Voisitteko kertoa kyseisestä kohteesta? eli esim. hintataso; ruoka, juoma, vaatteet, aurinkotuolit jne? onko paljon discoja ja baareja? yms. kaikki mahdollinen vaan... matka olis suunnitteilla sinne.
torremolinos!?
13
2834
Vastaukset
- jesse26v,
hintataso on korkea. perustuu turistien rahastamiseen. esimerkiksi taksi maksaa 7euroa mikä tahansa matka torressa, malaga-torre on 15e. kiinteä hinta siis, ei mitään mittareita käytetä. valitin asiasta muutamille ja minulle suututtiin. ajoin noin 20 kertaa. yleensä espanjassa pääsee 4eurolla matkan joka helsingissä on 15e. ruoka on yleisesti rasvaista, mäkkärimäistä moskaa jostain grillistä. torren ihan ytimessä on ravintola chacha, se on äyriäispaikka ja ruoka tosi hyvää. söin itse siellä lounaan 40 eurolla, mutta varmasti kympillä pääsee makuun. siellä ruoka syödään seisaaltaan, luonteeltaan pikaruokapaikka.
juoma on halpaa, kalja on tölkki 30senttiä ja joku iso ginipullo 10euroa kun suomen alkossa on 30e. kaikki salmarimaiset ja pink cat -tyyppiset juotavat kans halpoja. bacardi ice varmaan 1,5 pullo. suomessa kolmisen euroa.
vaatteet: siitä ei minulla ole tietoa. luulisin että myytävät lacostet jne ovat ylihintaisia.
discoja torressa on paljon, mutta koko torre on homomaineessa!!! eli siellä keskustassa on lukuisia baareja dicoja joissa on nimessä joku hombre, man, boy tms. ja paikka täynnä sellasia klassisia homokasvoja. tytöille torressa ei ole paljoa bailattavaa.
benalmadena torren vieressä taksilla sen seitsemän euroa on täynnä bilepaikkoja heteroille!! siellä on koko aurinkorannikon kissat ja hyvännäkösiä heteropoikia. menkää sinne.
ottakaa hotelli jossa on baarikaappi jonka voi täyttää omilla juotavilla. siivooja ei tykkää, mutta laittakaa talon kamat takasin siivouksen ajaksi. el pinar -hotelli torressa on kaukana kaikesta, olin siellä, mutta en suosittele. kävely siellä jatkuvasti 10 minsan matkoja on tylsää kun muutakin tekemistä olis ja loma on rajoitettu aika.
bussilla on kätevä myös ajella, sitä vaan ei neuvota turisteille sitten kirveelläkään!! paikalliset ei halua turisteja ajelemaan halvalla, mutta menkää mukaan vaan. haluavat mahdollisimman paljon rahastaa. matka on torren ja benalmadenan välillä noin euron ja malagaan pari euroa.
benalmadenassa on sitten monenlaista huumetta liikkeellä halukkaille. eikä kannata sammua minnekään, koska siellä ainakin raiskataan vaikka oliskin miten söpöjä/komeita poikia. aika rohkeasti voi pukeutua, jos haluaa sopeutua joukkoon eikä näyttää juntilta. - minna
Turistikohteissa otetaan huomioon tietysti että rahaa kiskotaan turisteilta, kun sitä heillä yleeensä on. Mutta kyseinen seutu on varmasti edullista. Sillä hiljattain tehdyssä hintavertailussa jossa oli euroopan suuria kaupunkeja Madrid oli euroopan halvin paikka, joka sijaitsee samalla niemimaalla kuin Torremolinos.
Nyrkkisääntö on: Mitä kauemmas menet Beachilta, sitä halvempaa on. Siis rannan ja turistien keskuksissa maksat enemmän kuin paikallisen väestön keskuudessa.- jesse26v,
Itse siellä juuri kävin ja tiedän hintatason. Madridin niemimäisyys.... se on aikas kaukana torremolinoksesta!!! Ota kartta esille.
Ja lisäksi torresta ei pääse kauas rannalta!! Tie on itä-länsi suuntainen joten voit mennä toiseen vastaavaan, fuengirolaan tai benalmadenaan. Turististeille sielläkin on kallista. - jes-sika
jesse26v, kirjoitti:
Itse siellä juuri kävin ja tiedän hintatason. Madridin niemimäisyys.... se on aikas kaukana torremolinoksesta!!! Ota kartta esille.
Ja lisäksi torresta ei pääse kauas rannalta!! Tie on itä-länsi suuntainen joten voit mennä toiseen vastaavaan, fuengirolaan tai benalmadenaan. Turististeille sielläkin on kallista."Ja lisäksi ei torresta pääse kauas rannalta!! Tie on itä-länsi suuntainen..." Harvoin saakin lukea jotain näin hauskaa!
Iberian niemimaalla sijaitsee muuten myöskin kaupunki nimeltä Madrid. Ymmärrän tosin, että itse totesit sijainnin pelkästään kartalta, sillä ethän pystynyt poistumaan kauas rannalta. Paikalliset jopa yrittivät estää pääsysi bussiin... hohotusta.
