt Kährsiä ostamaan?
- tosi on
ongelmia kirjoitti:
RTV:llä oli k.o. lattiamateriaalin kanssa? Laitoin Linnea pähkinää olohuoneeseen, pitääkö lattia nyt purkaa ja polttaa takassa? Vedänkö samalla ranteet auki kun olen erehtynyt Kährsiä ostamaan?
Ei RTV-yhtymällä ole Kährsiä myynnissä, koska Kährsiä saa vain lattiapäällysteiden erikoismyymälöistä, ei sekatavarakaupoista. Kährsin lattiat on lattioiden mersuja. Kährsin Linnea hakkaa muiden valmistajien vastaavat tuotteet mennen tullen. Jos ohutpuulattiaa haluat, niin Linnea on markkinoiden paras!
- Sekstaaja
Mikä ihmeen kovapuu, tai ohutpuu? Missä näitä kasvaa? HARDWOOD (englantia) tarkoittaa lehtipuuta ja viilu on nimi ohuelle puupinnoitteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459