Onko tietoa mistä vois saada halvalla haalarimerkkejä ???????
HAALARIMERKIT
5
1333
Vastaukset
- logonet
logonet
- Perttu
Mun opiskeluaikana haalarimerkkejä hankittiin aina sen mukaan, missä tapahtumissa käytiin ympäri laajaa "Suomenmaata". Vaihdeltiin siis opiskelutapahtumissa toisten kanssa ja hankittiin matkamuistoja "retkiltä". Ei niitä mistään tilattu, eikä muutenkaan "ilman uhrauksia" kehdattu kiinnittää haalareihin. Jokaiseen merkkiin (päänahkaan) liittyi tarina, joista puhuttiin ja kokemuksia vaihdettiin. Jotenkin tuo kysymyksesi kuulostaa vieraalta omiin kokemuksiini nähden. Toisaalta, kukin tyylillään...
- viksukas
Jos se vaik haluis tilata merkkei ison kasan joitaki bileit varten? Katos jos joku jaksaa ite järjestääki asioit eikä vaan mennä bilettää. No, mä en ainakaan jaksais. Mut jos ei oo tota varten niit tilaamas, ni kysyn vaan et onks jutun alottaja vähän hölmö.
- andreas_55
taitaa olla edullisin korkealaatuisten merkkien toimittaja
- Möö
Itsehän tilasin Oulusta, oikein hyviä merkkejä ja nopea toimitus! :) http://www.valenssi.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=275&lang=fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298