- matkaaja
Me ollaan käynyt costa del solin alueella monta kertaa, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ruoka ja varsinkin ruoka edullisempaa jonkin verran kuin Suomessa. Ravintola-annokset n. 9-14€, kala jonkin verran kalliimpaa. Viini kaupasta edullista. Jos ei merkillä väliä, litran saat jo eurolla. Torren renfe aseman alapuolella, maan alla on ainakin paikallisten suosima disco. Meteli sieltä kuuluu vielä klo 11 aikaan aamupäivällä, mutta sepä aukeaakin vasta puolen yön jälkeen. Paikallisilta kannattaa kysellä menopaikkoja.
Vaatteet jonkin verran halvempia, ainakin mangossa.
baareja on joka kulmalla. Benalmadenassa vilkkaampi iltameno nuorille, bussilla pääsee ranta-alueelle parhaiten parilla eurolla. Renfe-junakin menee, mutta siitä on sitten otettava taksi, kävellen menee puol tuntia.
Renfe juna menee muutenkin kätevästi puolen tunnin välein linjalla Fuengirola - Malaga, eikä maksa paljon, muistaakseni pari euroa meno-paluu (ida y vuelta)
En sanois muuten, että Torre olisi jotenkin erityisesti homojen paikka... jos sen takia, että siellä on homobaari, ei voi leimata KOKO kaupunkia.- jesse26v
Puhuit virheellisesti yksikössä. Paikassa on pelkästään homobaareja. Joten päivisinkin suurin osa alueen miehistä on homoja, esimerkiksi Britanniasta. Mihin ihmeeseen ne valoisalla ajalla haihtuisivat?
- jes-sika
jesse26v kirjoitti:
Puhuit virheellisesti yksikössä. Paikassa on pelkästään homobaareja. Joten päivisinkin suurin osa alueen miehistä on homoja, esimerkiksi Britanniasta. Mihin ihmeeseen ne valoisalla ajalla haihtuisivat?
jo älytön liiottelusi, sillä taas tulee mieleen se vanha "se koira älähtää...".
- jesse26v
jes-sika kirjoitti:
jo älytön liiottelusi, sillä taas tulee mieleen se vanha "se koira älähtää...".
Kuule olen ajellut junalla ympäri espanjaa, eikä mun edes tarvii mainostaa sitä niemimaaksi tms. Ei tarvii pätee. Harva ei tiedä että se on enkuksi iberian peninsula. Eiks oo hassu ja filmaattinen sanonta.
Kyseisiä baareja on torressa paljon! Sillä selvä. Sen kun yrität mennä torresta suoraan pohjoseen. Tarvitset helikopterin. Sevillaan ja Mijasiin pääset menemällä länteen. Malagaan vie tie itään josta edelleen Granadaan jne.
Madridissa kävin ja viihdyin tosi hyvin! Siellä taksi 3 euroa Helsingin 12 euroa vastaan.
Voit haukkuu mua homoksi, ei mitään väliä. Autoin kuitenkin eniten alkuperäistä kysyjää totuuden mukaisilla faktoilla. - jes-sika
jesse26v kirjoitti:
Kuule olen ajellut junalla ympäri espanjaa, eikä mun edes tarvii mainostaa sitä niemimaaksi tms. Ei tarvii pätee. Harva ei tiedä että se on enkuksi iberian peninsula. Eiks oo hassu ja filmaattinen sanonta.
Kyseisiä baareja on torressa paljon! Sillä selvä. Sen kun yrität mennä torresta suoraan pohjoseen. Tarvitset helikopterin. Sevillaan ja Mijasiin pääset menemällä länteen. Malagaan vie tie itään josta edelleen Granadaan jne.
Madridissa kävin ja viihdyin tosi hyvin! Siellä taksi 3 euroa Helsingin 12 euroa vastaan.
Voit haukkuu mua homoksi, ei mitään väliä. Autoin kuitenkin eniten alkuperäistä kysyjää totuuden mukaisilla faktoilla.Liioittelit tietojasi, chiquillo mío. En voi muuta kuin edelleen nauraa juttujasi. Toisaalta olen positiivisesti yllättynyt siitä, että PÄÄSIT pois Torremolinoksesta, ilman helikopteriakin.
Minä puolestani ajelen ja kävelen päivä päivästä Espanjassa, jopa Torremolinoksessa. Sehän on periaatteessa vieläkin Málagan esikaupunki (itsenäistyi runsas 10v. sitten), josta löytyy niin alkuasukkaita kuin turistejakin.
Ravintoloita on joka lähtöön. Tosin paikallinen erikoisuus on "pescaitos" eli friteeratut pikkukalat, kalmaarit jne. Parhaat kalaraflat löytyvät Carihuelasta (Torremolinos).
Suuria ostoskeskuksia on vaikka Málagan suunnalla (Malaga Nostrum, Plaza Mayor tai Larios, Rosaleda... El corte Inglés).
Butiikkeja vaikka Mango tai Zara on useita.
Lähijunalla ajaa kätevästi niin Málagaan kuin Fuengirolaankin, jossei täkäläiset bussiin "päästä".
Espanjassa, mantereella niin kuin saarillakin on PAAALJON homoseksuaaleja. Onhan heille annettu nykyisin avioliittolupakin. Minulla ei ole mitään heitä vastaan, joten en sinua "haukkunut". Hämmästytti vain jatkuva toistosi homoista.
Korjaan sinua siinä, että Sevillaan kannattaa ajaa myös Malagan kautta. Käyttäen A-92 (Granada-Sevilla) tietä Antequerasta käsin. Sama tie vie Granadan kautta Madridiinkin.
¡Recuerdos desde la Península Ibérica! Latinasta tuo tulee, ei "enkusta"... - jesse26v
jes-sika kirjoitti:
Liioittelit tietojasi, chiquillo mío. En voi muuta kuin edelleen nauraa juttujasi. Toisaalta olen positiivisesti yllättynyt siitä, että PÄÄSIT pois Torremolinoksesta, ilman helikopteriakin.
Minä puolestani ajelen ja kävelen päivä päivästä Espanjassa, jopa Torremolinoksessa. Sehän on periaatteessa vieläkin Málagan esikaupunki (itsenäistyi runsas 10v. sitten), josta löytyy niin alkuasukkaita kuin turistejakin.
Ravintoloita on joka lähtöön. Tosin paikallinen erikoisuus on "pescaitos" eli friteeratut pikkukalat, kalmaarit jne. Parhaat kalaraflat löytyvät Carihuelasta (Torremolinos).
Suuria ostoskeskuksia on vaikka Málagan suunnalla (Malaga Nostrum, Plaza Mayor tai Larios, Rosaleda... El corte Inglés).
Butiikkeja vaikka Mango tai Zara on useita.
Lähijunalla ajaa kätevästi niin Málagaan kuin Fuengirolaankin, jossei täkäläiset bussiin "päästä".
Espanjassa, mantereella niin kuin saarillakin on PAAALJON homoseksuaaleja. Onhan heille annettu nykyisin avioliittolupakin. Minulla ei ole mitään heitä vastaan, joten en sinua "haukkunut". Hämmästytti vain jatkuva toistosi homoista.
Korjaan sinua siinä, että Sevillaan kannattaa ajaa myös Malagan kautta. Käyttäen A-92 (Granada-Sevilla) tietä Antequerasta käsin. Sama tie vie Granadan kautta Madridiinkin.
¡Recuerdos desde la Península Ibérica! Latinasta tuo tulee, ei "enkusta"...Kyllä on pätemisen tarvetta. Mihin pisteeseen tämä keskustelu pitää viedä? Koska olisi hyvä lopettaa? Olemme jo aika kaukana alkuperäisestä. Se on sinun ansiotasi. Olet selvästi laajentanut hiustenhalkomista keskustelun edetessä. Ehkä kaikki johtui vain siitä, että varoitin matkailijoita homoista. Ja lopulta jankutat mistä latinasta iberica tulee..... Tuskin sinäkään tiedät mistä se OIKEASTI tulee, kuka oli se ihminen joka tämän nimen antoi ja mistä syystä. Kunhan vaan lässytät. Edelleenkään torresta ei pääse suoraan ylös autolla. Ja edelleenkin Torre on homoja täynnä. Ei sinun tarvitse minulle kehua, että tiedät mitä on pescaitos. Se lukee turistioppaissa ja niitä turistit eka syövät jne. Muutkin kertomasi seikat on painettu 5 euron turistioppaaseen.
Periaatteessa olisi kiva nähdä minkälainen nainen on näin itsepäinen ja pätemisen tarpeessa oleva. - jes-sika
jesse26v kirjoitti:
Kyllä on pätemisen tarvetta. Mihin pisteeseen tämä keskustelu pitää viedä? Koska olisi hyvä lopettaa? Olemme jo aika kaukana alkuperäisestä. Se on sinun ansiotasi. Olet selvästi laajentanut hiustenhalkomista keskustelun edetessä. Ehkä kaikki johtui vain siitä, että varoitin matkailijoita homoista. Ja lopulta jankutat mistä latinasta iberica tulee..... Tuskin sinäkään tiedät mistä se OIKEASTI tulee, kuka oli se ihminen joka tämän nimen antoi ja mistä syystä. Kunhan vaan lässytät. Edelleenkään torresta ei pääse suoraan ylös autolla. Ja edelleenkin Torre on homoja täynnä. Ei sinun tarvitse minulle kehua, että tiedät mitä on pescaitos. Se lukee turistioppaissa ja niitä turistit eka syövät jne. Muutkin kertomasi seikat on painettu 5 euron turistioppaaseen.
Periaatteessa olisi kiva nähdä minkälainen nainen on näin itsepäinen ja pätemisen tarpeessa oleva.Piettäisiinkö pienten poikain piirikunnalliset pölöhöilykilipailut?
- tuomari-nurmio
jes-sika kirjoitti:
Piettäisiinkö pienten poikain piirikunnalliset pölöhöilykilipailut?
Kumpi teistä on enemmän puutteessa?
- .....
tuomari-nurmio kirjoitti:
Kumpi teistä on enemmän puutteessa?
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791